Last news in Fakti

19 Юни, 2023 10:26 4 357 11

Без екстри в новите модели на VW

  • volkswagen-
  • екстри-
  • моделна гама

Volkswagen ще намали и значително моделната си гама

Без екстри в новите модели на VW - 1

Volkswagen планира да увеличи печалбите си, като прекрати производството на някои модели. Освен това много коли ще се предлагат с много по-малко опции. Това съобщи сайтът Carscoops .

Новата стратегия на Volkswagen включва намаляване на производството на автомобили, които не носят достатъчно печалба. Марката иска да даде приоритет на растежа на приходите, за да подкрепи своите инвестиции в бъдещи технологии.

Моделът Volkswagen Arteon ще бъде спрян от производство, тъй като този автомобил е в тесен сегмент. Същата съдба очаква и Volkswagen Passat, който ще бъде заменен от електрическия автомобил ID.7.

Volkswagen планира да постигне възвръщаемост на продажбите от 6.5% и да увеличи печалбите до 10 милиарда евро до 2026 година. Като част от тези планове е под въпрос и производството на много други модели с двигатели с вътрешно горене.

Също така, за да запазят разходите ниски, новите автомобили на Volkswagen ще имат много по-малко опции. Например електрическият автомобил ID.7 ще има много по-малко опции от модела Golf.

Тази стратегия ще влезе в сила още през октомври 2023 година, а купувачите ще усетят промените още в началото на 2024 година.


Поставете оценка:
Оценка 1.5 от 46 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Владо Черноземски

    19 30 Отговор
    Супер, за повече пари ще получаваш по-малко. "Нас к торжеству коммунизма ведет" пееха едно време, предишните ни големи братя.
  • 2 Последния Софиянец

    22 30 Отговор
    Тогава, защо да се купува Фолксваген??? Китайците ще ги отвеят като куцо пиле домат

    Коментиран от #6

  • 3 Си Дзинпин

    17 30 Отговор
    Айде чао, дойче жендъри.
  • 4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    42 1 Отговор
    Много от екстрите преди десет-двадесет години вече са задължителни ❗
    В същото време много от стандартите в миналото вече липсват - манивела, пепелник, дори резервно колело .....
  • 5 Онзи

    13 30 Отговор
    Някой фолцвагени до 2000г.вместо оборотомер имаха часовник,така,че не се учудвам.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Гоуф 3

    10 31 Отговор
    За феновете на марката, от автосалона - директно в тунинг сервиз
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Красимир

    41 1 Отговор
    По малко опции не е същото като стандартно оборудване. Вероятно става дума за това ,че повечето поръчкови екстри сега ще са стандартни и включени в по-високата цена. Целта е стандартизация на производството с цел нисък разход и повишена печалба. Японците го правят от години и приюерно в Тойота има 10 опции и 4 нива на оборидване а при Волксваген 5 нива на оборудване и 50 опции

    Коментиран от #11

  • 10 ххххх

    5 30 Отговор
    Бих се съгласил да махнат ненужни екстри, ако цената би паднала.
    Само че те ще оставят същата цена, а за нея ще получаваш по-малко. Ако VW не се върнат към корените си да правят "народни коли", са обречени.
  • 11 сдфгхуй

    33 0 Отговор

    До коментар #9 от "Красимир":

    Браво, до тук само ти си схванал какво е написано... А сега да обясним на ревящите клоуни:

    Допълнителните екстри оскъпяват производството на колите с около 10% като цяло. Независимо дали ще поръчаш масаж и вентилация на седалките разработката и внедряването им е един разход който се поделя между ВСИЧКИ произведени коли от модела. Не искаш да платиш още €300 за да имаш адаптивен круиз-контрол вместо обикновен- няма проблеми, ти пак плащаш за разработката на тази система...
    Отделно- в новите коли с купища сензори огромна част от "екстрите" вече ги има заложени като хардуер и е нужна само активацията им.
    Жокер- при минимум 2 марки коли ВСИЧКИ седалки идват с вграден подгрев и изградена инсталация. Дори буксите физически са свързани. Уловката- подгрева се пуска от дисплея на мултимедията и НЯМА физически бутон който да натиснеш... Плащаш- активират ти функцията в менюто... Изчислено е, че е по-лесно и евтино всички седалки да са с монтирани нагреватели отколкото да се правят различни ел. инсталации, разни видове седалки и да се усложнява логистика и сглобяване на колата.