Last news in Fakti

23 Юли, 2023 12:00 36 290 52

Бюджетен флагман: Подробности и цена на новата Dacia Bigster

  • dacia-
  • bigster

Моделът ще стане най-евтиният седемместен кросоувър в Европа

Бюджетен флагман: Подробности и цена на новата Dacia Bigster - 1

Както вече сме ви информирали, кросоувърът Dacia Bigster ще е седемместен модел и ще е позициониран един клас над Duster. Автомобилът ще се предлага само в хибридни версии, като срещу доплащане ще предлага и фабрична газова уредба на пропан-бутан.

Сега се появи нова, интересна информация за новата Dacia Bigster. По-големият брат на Duster трябва да бъде представен през 2025 година и ще стане най-евтиният седемместен кросоувър в Европа. Това съобщава сайтът L'argus.

Кросоувърът Dacia Bigster в базовата си версия ще струва 22 000 евро - с 3000 евро повече от новия Duster 2024 . Най-вероятно първоначалната версия ще е петместна, но седемместната няма да е много по-скъпа.

Бюджетен флагман: Подробности и цена на новата Dacia Bigster

Новият Dacia Bigster 2025 ще изглежда малко по-различно от предсерийния концептуален автомобил, а предницата ѝ ще бъде почти напълно идентична с третото поколение на Duster. Дължината на колата ще бъде около 4.6 метра, тоест ще бъде с около 30 см по-голяма от Dacia Duster, но ще се прави на същата платформа CMF.

Всички 2025 Dacia Bigster ще бъдат електрифицирани, без да се планират дизелови версии. Моделът ще получи 1.2-литрови бензинови турбо двигатели с мощност 120 и 140 к.с. с., допълнени от 48-волтова "мека" хибридна инсталация. Ще предлага и версия с фабрична газова уредба.

Очаква се и пълноценен хибрид: мощността му ще бъде същата като тази на Dacia Jogger , но работният обем на бензиновия двигател ще бъде увеличен до 1.8 литра. Трябва да се отбележи, че тази версия може да бъде и със задвижване на всички колела - на задните колела ще бъде монтиран допълнителен електродвигател.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 43 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кучето

    50 11 Отговор
    Нищо лошо не искам да кажа за марката Дачия, не съм я карал, не съм бил в Румъния, но всяко лято отскачам в Гърция. Тази година, за разлика от всички предишни, забелязах, че самите румънци не я карат толкова масово колкото преди. Предимно са със скъпи немски курници...

    Коментиран от #12, #35, #52

  • 2 от 0 до 100 една минута

    20 13 Отговор
    от 100 до 150 пет минути

    Коментиран от #51

  • 3 Снежа от пощата

    5 17 Отговор
    Помощите ги бави ме нарочо и пенсиите на Иван и Станислав от Сл.Равно поле да не вземат нищо и писмото със обратна разписка го връщам пак във общината ЕЛИН ПЕЛИН крадеме и ще крадеме
  • 4 Снежа от пощата Сл.Равно поле

    5 15 Отговор
    И скрихме някой документи от Телковете им нарочно го направихме и откраднах ме помощите на Недко Иванов Недков Ул . Лилия 14 👈
  • 5 Име

    20 9 Отговор
    Топ машина
  • 6 Гост

    34 11 Отговор
    И бавно, но сигурно, Дачия се приближава съм ценовата граница, където човек си казва: ‘аааа, ми то за 15 000 лева още ще си купя немски или японски СУВ…’!

    Коментиран от #7

  • 7 Мхм

    23 19 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    И какъв немски недодялник ще купиш за тес пари

    Коментиран от #13, #29

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 кУмУнист

    20 25 Отговор
    Тези дачии "крещят" евтин пластмасов боклук.
  • 10 Аз понеже съм селския гъзар.........

