Last news in Fakti

10 Септември, 2013 12:42 9 811 10

Volkswagen за пицарии

  • volkswagen-
  • e-load up!-
  • франкфурт 2013

Най-малкият модел в гамата на VAG се превърна в баничарка във Франкфурт. От Volkswagen смятат, че e-load up! ще бъде идеално градско возило за малки ремонтни бригади, куриерски служби и доставчици на пица.

Както става ясно от името, новото фургонче е построено на базата на първия сериен електромобил на VW e-up!. Дълъг е 3 540, широк 1 645 и висок 1 477 мм. Тежи 1 164 кг, а полезният товар е 306 кг. Ако задните седалки се сгънат, багажният обем нараства до 1 400 литра.



e-load up! има електромотор с мощност 82 к.с. и въртящ момент 210 Нм. За захранването му се грижи комплект йон-литиеви батерии с капацитет 18 кВтч.

Ускорението до 100 км/ч отнема 12.4 секунди, а максималната скорост е 130 км/ч. Капацитетът на акумулаторите стига за изминаването на 160 км с едно зареждане. Универсалното зарядно на колата позволява използването на всички съществуващи станции за бързо зареждане. Половин час стига за попълването на 80% от капацитета на батериите.



От Volkswagen засега отклоняват въпроса дали смятат да пуснат e-load up! в серийно производство. Продажбите на пътническия e-up! започват до края на годината на цена около 19 000 евро. Наемът на батериите ще струва 60 евро на месец.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Благовест Стефанов

    1 4 Отговор
    VW тотално не са в час с хибридните и електрическите автомобили.
    Тази кола наистина става само да ходиш до пицарията с нея.

  • 2 Ivelin Markov

    3 2 Отговор
    Защо тотално да не са в час? По скоро ти тотално не си в час. Количката изглежда много добре и за това за което е проектирана е перфектна.

    Коментиран от #4

  • 3 Georgiev

    1 1 Отговор
    Ne e zle za celite za koito e prednazna4eno!
  • 4 Благовест Стефанов

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "Ivelin Markov":

    Ти щото си много в час ти пожелавам да се сдобиеш с едно такова Tico.
  • 5 Iaroslav Stanchev

    0 1 Отговор
    Абе става за джиткане из града.То това е предназначението и де.Само да не спре тока,че ще трябва да я бутам.Да бяха и сложили едни педали,че да додрапа до станцията за зареждане.
  • 6 Илиян Живков

    1 1 Отговор
    KОШЕРРРРР
  • 7 MAXBLUE

    1 1 Отговор
    Важното е че колата е много евтина 19000евро+бонус 60евро наем на батериите на месец много изгодно истински ''народен автомобил''
  • 8 pafch0

    1 1 Отговор
    Да беше по-дълго междуосието и да ги няма задните седалки , тогава ще е перфектна баничкарка. Минимален разход , максимум ефективност. То по същата логика с тоя коптор да се вземе е-ъп! и той да се ползва за същата работа.

    Е.. свършиха забавните коли , по-забавни ще си останат пазарските колички по Метро / Калъфленд...
  • 9 ivaylo mihaylov

    1 1 Отговор
    Прекалено висока цена,след като се наема и батерията отделно.
    Рено предлага много по-изгодни оферти:
    -куриер или за пици : Туизи
    -товарно: Канго
    -дистрибутори и служебни коли: Зои
    И други имат пак с наем на батерия,но на много по-ниски цени от немските скучни и простовати коли. Та дори и с такива оферти пак французите не достигат желаните продажби.
    Единственната ел. кола,която действително се продава и е много търсена е Тесла,а никой европейски производител няма сходен бизнес модел,следователно успехи да не чакат скоро.
  • 10 Илиян Живков

    1 2 Отговор
    Карам от 10 само нови VW (служебни)....пълни кошери