Last news in Fakti

27 Август, 2022 10:30 3 389 45

Отново сериозни проблеми с качеството на Tesla

  • tesla-
  • model s-
  • model s plaid-
  • волан-
  • проблеми-
  • качество

Собственици на Model S се оплакват от покритието на волана

Отново сериозни проблеми с качеството на Tesla - 1

Проблемите с качеството на автомобилите на Tesla не са нещо ново, макар през последните години Tesla значително да подобри контрола и материалите, които използва. Въпреки това, компанията изглежда не е направила това във всички сфери и собственици на Model S се оплакват от проблеми с покритието на волана, което се разпада на почти нови автомобили. В социалните мрежи и форуми на марката се появиха кадри от автомобили с минимален пробег, чийто волан изглежда в изключително лошо състояние.

Потребител с името @The Kilowatts споделя кадри от личния си автомобил с пробег от 39 429 километра, който вече изпитва сериозен проблем с покритието на волана. В двете страни на така нареченият „yoke” има сериозно протриване, като на две места дори липсват парчета от покритието. Друг потребител пък се оплаква, че воланът му започнал да се разпада след само 6 437 километра на пътя.

Към момента няма официален отговор от Tesla, но фенове на компанията я защитават, като казват, че тези щети са причинени от нокти, използване на лосиони и дезинфектанти или други продукти, които разграждат материала. Към момента проблемите се срещат само при автомобили с новия волан на марката.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 илънчо

    29 6 Отговор
    съдра милиони кожи, има дарба човека.
  • 2 ГАНЮ

    30 5 Отговор
    ТЕЗИ БОКЛУЦИ ОТ ЕВТИНИ МАТЕРИАЛИ ЕДНОДНЕВКИ ГИ КУПУВАТ САМО МАЛОУМНИЦИ.8”
  • 3 Мъск

    6 25 Отговор
    Даа, проблемът наистина е много сериозен, ама за вас, вечните втори хохо

  • 4 Детски болести

    9 13 Отговор
    Ще ги решат и тях. Засега просто сменят воланите гаранционно.

    Няма да им излезе сметката осем години всяка година да сменят волана, някой път по повече от един път на година.

    Коментиран от #17

  • 5 Неприятно

    7 8 Отговор
    Ужасно е. И е недопустимо за марка - лидер на пазара. Но от друга страна имаме много подобни примери и за по-сериозни гафове на други марки. Надявам се да коригират тези малки, но доста дразнещи дефекти.

    Коментиран от #12

  • 6 По добре това

    10 5 Отговор
    Отколкото да и падат колелата
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Качество

    15 3 Отговор
    а ла мъск, само скверни името на великия Тесла

    Коментиран от #9

  • 9 Само така си мислиш

    8 21 Отговор

    До коментар #8 от "Качество":

    Твоите внуци и правнуци след 30 40 години ще слагат Илон Мъск, Никола Тесла и Томас Едисон под един знаменател, като хора променили света.

    Коментиран от #10, #23

  • 10 Ако такива

    9 2 Отговор

    До коментар #9 от "Само така си мислиш":

    като тебе македоноиди и укри пишат историята

    Коментиран от #11

  • 11 Мъск

    3 8 Отговор

    До коментар #10 от "Ако такива":

    Пишат зрителите. Аз я правя. Вие сте публика. И друго не ви остава, освен да изплюете малко отрова.
    Народът плаща за коли, не за плюнки. Не за жабки и волани.
    За К.О.Л.И.!
    Затва парите са у мен.
    Всичките.
    (справка Forbes ;)

  • 12 Айкю 1

    8 4 Отговор

    До коментар #5 от "Неприятно":

    Марка лидер, но само на реклама, те още коли не са се научили да правят ти лидер ги направи.
    Можеби от вибрациите на аифоните ви размътват главите
  • 13 Това е нормално за всички коли

    4 10 Отговор
    Това с воланите става на всички коли след 1-2 години есплоатация.

    Ако това се счита за проблем с качествато , то тогава какво да кажат всички хора с по-стари коли?

    Коментиран от #18, #42, #43

  • 14 Светията

    14 1 Отговор
    с един софтуерен ъпдейт ще им оправи волана.
  • 15 Българин

    11 3 Отговор
    На мен това ми прилича на 1/2 волан, даже не е и цял.Вижда се ,че материята под горния слой прилича на някаква пореста пяна, няма вид на здрав материал.За сравнение мога да кажа , че воланът на 38г. ми Вартбург не е мръднал и няма никакво износване.Явно двутактовият змей е по марков от тази тесла.
  • 16 тръц

    4 8 Отговор
    Чудо голямо, воланът се бил изтъркал. На новата и първа засега електрическа Тойота - bZ4X й пада гумата в движение, те тука седнали да се репчат за едно покритие на волана. Купуваш си от Метро един калъф за волана и няма да ти се лющи!