    11 7 Отговор
    Ще си купя барем Минка да ми върже
  • 11 Факт

    21 5 Отговор
    Единственото немско що годе близко по цена нещо е Опел
  • 12 Бигстер Клио

    16 21 Отговор

    До коментар #1 от "Кучето":

    Какво лошо да кажеш за марка, която е само на хартия и емблема. Всичко друго е ниско качество Рено-Нисан.

    А този така наречен Бигстер отдолу е на платформата на Клио. Повдигнато клио с друг дизайн

    Коментиран от #44

  • 13 факт

    14 20 Отговор

    До коментар #7 от "Мхм":

    За тия пари ще си купя всякаква друга 2-5 годишна кола

    Коментиран от #16, #24

  • 14 Фабрична газова уредба друг път

    20 15 Отговор
    Цитат .... "като срещу доплащане ще предлага и фабрична газова уредба на пропан-бутан."

    На Дачия - няма такова животно "фабрична" газова урудба !

    Така наречената "Фабрична" АГУ се поставя след производствено допълнително тук в българия , от външна фирма (нямаща връзка с Дачия или Рено) за газови уредби в София. И поддръжката след това е при тях.

    Коментиран от #15, #17

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Мхм

    17 11 Отговор

    До коментар #13 от "факт":

    Е не съм толко тъпкато тебе да сравнявам втора ръка кола с нова.

    Коментиран от #18

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Не си , ама надали

    15 14 Отговор

    До коментар #16 от "Мхм":

    Твоята "нова" кола точно 3 метра след като излезне от магазина вече НЕ СЕ ВОДИ НОВА и цената и е 30 % надолу

    След това веднага става една от милионите автомобили втора употреба, на всякакви цени
  • 19 Точно така

    20 6 Отговор

    До коментар #15 от "Да та ивъ в тъпъка":

    Заводите на Рено, Нисан Дачия не произвеждат автомобили на газ. Където са налични ги слагат допълнително в съответната държава от външни фирми в съответната държава.

    И да, в България се монтират от българска фирма

    Коментиран от #25

  • 20 Реалист

    17 0 Отговор
    Евтинка с евтин двигател.1,8 е друго нещо но 4/4плюс допълнителният двигател ще удари поне 30 хиляди евра
  • 21 авто фен

    22 6 Отговор
    Абе Дачия си е Дачия. Напълно изкопираха японската рецепта - прявят опростени,олекотени и мисля,че здрави автомобили на изгодни цени. Част от гамата на Тойота,Мицубиши,Мазда бяха такива коли преди 30 години - супер здравите японски коли. Дачия е европейското Дайхацу.

    Коментиран от #22

  • 22 Като Дайхатсу друг път

    20 23 Отговор

    До коментар #21 от "авто фен":

    Като Дайхатсу е друг път. Дачия е нискокачествено Рено. Трошливо, скъпи части и неремонтопригодно (в сервиза ще ти искат цена за труд по-висока от много други марки)
  • 23 едрфтгъхуй

    11 9 Отговор

    До коментар #17 от "Явно":

    Записвай си:

    НЕ СЪЩЕСТВУВА такова животно като "фабрична газова уредба" при НИТО ЕДИН производител на автомобили. Всеки производител се договаря с фирма Х за газови уредби да се поставят техните газови в колите им и толкова. Фирма Х казва "искам такива доработки на мотора" (най-вече ел. инсталацията), производителя ги внедрява и казва "гаранцията на двигателя остава валидна"...
    Самите газови уредби се монтират от съответната фирма Х в съответните държави където имат официално представителство. А у вашата дупка повечето фирми за газови уредби имат официални представителства- 100% се монтират тук газовите...

    Коментиран от #26, #36

  • 24 едрфтгъхуй

    10 12 Отговор

    До коментар #13 от "факт":

    Само дето нямаш "толкова пари"... Ти нямаш и половината... Едва ли имаш и 10% от парите за нова неуДачия- ти си един безработен съдран цръвул...
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Факт

    1 7 Отговор

    До коментар #23 от "едрфтгъхуй":

    Не говори глопусти а виж коментар 25

    Коментиран от #45

  • 27 Аз умният видях написано и повярвах

    9 3 Отговор

    До коментар #25 от "Факт":

    Блаженни са вярващите....... на пр и реклама.

