След като Mercedes-Benz представи новото лице на E-Klasse с вариантите седан и комби, основна характерна черта на които са сдвоените предни светлини, сега от Щутгарт демонстрираха и обновените версии купе и кабриолет. Подобно на показаните преди месец седан и универсал, новите двувратки разполагат с почти изцяло преосмислен екстериор, интериор, както и с нови мотори и с един куп иновационни електронни помощници.
Подобно на предшественика, кабрио версията може да бъде поръчана със системата Airscarf, представляваща своеобразен топъл въздушен шал, както и с активното антикрило Aircap, монтирано на рамката на ветроупорното стъкло с цел стабилизиране на въздушния поток. Тази система се включва автоматично при скорост над 40 км/ч и се самоизключва, когато стрелката на скоростомера падне под отметката 15. Интересно е, че на ъгълът на наклон на антикрилото влияе и броят на пасажерите.
Външно разликите се подобни на тези при седана и универсала и като цяло купето и кабриолетът са станали по-динамични и агресивно изглеждащи, но в същото време битува мнението, че новите двувратки са останали далеч по-хармонични от роднините си с четири и пет врати. От Щутгарт са внесли и корекции по основните възли и агрегати. Освен познатите ни четири-, шест- и осемцилиндрови двигатели, под капака на E-Klasse ще се монтира нов битурбо трилитров шестак (Е400) и все още неназованият с индекс четирицилиндров BlueDIRECT.
Последният мотор отговаря на най-строгите еконорми Euro 6, като с него бензиновите агрегати са общо шест на брой, а мощността им варира в диапазона 184-408 к.с. Дизелите са три (170-265 к.с.), а скоростните кутии отново са познатите ни шестстепенна механична и седемстепенна роботизирана. Интересното при последната е наличието на нов режим М и преминаването на селектора за смяна на предавките на кормилната колонка.
Любопитно е още, че новите E-Classe Coupe и Cabriolet за първи път са оборудвани със система за автоматично паркиране, която благодарение на новия електромеханичен усилител може напълно самостоятелно да паркира автомобила както паралелно, така и перпендикулярно. От водача се изисква само да включи механизма Direct-Steer и да натиска педала на газта. Обновените двуврати E-Klasse ще дебютират след дни на салона в Детройт, а продажбите им ще стартират от началото на лятото.
Сегашното поколение на E-Klasse Coupe също се радва на засилен интерес в Европа. По нашите пътища обаче е по-рядка гледка. Вижте как се продава модела в България ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 СИМЕОН
10:00 08.01.2013
2 Борис
10:19 08.01.2013
3 E/E/Z
10:22 08.01.2013
4 мнение
10:43 08.01.2013
5 333
Инвеститорите вече са направили геоложко проучване. Ако се съгласят да купят терена, предложението за продажба ще мине задължително през гласуване в Общинския съвет, съобщи “Марица”. Очаква се крупната сделка да се осъществи в началото на настоящата година.Предприемачите трябва да съобщят окончателното си решението за инвестицията до края на януари. Преговорите се водят вече няколко месеца, като надеждата на кмета Иван Тотев е инвеститорите от Германия да разкрият нови работни места,Заместникът му Кацарски допълни, че в миналия мандат тогавашният кмет на “Тракия” Гиньо Матев е харесал това място за гробища......znae ginio ,4e vsi4ki nemski ko4ini sa za grobi6tata!!!!
11:49 08.01.2013
6 Spewn1
11:53 08.01.2013
7 Николинка КАМОР
Коментиран от #9
12:25 08.01.2013
8 Николинка КАМОР
12:31 08.01.2013
9 ВИП АМГ
До коментар #7 от "Николинка КАМОР":
12:33 08.01.2013
10 БУМЕР КАМОР
Коментиран от #13
12:51 08.01.2013
11 гост
13:07 08.01.2013
12 г василев
а екстериорът- вече разбраха че тази грозна задница не се харесва, смениха я в е класата 2013 но тук явно дизайнът е проектиран и той 2008г- е отпред е бъдещият е клас поне
Коментиран от #15
13:45 08.01.2013
13 тъп си, батенце
До коментар #10 от "БУМЕР КАМОР":
Е и? к'ео като струва толкова, другарю комплексар? Трябва ли да ми харесва само щото е скъпа?Коментиран от #17
14:33 08.01.2013
14 111
15:12 08.01.2013
15 М_Sux
До коментар #12 от "г василев":
А бе пич я се осъзнай, интериора в колата е най-хубавото нещо.... а тук са ги смесили лукс + спорт.... ти какво искаш вътре да има малко пластмаса и толкова? Как може да говориш такива глупост, главата ми не може да го побере.18:28 08.01.2013
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 БУМЕР КАМОР
До коментар #13 от "тъп си, батенце":
kompleksarat si ti pilence zashtoto tova koeto nemojesh da si pozvolish go zapliuvash.20:34 08.01.2013
18 един от многото
Коментиран от #19
20:40 08.01.2013
19 ЗЛАТКО злобарката
До коментар #18 от "един от многото":
mnogo e losho sirumasi da komentirat koli za po 100 bonaКоментиран от #20
23:53 08.01.2013
20 Лекс
До коментар #19 от "ЗЛАТКО злобарката":
Защо?10:42 09.01.2013
21 tuza
00:36 10.01.2013
22 bednqci s pretencii
21:51 10.01.2013
23 dockera
Коментиран от #24
23:35 11.01.2013
24 Клаус
До коментар #23 от "dockera":
:) защо 2010-та? В момента сме 2013та! Мерцедеса не е никак лош, просто е отблъскващо грозен и недодялан. За надеждност няма какво да говорим, марката не се слави с нея. Новия модел може да е по- добър от всички предни модели на марката, но се съмнявам, честно казано. Няма по- евтина лимузина на вторичния пазар, цените на Е-класи след 2000-та започват от 4000лв!!!!Коментиран от #25
16:33 12.01.2013
25 БУМЕР КАМОР
До коментар #24 от "Клаус":
iavno mnogo te boli che niamash vazmojnost za nov Mercedes i pliuesh li pliuesh a sutrinta hop v krasivata Dacia xaxa22:28 12.01.2013