Last news in Fakti

17 Януари, 2023 10:29 23 831 17

Нов рейтинг за надеждността на автомобилите до 10 години

  • употребявани автомобили-
  • класация-
  • надеждност
Нов рейтинг за надеждността на автомобилите до 10 години - 1

Един от най-важните фактори при избора на автомобил е неговата надеждност. В крайна сметка от това зависи колко често ще посещавате сервизните центрове. За да помогнат на шофьорите да направят избор в полза на един или друг модел, различни аналитични агенции редовно публикуват рейтинги за надеждността на автомобилите.

Този път британската компания Warrantywise сподели една свежа класация за надеждност на употребявани коли. Тя проучи пазара на употребявани автомобили до 10 години и посочи онези модели, които създават най-малко проблеми на собствениците си.

Като част от това изследване експертите са проучили около 131 000 досието от сервизи за 2021-2022 година. Те третират автомобили на възраст до десет години, които пък са една голяма част от родния автомобилен парк. Оказва се, че, компактните градски автомобили се развалят най-малко и са най-евтини за поддръжка.

Експертите стигат до това заключение след преглед на заявленията за ремонт и анализ на цената на работата. Според тях това се дължи на липсата на голям брой електроника и други сложни системи в гореспоменатите субкомпактни и компактни модели. Показваме ви първите десет, като прави впечатление, че повечето позиции са заети от модели на японски марки.

Honda Jazz
Mazda 2
Toyota Auris
Mazda MX-5
Toyota Aygo
Kia Ceed
Kia Rio
Suzuki Alto
Hyundai i20
Peugeot 107


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 20 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Очевидно това е някаква

    11 23 Отговор
    Сиромашка класация! То, кой ли богат, ще участва в подобни глупости?
  • 2 АБВ

    12 32 Отговор
    Марки и коли които никога не бих си купил
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 хахахах

    26 4 Отговор
    Къде са немските коли?

    Коментиран от #16

  • 5 немска мъка

    28 8 Отговор
    Вече и корейските изпревариха немските по надеждност.
    А богатите американци си взимат Lexus или Acura.

    Коментиран от #12, #14, #17

  • 6 12343211

    18 1 Отговор
    Освен от марката зависи и от водача, майстора, частите, пробега... и други.
  • 7 Гост

    12 4 Отговор
    Странно, защото Тойота Айго и Пежо 107 са технологични близнаци и се правят на една поточна линия. Как тогава Пежото е по-назад от Тойотата?
  • 8 републикански Москвич

    10 0 Отговор
    Индийските Рейнджър Роувър и Джагуар ги има само в класациите по ненадеждност, дефекти и върнати за ремонт. 🤭
  • 9 републикански Москвич

    12 1 Отговор
    Англетата се славят с технологичните иновации - Морис Морина и триколката, която се обръща на всеки завой. 😆

    Толкова са успешни в автомобилостроенето, че си продадоха Рейндж Роувър и Джагуар на Индия, а GM на Китай. 🤭
  • 10 гост

    15 1 Отговор
    Джаза е колата!
  • 11 Поредната стъкмистика

    13 2 Отговор
    Отново сравняват ходенето в сервиз за смяна на крушка с ходенето в сервиз за основен ремонт и ако от една марка са отишли 10 пъти за смяна на крушка, а от другата марка само веднъж за основен ремонт, според класацията автомобилите на онези първите с крушките са точно 10 пъти по не надеждни, отколкото на онази марка която само веднъж е отишла в сервиз.

    Много по-важно е не колко пъти си отишъл в сервиз, а за какво си отишъл и колко пари си дал. Броенето на това колко пъти си прекрачил вратата на сервиза не е никаква статистика и не дава никаква полезна информация.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Немец

    7 8 Отговор
    Абе,нека имам пари за каране и поддържане на немски премиум марки мерцедес,бмв,ауди,вие си карайте те смешки.
  • 14 Гост

    5 3 Отговор

    До коментар #5 от "немска мъка":

    Баш! Кът немат кинти за немски премиум, ще ги купуват, кво да правят хората, трябва да се кара нещо!
  • 15 Гост

    3 0 Отговор
    В подкрепа на горният пост, а и към специалистите от вчера, относно богатите и бедните американци, прилагам сравнение на средната цена по марки (топ 10) на пазара:
    Tata Motors, $86,154
    Rivian, $73,396
    Tesla Motors, $69,831
    BMW, $68,389
    Daimler, $66,158
    Geely Auto Group, $58,648
    Stellantis, $54,880
    Volkswagen Group, $54,858
    Ford Motor Company, $54,227
    General Motors, $52,175
    Това са средни цени на продаваните от марките модели! Както се вижда, няма ни 1, ЕДИН, японски производител. После ми говорете, че японските коли там са скъпи! Да бе, то затова и в БГ се наводни с Американски екземпляри. Толкоз!
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 12345

    1 3 Отговор

    До коментар #5 от "немска мъка":

    Немската кола е хубава, но когато е чисто нова и във върхово изпълнение. В момента съм с такива от сегмента хотхеч 300+, и почти няма японска кола за която да я сменя, какво остава за американски варел😅