Музеят на микроколите "Брус Уийнър" готви уникално предложение за търга на аукционната къща RM Auctions на 15 и 16 февруари. Очаква се цената на драгстера, построен на базата на триколката BMW Isetta от 1959 г., да достигне между $75 000 и $100 000.
Автомобилчето е оборудвано с 8.2-литров карбураторен V8 от Chevrolet с механичен компресор. Двигателят развива 740 к.с., които се предават на единственото задно колело посредством двустепенна ръчна трансмисия.
Конструкцията на анаболната Isetta е изградена около тръбен скелет. Окачването е взето от BMW M3, а поръчковите спирачки са доставени от AP Racing. За безопасността на водача е предвиден волан с бърз демонтаж.
Предните колела са обути с гуми BF Goodrich G-Force, а 18-цоловата задна джанта - със Sumitomo HTRZ II. Драгстерчето Isetta е напълно функционално, но може да се кара само на писта, тъй като няма сертификат за движение по пътищата за общо ползване.
През 2005 г., когато Музеят на микроколите "Брус Уийнър" пристъпва към създаването на колата, собственикът й настоява да бъде построено точно копие на модел на Hot Wheels от колекцията за 2000-ата година с каталожен номер 213 от серията Whatta Drag.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Милен Николов
10:35 30.01.2013
2 Хонлуда
Коментиран от #5, #12
10:38 30.01.2013
3 Кофти
10:48 30.01.2013
4 330и
11:02 30.01.2013
5 Име:
До коментар #2 от "Хонлуда":
Е това е коментара на века. Ти да не мислиш че по онова време така е изглеждала Изетата? И е била с този двигател....Коментиран от #6
12:10 30.01.2013
6 Хонлуда
До коментар #5 от "Име:":
Благодаря за комплимента !!! Аз също уважавам импрезата особенно БРЗ то.13:12 30.01.2013
7 Naka
14:16 30.01.2013
8 Огън
17:57 30.01.2013
9 :оР
18:42 30.01.2013
10 Красимир Димитров
19:51 30.01.2013
11 330и
21:16 30.01.2013
12 330и
До коментар #2 от "Хонлуда":
точно!не им се връзвай на минусите, тука има 1-двама с по 5-6 регистрации, и слагат минуси ако харесваш германското, до такава степен са се вманиа4или, щото всеки ден са принудени да карат японските си лагерни колички и завиждат щото бмв-то си е бмв,
а ина4е си прав, то ако аше малко върнеш лентата и в япония няма и каруци, не автомобили
Коментиран от #13
07:20 31.01.2013
13 D0kT0pA
До коментар #12 от "330и":
Моето момче разбирам че си фен ан БМВ ама се позапознай малко със световното автомобилостроене... Мога да ти кажа доста японски автомобили в същия ценови клас (на 330и) които вървят и излгеждат по-добре. А относно Изетата нямам думи :) застраховка живот и 100000$ и няма да има такава тръпка...Коментиран от #14, #15, #18
10:45 31.01.2013
14 Хонлуда
До коментар #13 от "D0kT0pA":
Световното автомобилостроене е ясно ....Немците измислят и внедряват а японците чакат и крадът от тука и идва изоставането на японците иначе за тръпката сте прав..Голяма ще да е...Коментиран от #16
12:32 31.01.2013
15 330и
До коментар #13 от "D0kT0pA":
докторе ако искаш сравнявай и с всеки ценови клас моята 330i по разход/мощност - 2000 год. 231 коня, 6.5 сек/100, 6.9л/100 разход,чакам
12:43 31.01.2013
16 330и
До коментар #14 от "Хонлуда":
или ако иска6 търси за 320д от 1998 год.136 коня, 9.9с/100
разход 4.5 литра/100
забележи годината, в япония по това време не правят дизел щото не могат (не вървял)
Коментиран от #17
13:10 31.01.2013
17 330и
До коментар #16 от "330и":
имах предвид доктора13:11 31.01.2013
18 330и
До коментар #13 от "D0kT0pA":
ето още една:М3 от 2000 година
343 коня, 5.2сек/100
разход 8.4л/100
има и още ако те интересува
Коментиран от #19, #20
13:17 31.01.2013
19 Име:
До коментар #18 от "330и":
Един е шестака и Крис Бенгъл е неговият пророк.Да бъде благословен от Никасила, Ваноса и Голямото прасе.
Амин!
23:23 31.01.2013
20 Име:
До коментар #18 от "330и":
Много голям фен си на БМВ и много ги разбираш, ама съм сигурен че нищо не знаеш за никасила, ваноса и голямото прасе (или малкото)...Коментиран от #21
23:24 31.01.2013
21 330и
До коментар #20 от "Име:":
много голям фен съм на добре изчисления и направен двигател без икономия на материал и с верига, не с ремък, и искам колата ми да е със задно и като дам газ да не се ослушва, ами да тръгва, та само бмв и мерцедес отговарят на неголемите ми изисквания21:36 01.02.2013
22 TurbineSoul
Коментиран от #24
20:53 02.02.2013
23 TurbineSoul
Mitsubishi Evo VIII FQ400
399 коня, 3.5сек/100
РЕАЛЕН разход 14.2л/100
Mitsubishi Evo VIII FQ300
305 коня, 5.1сек/100
разход 10.7л/100
Nissan Skyline GT-R R34
276 коня, 4.9сек/100
разход 12.3л/100
1998 Subaru Impreza 22B STI
276 коня, 4.6сек/100
разход 9.1л/100
21:14 02.02.2013
24 330i
До коментар #22 от "TurbineSoul":
вземи питай, или най-добре пробвай, тези разходи са извънградски с около 90 км/ч, ненатоварени, при подходящо време , доказани са21:28 02.02.2013
25 330i
извън града - 9.2
смесен 12.4
градски 17.9
21:34 02.02.2013
26 330и
535 Е60 2007 год.
286 коня - 6.4с/100
АВТОМАТИК
5.4 л/100 !!!! извън
6.8 /100 смесен
9.2 в града
това е голям тежък автомобил на задно с автомат, нооо ги слага в малкия си джоб всички с аналогичен че и с по-голям разход
21:43 02.02.2013
27 нисан
та недей чети книгите 330и
едно време като имах слк и те по книга 7,8 го даваха
извънградско ама 9,5 си ги лапаше а един път успях да го докарам
до 16
та който си купува кола над 250 коня едва ли разхода е водещ
02:16 06.02.2013