Last news in Fakti

30 Юли, 2021 12:34 2 817 23

Skoda иска да изберете: Електрическа или бензинова състезателна Fabia?

  • skoda-
  • fabia rally

Rally2 Evo vs RE-X1 Kreisel

Skoda иска да изберете: Електрическа или бензинова състезателна Fabia? - 1
Снимки: Skoda

Преди няколко седмици от Skoda представиха електрическа състезателна Fabia, носеща името RE-X1 Kreisel. Тя е базирана на добре познатата Fabia Rally2 evo, която жъне успехи в различни състезания по света, включително и у нас.

Във Facebook страницата на Skoda Motorsport бе споделена снимка, която противопоставя двата автомобила или по-точно техните характеристики, а в коментарите хората могат да споделят мнение коя от двете биха избрали.

И двете коли разчитат на база от третата генерация Skoda Fabia, като по-голямата част от характеристиките им са идентични. Разликите са в теглото със 100кг предимство за бензиновия модел, както и разбира се в задвижването.

Skoda иска да изберете: Електрическа или бензинова състезателна Fabia?

Електрическата Fabia разчита на два електромотора, които генерират 354 конски сили и максимален въртящ момент от 600 нютон метра. Бензиновият модел пък разчита на 1.6-литров двигател, който от своя страна генерира 284 конски сили и максимален въртящ момент от 425 нютон метра. Кой е изборът за вас и ще успее ли токът да намери своето място при състезателните коли?

Skoda иска да изберете: Електрическа или бензинова състезателна Fabia?


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 10 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БАЙ Х@Й ‼️

    19 4 Отговор
    Очаквате ли някой да напише колко км ще изкара електрична в състезателен режим ?????

    Коментиран от #3

  • 2 Пилот на Ферари

    11 2 Отговор
    Никъде не пише колко е пробегът на двете с едно зареждане. А също ускорението и максималната скорост.

    Коментиран от #5

  • 3 4862

    10 7 Отговор

    До коментар #1 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Бензиновата ще изкара - 138, а електрическата - 44. И двете са достатъчни за цяло състезание.

    Коментиран от #8, #9

  • 4 Пурко

    3 15 Отговор
    Състезателна Фабия! Ти да видиш?!? А Дачия кога??? Поне се посмях от сърце ....

    Коментиран от #21

  • 5 6648

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "Пилот на Ферари":

    Пише го - 0.6 литра на километър и 1.2 kWh на километър.

    Коментиран от #6

  • 6 Пилот на Ферари

    4 1 Отговор

    До коментар #5 от "6648":

    И колко километра прави това при двата модела с едно зареждане ?

    Коментиран от #7

  • 7 DrivingPleasure

    14 3 Отговор

    До коментар #6 от "Пилот на Ферари":

    82.5: 0.6 = 137.5 км за бензиновата
    52.6: 1.2 = 44 км за електрическата

    Аз само да попитам, някой гледал ли е състезание от Формула Е? Убийствена скука. Трябва сериозна ментална увреда да избереш ел. за състезание пред рещящия и каращ те да настръхваш като префучи покрай тебе ДВГ

    Коментиран от #16

  • 8 БАЙ Х@Й ‼️

    11 4 Отговор

    До коментар #3 от "4862":

    Зависи от състезанието . Ако ги пуснат на обиколките от Ф1 единия ще зареди веднъж за минута гориво, а другия поне четири пъти за по 30 мин. ток! А за щатските овали .....

    Коментиран от #10, #12

  • 9 гост

    0 6 Отговор

    До коментар #3 от "4862":

    Май си изпуснал 1 преди 44 за електричката !! При 52 квт батерия , 44 км значи разход от 1,18 квт на км или 118 квт на 100 , което е повече от разхода на Тесла Семи !! Не че пак не е пет пъти по-малко от бензиновата (0.6 литра са над 6 квт ) , ама не ми се вярва да е толкова много !

    Коментиран от #11, #15

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 БАЙ Х@Й ‼️

    10 1 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Говорим за характеристики в режим СПОРТ ! Тесла и всички останали дават разход за макс пробег , т.е. икономичен режим!

    Коментиран от #14

  • 12 гост

    0 10 Отговор

    До коментар #8 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Първото състезание електричката го е спечелила преди старта !! Разход от 60 литра / 100 км ( 60х12 =720 квт) срещу 120 за електричката , макар че ми се струва че Шкода доста са се застраховали с такъв голям разход на ток ! Гаранция скоро ще има такива състезателни електрички с наполовина на тоя разход , ВАГ никакви ги няма и при серийните електрички с разхода ! А че на трасето ще я загуби петролката е повече от ясно , даже е с двойно задвижване , което напълно компенсира по-високото тегло !

    Коментиран от #17

  • 13 БАЙ Х@Й ‼️

    9 1 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Ако баба ми беше мъжка, щеше да има дръжка ! Много рано си отворил гей-темата , явно те влече ! Формула Е са пълна скука и ги гледат само мазохисти и техниците! А рали автомобилите карат в доста дисциплини! Както и болиди от Ф1 по градско трасе !
  • 14 гост

    1 9 Отговор

    До коментар #11 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Тесла Семи е камион , "спортисте" и дава разход под 100 квт с натоварване 40 тона !!

    Коментиран от #18, #19

  • 15 DrivingPleasure

    7 1 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Разхода на Тесла е среден при каране по обществените пътища и правилата по тях. Иди изгледай клипчета на Ел след 400 метра драг с колко пада пробега след само 1 старт, а тук коворим за километри на пълно натоварване.
    Тя и фабията в цивилната си версия дава 0.04 литра на километър.
    52 кВч батерия ще е вероятно около 300тина кг. за същите 44 км пробег ще се нуждаеш от 26 литра гориво 10 пъти по-малко тегло. А теглото винаги е важно и по-високото тегло води след себе си още изисквания за още повече тегло....
  • 16 Пилот на Ферари

    3 3 Отговор

    До коментар #7 от "DrivingPleasure":

    Като им турят едни тонколони на електричките от формулата - ще реват че ще се късат. Туй да ти е проблема.
  • 17 Пилот на Ферари

    6 1 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Ако съпоставим бензиновия и електрическия двигател в бита - например при някоя масова стока като верижния трион - ще видим че най мощните верижни триони се равняват на бензиновите от нисък и среден клас.
  • 18 БАЙ Х@Й ‼️

    8 1 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Ами 60л на 100км също е разход за ЗИЛ 130 ! Ама явно трябва да ти е пред очите ! Ако не си си доспал или не си до**ан не се заяждай , ами си довърши работата!
  • 19 Грета Тунберг

    6 1 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Пак ли спориш за коли скъпи?Чакам те довечера.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Пури

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "Пурко":

    Пури, те са най добрите бе бро!
    Не следиш рали шампионата!
    Винаги са у челото и Фабията им е убиец на чехите!
  • 22 Търпин

    1 2 Отговор
    Винаги ДВГ няма вариант за състезания,а и защо ги сравняват двете коли като с две напълно различни неща?
  • 23 незнайко

    1 2 Отговор
    Той ТОКЪТ вече го е намерил, но не трябва да се сравняват НЕСРАВНИМИ НЕЩА !!! Все едно кинескоп и LCD екран !!!