Last news in Fakti

26 Януари, 2023 15:19 6 370 28

Потвърдено: Peugeot 3008 и 5008 също преминават на ток с рекорден пробег

  • peugeot-
  • 3008-
  • 5008-
  • e-3008-
  • e-5008

По-малкият кросоувър ще може да измине до 700 километра с едно зареждане

Потвърдено: Peugeot 3008 и 5008 също преминават на ток с рекорден пробег - 1

По-рано днес Peugeot проведе своя e-Lion ден в който шефовете на компанията разказаха малко повече за електрическото бъдеще на френската марка. Една от най-важните новини, която засяга настоящите и бъдещите клиенти на компанията е електрифицирането на всички модели до края на тази година и представянето на изцяло електрически техни версии до 2025 година.

В това число влизат и най-големите кросоувъри 3008 и 5008, които ще добавят “e-“ в името си. И двата модела ще бъдат първите за марката, които ще използват новата платформа на Stellantis – STLA Medium, която е разработена за премиум модели от C и D сегмента, разбирайте комбита, седани и SUV-та. Новата платформа може да побере батерии с капацитет между 87 и 104кВч, което на теория трябва да даде предостатъчно пробег на двата модела.

Според предварителни данни на Peugeot, e-3008 ще може да измине до 700 километра с едно зареждане, което поне към момента е рекордна стойност за французите. Очаква се зареждането да започва от 125kW достига до 330kW при подходяща станция. Очаква се по-малкият кросоувър да дебютира по-късно тази година, последван от e-5088 малко по-късно.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 23 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    17 7 Отговор
    Това ДО 700 , колко е ❓
    Щото и 150 на една неУдачия е в тази категория ❗

    Коментиран от #4, #28

  • 2 мачка,п*чка и борче

    17 37 Отговор
    френски кокошарници бегайте далече от тях
  • 3 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    5 4 Отговор
    Май от Нисан пускат нещо като Аудито за Дакар -
    електромобил с ДВГ за захранване на батерията и електромоторите !
  • 4 Гост

    21 8 Отговор

    До коментар #1 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    700 км с 40 км в час като Тесла.

    Коментиран от #7, #10

  • 5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    2 3 Отговор
    Това
    "-5088" как ще изглежда 🤔🤔🤔
  • 6 Смех 😆🤡🤣

    11 3 Отговор
    Брех и тес задминаха немчугите ами сига
  • 7 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    8 3 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Не споменавай името с "Т" , че ей сега ще ни залее.......
    (знаеш кой )
  • 8 Много ми е интересно

    13 7 Отговор
    Кой замисли тази далавера с автомобилите на ток!Голям мозък е поклон му правя!Да,нещо такова е бъдещето,но има много време да изтече,доста пара да се потроши,може пък водородното гориво да се наложи - кой знае.Въпросът е че сега някой ще лапат големите пари като гледам за какви цени става въпрос.Все още ДВГ не е напълно погребан,а батериите не са никак сигурни при струдено време и внезапен срив насред нищото....но нали трябва да се лапат мангизи!

    Коментиран от #9, #13, #14

  • 9 Няма да е за дълго

    3 7 Отговор

    До коментар #8 от "Много ми е интересно":

    На път сме да видим ценова война за електромобилите, която ще завърши с ценови паритет на ДВГ (и в крайна сметка известна консолидация/фалити сред производителите, които не могат да се справят)

    До този момент предлагането беше далеч под търсенето. Сега те се изравняват и спадовете на цените ще преобразуват маржовете на печалба от електромобилите в по-високо търсене.

    Ще се получи порочен кръг, тъй като търсенето на електромобили намалява търсенето на ДВГ и ДВГ губи икономия от мащаба.

    Загубата на икономия от мащаба на ДВГ ще означава, че цените на превозните средства на изкопаеми горива ще се повишат, тъй като производителите на стари модели залагат на по-високи маржове, за да компенсират по-ниския обем, докато преминават към електромобили.

    Цените на електромобилите ще продължат да падат 📉, докато цените на ДВГ ще се покачват 📈

    Коментиран от #11

  • 10 Гост

    4 11 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Тесла си е супер, нищо общо с тоя френски боклук
  • 11 Гост

    10 2 Отговор

    До коментар #9 от "Няма да е за дълго":

    Появи се теслю с раздвоение на личността.Спори сам със себе си в постове 8 и 9.

    Коментиран от #12, #21

  • 12 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Карай бе.Нека да определя борсовите стойности на маржовете в енергетиката.Батериите му с по малкоКW,но се движи още.Липсва му заряд и ще излети.🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • 13 Само питам

    8 9 Отговор

    До коментар #8 от "Много ми е интересно":

    ДВГ като скъса ремък насред нищото по-добре ли ще е! Или му гръмне водната помпа от прегряване, а не дай си Боже да прегрее лятото и да хвърли двигател. Та какво става, а. Май тока има по - малко части за разваляне.