    Ако отидеш в магазина на Тойота и там настойчиво ще те убеждават че си купуваш Toyota Proace.... А не Ситроен с емблема на Тойота....
  • 28 хаха

    23 0 Отговор

    До коментар #25 от "Факт":

    И в Мерцедес не пише че двигателите са на Рено. Но на клиентите го представят като двигател мерцедес и шараните си мислят че карат мерц
  • 29 Гост

    14 2 Отговор

    До коментар #7 от "Мхм":

    Куга, Т Рок, Грандленд, Витара, Мазда 5…, това на първо четене са модели струващи с 15000 лева повече от наточен Дъстър! И определено не могат на се сравняват с румънеца, нали?

    Коментиран от #34

  • 30 Александър

    5 9 Отговор
    В Румъния Дачия масово карат бакшишите!Самите Румънци ма сово карат Мерцедеси, Аудита,Фо лксвагени и по- рядко Опели! Фр анцузите масово карат Пежо! По рядко Рено и Ситроен!
  • 31 Александър

    6 12 Отговор
    За 22000-23000 бих си купил Пас ат, но от Германия! От България кола- посмъртно НЕ!
  • 32 Александър

    8 4 Отговор
    Говоря за ЕВРО! Гледах оферти от София! Дачия седан за 16000 лева! Аз от София котка за тама злък не взимам!
  • 33 Александър

    8 10 Отговор
    Мерцедес действително взеха двигател на Рено! В Испания ра ботех в Английска компания и карах Канго! Чудесен мотор и през 2-3 месеца в сервиз заради електрониката! Също като Ивеко 500/strabalis/ безплатен сервиз, щот не излизат от там! Същото се отнася и за Рено Премиум пре дния модел! Излизам от сервиза и след 300 км подгряващото пак свети! Карах и Експлорър! При 160км с труд го удържаш на пътя Форд без пари да ми дават, не го искам!
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Мама Лигоф

    9 3 Отговор

    До коментар #1 от "Кучето":

    румънци които карат дачия, няма как да заделят и средства за почивка в гърция
  • 36 Дфен

    7 4 Отговор

    До коментар #23 от "едрфтгъхуй":

    Точно за Дачия това не е така защото един и същи двигател е с различна мощност в зависимост от това дали е с газова или без.Отделно тези които имат газова клапаните са разработени да издържат на газ и нямат нищо общо от другите.

    Коментиран от #37, #40

  • 37 Дачия

    2 5 Отговор

    До коментар #36 от "Дфен":

    Няма такова нещо

    Коментиран от #38

  • 38 Дфен

    6 3 Отговор

    До коментар #37 от "Дачия":

    Колко Дачия си имал и кой модел последно

    Коментиран от #42

  • 39 ЗЕЙФОД БИЛБРОКС

    2 4 Отговор
    Интересен дизайн

    Коментиран от #41

  • 40 Знайко

    4 7 Отговор

    До коментар #36 от "Дфен":

    За дачия на знам, за моето Субару- Н-6 208 коня, казаха , че изкарва на газ 20000 км и после правиш клапаните , а леглата им са износени. За целта ми монтираха електромагнитен омаслител на леглата на клапаните работещ с лубрикант 30 лв/ литъра. Сложих и специални свещи за газ NGK laser line 7 LPG , които развиват малко по-ниска температура и им дават пробег 30000 км, макар , че вече са на 40000. Мисля , че това работи добре, защото ауспуха ми е керемидка, което значи че колата не е маслояд. За мощни коли, които имат висок бензинов разход, поставянето на газово с по-консервативни насторйки може да коригира разхода и да имаш средновървящ икономичен автомобил + бързо вървящ неикономичен автомобил когато си на бензин.
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Знайко

    15 6 Отговор

    До коментар #38 от "Дфен":

