Last news in Fakti

15 Август, 2011 08:48 11 009 20

Suzuki Hayabusa с турбо компресор достигна мощност от 283 кн.с.

Мотоциклетът Suzuki Hayabusa, със своите 195 кн.с. , хвален и прехвалван, никога не се е смятал за връх в мотоциклетната индустрия. Тунинг експертите от TTS (Силвърстоун) обаче, създадоха Busa с турбо компресор като превърнаха машината в истински звяр с мощност от 283 кн.с., без загуби. Ето този модел вече заслужено може да се хвали.

Ричард Албанс е човекът зад базираното в Нортън тунинг студио. От години той е убеден, че турбо компресорът е начинът да се сдобием с евтина и сигурна мощност. Неговата Hayabusa е създадена, за да бъдат показвани най-новите успехи на студио TTS.

Моторът е оборудван с последно поколение турбо компресор Rotrex, който е значително по-лек, компактен и е способен да работи при скоростта на двигателя на по-голям брой мотоциклети, отколкото предишни модели. Тунинг специалистите са променили и системата за монтиране на компресора, за да я направят по-здрава и надеждна. Машинно обработена външна конструкция, камера и модифицирани въздушни канали са част от произведението на изкуството. Това означава, че много малка част от спойлерите е била премахната, както и са извършени минимални, наложителни промени по изпускателните тръби.

От 2008 год. насам, мотоциклетът Suzuki Hayabusa е с увеличено съотношение на компресията – 12.5:1, което означава, че е нужно по-малка помощ от турбо компресора C30 Rotrex, за да се достигнат високи нива на работа на двигателя.

Удивителните 280 кн.с.и 223 Nm въртящ момент при 11,000 обр/мин са повече от достатъчни, за да донесат на Албан трето място в драг рейс.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гошо от село

    15 8 Отговор
    Сузуки Тролейбуза бе хора научете го най - после.
  • 2 SuzukiCycles

    15 10 Отговор
    "Мотоциклетът Suzuki Hayabusa, със своите 195 кн.с. , хвален и прехвалван, никога не се е смятал за връх в мотоциклетната индустрия." Кой ги пише тия статии ....

    Коментиран от #3

  • 3 Гошо от село

    20 3 Отговор

    До коментар #2 от "SuzukiCycles":

    Що бе колега какво точно не разбра?
  • 4 КУРТИ

    17 4 Отговор
    ВСЕКИ ЕДИН МОТОР МОЖЕ ДА БЪДЕ ТУНИНГОВАН ПО СЪЩИЯ НАЧИН И ДА СЕ КАЖЕ, ЧЕ Е МНОГО ДОБЪР ! АЗ ЛИЧНО НЕ МИСЛЯ, ЧЕ ФАБРИЧНА ХАЯБУСА Е ПО-БЪРЗА ОТ ФАБРИЧЕН КАВАСАКИ ZX 14 !

    Коментиран от #6

  • 5 go6o

    4 14 Отговор
    predi tuka v grada imahme edna turbinirana haybusa koqto uj bila nqkyde kym 320 konq! i ne be6e tuningovana v bylgariq! 4e mi e interesno za6to v taq statiq tolkova se maqt :X
  • 6 club_lada

    2 11 Отговор

    До коментар #4 от "КУРТИ":

    az pa mislq 4e sa baq ravni :) a ina4e Zx-10 2011 ta mai 6e gi kasa i dvata :P
  • 7 трол

    7 9 Отговор
    То буси в нормална употреба по 500 коня има от бая време. Да не говорим и за тук таме атмосферни решения по 1600цц overbore и 300+ коня.

    Коментиран от #10

  • 8 пешо

    1 11 Отговор
    Това неможе да се опре на моя SGX Sky :)
  • 9 ivajlo

    4 14 Отговор
    Toq kosh stava samo za gledane..... mm abe i za gledane ne stava :)
  • 10 Antonio

    5 11 Отговор

    До коментар #7 от "трол":

    Ima po 1500 konq...
  • 11 SuzukiOwner

    6 13 Отговор
    busata e nai-dobriq motor v klas sport-turist, dvigatelq nosi na zverski tuninzi..i ne sluchaino nai-visokata skorost s motociklet (502)km e postaven ot hayabusa stokova naistina ne e po-burz ot kawasaki zx14r no e mnogo po-unikalen motociklet :)))

    Коментиран от #12

  • 12 Гошо от село

    7 1 Отговор

    До коментар #11 от "SuzukiOwner":

    Колега, аз като повечето рожби на комунистическият строй не разбирам много от чужди езици. Пробвах да преведа писанието ти и с гугъл, но и от там нищо - абе ти да не пишеш на език, който само ти си разбираш?
  • 13 Драган

    2 2 Отговор
    За всеки, който успорва качествата на Хаябуса - прочетете малко, та се образовайте. Хаябуса е най-бързия мотор, който се произвежда серийно. Тоест това е мотора, който като излезе от завода е най-бързия в света, сравнен с други, които се произвеждат серийно !
  • 14 Гошо от село

    3 0 Отговор
    Почти всичко е така, но... какво е серия, какво е Y2K ? Пробвай с гугъл.
  • 15 pe6o ot selo

    1 2 Отговор
    гоше а колко струва утк а колко струва Хаябусата ? 140 на 14 ?

    Коментиран от #17

  • 16 Драган

    0 1 Отговор
    искаш гугъл? ето ти гугъл It is recognized by Guinness World Records as the "Most powerful production motorcycle" and the "Most expensive production motorcycle." - това се отнася за Y2K, а сега ти намери за каква е обявена хаябусата от Гинес

    Коментиран от #18

  • 17 Гошо от село

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "pe6o ot selo":

    Абе младеж сега си лафиме за скорост, а не за цена.
  • 18 Гошо от село

    2 0 Отговор

    До коментар #16 от "Драган":

    Благодаря за инфото, но съгласи се, че при мотоциклетите максималната скорост зависи от много фактори. И в този ред на мисли - всеки вярва в това, в което иска. Ако питаш Кава феновете те ще ти представят други класаций.
  • 19 Тристан

    0 0 Отговор
    C30 не е турбо компресор (turbo charger), а механичен компресор (supercharger). За хора, който не правят разлика между цифра и число сте направо супер :-P
  • 20 Ифа MZ това е истината

    0 0 Отговор
    Симона е най добрия,като дете след балканчето ми се видео като совалка.