Last news in Fakti

29 Януари, 2014 08:43 12 625 25

Рекордьорът G-Power M3 Hurricane 337 Edition

  • bmw-
  • g-power-
  • m3 hurricane 337 edition-
  • тунинг

Сред многобройните немски тунинг фирми само две компании претендират за суперзвезден статус. Това са ателието Brabus и неговият пряк конкурент G-Power. Brabus, както е известно, се занимава с доработки на Mercedes-Benz, а дейността на G-Power е свързана с донапомпване на автомобили с марка BMW. Това многогодишно сражение между двете именити немски тунинг студиа сега получи ново продължение - G-Power представи своя нов рекордьор. Този път специалистите от G-Power решиха да уважат последното купе BMW М3.

Настоящата доработка на G-Power върху този автомобил му позволяваше да развива максимална скорост от 331.1 км/ч, но това явно не е удовлетворило инженерите от тунинг компанията. Поради тази причина те преработват компресорите ASA, монтират нов високопроизводителен въздушен филтър и интегрират в купето М3 иновационна аспухна система от титан. Наред с тези, се извършват и още куп по-незначителни преработки, благодарение на които специалистите успяват да напомпат четирилитровия осмак до 615 конски сили, а максималния въртящ момент да доведат до 595 Нм.

След като тунинг машината е готова, от G-Power я закарват на италианската писта "Нардо", където успяват да поставят нов рекорд. Доработеното купе М3 вдига 337.6 км/ч. Именно този рекорд става основа за новото име на колата. Тя е наречена G-Power M3 Hurricane 337 Edition. Представители на тунинг компанията запазват в тайна за колко секунди наточената М3-ка ускорява до 100 км/ч, но споделят, че до 200 колата ускорява за 12.2 секунди. Тунинг пакетът M3 SL II CS включва още 20-цолови джанти G-Power Silverstone Diamond, които са "обути" с нископрофилни високоскоростни гуми Michelin Pilot Sport, както и доработено окачване.

Цената му е 35 000 евро. Тази сума се отнася само до необходимите части за тунинговането и не включва самата работа. Парите не са никак малко, но трябва да се отбележи фактът, че G-Power ще направят само 30 такива комплекта, като за голяма част от тях вече имат готови купувачи. Така собствениците на двуврати М3-ки ще могат да се сдобият с ексклузивен вариант, но най-важното за тях ще е, че колата им ще стане най-изключително бърза.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Славчо Димитров

    3 7 Отговор
    Ето това е колата! Респект!

    Коментиран от #16, #24

  • 2 galaxy

    1 8 Отговор
  • 3 Iaroslav Stanchev

    5 2 Отговор
    A на 9FF,Lorinser,Gemballa,ABT,Ruf колите са по-мощни и по-бързи от тези в статията.Значи са вселенски звезди,така ли?

    Коментиран от #6

  • 4 BRABUS

    7 4 Отговор
    Рекордьор?! В циганията само може да е рекордьор!
  • 5 Симеон Тасев

    2 7 Отговор
    бмв е колата
  • 6 Димитър Рупанов

    2 4 Отговор

    До коментар #3 от "Iaroslav Stanchev":

    Колко от тези коли могат да вдигнат 337 км/ч. И после да спре и да качи 3-ма твои приятели за да отидете до бирарията? И тука пише, че е рекордьор на самата фирма, а не в цялата вселена. Ама кой ли чете...по-добре яростно да напише злобен коментар, нали Ярославе

    Коментиран от #10, #12

  • 7 Циг Циг

    4 4 Отговор
    Къде са специалистите (comments I Бай Иван) за да ни разкажат кой от двата двигателя ще работи от ден до пладне.На БМВ - ли които е изцеден от накаква тунинг фирма с размер на халито 500кв.м. Без собствено производство,лаборатория,квартални инженери и т.н.Или на Нисана три цилиндровият двигател.Този двигател на БМВ ще гърми като пуканки ако го караш редовно.Това е кола която да седи в гаража и да е караш 3-пъти в годината.Ускорението до 200км.ч. също не е много добро,но защо ли не се споменава ускорението от 0 до 100км.ч. Ако беше за 2 секунди веднага щяха да го напишат с големи цифри.Много е трудно да се направи ускорение като на Бугати или Гтр.Не са нужни само коне и изцидено БМВ и титанов ауспух.Бмв нямат място при спортистите отличници това е.Иначе автомобила е добре.
  • 8 Димитър Рупанов

    5 1 Отговор
    Е те направо са го изсмукали от 420 на 615. Аз смятам , че след 2 максимум 3 дена и новите 30 собственика ще си поръчват двигатели при Нисан.
  • 9 brake point

    5 1 Отговор
    Тройката на БМВ сериозно застрашава лидера в класа пернишкия Голф.
  • 10 Iaroslav Stanchev

    2 2 Отговор

    До коментар #6 от "Димитър Рупанов":

    ABT RS7,RS6,RS5,RS4,Gemballa Panamera,Ruf RT12 са нормални коли.Не казвам нищо лошо за колата.Имам предвид,че не само Брабус и Г-повер са яки фирми,има и по-яки от тях.Това е.А иначе това БМВ си е доста добре,като параметри.

