Last news in Fakti

14 Февруари, 2024 12:16 5 898 42

Спадът в продажбата на електромобили продължава: Tesla отново намали цените на електромобилите си

  • tesla-
  • цени-
  • електромобили
Спадът в продажбата на електромобили продължава: Tesla отново намали цените на електромобилите си - 1

Официалният уебсайт на Tesla China отново намали цените на Model 3 и Model Y, особено на версиите със задно задвижване и тези, предназначени за дълги разстояния. Намалението на цените в Китай варира от $900 до $2 155, което доведе до началната цена на Model 3 от $34 185, а на Model Y - от $36 000.

Междувременно в САЩ на официалния сайт на Tesla се появи информация за намаление с 1 000 долара на версиите със задно предаване и тези с дълъг пробег, като става дума за Model Y, с което цените падат съответно до 42 990 и 47 990 долара.

Тези корекции представляват намаление от 2.3 и 2% спрямо предходните цени. Беше отбелязано обаче, че се очаква цените да се покачат с $1 000 или повече още от 1 март. Цените за версията Model Y Performance и другите модели ще останат непроменени.

Изпълнителният директор Илон Мъск приписа намаленията на цените на своя бестселър кросоувър Model Y като опит да се увеличи предлагането на електрически превозни средства въпреки продължаващия спад на продажбите на електромобили.

Без да представи нова версия на Model Y, Tesla може да планира допълнителни намаления на цените, за да увеличи продажбите на модела, но това, според експерти, ще свърши работа само на китайския пазар.


Поставете оценка:
Оценка 4.8 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бай Даньо

    36 8 Отговор
    Как беше вица - ЕЛмобила и разстройството си приличат,... не знаеш дали ще стигнеш до в къщи

    Коментиран от #3

  • 2 истина ти казвам

    17 1 Отговор
    Е я нали ви казах!🤣🤣🤣
  • 3 хахахах звучи много смешно

    18 45 Отговор

    До коментар #1 от "бай Даньо":

    Казано от човек, който НИКОГА не се е качвал на електромобил, вероятно каращ някоя 30 годишна бангия и мразещ новите неща, щото не може да си ги позволи хахаха ето това е по-смешното ;)

    Коментиран от #6, #38

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Мутра

    5 3 Отговор
    Аве хубоу... АМА много скъпи тез разклонители... от София до морето 16 589 бр.... бах си
  • 6 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    20 2 Отговор

    До коментар #3 от "хахахах звучи много смешно":

    Наливат на ИЛюзОН ДЕВЕТ МИЛИАРДА от другите производители на ИСТИНСКИ автомобили ❕
    Това ли е истинската конкуренция и пазарния принцип❔

    Коментиран от #9

  • 7 321

    9 1 Отговор
    Веднага след като държавните коли ги сменят с ел и аэ купувям.
  • 8 Който си може, си може

    8 7 Отговор
    Тесла може да си позволи да сваля цените за да си увеличи или задържи продажбите на желаните нива и въпреки това да остане на печалба. Останалите продават електромобилите си на по-високи цени от тези на Тесла и въпреки това ги продават на загуба. Даже не могат и да си помислят за още по-големи намаления на цените, защото за тях повече продажби означават и още по-големи загуби.

    Коментиран от #15

  • 9 Така и трябва

    4 11 Отговор

    До коментар #6 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Който се ориентира навреме, вече произвежда електромобили на печалба. Останалите имат два избора. Да продават електромобилите си на загуба за да не плащат въглеродни квоти или да продават по-малко електромобили и да си купуват въглеродните квоти от Тесла.

    Коментиран от #12, #13, #14

  • 10 Милен

    9 15 Отговор
    Единия не е карал ел. автомобил ама дава коментар колко зле били и как ги субсидирали. Другия пък чакал там нещо си и тогава щял да си купи. Фактите обаче са такива, че и двамата нямат пари за такива коли, но много хора си ги купуват. На туй отгоре и цените им намалят, което е добре за нас купувачите. За петрололюбците обаче само увеличение на цените на автомобилите им, на горивото и данаците им. Те така обичат хахаха

    Коментиран от #11

  • 11 Тоз

    21 7 Отговор

    До коментар #10 от "Милен":

    Доста елементарно казано- петролюбци пък и безпарични. С две думи всичко се реши по балкански.
    От ден на ден става ясна, че е все по-неизгодно да се кара и поддържа елкар. Стават ясни безкрайните кусури на този вид превоз. И липсата на нито един плюс освен малко по-добро ускорение. Много хора се отказват, а бяха на крачка от покупка на нов електрокар. Други казват, че няма да повторят.
    Най ми харесва като някой булгар-булгар казва, че който не харесва елкарите е срещу Европа. Намаление на цените вече започна и при двг.

