Last news in Fakti

10 Януари, 2022 10:20 26 139 27

Volkswagen се отказва от един от най-старите си модели

  • vw-
  • volkswagen-
  • passat-
  • седан

Passat ще бъде предлаган единствено като комби в Европа

Volkswagen се отказва от един от най-старите си модели - 1

Новините за това, че Volkswagen ще спре да предлага Passat като класически седан се появиха още през 2020 година, а вече всичко това е официално и моделът не се предлага под тази форма никъде в Европа. Един от най-старите модели на германците ще продължи да бъде продаван, но единствено във версия Variant или позната още като комби.

Volkswagen се отказва от един от най-старите си модели

Именно по-добрите продажби на практичната версия на Passat е една от причините седанът да не попада вече в плановете на Volkswagen. Другата основна причина включва Arteon, чиито продажби също биват засягани от тези на седана Passat поради подобното позициониране на двата модела.

Volkswagen се отказва от един от най-старите си модели

Към момента Passat преминава през осмото си поколение и се очаква през 2023 година да видим изцяло нов модел, който също ще се предлага единствено като комби в Европа.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 34 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Конфуций

    34 6 Отговор
    Не ми се вярва среден клас кола да не се търси много във вариант седан. По-скоро не им е изгодно да разработват нова версия и за това остава само комби. Не бих се учудил, ако спрат комби версията на Артеон и там да остане само седан/лифтбек

    Коментиран от #4

  • 2 Роки

    28 21 Отговор
    Карах няколко дни служебно нов Passat седан, 1,5 TSI автоматик. Много добра кола. Странно, че се отказват.

    Коментиран от #26, #27

  • 3 Сссссссс

    59 43 Отговор
    Седана е в пъти по красив от катафалката комби

    Коментиран от #5, #24

  • 4 Ти си

    47 62 Отговор

    До коментар #1 от "Конфуций":

    Та кой въобще кара пасат седан? Пракричния човек кара комби среден клас !

    Коментиран от #7

  • 5 Змия ли си че ссссссъскаш?

    31 17 Отговор

    До коментар #3 от "Сссссссс":

    Комбито е за хора имащи нужда от машина с обем и практичност.А ти си ссссссъскай кое било катафалка и кое красиво.Откакто спряха практичните моноспаси останаха само комбитата като вариант както и людоспасите (това са "баничарките" но с 5 седалки-прекрасни машини).

    Коментиран от #6, #8

  • 6 Интересно

    29 55 Отговор

    До коментар #5 от "Змия ли си че ссссссъскаш?":

    А ти па кой си, че да налагаш твоето мнение? Комбито е направено за да те откара до вечните ловни полета. По-грозна и потискаща няма. Точка!

    Коментиран от #9, #23

  • 7 Практичен човек

    24 7 Отговор

    До коментар #4 от "Ти си":

    Катафалките ги карат тези като теб

    Коментиран от #15

  • 8 Сссссссс

    13 23 Отговор

    До коментар #5 от "Змия ли си че ссссссъскаш?":

    Ха ха змия съм. Щом харесваш баничарки ясен си ми. Катафалката ти се вижда като Ферари.

    Коментиран от #11

  • 9 Кикор

    37 7 Отговор

    До коментар #6 от "Интересно":

    То пък твоето мнение е безкрайно адекватно . Комбито е семейна кола за багаж. Дали ще носиш тру пове си е твой проблем. А за нормалните хора е достатъчно удобно да идеш на почивка със семейството и да не се чудиш къде да вземеш детска количка

    Коментиран от #12

  • 10 ИВАН

    6 2 Отговор
    Артеон е по спортна и красива, но като че ли няма класата на файтон-бентли :)))
  • 11 Глупак си....

    9 26 Отговор

    До коментар #8 от "Сссссссс":

    Не ме знаеш,не ме познаваш.Харесвам практичност.Само ще ти кажа че понятието "людоспас" понеже не се използва в БЪЛГАРИЯ го сравних с "баничарка".И един людоспас е на цената колкото един седан само че е практичен.В гаража си имам 4 автомобила и то не на картинка а реални.Огромният моноспас е за всеки ден и дълги пътувания, SUV ът го кара жената, два спортни за събота и неделя когато е слънчево.Номер 1 за мен е моноспасът.А ти си дрънкай колкото искаш.Подразбира се че не съм в БЪЛГАРИЯ.

    Коментиран от #16, #25

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Кикор

    12 9 Отговор

    До коментар #12 от "Интересно":

    "Брато" карай си опушения хечбек и си мисли за твоите проблеми как да сложиш нафта за 20-тачка.
  • 14 Перничанин

    19 3 Отговор
    Обявявам ден на национален траур в Перник!
  • 15 Jacques Yves Moineau

    16 5 Отговор

    До коментар #7 от "Практичен човек":

    Аз лично не отказвам една "катафалка" Ауди Allroad:)
  • 16 Къпан пор

    11 4 Отговор

    До коментар #11 от "Глупак си....":

    Колите ти да не са от колекцията играчки на децата ти?
  • 17 Азз

    34 1 Отговор
    Отказват се от седана, тъй като Артеона е с 10к евро по-скъп и се опитват да вкарат хората, които биха си купили Пасат седан в Артеон. Отделно и в Германия, а като цяло и в Европа, 90% от продажбите на Пасат са комби. Явно риска от загубата на 10% от тези продажби поради липсата на седан и по-скъпата цена на Артеона излиза по-малък от парите нужни за изработка и производство на седана.
  • 18 ……..

    2 13 Отговор
    Най-грозната и селска кола.. пасат миксер. Разбира се, не по-грозна от шкода.
  • 19 така е

    2 7 Отговор
    Тази автогрула-ваг никога не съм харесвал.Но от много време се чудя, след като има Артеон и той е малко по-скъп защо ще се предпочете скучния Пасат.А за практичните комбито на Артеон е много по-приятно от комби Пасат.То заради тези практичните, автомобилите погрозняха до такава степен.

    Коментиран от #21

  • 20 Руслан

    8 3 Отговор
    Аз предпочитам пасат седан, повече ми харесва!
  • 21 я се скрий

    7 6 Отговор

    До коментар #19 от "така е":

    Фолксваген нямат "приятни" и "интересни" модели. Всичко е от най-гнусната конфекция, сбирщайн с части от 15 марки на групата и 2-3 поколения. Нещо не вървят схемите с пасат-артеон, измислени с цел да пробутват различни форми с едни и същи части. Гледат да спестят пари. В Европа едни купета и двигатели, в САЩ други, в Азия трети...
  • 22 Много са тъпи

    0 7 Отговор
    Ми щом Passat-а ще се предлага за бъдеще само като комби то той вече не е Passat, a e Volkswagen Bora
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Факт

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Сссссссс":

    Не вариш рикия и не одиш на палатки затова така си мислиш.
  • 25 Людоспас

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Глупак си....":

    моноспас, огромен моноспас - ти да не си просто Спас!?
  • 26 Паско

    6 0 Отговор

    До коментар #2 от "Роки":

    Тъкмо го направиха красив отвън и отвътре и се отказаха от него.Много добра и ЗДРАВА кола.
  • 27 Не че нещо ама...

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Роки":

    Чи как няма да е добра! Най-добрата кола е служебната... :)