Last news in Fakti

10 Ноември, 2021 17:17 21 875 58

Китайците удариха Tesla в земята. Пускат по-евтин електромобил с автономен пробег от 1000 км

  • gag-
  • aion lx-
  • автономен пробег

Новият електрически кросоувър се казва GAC Aion LX

Китайците удариха Tesla в земята. Пускат по-евтин електромобил с автономен пробег от 1000 км - 1

Новият GAC Aion LX бе представен на автомобилното изложение в Гуанджоу. Електрическият кросоувър ще влезе в продажба през 2022 г. и ще бъде на много достъпна цена - дори топ версията е оценена на 45 хиляди долара. В същото време нейният автономен пробег е по-голям от този на всеки друг електрически автомобил в света. Това съобщава Autoevolution.

Китайската електрическа кола GAC Aion LX във версията Plus може да измине 1 008 км без презареждане. Нито Tesla, нито дори новият Lucid Air са способни на това постижение. Новият GAC Aion LX постига този резултат благодарение на огромна батерия с капацитет от 144.4 kWh.

GAC реши да докаже на практика, че характеристиките на електрическия автомобил не са изсмукани от пръстите. В Китай проведоха публични тестове на кросоувъра и той измина над 900 км с едно зареждане с включен климатик.

Китайците удариха Tesla в земята. Пускат по-евтин електромобил с автономен пробег от 1000 км

За да побере по-голямата батерия, вариантът Plus е удължен с 5 см в сравнение със стандартния GAC Aion LX - до 4.84 м. Масата на електрическата кола е нараснала от 2 180 до впечатляващите 2 720 кг.

Електрическият кросоувър GAC Aion LX е оборудван с два двигателя със системна мощност 408 к.с. и ускорява до 100 км/ч за 3.9 секунди. Оборудването на модела включва тапицерия от кожа и алкантара, виртуално арматурно табло, електрически седалки, панорамен покрив и система за полуавтономно шофиране.

Китайците удариха Tesla в земята. Пускат по-евтин електромобил с автономен пробег от 1000 км


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 79 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Sts

    44 12 Отговор
    Ще си я взема от Москва.
  • 2 Патето Яки

    85 30 Отговор
    45000 $ множко е, ще чакам като ги пуснат на промоция в Кайфланд
  • 3 ТРИ ТОНА АВТОМОБИЛ.....

    58 22 Отговор
    То буса ся ми е тон и половина.....КВИ СТЕЯ СБЪРКАНИ ЕКОЛОГИИ....

    Коментиран от #29

  • 4 Covid-19

    48 8 Отговор
    Браво
  • 5 GAME OVER

    89 29 Отговор
    Е ,някой нещо да напише за електричките ,дето трябва да се зареждат на всеки 50 км. и не можеш да стигнеш с тях дори от София до Ихтиман. Отдавна се знае ,че 1000-та км. пробег са решаващи за тоталната промяна на пазара и ето ,че тя дойде.

    Коментиран от #9, #55

  • 6 Коко

    49 65 Отговор
    Ето накъде се движат нещата. Там трябва да ни е погледът - към новите технологии и към посоката, в която върви светът. А не към конфликти със Северна Македония, провеждани от гнусния Каракачанов в интерес на друга страна.
  • 7 няма как

    70 26 Отговор
    Абе ,грозно и кичозно ,ама над 900 км. пробег при реално каране, това (вече) е нещо сериозно. Ясно е ,че трябва да си вземем сбогом с ДВГ.
  • 8 ТВА КЪТ ГО ВКЛЮЧАТ НА ЗАРЯД

    71 27 Отговор
    ША СЪБОРИ НА ДВА КВАРТАЛА ТРАНСФОРМАТОРИТЕ.......ПЪК АКО МУ ОКЪСИ БАТЕРИЯТА ША ГОРИ ЕДИН МЕСЕЦ......

    Коментиран от #30

  • 9 Мислещ

    73 6 Отговор

    До коментар #5 от "GAME OVER":

    По-решаваща е цената. Това е евтино, ама всички знаем, че нито ще стигне до Европа, нито ще е близко до тази цена, ако стигне.
  • 10 Behemoth

    61 7 Отговор
    Ми китайците идват....те там имат такава конкуренция при електрическите коли месно производство,че прогреса им е неизбежен...
  • 11 О.Р.

    46 14 Отговор
    Почти 3 тона! Много екологично!

    Коментиран от #54, #58

  • 12 стига бе

    63 7 Отговор
    45 000 $ са около 82000 лв. ,за толкова не можеш да си купищ БМВ Х-1 с най базово оборудване и с най малък ДВГ от Ауто Бавария.

    Коментиран от #22, #39, #47

  • 13 Гласове от зайчарника в Банкя

    75 13 Отговор
    При такива тежести наелектрокарите на Бацо магистралите, ще се накъдрят, като на любимката му Су главата !

