Германското тунинг студио Zubr е познато с различни проекти на базата на Lada Niva, а последният от тях може да постави рекорд за най-скъпо продадената „джипка“ от този модел. Става въпрос за силно модифициран вариант на Niva, който е пуснат за продажба на „скромната“ цена от 44 хиляди евро или близо 90 хиляди лева.
Колата е претърпяла множество преработки, които да я разграничат от серийния модел, но струват ли те близо 4 пъти повече? Това ще оставим на вас да прецените в коментарите, а ние просто ще ви разкажем за променените елементи с които се е сдобила Niva-та.
На първо време виждаме ново окачване, което е със 150мм по-високо от това при стандартния модел, нови 16-цолови джанти с гуми за кал, както и раздувки по калниците, които да покриват изнесените навън гуми. Допълнително са монтирани нови брони, стъпенки, поставка за резервна гума в задната част, както и лебедка.
Шнорхел върху предния десен калник, нови фарове, нова решетка и интересни накрайници на аупусите също са част от новостите по преработената Niva. Под капака продължава да работи познатият 1.7-литров бензинов двигател с 83 конски сили, комбиниран с механична трансмисия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 КАЙМАТА
Коментиран от #7
12:04 29.01.2022
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 ядрен самовар
Коментиран от #14
12:10 29.01.2022
4 ТипичноНемско
12:10 29.01.2022
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 жипа
Коментиран от #12
12:18 29.01.2022
7 мдаа
До коментар #1 от "КАЙМАТА":
Верно това творение на руското автомобилостроене вие като на умряло особенно ако е обуто с гуми Волтир се чува от километри че идва, ама дали ша дойде е друг въпрос.12:20 29.01.2022
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Гост
12:24 29.01.2022
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Ценко Чоков с ланеца
12:27 29.01.2022
12 Гост
До коментар #6 от "жипа":
Не става. Ще счупи или скоростната кутия или раздатката или диференциалите. Ай, полуоски ще се намерят усилени. То затова при Нивата винаги се запазва двигателя, защото ако се смени с по-мощен трябва да се подмени и всичко надолу по веригата. Виж при УАЗ е друго нещо. Там мостовете, СК, раздатката и диференциалите носят на бой и с по-мощен двигател.12:28 29.01.2022
13 VIVANOFF
Коментиран от #15
13:28 29.01.2022
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Шотландец
До коментар #13 от "VIVANOFF":
Ами тя оригинално си има блокаж и демупликатор. Ладата не е напудрен "паркетник" който да го караш само по пътя и да се фукаш че имаш "джип" ама да те е страх да влезеш в калта. В Англия се търсят много и най-евтиното което може да се намери е около 4500 лири - и това е за втора употреба, стария модел с 1600 кубика мотор, без никакви "екстри" и в ужасно състояние.Иначе "паркетници" в много по-добро състояние има и за по 1000 лири.
Коментиран от #16, #29
13:38 29.01.2022
16 кой говори за паркетници?
До коментар #15 от "Шотландец":
В статията питат, заслужава ли си така модифицираната нива 4 пъти по-високата цена спрямо нова. Кви паркетници кви 5 лв те гонят.....13:52 29.01.2022
17 Само питам
Коментиран от #19
14:19 29.01.2022
18 Последният Софиянски
14:49 29.01.2022
19 оня с коня
До коментар #17 от "Само питам":
Има,и това е самата "Германска" Фирма Zubr,която на практика си е чисто Руска , регистрирана в Германия и оперираща с Руски капитали.Коментиран от #24
14:56 29.01.2022
20 simo
15:16 29.01.2022
21 Тони
15:55 29.01.2022
22 Един Българин
17:14 29.01.2022
23 Анонимен
Коментиран от #25
18:14 29.01.2022
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Как, бе
16:43 30.01.2022
28 копейката
22:02 30.01.2022
29 Гост
До коментар #15 от "Шотландец":
Конструкцията на 4х4 системата на нива е с три дифереенциала - 1 междуосев и 2 междуколесни. Колата заводски има блокаж само на междуосевия диференциал. Дотук добре, ама имаш още два междуколесни диференциала, които са ти отворени.08:13 31.01.2022
30 Факт
08:57 31.01.2022