Last news in Fakti

15 Август, 2021 10:30 9 344 33

Новото Lamborghini Countach: 800 конски сили, V12 и ускорение до 100км/ч под 3 секунди

  • lamborghini-
  • countach-
  • sian

Хибридния суперкар споделя задвижването си със Sian

Новото Lamborghini Countach: 800 конски сили, V12 и ускорение до 100км/ч под 3 секунди - 1
Снимки: Lamborghini

Ако преди 30 години сте имали желанието да си закупите чисто ново Lamborghini Countach, но по някаква причина не се успели, то италианската марка отново ви дава възможност да се сдобиете с новия модел с модернизирани форми, нови технологии и същото име.

Както вече няколко пъти ви информирахме, новият Countach разчита на хибридно задвижване, което е идентично с това на лимитирания Sian. Атмосферен бензинов 6.5-литров V12 си партнира с електромотор, за да генерират сумарно 803 конски сили, които се предават към четирите гуми, посредством автоматична трансмисия с 8 предавки. Благодарение на това, ускорението до 100км/ч отнема под 3 секунди, а това до 200км/ч точно 8.6 секунди. Ако продължите да карате с натиснат до долу педал, километража ще спре преди 355км/ч.

Формите на новия Countach са сходни с тези на оригиналния модел, като разбира се са претърпели лека модернизация. В задната част пък може да откриете доста прилики със Sian, като например капака над двигателя или пък светлините със специфична форма шестоъгълник.

Приликите продължават и в интериора, където е комбинирана конфигурация от Sian с тази от оригиналния Countach, като например седалките и формата на таблото. Разбира се, технологичните промени също са казали своята дума и пред водача е разположен дигитален километраж с различни графики, а в горната част на средната конзола е интегриран дисплея на инфотеймънт системата.

За разлика от повечето такива проекти, обновения Countach ще влезе в серийно производство, макар и в ограничена серия от едва 112 ексклузивни бройки. От Lamborghini не споменават нищо за цената, но според различни слухове тя ще бъде над 1 милион евро.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 18 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Енцо

    30 21 Отговор
    Тези правят една и съща кола, само сменят имената.

    Коментиран от #3, #24

  • 2 не става

    9 13 Отговор
    очаквах повече прили с Контач !
  • 3 Имат си идентичност

    36 4 Отговор

    До коментар #1 от "Енцо":

    И си я следват. Тези от масовата продукция вече толкова си изгубиха идентичността, че като погледнеш отдалече два автомобила не можеш да им разбереш марката, да не говорим за модела.
  • 4 ФОНЧО 4

    22 1 Отговор
    Избиха рибата и конкуренцията с Авентадор, ама не може вечно на неговия дизайн да разчитат.

    Коментиран от #5

  • 5 Нищо не каза

    31 3 Отговор

    До коментар #4 от "ФОНЧО 4":

    Aventador е модел на десетина години, а Countach се е произвеждал преди 40 години. Хайде сега пак кажи кой дизайн на кого прилича? Не знам за тебе, но на мен като ми кажат Ламбо, точно нещо такова си представям и не виждам защо трябва да го променят.
  • 6 ЕвроЗона

    16 0 Отговор
    Легенда!

    Коментиран от #20

  • 7 Хо хо хо

    4 1 Отговор
    гледат да събират парите на хората.
  • 8 Димов

    8 3 Отговор
    Хубав дизайн с изчистени линии. Само червеният цвят не ми е любим за интериор. За отвън става, но за вътре...
  • 9 име

    6 0 Отговор
    Предницата мяза на Диабло. Не че е лошо, но старото е по-мъжкарско. Би било хубаво ако изкарат нова версия на ЛМ002

    Коментиран от #25

  • 10 Корчагин

    0 2 Отговор
    Е и?
  • 11 jap

    6 17 Отговор
    NISSAN GT-R също ускорява до 100 за под 3 секунди а е на пазара от 2007-а и струва 1-5-а от цената на това ''ламбо''.

    Коментиран от #12, #14

  • 12 jap

    4 6 Отговор

    До коментар #11 от "jap":

    Пардон,струва 1-10-а от цената.
  • 13 Пеко Таков

    13 8 Отговор
    Ламборгини е собственост на германци,а те са практични хора.Фолксваген продава на баламите едни и същи коли на различна цена.Ламбото се превърна в едно по-лустросано Ауди.Ако може да си позволите италиански суперкар,ориентирайте се към ферари.
  • 14 Тъй тъй

    8 1 Отговор

    До коментар #11 от "jap":

    Само че тук хората ти говорят за суперкар.....а тоя нисан е суперКАРТИНГ....Само че тапициран. Возил съм се в такъв нисан а преди 6 години платих 430 евро за 15 минутно каране на Мурсиелаго. Препоръчвам ти да направиш същото и ще разбереш защо струва толкова

    Коментиран от #16

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Като гост

    3 7 Отговор

    До коментар #14 от "Тъй тъй":

    И защо струва толкова кажи? Аз също съм карал GTR и съм се возил в ламбо. Ще ти кажа аз защо, за да може собственика на ламбото да каже колко струва с гордост. Обаче това не го прави по-голям. Купуване на някакъв измислен престиж е всичко.