    Коментиран от #19, #22, #24

  • 17 Турбо

    13 2 Отговор

    До коментар #4 от "Детски болести":

    "Детските болести" на Тесла край нямат.Време е "детето" да се яви на ТЕЛК и да се пенсионира по болест.
  • 18 Турбо

    8 3 Отговор

    До коментар #13 от "Това е нормално за всички коли":

    Колата ми няма такъв проблем след 7 години експлоатация.За Тесла сглобена с нискокачествени части изработени от подизпълнители,може и още първата година.
  • 19 Турбо

    6 3 Отговор

    До коментар #16 от "тръц":

    Падат частите на Тесла,но от производителя не си признават.Тойота прави сервизна акция,само заради съмнение,че може да падне колело на Тойота.
  • 20 незнайко

    2 7 Отговор
    Това ли е ГЛОБАЛНИЯ проблем ? С какво това нарушава сигурноста на пасажерите ? Да им имам недостатъците в кожата !!!
  • 21 Цеца маникюристката

    9 2 Отговор
    Тези джендита с Теслите много им остри ноктите,като на леопарди.

    Коментиран от #25

  • 22 Гост

    7 2 Отговор

    До коментар #16 от "тръц":

    За кола с цена от над 120 хиляди долара,това не само не е нормално,а е недопустимо.Такива проблеми се срещат в евтините народни коли за бедните.
  • 23 Гост

    9 3 Отговор

    До коментар #9 от "Само така си мислиш":

    Името на Мъск ще бъде включено в списъка най големите измамници на света.
  • 24 Гост

    7 2 Отговор

    До коментар #16 от "тръц":

    Няма такава Тойота,на която да е паднало колелото.

    Коментиран от #26

  • 25 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #21 от "Цеца маникюристката":

    Те всички от сектата на Мъск са такива.
  • 26 Така е!

    2 1 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    Има някакво съмнение цена около един милион километра пробег с Toyota може да ти падне колелото и затова от Toyota са казали на всички собственици да не карат автомобилите си, а вече произведените но не доставените бройки, не ги дават на клиентите. Но иначе според тебе няма никаква опасност да падне колелото, а било само малка вероятност?

    За колко наивни ни смяташ, за да ти повярва някой?

    То и запалени Порше тайкан няма и нямат проблеми с батериите нали? А знаеш ли че на над 60% от продадените, са им сменили батериите заради проблеми и има десетки самозапалени, но плащат луди пари на медиите и на собствениците за да ги потулват?

    Коментиран от #27

  • 27 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "Така е!":

    Последно има ли Тойота с паднало колело или няма?

    Коментиран от #28

  • 28 Последно

    1 3 Отговор

    До коментар #27 от "Гост":

    Има ли масови самозапалвания на Порше тайкан или няма? Ти прочел ли си такава новина? Да са ги спрели? Да са правили сервизни акции? Чувал ли си нещо подобно? Само че се палят масово и на над 60% от продадените са имали проблеми с батерията и са я ремонтирали или сменили гаранционно. За това поне чувал ли си?

    Очевидно има паднали колела и няма да се учудя да има и смъртни случаи, но пиарите и адвокатите ги прикриват. Иначе да не мислиш че Toyota, за която печалбите и имиджа са най-важното нещо на света, ще спре продажбите и ще забрани на собствениците на вече продадените автомобили да ги карат? Разбира се, че има паднали колела.

    Коментиран от #29, #30

  • 29 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Последно":

    Дай линк с доказателство за паднало колело на Тойота.

    Коментиран от #31

  • 30 Ехеее смеххх

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Последно":

    и всички знаят, но мълчат-подкупени от лошите чичковци немци, но ТИ блюстительо на справедливостта-знаеш всичко това, виждал си го, попадал си на секретни документи и си така добър да ни махнеш кюфтетата от очите…..🤣🤣🤣

    Коментиран от #34

  • 31 То да бяха само колелата

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "Гост":

    "При представянето на модела беше посочено, че батерията може да се презареди от 10 до 80% само за 30 минути, като този показател е за версията с предно предаване. При тази със задвижване на четирите колела (AWD) времето е два пъти повече.

    Сега от Toyota признават, че „зареждането DC при версията bZ4X AWD не работи, когато температурите паднат под 0 градуса по Целзий“. Без възможността за зареждане с постоянен ток времето за пълнене се увеличава на 10 часа, но и тук има проблем - когато температурата е под нулата, то също се увеличава.

    Проблемът е доста сериозен, тъй като в някои държави, където се продава електрическият кросоувър, дори през май времето е студено, особено през нощта. И това няма как да не се отрази на продажбите на модела, който има максимален пробег от 370 км с едно зареждане. "

    Простите сметки показват, че на всеки 200 км през зимата, трябва да отделяш минимум 12 часа за зареждане.

    Да те питам любимия въпрос: за колко време ще изминеш с този електромобил Бургас-София-Бургас?

    После пак обяснявайте как Toyota има най-голям опит и експертиза в електрическото задвижване и произвежда качествени автомобили, а Тесла произвежда ли некачествени автомобили, защото им се белил волана! Само че този автомобил на тесла има точно два пъти по-висока максимална скорост и въпреки това не и падат колелата. Освен това, въпреки своите 1000 коня, зарежда 200+км за 10 минути, а не за 10 часа.