    Коментиран от #18

  • 12 Абе

    10 1 Отговор

    До коментар #9 от "Така и трябва":

    А само два избора? Има и трети - пазаруваш си правилните политици, падат една камара еко изисквания и шментикапели с въглеродните квоти и се връщаме в 50-ти и 60-те години на 20ти век.

    Този трети вариант може и да не е много вероятен, но не е като да го няма в тестето с карти. След като има вероятност немислимото доскоро да се случи и Тръмп пак да е президент, защо пък махалото за екологията да не се върне в обратна посока? Опре ли работата до политика, никой в нищо не може да бъде сигурен.

    Коментиран от #16

  • 13 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    19 1 Отговор

    До коментар #9 от "Така и трябва":

    И как тези въглеродни квоти правят природата чиста ❓❔❓ НИКАК❗❕❗
    " Просто бизнес!" беше казал един МАФИОТ 😉
  • 14 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    11 2 Отговор

    До коментар #9 от "Така и трябва":

    Нещо за камиона на ИЛюзОН , дето щеше да е в продажба до края на 2017-та ❗❗❗❗
    Сега сме 2024 ❗❗❗
  • 15 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    10 3 Отговор

    До коментар #8 от "Който си може, си може":

    Когато на пазара излязоха пътвите хибриди, ИЛюзОН още не беше закупил компанията Тесла❗❕❗ Но за тях нямаше стимул🤔🤔
  • 16 така

    12 2 Отговор

    До коментар #12 от "Абе":

    Не разбирам защо ще се върнем в 50-60те години на 20-ти век. Като може мерките да се оставят на сегашното ниво- никога в Европа не е имало по-чист въздух. Преди 300 години в селата и градовете са бумтели печките с дърва и кюмюр. Прахолякът от улиците и бил в огромно количество. Растенията и преди са отделяли частици. Продължителността на живота е била наполовина от сегашния-рекордно висок и постоянно увеличаващ се. Всички точки за измерване на замърсявания в западна и средна Европа постоянно показват прекрасен въздух. Тук е съвсем друго.
  • 17 Куцар

    16 5 Отговор
    Абе ,не разбрахте ли,че тези тенекии нямат душа.Това е като секс с надувна кукла.Да,количките за голф и тротинетките са удобни.Ще видим и рециклирането им колко ще струва.
  • 18 Милен

    8 15 Отговор

    До коментар #11 от "Тоз":

    Да, елементарно е. Аз съм на ел. автомобил и съм от доволните. Имам още няколко приятели с ел. и те са като мен, не биха си купили двг., освен ако не ги принудят. Та въпрос на гледна точка е. Ти от коя гледна точка коментираш, от ползвателите на такива автомобили или от тия дето били чул или прочели нещо си.

    Коментиран от #20, #24, #39

  • 19 Гост

    8 4 Отговор
    Не върви нещо бизнеса, теслари!

    Коментиран от #23

  • 20 Гост

    10 3 Отговор

    До коментар #18 от "Милен":

    Теслю Мунчо митичен,кога мина от дизел на Ел?Пак си спал отгънат.
  • 21 Мъск Моторс

    1 7 Отговор
    Отлично! И таз година ще изкъртим бара. И така до края на Света

  • 22 МЪСК 💪🏻

    4 5 Отговор
    1-6 доста ЗАБАВНО
    Хейтърите са ми най-големите фенове. Винаги първи и пишат за мен винаги безплатно. Ангария един вид :D

    Коментиран от #25

  • 23 Име

    2 2 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    Има ръст на продажбите така че не се бой

    Коментиран от #34

  • 24 Тоз

    11 1 Отговор

    До коментар #18 от "Милен":

    Аз съм от ползвателите на нов, голям хибрид, който струва колкото евтините модели на митичната марка. През ума не ме е минавало да взема елкола, въпреки че имам условия за трифазен ток и зареждане. Дори и да станат 80% от двг не бих си купил сегашен елкар. Ако дефинитивно решат проблема с горящите батерии и склонността към повреди при травма на корема на автомобила бих умувал за батериина кола. При хибрида някога в далечното бъдеще виси проблем със смяна на батерията-обикновено около14 години. А и скоро ще удължават гаранцията от 10 на 15 години и 250хкм.

