Last news in Fakti

20 Септември, 2023 18:43 4 409 10

Ето кога Mercedes спира производството на настоящата G-Klasse

  • mercedes-
  • g-klasse-
  • производство-
  • eqg

Животът на модела ще приключи в началото на 2024-та

Ето кога Mercedes спира производството на настоящата G-Klasse - 1

Фотографи вече няколко пъти улавяха фейслифта на настоящото поколение G-Klasse, а от Mercedes не се притесняват да показват изцяло електрическата му версия по време на различни събития и тестове. Сега стана ясно, че актуалният модел ще бъде изваден от плановете на компанията в началото на следващата година.

Във вътрешно писмо на Mercedes-Benz от 14 септември, публикувано от Business Insider Германия, се посочва, че производството на настоящата G-класа ще приключи през първото тримесечие на 2024 г., но не се уточнява конкретна дата. Това ще отбележи края на една ера, тъй като предстоящият фейслифт на G-Klasse ще бъде първата модификация, която ще се предлага с електрифицирано задвижване, като освен това. ще доведе до появата на изцяло електрическия EQG.

Фейслифтът на G-Klasse ще прилича доста на сегашния модел, но Mercedes-Benz потвърди, че ще има значително подобрена аеродинамика - промяна, която е свързана с пробега на EQG. В предната част на обновената G-класа ще се намират познатата вертикална решетка и кръглите LED фарове и дневни светлини. Очаква се всички нови варианти на G-класата (с изключение на EQG) да имат вертикални ламели на радиаторната решетка с по-заоблени форми.

"Когато наистина навлезете в детайлите на автомобила, ние сме променили нещата", заяви наскоро пред Autocar шефът на бизнес подразделението на G-Klasse д-р Емерих Шилер. "Повечето клиенти няма да го видят, дори ако застанат пред автомобила, но промяната в някои случаи имаше наистина драматично подобрение на аеродинамиката. Наистина подобрихме аеродинамиката, без да променяме формата, и това, което научихме при електрическата версия, ще приложим при автомобила с двигател с вътрешно горене. Така че, когато фейслифтът се появи догодина, автомобилите ще имат и повечето от аеродинамичните подобрения, при огромно намаление на разхода на гориво."


Поставете оценка:
Оценка 3 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Цъцъ

    5 3 Отговор
    Въх ся Мекгъз, ко ши прай без нова Гега?
  • 2 Кара Ибрахим

    14 2 Отговор
    ..Хайде жендари и това окепазете
  • 3 Гербомутра

    7 1 Отговор
    Как ше спирате бе, кво ше караме у Банкя

    Коментиран от #5, #7

  • 4 Дфен

    8 4 Отговор
    А УАЗ няма спиране
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Перо

    8 1 Отговор
    Какво ли не правят за да се увеличи пробега на ел. коли и да се продават, но недостатъците са твърде много и не могат да се преодолеят с тънки гуми и подобряване на аеродинамиката!

    Коментиран от #10

  • 10 Ракета Пейтриът 📡

    5 8 Отговор

    До коментар #9 от "Перо":

    Я ги изброй, че така на общи приказки.. Фактите сочат, че 3-фазните коли нямат нито един недостатък. Недостатъци имат неграмотните, некомпетентни, бедни, озлобени и мрънкащи водачи. Тва кво общо има с колите?