Last news in Fakti

15 Ноември, 2023 12:10 3 406 26

Това е новият Golf без никакъв камуфлаж

Очаква се да видим модела след броени седмици

Това е новият Golf без никакъв камуфлаж - 1

Volkswagen Golf ще празнува своята 50-та годишнина съвсем скоро, а изглежда заедно с това ще видим и обновения хечбек, който бе заснет от фотошпиони на AutoExpress през изминалите дни. Колата бе „хваната“ на Нюрбургринг, където Volkswagen тества най-наточената версия с означение R. Тя бе заснета без абсолютно никакъв камуфлаж и на практика ни разкрива изцяло как ще изглежда Golf 8.5.

Подобно на всички Golf 8.5, новият R ще се отличава с малко по-тънки и по-ръбати LED фарове, както и с леко променена долна част на бронята. В случая на R модификацията отворът на бронята вече е малко по-голям и има една хоризонтална лайсна по-малко.

Останалата част от екстериора вероятно няма да бъде променена, като наточените версии ще бъдат оборудвани с по-голямо крило и 19-цолови джанти от "Performance Pack" на настоящия модел, както и с опционалната титаниева изпускателна система Akrapovic. Очакваме да видим нов светлинен подпис в задната част, въпреки че промяната ще бъде едва доловима.

Очакват се по-големи промени в купето, като VW ще внедри модернизиран 15-инчов сензорен екран и потребителски интерфейс за инфоразвлекателни системи, които бяха представени в новите Tiguan и Passat. За да се вмести новия екран, арматурното табло е леко преработено, но промените не са толкова сериозни.


Поставете оценка:
Оценка 2.3 от 17 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Така така

    41 5 Отговор
    То също като стария само, че нов :))) никаква фантазия у тия немци. Едно и също от а до я
  • 2 хахах

    34 2 Отговор
    Е той като стария бе. Аз не виждам почти никаква разлика в дизайна.

    Коментиран от #22

  • 3 Eдин

    32 3 Отговор
    Реално това е Голф 5,след няколко фейслифта.
  • 4 Пилот на Ферари

    29 5 Отговор
    Същата сапунерка като стария .
  • 5 Чуденка

    25 3 Отговор
    Трагедия!
  • 6 Гоуф Ер

    22 3 Отговор
    Няма я най-важната екстра, пернишки регистрационен номер.
  • 7 Шкода Остави я

    34 3 Отговор
    Голфът е приличен автомобил, но отдавна не е лидер в своя клас, независимо от "класациите" на "Автобилд", където винаги е на първо място. Сещате се защо. За разлика от други производители, най-вече японски, немците рядко правят по-радикален фейслифт на своите модели. В същото време техните коли са най-скъпи и с най-малко екстри. А и прословутото немско качество, отдавна остана в Историята.

    Коментиран от #10

  • 8 Мъдурко

    17 0 Отговор
    Амчи той кът стария!
  • 9 Гост

    16 3 Отговор
    То туй малко на Тойота корола мяза ,ако му сменя емблемата много хора няма да го познаят.С белия цвят го докарва още повече.
  • 10 Я ела

    8 17 Отговор

    До коментар #7 от "Шкода Остави я":

    с твоя епи-куреец или оризовка и ми покажи къде и с какво е повече от голф/октавия или немска кола в съответния клас….Слагаме ги една до друга и се гледат и двете…от - до и после и каране….
    Аман от заблудени….

    Коментиран от #11, #12

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Не и не

    14 7 Отговор

    До коментар #10 от "Я ела":

    НАЙ-МАЛКОТО с надежността! Европейското автомобилостроене е вече само и единствено мас-конфекция! Да, по-луксозен интериор, мига, свети, цветни лампички все едно си в лунапарка, глезотийки, но няколко месеца след изтичане на гаранцията си неизменен абонат на бай Иван от Сервиза! Nice, a? Това с Японски автомобил (без Нисаните, щото те са си изцяло Рено вече) НЯМА КАК ДА СЕ СЛУЧИ! Освен това, евро-легените са много по-скъпи! Това малки доводи ли са!? Цял свят ли са глупаци, както ти си мислиш, че купуват японци? Королата е най-продаваната кола в Света, Хонда Сивик и ЦРВ - най-продаваните автомобили в Щатите, до скоро и Хонда Акорд - в Щатите - най-конкурентният пазар В СВЕТА!!!!!! Правиш се на интересен, ама не си...

    Коментиран от #14, #23

  • 13 Ужас безкрай

    16 0 Отговор
    И как пък е без камуфлаж!? Маскирали са като стария. Разликата вероятно ще е в цената и някоя друга цветна лампичка в повече.
  • 14 В момента

    9 4 Отговор

    До коментар #12 от "Не и не":

    точно пред прозореца ми са паркирани и двете: Corolla Sport Touring от 2022 и Octavia 4 от края на 2021….карам ги и двете!!! Няма допирна точка по която Тойотата да се доближи като автомобил, като пространство и ергономия да не говорим!!! Преди това имах заместваща Kia Ceed пак от 2022 г с 1.5Т 160 к.с….още по-далеч като кола….
    Последните 3 рабтони коли от 2012 г насам са от ВАГ групата, дизели….карам до към 250 000 км и
    продавам…нямам нито 1 случай на проблем в страната и чужбина, който да ме е оставил на място, както и сериозни технически проблеми или такива непокрити от гаранцията… изключвам едно изгоряло допълнително подгряване на парното след гаранционния период на предишната, но се реши за 700 лв във фирмения сервиз и не беше проблем, който да остави колата на място или да страда сериозно комфорта….
    Ти се правиш на разбирач и драскаш-ако имаш нещо такова, давай да ги сравняваме директно, спрени една до друга!!!

    Коментиран от #15, #21

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Бай вую

    2 3 Отговор

    До коментар #15 от "Не и не":

    На голфу чека не свети, бъркаш го с хлопела ама ти от де да знаеш дечко
  • 20 мани беги

    2 1 Отговор
    кенеф
  • 21 Луксозни СУВове

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "В момента":

    В категория луксозни СУВове имах възможност да притежавам и сравня трите основни немски срещу най-доброто от Япония. Класирането ми е следното:
    1. Lexus
    2. Audi
    3. ВMW
    4. Mercedes

    А кой произвежда най добрите малки СУВчета, корави всъдеходи и пикапи е излишно да коментирам.

    Коментиран от #25

  • 22 Съдията Дред

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "хахах":

    Споко, ще видиш разликата в цената
  • 23 И.а

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "Не и не":

    Не се хаби братле няма какво да му обясняваш наистина в Южна Америка, Северна, Австралия, Азия, Африка и близкия Изток най много се карат японки. Скоро ще карат китайски хората нз. Там почти немски не можеш да видиш.

    Коментиран от #26

  • 24 Тук

    2 0 Отговор
    хора с раздвовние на личността ли пишат???
  • 25 И 4-те

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "Луксозни СУВове":

    нови ли и в близки нива на оборудване??? Леко ме съмняваш…и в какво се изразяваха предимствата??? Малки сув-чета… звучи женствено леко… А при т. нар. перформънс СУВ-чета, нещо джапанско..???
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.