Last news in Fakti

26 Юни, 2023 10:46 6 651 13

Opel възражда култовата Frontera

  • opel-
  • frontera-
  • crossland

Кросоувърът ще наследи Crossland

Opel възражда култовата Frontera - 1

През 90-те години на миналия век Opel показа своя първи „джип“ с името Frontera, който се произведе само в рамките на една единствена модификация, която остана на пазара точно 13 години, преди да бъде свалена от поточната линия през 2004-та. Изглежда сега от Opel имат план да възродят това име, като представят кросоувър със същото име, разкриват от френското издание Largus.

Възроденият модел ще бъде много по-различен от предшественика си и ще бъде базиран на CMP платформата. Очаква се кросоувърът да споделя технологии с C3 Aircross, като бъде базиран върху Crossland, но с по-големи размери. Според информацията, новата Frontera ще замени именно Crossland, като увеличи размерите му с близо 16см, достигайки дължина от около 4.37 метра.

Opel потвърди, че наследникът на Crossland ще се предлага с електрически двигател. "Това означава, че всеки модел от продуктовата оферта ще се предлага в 100% електрическа версия от следващата година," казва производителят. Frontera Electric трябва да получи новото задвижване от Astra Electric. То се състои от електромотор с мощност 156 к.с., захранван от батерия с капацитет 54 кВтч осигуряваща пробег от 400 км. Не да видим и версия със 136 к.с./50 кВтч, както при Corsa. Новата Frontera ще се възползва и от хибридни 48V двигатели с обем от 1.2 литра със 100 к.с. и 136 к.с. Според информацията Opel Frontera може да бъде пуснат на пазара до есента на 2024 г.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 20 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 илчо

    23 17 Отговор
    Това е най железният немски джип. Още го карам !!

    Коментиран от #2, #6, #8, #13

  • 2 Не знам до колко е немски ама

    26 1 Отговор

    До коментар #1 от "илчо":

    При нас във Великобритания се казваше Воксхол и всичко в него беше Дженарал Мотърс

    Коментиран от #5

  • 3 ужас ужасен

    26 22 Отговор
    къв боклук е това не е истина
  • 4 Орел

    50 0 Отговор
    Никога не е бил немски. Базата му беше на Исузу.
  • 5 Щкс

    29 0 Отговор

    До коментар #2 от "Не знам до колко е немски ама":

    А всъщност е Isuzu Amigo. Оригиналът с марка Isuzu в момента е изключително ценен за колекционерите ако е в добро състояние. Той е с гюрук (мек покрив). Страхотен автомобил е във варианта на Исузото.
  • 6 Карай си го със здраве

    25 0 Отговор

    До коментар #1 от "илчо":

    Всичко е до поддръжка и късмет. Има много недоволни от модела!
  • 7 шофьор

    3 35 Отговор
    една дчия дъстър е в пъти по добра кола от тоя опел дето като мине през локва с вода и локвата е на предния капак и предното , така хвърляха и жигулите водата на предното си стъкло от кална локва

    Коментиран от #9

  • 8 Селянина с колелото

    18 6 Отговор

    До коментар #1 от "илчо":

    Железен, железен, колко да е железен този "джип"?! С Фронтерата по язовирите закъсвах 5-6 пъти, след което я разкарах и за риболов се върнах на старата изпитана Нива. Истината е че там където минава Нива-та Фронтерата не може. Така че за мен си остава градски СУВ. Сега новата Фронтера най-вероятно ще е на платформата на Пежо-Ситроен, все пак Опел е тяхна собственост.

    Коментиран от #11

  • 9 Ожэффж

    34 7 Отговор

    До коментар #7 от "шофьор":

    Хаха, Дачия била добра кола. Моля те да си пиеш хапчетата.

    Коментиран от #12

  • 10 нео

    19 8 Отговор
    По добре едно РАВ 4 . Равката си е супер !
  • 11 Някой си

    27 5 Отговор

    До коментар #8 от "Селянина с колелото":

    Нивата няма такъв боклук като нея просто, шарнири и тампони се сменят по-често от маслото, раздатката й е консуматив при каране с гуми за кал в гората, още много мога да изброявам. Кажи му лада и му е достатъчно.
  • 12 Малко логика

    13 9 Отговор

    До коментар #9 от "Ожэффж":

    Дачията е проектирана от Рено, с двигатели и всички другу важни части от Рено. Това не е лошо. Качеството на Рено е по-добро от това на Опел.
  • 13 Тра-ла-ла

    15 0 Отговор

    До коментар #1 от "илчо":

    Всъщност не е немски. Джипа си е японски. Модела е на Исузу. И аз си имам такава, може би от 12 години и нямам намерение да се разделям с нея, въпреки че по-рядко я карам през последните 2 години.