2 512 12

Ето как ще изглежда базовият VW Transporter T7

Товарната версия на буса също ще получи подобни обновления

Ето как ще изглежда базовият VW Transporter T7

През изминалите дни от Volkswagen показаха новото поколение на своя пътнически бус Multivan, който вече предлага доста нови технологии и хибридно задвижване. Въпреки това, товарната му версия остава една от най-ползваните в световен мащаб и при нея не се търсят толкова екстри и технологии, а по-скоро практичност и ниска цена.

Именно за това решихме да ви покажем как най-вероятно ще изглежда базовата версия на буса, когато тя влезе в производство. За да се намалят разходите до минималния праг, най-вероятно ще видим брони, които не са в цвета на купето, като същото се отнася за праговете, дръжките на вратите и огледалата. Красивите фарове с LED технология също ще бъдат заменени с по-обикновени рефлекторни такива, а джантите ще намалят размера си, като вместо алуминиеви, те ще са железни.

Както споменахме и по-рано, макар тези промени да се отразяват драстично на визията и технологиите на колата, най-вероятно ще са предпочитани от повечето компании за служебни автомобили. Очакваме също така и промени в интериора, където дигиталният километраж да бъде заменен с класически аналогов такъв, а дисплеят в средната част на таблото да намали размерите си, подобно на този при новото Caddy.

Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 8 гласа.

Свързани новини

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 налюдател

    12 0 Отговор
    както всички до сега
  • 2 Транспортер

    21 3 Отговор
    е най калпавия бус.Скъпа поддръжка,безброй дефекти(сред които и ръжда) и необосновано висока цена са характерни за модела.

    Коментиран от #4

  • 3 шофер

    2 13 Отговор
    Яка германска кола. Присто перфектен. Нищо общо със станиолените източни лагерници.

    Коментиран от #5

  • 4 Прав си

    12 0 Отговор

    До коментар #2 от "Транспортер":

    за поддръжката защото в много случаи дори за леки ремонти се налага ваденето да двигателя но явно от VW са проектирали модела така,че да печелят и сервизите им.
  • 5 Почти позна

    7 0 Отговор

    До коментар #3 от "шофер":

    Германска кола ама с китайски части а таблата и кабелните снопове са събирани в Божурище така,че качеството му е прИсто перфектно.
  • 6 рено ентусиаст🇫🇷

    8 3 Отговор
    Няма шанс срещу френската Света троица в товарният сектор : Мастер Джъмпер Експерт

    Коментиран от #7


  • 7 Френските

    3 5 Отговор

    До коментар #6 от "рено ентусиаст🇫🇷":

    бусове също са трошляци но поне частите им са по евтини.Форд Транзит е здрав и надежден но понякога има проблеми с качеството на сглобката(особено турските).

    Коментиран от #8

  • 8 VikiLexus

    8 0 Отговор

    До коментар #7 от "Френските":

    Всички бусове и баничарки на Форд Европа се произвеждат в град Коджаели - Северен Анадол! В Бристол са десняците вкл. за Кипър и ЮАР. Та така - за Евро съюза всички Форд Транзит и Кънект са 100% турски!

    Коментиран от #9

  • 9 Komapak

    1 5 Отговор

    До коментар #8 от "VikiLexus":

    Което не ги прави лоши превозни средства. Карал съм и Форд и VW служебни. Недвусмислено избирам Форд.
  • 10 Онзи от някъде си

    1 0 Отговор
    А Хюндай,какво мислите
  • 11 Никога повече

    3 0 Отговор
    WV купих три за фирмата нови и от тогава ми побеля косата. Преди това се напатих и от френски боклуци. Но народната кола бие всички по ранни дефекти. Сединител серво управление. Проблеми по турбо пътищата. Постоянно горене на крушки на фарове. СКЪПА СМЯНА на масло.
  • 12 Прецакан

    1 1 Отговор
    Да немски машини доволен съм но има едно голямо но 5г.или 150000км.си длъжен да ходиш в техен сервиз,и като изтече гаранцията,отидох в друг не зависим сервиз и открихме че нито маслата нито филтрите са сменени и които са сменени са от най евтините които са на бг пазара последното обслужване в порше ми струваше 3.780.00лв.така че купувайте коли от тях но забравете за гаранцията и си го обслужвайте на друго мясно.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.