    Коментиран от #26

  • 14 ЗАПОМНЕТЕ ОТ МЕН ЕДНО

    9 21 Отговор
    НЕЩО НА КОЕТО МУ СЕ ДИГАТ ПРОДАЖБИТЕ Е ПОСЛДСТВИЕ МУ СЕ ДИГА И ЦЕНАТА.ВИНАГИ.НЕЩУ КОЕТО МУ СПАДАТ ПРОДАЖБИТЕ МУ СЕ НАМАЛЯ ЦЕНАТА.ВИНАГИ...

    Коментиран от #15

  • 15 ПО-ГОЛЕМИ БУКВИ НЯМАШ ЛИ

    34 6 Отговор

    До коментар #14 от "ЗАПОМНЕТЕ ОТ МЕН ЕДНО":

    Не знаеш ли че писането с главни букви е крещене и е обида към останалите?

    Коментиран от #18

  • 16 оня с магарето

    19 3 Отговор
    16,54$ за килокграм кола
  • 17 DrivingPleasure

    12 5 Отговор
    Нормално, в Калифорния и Тексас белото е скъпо :)
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Ударили Тесла?

    42 2 Отговор
    Днес са ударили Тесла по пробег с едно зареждане на батерията, а утре ще вземат да ударят и Volkswagen и Toyota. Опасни китайци!

    Коментиран от #20

  • 20 стоян

    21 9 Отговор

    До коментар #19 от "Ударили Тесла?":

    До 19 ком -Нищо не са ударили китайците -просто са сложили двойно по голяма батерия -144 кв -срещу Тесла 75 кв -600 километра

    Коментиран от #31

  • 21 Turbo

    36 8 Отговор
    Електромобил 2,7 тона?То това е танк бе,няма да издържи асфалта хахахаха

    Коментиран от #23

  • 22 гост

    21 3 Отговор

    До коментар #12 от "стига бе":

    Малко си объркал , не 82 000 , а 72 000 по курса , ама това е само по-зле за кюмбетата , щото отиваме към наточен Голф , за "премиуми " забравяш !
  • 23 гост

    22 11 Отговор

    До коментар #21 от "Turbo":

    Верно ли , а провери теглото на "джиповете" на Бентли , Ролс Ройс , че и на любимите ти немци , ако щеш , ама после ще мълчиш като пръдня в гащи , нали ?

    Коментиран от #32, #38

  • 24 гост

    15 25 Отговор
    И всъщност не разбрах кое точно е новината , освен че китайците са успели да се включат в тая цена с тая батерия и то в Китай , щото на други места няма да е толкова . Щото Тесла постигна над 800 км със батерия 100 квт !!! Значи със 150 квт такава ще има 1200 км пробег , само че цената и теглото ще станат отблъскващи , а и за какво и е , като си има Суперчарджър през 100 км ?? То всъщност китайците се опитват точно това , да компенсират липсата на зарядни със " голям" пробег !

    Коментиран от #33

  • 25 ФИЛИП ЕЙДЖИ

    4 5 Отговор
    не отговаря на условията на капитализма!
  • 26 гост

    26 7 Отговор

    До коментар #13 от "Гласове от зайчарника в Банкя":

    По същите тия магистрали вървят 40 и кусур тонни камиони и то в редичка по десетина един след друг !! За тях няма проблем , ама електричките ти бъркат в очите , нали ?? И на още едно място отзад !!
  • 27 TSLA®

    4 15 Отговор
    Китаецът си удари една тапaнарка и в кулминацията се почувства като Tesla X. Но замалко... Мъск го питат за китайски модел. Смее се. Защо се смеете? - пита водещата. Вие изобщо виждала ли сте им продукта - продължава да се смее.

    Коментиран от #35

  • 28 гост

    9 17 Отговор
    Хора, нищо не се променя в споровете за разхода. Същото е все едно да сравняваш мерцедес с 80л. резервоар и дачия с 40л., важното е колко харчи на 100км смесен цикъл на каране или това са ?квч/100км. Тесла е най-ефективната кола и най-икономичната, модел 3 с 300кс харчи колкото един лийф. Китайците да си слагат колкото си искат големи батерии, то се вижда -2,7тона това е тежкотоварен пикап, обезсмисля се идеята за екологията понеже на такова тегло трябва да сложиш големи спирачки, всичко расте. Сметката й излиза 16квч/100км, което е малко за кола с подобен размер и цена.

    Коментиран от #34, #37

  • 29 Жгмъц

    9 6 Отговор

    До коментар #3 от "ТРИ ТОНА АВТОМОБИЛ.....":

    Ми такива дето бъркат на "великото" южноафриканче отзад с двеста и се върти ха ха ха
  • 30 Чук

    6 3 Отговор

    До коментар #8 от "ТВА КЪТ ГО ВКЛЮЧАТ НА ЗАРЯД":

    Той бай Мъск го играе това вече...
  • 31 Стига ва

    13 4 Отговор

    До коментар #20 от "стоян":

    Стоенчо ми що оня тарикат не сложи по-голяма ва колко му е....хи хи ама ъо тва не е кст да цицаш държавни субсидии и да връщаш откати....
  • 32 Хи хи

    6 2 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    Кат на Байдън в Глазгоу
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Грета Тунберг

    5 7 Отговор

    До коментар #28 от "гост":

    Скъпи,искам Тесла.Не искам китайска електричка.