    Коментиран от #11

  • 11 Димитър Рупанов

    2 1 Отговор

    До коментар #10 от "Iaroslav Stanchev":

    Ето това вече е коментар. Просто ми омръзна като има някое БМВ и се почва едно плюене. Винаги съм казвал, имам БМВ. Обаче ми харесва и Ауди и Мерцедес (в тази последователност). И тези коли дето ги качват тука, не знам точно дали и кога ще ги караме. :)
  • 12 brake point

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "Димитър Рупанов":

    Малко странен въпрос.Все едно аз да те питам колко камиона могат да вдигнат 220 километра и след това да закачат тирово ремарке и да го влачат.
    За това си има спортни коли,семейни коли,баничарки и т.н.
    Както няма гуми за всякакви условия така и колите уж за всякакви условия са компромис.
  • 13 Монго

    2 1 Отговор
    Здрава машина, няма спор. Това е БМВ и заедно с другите две немски машини, си е "класика в жанра". Няма смисъл да спорим, да сравняваме и т.н. Всъщност що пък не, нали за това е форума. А ако е за "напъване", един френски "картинг" има съотношение на кг. маса-1 к.с. , от 0-100 за 1.8 мин. /точката е на правилното място/ и от 0-240 зааа...7 секунди. Да ви го показвам ли?

    Коментиран от #14

  • 14 Iaroslav Stanchev

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Монго":

    Не се и съмнявам,че точката е на правилното място,обаче ще е интересно да се види как прави 0-100 за 1,8 МИНУТИ.
    Той Москвич 408 ги прави за доста по-малко време.Да не е 1,8 секунди?

    Коментиран от #19, #20, #22, #23

  • 15 БМВ БЪЛГАРИЯ

    1 0 Отговор
    Покажи го че не ти вярвам (не бе стана ми интересно само )

    Коментиран от #21

  • 16 Монго

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Славчо Димитров":

    1.8 мин. показвам-http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/19385-liob-podkara-chudovishteto-peugeot-208-t16-pikes-peak/. А за "Москвич" 408 И...това ми беше първата кола, подарена от дядо ми...
  • 17 Монго

    1 0 Отговор
    До коментар № 13 и № 14, грешка в "превода"
  • 18 Монго

    0 0 Отговор
    Очаквам вашите, следващи коментари на моята "смешка"...нещо против?
  • 19 Монго

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Iaroslav Stanchev":

    Специално за теб, пояснение-1.8 минути ще рече, ЕДНА МИНУТА И ОСЕМ ДЕСЕТИ. Ако беше, цитирам те "Той Москвич 408 ги прави за доста по-малко време.Да не е 1,8 секунди? ". Къде се виждаш за ЕДНА СЕКУНДА И ОСЕМ ДЕСЕТИ ОТ НЕЯ...ей, теб ще те вземат в НАСА...
  • 20 Монго

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Iaroslav Stanchev":

    И пак ще кажа-уважавам т.н. "Германска тройка"...
    П.П. Винаги съм си мечтал за една от тях, но...жена, и две деца, и всички с кола /за моя сметка/, просто няма как-една на VAG и две на PSA
  • 21 Монго

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "БМВ БЪЛГАРИЯ":

    А специално за теб, друг любопитен факт, отпреди "време оно"-http://www.youtube.com/watch?v=TKgeCQGu_ug
  • 22 Монго

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Iaroslav Stanchev":

    А "Москвич" 408 И , ми беше първата кола...
  • 23 Монго

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Iaroslav Stanchev":

    А "Москвич" 408 И , ми беше първата кола...
  • 24 Монго

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Славчо Димитров":

    1.8 сек.-извинявам се

    Коментиран от #25

  • 25 Iaroslav Stanchev

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Монго":

    Пежо 208 т16,с което Себастиен Льоб счупи рекорда на Пайкс Пийк-8:13.878 min.,миналата година,за него ставаше дума,нали?Наистина ускорява за 1,8 ама секунди,не минути,това имах предвид.