Тази година се очертава изключително добра за феновете на Honda, след като японската компания представи новото поколение Civic, CR-V, а по-рано днес и новия Accord. Това е 11-тото поколение на модела, което дебютира с по-спортна визия, а също така и с още повече технологии, разработени заедно с Google.
Новият модел следва дизайнерския език на по-рано споменатите модели на марката и представя голяма решетка свързана с тънки фарове с LED технология. Страничната линия е сравнително обла с прави линии, а в задната част откриваме свързани светлини, отново разчитащи на LED технология. Колата е пораснала и на размери като предлага 1036мм място за пътниците отзад или с 10мм повече от преди. Багажникът е с обем от 473 литра.
Интериорът е познат от другите модели на марката с 10.2-инчов дисплей пред водача и 7-инчов дисплей в средата на таблото или 12.3-инчов при по-високите нива на оборудване. От Google също са се намесили и инфотеймънт системата на колата вече поддържа услугите на технологичния гигант, включително Google Maps, Google Assistant и Google Play. От Honda обещават и по-луксозни материали, особено на местата, където водачът и пътниците докосват най-много.
Под капака работи 1.5-литров бензинов двигател със 195 конски сили и 260 нютон метра, който задвижва само предните колела. По-високите нива на оборудване разчитат на 2.0-литров двигател в комплект с електромотори, които доставят мощност то 215 конски сили и 335 нютон метра въртящ момент.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 куреец
11:15 11.11.2022
2 Факт
Коментиран от #4
11:25 11.11.2022
3 АМИ
11:34 11.11.2022
4 Баща ти
До коментар #2 от "Факт":
Спри да дишаш лепило,пък тогава коментирай 5-та серия и компания!Коментиран от #5
14:27 11.11.2022
5 аре бе...
До коментар #4 от "Баща ти":
А да не би Passat-ът да е красив? Направо като кутия за обувки, откъдето и да го погледнеш, все скучен.Коментиран от #6
15:48 11.11.2022
6 авто фен
До коментар #5 от "аре бе...":
Е да де, но това не прави тази Хонда по-интересна. Пасата е най-скучния седан, тази Хонда е втора след него. А едно време какви Акорди правеха - наистина с динамичен дизайн, ниски,широки, това нещо, което са нарекли Хонда Акорд сега в предницата прилича малко на Опел Инсигния най-новия -някаква нелепа смесица от тънки и заоблени форми, доста неудачен дизайн почти без никаква динамика, особено като погледнем тежката задница,която странично прилича на пошла смесица между Волво седан и БМВ седан 5-та серия да речем, безобразна смесица и тази Хонда не изглежда като Акорд,а като Волво-БМВ отзад. Най-скучно направените стопове с цяла лента, при положение,че цялата лента трябва да направи стоповете по-динамични и модерни, при Хонда Акорд са скучни. ДА не говорим за таблото,което е от един чертеж със Сивика и изглежда ретро от 70-те години, 3 врътки за климатик и други настройки като Фолксваген от преди 10 години, които винаги са изглеждали пошло и ретро с тия врътки, таблет,който седи отгоре върху таблото,като че ли дизайн ана таблото е правен 70-те години и сега просто са прибавили таблет отгоре. Скоростен лост на автоматика като от 2005-та WTF???? Вече всички автоматици са с плъзгач като японска уредба от 80-те, от Хонда са изтупанили лост!!!!! 2022 г. дизайн интериор от преди 15 години. Дръжките за затваряне на вратите са като от Пасат като почнеш от 98-ма, та стигнеш до сегашния модел Пасат - най-скучните дръжки за врати. Щом го е правил Фолксваген е скучно и21:54 11.11.2022
7 Име
22:33 11.11.2022
8 ...
22:59 11.11.2022
9 УМЕН
05:51 12.11.2022
10 някой
07:42 12.11.2022
11 Ицо:
23:47 12.11.2022
12 Ицо:
23:49 12.11.2022
13 Мн рядък
11:30 16.11.2022
14 Циник
12:30 12.12.2022