Говорител на Volkswagen Group заяви, че марката е принудена да изтегли над 100 хиляди автомобила в глобален мащаб поради риск от пожар. Проблемът засяга единствено plug-in хибридните модели от марките Volkswagen, Audi, Seat и Skoda. Това включва моделите Passat, Golf, Tiguan, Arteon, както и други модели от останалите брандове.
Проблемът е свързан с високоволтовата батерия на комбиниращите електромотор и бензинов двигател коли и рискът от това, че тя не е изолирана по правилен начин. Германското издание Bild цитира данни на властите в Германия, където до момента са регистрирани 16 такива случая.
Все още не е ясно кога сервизната акция ще започне и как ще бъде отстранен проблема, но очакваме скоро от Volkswagen да съобщят повече подробности и за това.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Б А Й Х @ Й ‼️
Коментиран от #2, #10
13:15 01.04.2022
2 Не е баш тъй, г-н Х @ Й ‼️
До коментар #1 от "Б А Й Х @ Й ‼️":
Някой вече си оправиха проблемите, а проблемите на други тепърва започват и както се вижда от статията все още не знаят как да ги отстранят.Тесла произвежда електромобили от 2012 година и оттогава насам са се запалили 20 автомобила, като 80% от тях са Тесла модел S със старите батерии основно след катастрофа или удар в батерията.
Почти няма пожари с Tesla модел 3 и Tesla model y, въпреки че представляват повече от 80% от движещите се по света Tesla. Следователно са решили проблемите.
На другия полюс са hyundai и general motors, на които им се наложи да заменят напълно батериите на абсолютно всички произведени свои автомобили, защото след няколко сервизни акции, продължиха да изгарят десетки автомобили ей така както си стоят или се зареждат в гаража.
Интересното е че само за месец изгоряха двайсетина броя, колкото общо са изгорели тесли за цялото време на производство, но в българското пространство нямаше нито една новина по случая, въпреки, че бяха изгорели няколко гаража и къщи.
Заради този проблем general motors напълно спря производството и за последното тримесечие продаде само 26 електромобила, произведени преди това. Тук пак цари информационно затъмнение.
13:40 01.04.2022
3 Най-добре
13:51 01.04.2022
4 089954
Коментиран от #11
14:26 01.04.2022
5 .......................
Коментиран от #15
14:28 01.04.2022
6 ///////////////////////
Коментиран от #7
14:29 01.04.2022
7 Е как високи цени бе приятел?
До коментар #6 от "///////////////////////":
Нали Volkswagen означава народен автомобил. Цените трябва да са народни.14:58 01.04.2022
8 До сега
15:05 01.04.2022
9 така е
Коментиран от #12
16:56 01.04.2022
10 Ела пак
До коментар #1 от "Б А Й Х @ Й ‼️":
Ела пак догодина, когато с евроакциза нафтата ще е 5 лв да кажеш за кой проблемите ще започнат17:10 01.04.2022
11 Пий
До коментар #4 от "089954":
Хапчетата, редовно и навреме, къде сложи Опел при VW боже господи помилуй17:11 01.04.2022
12 Даже не споменавай Toyota
До коментар #9 от "така е":
"затова Тойота-марката с най-голям опит в електомобилите"Какво се опита да кажеш? Знаеш ли какво е електромобил? Той няма ДВГ. Ще ми кажеш ли един единствен модел на Toyota без ДВГ, че аз не се сещам да съм виждал нито на живо нито на картинка.
ПП
За сметка на това точно докато пишех думичката картинка, покрай мен премина един Volkswagen id3.
Да си продължа мисълта. Toyota произвежда само хибриди, предимно "незареждаеми" хибриди, за които след години със сигурност ще има нова дума в употреба -хибридгейт. При навлизане на евро 7, май ще бъдат разкарани абсолютно всички хибриди, включително и плъгин хибридите с разход "1 на сто или по-малко", които на практика като им свърши заряда в батерията харчат повече отколкото автомобил с ДВГ със същия двигател, заради повишеното тегло и усложнената система и загубите по нея.
17:21 01.04.2022
13 1234
18:07 01.04.2022
14 Феномен Д
22:02 01.04.2022
15 emo
До коментар #5 от ".......................":
Качеството им е като пропагандата на Гьобелс.18:40 08.05.2022