    Коментиран от #36

  • 35 Бай Соичиро

    7 5 Отговор

    До коментар #27 от "TSLA®":

    Бе смее се щот не знае как се смеят европейците на нескопосано сглобените му кошници...сглобката даже наЗиЛ е по яка...тимай в елкенефа му не си се качвал....и ти личи
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Нафърфории

    13 3 Отговор

    До коментар #28 от "гост":

    Зер щайгата на бае ти мъск не е над 2 тона, смехурко си ти

    Коментиран от #40, #42

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 33%

    2 6 Отговор

    До коментар #12 от "стига бе":

    Да но не забравяй че имаш 33% мито и ддс и цената става 110 000 плюс транспорт
  • 40 гост

    4 15 Отговор

    До коментар #37 от "Нафърфории":

    Ами "щайгата" на бае ти Мъск може и да е над 2 тона , ама тия Бентлита , Ролс Росове , че и любимото ви Бугати ги бие като маче у дирек и пак "гори" по-малко от тоя китаец !! И се продава десет пъти повече , нищо че е по-скъпа !! По-добре се готви за продажбите по нова година , щото ще са размазващи !! Тоя китец само ще гледа жално отстрани и ще подсмърча !
  • 41 То е ясно

    29 1 Отговор
    Който подценява китайците,после яде ориз.Пак китайски.
  • 42 гост

    11 13 Отговор

    До коментар #37 от "Нафърфории":

    нафърфорий, щайгата модел 3 е 1610кг в базов модел, като достига 1840кг с по-голямата батерия и с екстрите. Или това съответства напълно на едно бмв модел 3 със еквивалентна мощност и размери. Разликата е, че теслата струва 35-60х.долара според изпълнението и батерията, а бмв-то започва от 60х. до 90х.долара. Затова модел 3 е най-продаван модел, реализиран от същия този, на когото се присмивате, койото стана най-богатия човек на света. Точка.

    Коментиран от #46

  • 43 Кракра

    8 8 Отговор
    Свършиха ли глупостите за руските коли, та минахте на китайска фантастика?

    Коментиран от #44

  • 44 Няма база за сравнение

    1 12 Отговор

    До коментар #43 от "Кракра":

    Едните предоставят работещ прототип за тестове, а другите правят само картинки на фотошоп.
  • 45 Хаха

    1 11 Отговор
    Китайска кола...бегай от тука..
  • 46 Трифонов

    7 7 Отговор

    До коментар #42 от "гост":

    Сигурен съм, че това, че Илон е станал най-богатият човек в света, ще ти е от голяма полза, хах... Зепатая!

    Коментиран от #49

  • 47 меркатнилност

    4 3 Отговор

    До коментар #12 от "стига бе":

    което между другото е една от най-надеждните коли до 5 годишна възраст в момента по последни данни
  • 48 Кози

    3 4 Отговор
    2,7 тона! Книжка за камион нямам...
  • 49 гост

    0 9 Отговор

    До коментар #46 от "Трифонов":

    Абсолютно ще ми е от полза и не само на мен , а на всички нормални хора !! Щото той тия пари ги харчи за да загроби кюмбетата и да накара света най-после да изостави изкопаемите лай..на , в които се кълнете вие !! И ще го направи по-скоро , отколкото можеш да понесеш !
  • 50 Дадада

    0 1 Отговор
    Всеки ден нещо се пуска а накрая нищо не виждаме
  • 51 Георги

    3 1 Отговор
    Как може да се закупи такава кола в България

    Коментиран от #52

  • 52 веселяк

    4 1 Отговор

    До коментар #51 от "Георги":

    От "Алибаба.ком"
  • 53 инж. Добри Добрев София 75 години

    6 1 Отговор
    Засега добре. Но какво ще стане след 7-10 години, когато батериите ще "капват", ще се налага презареждане и под 400 км. Ще търсим гробища за тези батерии
  • 54 Екологично

    0 1 Отговор

    До коментар #11 от "О.Р.":

    И една от причите за падането на моста в Геноа е увеличеното тегло на превозните средства.
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Съдията Дред

    3 1 Отговор
    Като знам Теслата от какво кошмарно недозавиване страда , ако опиташ да влезеш в нормален завой с повече от 70 кмч, за тая не ми се мисли. Пък и не казват с каква скорост са минали тия 900 км, пък макар и с климатик. То и за климатика не се знае, ако външната температура е била 24 градуса, и климатика е настроен на същите 24 градуса ...... Щото едни американци минаха 1600 км с Тесла без зареждане. Със скорост 38 кмч
  • 57 Именит

    1 1 Отговор
    Няма как да доближат Тесла , евентуално когато започнат да произвеждат 2 млн електромобили...през 2035г хахаа
  • 58 ПСттт

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "О.Р.":

    Кво общо имат кг с екологията