    Коментиран от #18

  • 17 Какххкк

    1 2 Отговор
    Какви 30 години? Пари плащат ли ви?
  • 18 ⫖⩵⫐

    5 0 Отговор

    До коментар #16 от "Като гост":

    Разликата е в карбоновия монокок, който при ге-те-ер-а липсва и ако пропуснеш някои завой заради високата скорост си пътник към отвъдното.
  • 19 Джуган

    1 6 Отговор
    Този автомобил става само за плакат над леглото на пубер или за джудже като Тошко африканския. Веднъж се опитах да вляза в него и след много псувни успях, но ако мъките ми при излизането бяха заснети на клипче на Тубата, вече да съм милионер.
  • 20 Трифонов

    3 6 Отговор

    До коментар #6 от "ЕвроЗона":

    Виж сега... Колата е красива, изящна, вероятно в техническо отношение също е добра, качеството на изработката вероятно няма нищо общо с качеството на първия Countach (да се свети името на VW групата, за което), но... Ламбо няма нищо общо с легенда! Не може сериозно да твърдиш, че една марка, която няма абсолютно никакви не успехи, а сериозни участия в каквито и да било сериозни автомобилни състезания и през по-голямата част от историята си е била подмятана, като горещ картоф между най-различни собственици без да успее никой от тях да вдигне било качеството, било продажбите и да я изведе до положителни финансови резултати, е... легенда!. Единствената легенда в автомобилната индустрия е Ferrari. И то не защото един конкретен цивилен модел е толкова по-добър от конкуренцията, а защото тази марка е замислена, родена и до днес съществува главно, за да участва в автомобилния спорт. Където все още продължава да бъде най-успешният отбор, независимо от това, че в момента не е на върха. Не може винаги да си първи в спорта. Но това е причината, поради която може да поискаш за една кола 500 хил. евро. Защото си купуваш не просто машина, а част от историята на автомобилния спорт, където името Ferrari значи нещо. Докато това на Ламбо извиква само кошмари в главите на всичките предишни собственици на компанията.

    Коментиран от #22, #28

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Гост

    6 2 Отговор

    До коментар #20 от "Трифонов":

    Друга е "рецептата" при Ламборгини. Неконвенционални автомобили с крещящ дизайн като на космически кораб, които да привличат внимание навсякъде. Не е точно изящество и естетика като при Ферари или Астън Мартин, а по-брутален и първичен дизайн език който се харесва на ексцентрични милионери и рапъри.
  • 23 Разбирач

    1 3 Отговор
    От 0-100km/h е за 2.8 секунди този V12 цилиндров хибрид мислех че ще бъде от 0 до 100 под 2 секунди защото има намеса на ток
  • 24 Разбирач

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "Енцо":

    Именно всички са такива
  • 25 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #9 от "име":

    Задницата и страничния профил са ги направили добре, но предницата въобще не напомня за стария Кунтач. Прилича на последното Диабло VT 6.0 със стъклените фарове.
  • 26 Dogg

    3 1 Отговор
    Предния капак и от Murcielago... Няма спойлер отзад, не е толкова ниско като оригинала... Какво друго? А, да, фаровете са от Diablo GT. Очаквах повече от сбирщайн. Не че е грозно, но ако трябва да избирам бих взел едно от тези (с ръчка) - Murcielago SV или Diablo GT / SV, или оригиналния Countach P400.
    ПП: Диаблото ме запали като малък, от тогава съм фен на Ламбо.
  • 27 Японеца

    2 0 Отговор
    Любимата ми марка е под шапката на гоулфо, най скапаната фирма! Дас ауто за балъци! Всичко еднакво!
  • 28 Глупости

    7 2 Отговор

    До коментар #20 от "Трифонов":

    Истинската легенда е Порше 911. Италианските бангии стоят в гаражите в очакване да поскъпнат, докато всеки уикенд хиляди собственици на Поршета отиват на пистите и ги карат душмански, а Поршето се усмихва и сякаш казва, това ли е всичко на което си способен, я пробвай още веднъж. Това до голяма степен важи и за БМВ М версиите, Митсубиши ЕВО, някои Нисани и тук-таме някое Ауди Ес и Мерцедес АМГ. Другите са гаражни принцеси.
  • 29 Оня с коня

    1 5 Отговор
    С М5 компетейшъна бая ще поспорят по-малсо пари като себестойност и по-малко коне е само 625 кончета е ама ще разплаче Ламбота хаха

    Коментиран от #32

  • 30 Оня с коня

    2 3 Отговор
    Да добавя всеки май е гледал клипа как Бмвто прави смешен прехваления джапански боклук Нисан GT-R хаха хем М5цата беше по тежка и с хора вътре .Бмв М5.хоревър оооо.йееее..хахха
  • 31 Африканец

    2 2 Отговор
    Една камара цилиндри, гори бензин като 2 зила , струва една чанта пари и на края идва една стокова Тесла(че и по-евтина) и го бие на ускорение, на драг, на квото си иска.
    Последните динозаври са това.
  • 32 Африканец

    3 1 Отговор

    До коментар #29 от "Оня с коня":

    Тоо па, къде се буташ с тия баварски трошки? Тук говорим за расови спортни коли , не за конфекция и то дефектна. Знаеш ли що БМВ-истите не се поздравяват, като се видят на пътя? Щото са се видели сутринта в сервиза.
  • 33 Няма значение

    0 0 Отговор
    Повече прилича на Diablo отколкото на Countach