    Срамът е достатъчно голям, защото Toyota предла

    Коментиран от #36

  • 32 То да бяха само колелата

    0 1 Отговор
    Срамът е достатъчно голям, защото Toyota предлага да изкупи обратно вече продадените автомобили от собствениците им, а на останалите да даде заместващ автомобил с двг и безплатно гориво само и само да не ги карат!

    Сам можеш да прецениш каква е вероятността да падне някое от четирите колела!

    Коментиран от #35, #37

  • 33 Не са документи

    1 3 Отговор
    Все пак живеем в информационната ера и всеки има смартфон в джоба си и може да снима и публикува каквото си иска. Има десетки публикации на пожари на Порше тайкан, но нито една официална новина за това. Какво ти е обяснението по случая?
  • 34 Ето ти нагледно

    1 2 Отговор

    До коментар #30 от "Ехеее смеххх":

    После пак разправяй кой има кюфтета на очите

    Коментиран от #38

  • 35 Турбо

    1 2 Отговор

    До коментар #32 от "То да бяха само колелата":

    Тойота ще си коригира грешката.Докато от Тесла това не се случва.Цялата кола е изработена некачествено и дефекти се появяват непрекъснато.

    Коментиран от #41

  • 36 Турбо

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "То да бяха само колелата":

    За паднало колело на Тойота не съм виждал новина в нета.Имаше вероятност това да се случи и затова се проведе сервизна акция.
  • 37 Турбо

    2 0 Отговор

    До коментар #32 от "То да бяха само колелата":

    От Тесла трябва да се срамуват."Детските" болести край нямат,Тесла вечно се правят на гугутки и прехвърлят вината на потребителите.Затова ги съдят "доволни" клиенти.

    Коментиран от #39

  • 38 Турбо

    3 1 Отговор

    До коментар #34 от "Ето ти нагледно":

    Статията е за ниското качество на изработка на Тесла.Какво общо има Тайкан? Самозапалванията на Тесла са повече.За катастрофите по вина на автопилота да не говорим.

    Коментиран от #40

  • 39 По добре детски болести

    0 2 Отговор

    До коментар #37 от "Турбо":

    Отколкото внезапната детска смърт при пеленачетата, както се случи с Тойота - нито един техен електромобил не се движи по пътищата.

    Тази детска болест по волана, не е технически, а е визуален проблем, който не пречи на автомобила да изпълнява функциите си на 100% и не представлява никаква опасност или пречка за използването на автомобила.

    Как ще коментираш детската болест за 15-часово зареждане при температури под нулата на Toyota? Ако няма паднали колела, то при 100 процента от автомобилите с 4 задвижващи колела, го има този проблем. Ако си купиш нова електрическа баничарка, Кой от двата проблема би избрал? Обелен волан или 15-часово зареждане за 200 км през зимата и огромен процент опасност да ти паднат колелата?
  • 40 Ами помисли малко де?

    2 3 Отговор

    До коментар #38 от "Турбо":

    Ако на 6 от всеки 10 Порше тайкан са му правили ремонт на батерията или направо са я сменили, а един на всеки 100 се е запалил, а ти не си чул или прочел новина за това, дали ще прочетеш новина че поне една от 2700 продадени toyota и е паднало колелото?

    Дали пък няма вероятност дори на всяка 1 от 100 да е паднало колелото все пак ти да не си разбрал, след като един от 100 Порше тайкан се е запалил/подпушил, а ти не знаеш?

    Защо мислиш, че са забранили да се карат? Само заради съмнения, че на 100 000 км -500 000 километра има 0,00001 вероятност да ти се развие болта на колелото?

    След като официалната версия, е че има ОГРОМНА вероятност при много МАЛЪК пробег да се развият, откъде ли го знаят?
    ?
  • 41 Така е!

    0 6 Отговор

    До коментар #35 от "Турбо":

    Тесла има много детски болести, за който не чака да дойде време за следващия фейслифт за да оправи, а ги оправя в рамките на седмици. Но винаги са някакви дреболии като тази. Да си спомняш да са спирали клиентите да си карат автомобила или да е имало някаква опасност?
  • 42 рфтгъхуй

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Това е нормално за всички коли":

    Къде да ти пратя за инспекция на волана почти умрял от старост Опел- действащо такси на минимум 850 000км., така пишеше преди 3 месеца на таблото... Та къде дойде колата? Воланът е кожен и разбира се поизтрит, но толкова...
  • 43 Азазел

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Това е нормално за всички коли":

    Хм, на петгодишна Шкода Рапид и на 170 000 километра, волана не е мръднал.

    Коментиран от #44

  • 44 И не само

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "Азазел":

    на Рапид-мога да докарам 4-5 различни Октавии от 2-ка, 3-ка и 4-ка от 12-13 хиляди до 200+ хиляди км пробег без забележки по волана и несамо!!! И то карани само в БГ….
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.