    Коментиран от #26, #27

  • 25 ...

    5 2 Отговор

    До коментар #22 от "МЪСК 💪🏻":

    пак ли прекали с нурофена бе мамина златна? Нещо за Hertz и Sixt ще ни кажеш ли? :))))

    Коментиран от #28, #33

  • 26 гост

    2 6 Отговор

    До коментар #24 от "Тоз":

    пълни глупости. Виж официалната статистика, най много се палят хибридите, след това двг и последно ел.

    Коментиран от #31

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #25 от "...":

    аз ще ти кажа, Херц - 62% спад на акциите за годината като последното падане беше преди 2 дни с 12%, доста след новината за раздялата с тесла .
  • 29 Факт

    5 9 Отговор
    90% от хората не могат да схванат, че 1400км с един дизелов резервоар просто не им е нужен.
  • 30 Човече

    7 1 Отговор
    Аз пък искам да си купя Тесла Модел Y, ама ми е скъп :( В семейството имаме 2 нови коли на газ-бензин, но общо двете са 69к. Сега чакам да видя на 26.02. какво ще излезе на изложението в Женева, дано има електричка, която да е около 50к и поне 400км. - като не мога да си позволя Тесла, поне едно Рено 5.
  • 31 Тоз

    6 2 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    Голям смях. Хибриди се палели. Ако 1 хибрид на Тойота, особено с ник-мет-хидр. батерия се беше подпалил щяха да съсипят марката от критики. Няма такъв случай. ДВГ се пали основно заради лошо поддържане и старост. Искам да видя електрически ТИР цистерна за бензин или газ , ама отдалеко ще гледам.

    Коментиран от #32

  • 32 гост

    0 3 Отговор

    До коментар #31 от "Тоз":

    Казах ти че има официална статистика, не посочвам линк защото ще ми изтрият коментара. Естествено Бай Ганьо знае много повече от органите по цял свят които събират и обобщават данните. Ще повярвам на теб а не на тях, ха хах.

    Коментиран от #36

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Тоз

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "гост":

    Как не смени похвата изтъркан- официална статистика. Години наред надменно приказкване. Последна инстанция. Отпусни малко службата, че и вярни неща да казваш, никой няма да обръща внимание. Ако една Тойота хибрид се беше запалила като Теслите без причина, нямаше да съществува такава марка. Запали се онова недомислие Роувър дизелов хибрид и изпепели паркинга в Лондон. Хибрид има все още само един- Тойота. Всичко друго е плах опит да се направи хибрид. Многото марки, които взеха лиценз, но не афишират този момент, също се справят добре.

    Коментиран от #37

  • 37 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Тоз":

    Пиши си каквото искаш и вярвай в каквото искаш, истината е съвсем друга.
  • 38 Мнение

    4 0 Отговор

    До коментар #3 от "хахахах звучи много смешно":

    Типични разсъждения на ограничен ум!
    Електромобили има отпреди автомобилите с двг!
    Проблемът е, че след толкова години разработки, все още не могат да обезпечат стабилен, надежден, екологичен и достъпен енергиен носител!
    Всичко свързано със съвременните gsm-и на колела е нито надеждно, нито дълготрайно, нито екологично, нито с достатъчен пробег! За втората употреба нама да споменавам, щото такава липсва!

    Но за вас хората с полезрение до върха на носа, важното е да сме в крак с новите нища, нищо че чеп за зеле не става от тях!
  • 39 Име

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Милен":

    С приятелите си сте като секта, какво очаквате? Някой да си признае, че се чувства прецакан ли? Никой прецакан няма достойнството да си признае, повярвайте ми! Гордостта е "голяма" работа!

    Коментиран от #40

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 С една дума

    0 0 Отговор
    Баламите се пообраха.