Last news in Fakti

12 Декември, 2023 08:56 4 652 4

Mercedes представи най-мощния SL правен някога

  • mercedes-
  • sl-
  • sl63-
  • amg

AMG SL63 S E Performance разполага с 1420 нютон метра

Mercedes представи най-мощния SL правен някога - 1

След официалната поява на Mercedes AMG SL63 през изминалата година, сега спортното подразделение на германците показа още един модел базиран на същото купе с означението SL63, но този път и с добавката S E Performance. Феновете на Mercedes вероятно вече се досещат какво означава това, а именно хибридна конфигурация, подобна на тази при AMG GT63 S E Performance.

Под капака продължава да работи 4.0-литров бензинов осмак, но тук той е комбиниран с електромотор, чиято системна мощност достига 816 конски сили. Заедно с това въртящият момент е изумителните 1420 нютон метра. Ускорението до 100км/ч отнема 2.9 секунди, а максималната скорост е 317 километра в час.

Хибридният електромобил разполага с 400-волтова батерия с капацитет 6,1 киловатчаса, разработен от AMG. Той е снабден с директно охлаждане, което поддържа оптималната работна температура на батерията, и предлага 13 км чисто електрическо шофиране. V8 двигателят развива 612 к.с. сам по себе си, докато електромоторът осигурява 204 к.с.

Феновете на AMG могат да разпознаят SL63 E Performance благодарение на добавения капак на порта за зареждане на задната броня. Други уникални стилистични щрихи включват името на модела, подчертано в червено, емблеми на калниците E Performance и трапецовидни двойни ауспухови тръби.

AMG адаптира активната аеродинамика на SL за електрифицирания си задвижващ агрегат, включително скрит елемент в долната част на каросерията преди двигателя. Той може да се разшири надолу с около 40 мм при скорост от 80 км/ч и да създаде ефект на Вентури, който придържа автомобила към пътя и намалява повдигането на предния мост. Производителят на автомобили също така модернизира софтуера, който контролира изтеглящия се заден спойлер, като му предоставя пет нови позиции.

Спирачната сила се осигурява от керамични спирачки с бронзови съпорти - шестбутални отпред и еднобутални отзад. Те са по-големи от тези на модела с чисто вътрешно горене, като диаметърът им е 420 мм отпред и 380 мм отзад. Те се крият зад 20-цолови многоспицови джанти AMG.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 12 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 мда

    14 0 Отговор
    Ей ся отивам да го купя.
  • 2 Странно

    12 1 Отговор
    Нали европейците искат да спират веигателите с вътрешно горене хахаха
  • 3 Живанши

    0 1 Отговор
    Чакам го с нетърпение да видим каква 1/4 миля ще направи. Бих заложил на 10,5 сек...
  • 4 Антон

    1 0 Отговор
    На w223 когато слънцето грее под определен ъгъл през страничния прозорец, китайския таблет в средата избледнява. Това гледам , няма и твван, та вероятно от 10 до 18 часа средния екран ще е нечетлив, поради прякото слънчево греене. Мерца залитнаха по евтинджос екрани и шарении по дисплеите