Last news in Fakti

1 Април, 2022 13:08 3 570 15

Volkswagen Group изтегля над 100 хиляди коли поради риск от пожар

  • vw-
  • volkswagen group-
  • audi-
  • seat-
  • skoda-
  • volkswagen-
  • сервизна акция

Различни plug-in хибридни модели от целия свят са засегнати от проблема

Volkswagen Group изтегля над 100 хиляди коли поради риск от пожар - 1

Говорител на Volkswagen Group заяви, че марката е принудена да изтегли над 100 хиляди автомобила в глобален мащаб поради риск от пожар. Проблемът засяга единствено plug-in хибридните модели от марките Volkswagen, Audi, Seat и Skoda. Това включва моделите Passat, Golf, Tiguan, Arteon, както и други модели от останалите брандове.

Volkswagen Group изтегля над 100 хиляди коли поради риск от пожар

Проблемът е свързан с високоволтовата батерия на комбиниращите електромотор и бензинов двигател коли и рискът от това, че тя не е изолирана по правилен начин. Германското издание Bild цитира данни на властите в Германия, където до момента са регистрирани 16 такива случая.

Volkswagen Group изтегля над 100 хиляди коли поради риск от пожар

Все още не е ясно кога сервизната акция ще започне и как ще бъде отстранен проблема, но очакваме скоро от Volkswagen да съобщят повече подробности и за това.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Б А Й Х @ Й ‼️

    18 4 Отговор
    Проблемите с високото напрежение едва сега започват !

    Коментиран от #2, #10

  • 2 Не е баш тъй, г-н Х @ Й ‼️

    11 7 Отговор

    До коментар #1 от "Б А Й Х @ Й ‼️":

    Някой вече си оправиха проблемите, а проблемите на други тепърва започват и както се вижда от статията все още не знаят как да ги отстранят.

    Тесла произвежда електромобили от 2012 година и оттогава насам са се запалили 20 автомобила, като 80% от тях са Тесла модел S със старите батерии основно след катастрофа или удар в батерията.

    Почти няма пожари с Tesla модел 3 и Tesla model y, въпреки че представляват повече от 80% от движещите се по света Tesla. Следователно са решили проблемите.

    На другия полюс са hyundai и general motors, на които им се наложи да заменят напълно батериите на абсолютно всички произведени свои автомобили, защото след няколко сервизни акции, продължиха да изгарят десетки автомобили ей така както си стоят или се зареждат в гаража.

    Интересното е че само за месец изгоряха двайсетина броя, колкото общо са изгорели тесли за цялото време на производство, но в българското пространство нямаше нито една новина по случая, въпреки, че бяха изгорели няколко гаража и къщи.

    Заради този проблем general motors напълно спря производството и за последното тримесечие продаде само 26 електромобила, произведени преди това. Тук пак цари информационно затъмнение.
  • 3 Най-добре

    15 4 Отговор
    Направо да закриват тая тъпа фирмичка
  • 4 089954

    15 2 Отговор
    Тази марка е обида за притежателя си . Хиляда пъти по добре Тойота, Хонда , Нисан , дори Опел и Рено .

    Коментиран от #11

  • 5 .......................

    20 2 Отговор
    Всички проблеми на индустрията дойдоха от тях , първо скопиха двигателите , после не можаха да направят читав бензинов двигател и като за капак дизелгейт .

    Коментиран от #15

  • 6 ///////////////////////

    21 1 Отговор
    Високи цени и големи претенции , без покритие

    Коментиран от #7

  • 7 Е как високи цени бе приятел?

    4 3 Отговор

    До коментар #6 от "///////////////////////":

    Нали Volkswagen означава народен автомобил. Цените трябва да са народни.
  • 8 До сега

    13 1 Отговор
    просто се чупеше вагена, дрънчеше, гореше масло, бръмчеше, а вече се и самозапалва... еволюция, браво !
  • 9 така е

    7 4 Отговор
    Ама нали и затова Тойота-марката с най-голям опит в електомобилите, им казваше, че преходния перид е най-добре да мине с обикновен хибрид.Там има баланс между надеждност, безопасност и цена .Значително по-усложнени са плъгин хибридите. Батерията е много по-натоварена и много по-голяма.Има много допълнителни сложни възли.Няма смисъл от 30процента по-скъп автомобил.Ама нали ВАГ са винаги наобратно.

    Коментиран от #12

  • 10 Ела пак

    5 3 Отговор

    До коментар #1 от "Б А Й Х @ Й ‼️":

    Ела пак догодина, когато с евроакциза нафтата ще е 5 лв да кажеш за кой проблемите ще започнат
  • 11 Пий

    1 5 Отговор

    До коментар #4 от "089954":

    Хапчетата, редовно и навреме, къде сложи Опел при VW боже господи помилуй
  • 12 Даже не споменавай Toyota

    8 5 Отговор

    До коментар #9 от "така е":

    "затова Тойота-марката с най-голям опит в електомобилите"


    Какво се опита да кажеш? Знаеш ли какво е електромобил? Той няма ДВГ. Ще ми кажеш ли един единствен модел на Toyota без ДВГ, че аз не се сещам да съм виждал нито на живо нито на картинка.




    ПП
    За сметка на това точно докато пишех думичката картинка, покрай мен премина един Volkswagen id3.

    Да си продължа мисълта. Toyota произвежда само хибриди, предимно "незареждаеми" хибриди, за които след години със сигурност ще има нова дума в употреба -хибридгейт. При навлизане на евро 7, май ще бъдат разкарани абсолютно всички хибриди, включително и плъгин хибридите с разход "1 на сто или по-малко", които на практика като им свърши заряда в батерията харчат повече отколкото автомобил с ДВГ със същия двигател, заради повишеното тегло и усложнената система и загубите по нея.
  • 13 1234

    2 5 Отговор
    Първоаприлска шега на Факти, а всички се хванахте , ха,ха,ха...
  • 14 Феномен Д

    2 0 Отговор
    Пак акция и пак фолцвагин
  • 15 emo

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от ".......................":

    Качеството им е като пропагандата на Гьобелс.