    Коментиран от #15, #16, #26

  • 14 Ракета Пейтриът

    1 4 Отговор

    До коментар #8 от "Много ми е интересно":

    Новината от DW, е че Германия скъса с Газпром и през бившата колония в Намибия пустинята там се покрива с ФЕЦ и ВяЕЦ с обща мощност 7 АЕЦ-а. С добития ток се произвежда водород, който захранва цяла Германия.
  • 15 Специалисте

    5 3 Отговор

    До коментар #13 от "Само питам":

    Май,и през Юни,даже и през Август.......Ти не мисли за ангренажа,водната помпа и други части .За тях времето,резервите и специалистите са много......
    Притеснявай се за ел.мобилите,защото компонентите в тях са специфични детайли,каквито главата не може дори и да ти го побере.Ако при едните може някъде да пипнеш с инструменти,при другите се работи с ум.А умът в днешно време е дефицит.Влизаш в Мото Пфое и пише един час работа колко струва.
    Форд-98лв.
    Волво-108лв.....и така....
    При ел автомобилите има достатъчно компоненти които не се пипат от всеки,и тяхната доставка изисква срокове.......зЗа втори път го уточнявам.
    Написал съм ти го просто,защото по горе написаното съм постановил,че Умът е дефицит.

    Коментиран от #17, #18, #19, #25

  • 16 3-фазния

    0 4 Отговор

    До коментар #13 от "Само питам":

    Кола с 2 и повече електродвигателя посмъртно няма да те остави на пътя. Един да излезе от строя, продължаваш на другия (другите). Няма и такъв филм да не запали. От теб се иска само да я закачиш като стигнеш, като телефона.
    Даже вече не се налага и да спираш по пътя.

    Коментиран от #24

  • 17 Така е

    3 4 Отговор

    До коментар #15 от "Специалисте":

    Умът е дефицит и затова от Тесла са внедрили изкуствен интелект. Когато автомобила при самодиагностиката установи проблем или просто е дошло време да се сменя нещо, уведомява сервиза, за да си поръча сам резервни части/консумативи, а от там пак чрез менюто на екрана те питат кога ще ти е удобно да наминеш или пък кога автомобила ще остане свободен на някой паркинг за да минат да ти поправят автомобила на място за да не ти губят времето.

    На техниците дори не им трябва да мислят, защото вече знаят какво трябва да сменят и частта е при тях и чака автомобила.

    Коментиран от #22

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 еКарс

    4 3 Отговор

    До коментар #15 от "Специалисте":

    За 5 години, 500 монтажа и над 100 000 км в цяла България със Zoe40, видяхме доста "притеснени" хора, чиито притеснения така и не се оправдаха.
    Това са нови, гаранционни и безпроблемни коли, на които може да се разчита във всякакви условия.

    Коментиран от #20

  • 20 Господине

    6 0 Отговор

    До коментар #19 от "еКарс":

    За 8,5 години-Волво V 60 diesel,изминати 205 888 км.абсолютно никакви проблеми,след редовно обслужване на автомобилът според изискванията представени от прозводителят.Тук въпросът не е да си мериме предниците,а да се разбере,че и едните,и другите си имат своите плюсове и минуси.
  • 21 Така е

    4 1 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Наистина е с раздвоение на личността. Вече има нов похват. Много жалка история. А стила се познава въпреки многото имена. Каква амбиция да се докаже съвършенството на електрокарите.

    Коментиран от #23

  • 22 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #17 от "Така е":

    Затова ли сервизните центрове на Тесла не си вдигат телефона?Записаните чакат с месеци и ако ти се случи нова повреда ти ремонтират само първата за която си записан.Затова ли се водят дела срещу Тесла от "доволни клиенти"? Обслужване Теслъ.
  • 23 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #21 от "Така е":

    За това му плащат ,платен тр ол.
  • 24 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #16 от "3-фазния":

    Пак ли те е друсал тока?Раздвоението на личността стана като разтроение,разчетворение....много често взе да сменяш ника,дрън дрън не си ползвал скоро.
  • 25 Само питам

    2 4 Отговор

    До коментар #15 от "Специалисте":

    Така като те гледам си от ония с ключовете в ръка и те е страх да не останеш без работа, защото няма да можеш да мамиш хората.
    Колкото до електрическите коли, да то го кажа внимателно и нежно та дано не те заболи. Там частите се сменят бързо и лесно. Единственната компактна част, ако знаеш какво е компактна, е електромотора и батериите. Там Ганьо не бара, забранено му е.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Тодор

    0 0 Отговор
    Като минат 1000 км, вземам веднага!
  • 28 дачията градско прави 350 км

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    дачията градско прави 350 км