    Колега....гледай реалността! СОТ-аджиите смениха Дъстърите с различни други кросовъри и то 2 пъти по-скъпи от тях! Такситата...човек който е карал Опел зафира от старите се качва на Дъстър и след 2 месеца го виждам пак на Зафира....питам го кво стана, що смени коня....тоя вика - Не става за бачкане ве, не е моята кола! Говорим за старата зафира, дето крушката на фара и се сменя като бъркаш в подкалника! Тоест за фруц-пръц става, но не и за продължителна безавариййна работа всеки ден! отделно 33000 еврака...към 65000 лв.....има доста наточени китайци за тия кинти , дето само ще ахкаш и няма да вярваш! Европейското автомобилостроене се държи на повърхността само поради големите държавни поръчки. Ако ги няма всички ще фалират!
  • 43 Знайко

    3 2 Отговор
    Браво ве, един човек да срещна който чете книги! Черпя те един пангалактически гаргаробластер! Дизайна е интересен, но Зейфод никога не би позволил някой да го види да слиза от такава кола!:)
  • 44 Знайко

    12 2 Отговор

    До коментар #12 от "Бигстер Клио":

    Не знам дали е Клио, Каптюр или Аркана но е ясно че, не е истинска джипка...даже не е истински кросовър! Рено няма да дадат на Дачия нови технологии, защото не искат да са им конкуренция в средния сегмент. Дачия нямат пари да проектират и разработят нови мотори или 4х4 ситеми, така че ще ползват стари технологии в нова опаковка с ограничено приложение!

    Коментиран от #46

  • 45 едрфтгъхуй

    4 5 Отговор

    До коментар #26 от "Факт":

    Единственият безспорен факт е този- писал си глупости които са били изтрити...

    А за това което съм написал мога да заложа 100 бона и още утре да ти покажа къде и кой поставя газовите на тея неуДачии у вашата дупка... Сложи 100 бона на масата като си отворко, а? Не можеш, нали? Ти и 100лв. у джоба...

    Коментиран от #50

  • 46 Йо Несбьо

    8 1 Отговор

    До коментар #44 от "Знайко":

    Те нямат и сметка да разработват неща, които изискват огромни инвестиции, а се реализират в бюджетните класове автомобили.
  • 47 въйй.....

    6 0 Отговор
    Не е лоша за лов на диви прасета.
  • 48 нео

    5 2 Отговор
    За тези пари няколко годишна РАВ 4 , бензин да става на газ или директно хибрид ! Има си колата всичко , дори 4x4
  • 49 Райдерс

    5 2 Отговор
    Дам, и джокера хибрид е 49 000лв., с газова над 40к, кой нормален човек ще даде толкова пари за Дачия. Бигест и новата Дъстър ще са на друга платформа вече, мисля, че и клио е на нея. Няма как цената да е.под 40к, а за толкова пари имй и.други нови коли от марки дето стават. Иначе тези на газ са специално така проектирани, нищо че се слагат тук. Гаранцията си важи.
    Примерно за Хюндай в гаранция питах за газ, само Ловато при тях в сервиза.2000лв.уредбата и 1000лв. монтаж. Ако искаш.
  • 50 Факт

    3 2 Отговор

    До коментар #45 от "едрфтгъхуй":

    Духъй бе помвиар аз говоря с данни а ри си ляляш тъпък
  • 51 Томов

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "от 0 до 100 една минута":

    Вие колко Дачии казахте от новото поколение .
  • 52 Томов

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Кучето":

    Защото Дания не е това което беше преди . С новата визия и оборудване се опитва да се изкачва на друго стъпало от категорията на Нисан примерно , но право пропорционално се качва и цената , която гони 50 хиляди за Duster. Но за двата месеца от които я имам и 20000 км. се държи перфектно и скорости от рода на 150-170 км в час в продължение на 30-40 минути с круиз контрола не са и проблем дори и прилагат перфектно като динамика и стабилност.