Last news in Fakti

29 Април, 2024 14:45 3 503 15

Toyota може да възроди позабравен модел

  • toyota-
  • starlet-
  • -
  • yaris-
  • gr

Starlet вероятно ще е разработка на GR

Toyota може да възроди позабравен модел - 1

Скорошни съобщения от Япония предизвикаха вълнение сред автомобилните ентусиасти с потенциалното възраждане на една любима класика на мнозина - Toyota Starlet. Според вътрешни източници Toyota проучва идеята за повторно въвеждане на модела Starlet в рамките на своето подразделение Gazoo Racing (GR).

Твърди се, че GR Starlet ще се отклонява леко от своите предшественици по отношение на размерите, като дължината му ще бъде скромно увеличена с около 170 мм. . Докладите сочат, че инженерите на Toyota се стремят към ниско тегло от само 980 кг.

Очаква се под капака да работи трицилиндров двигател с турбокомпресор, който вероятно произхожда от съществуващия 1,6-литров агрегат на Toyota, но е възможно да бъде намален до 1,3 литра за оптимална пъргавина и отзивчивост. Въпреки компактния си размер, този агрегат се очаква да развива около 150 к.с.. Говори се, че опциите за трансмисия ще включват както шестстепенна механична, така и осемстепенна автоматична скоростна кутия, задоволяващи разнообразните предпочитания на водачите.

Въпреки че GR Starlet ще емблемата Gazoo Racing, споделена от неговите братя като GR Yaris и GR Corolla, той се отличава с това, че се отказва от усъвършенстваната система за задвижване на всички колела, която се среща в тези модели. Вместо това мощността ще се насочва единствено към предните колела, като приоритет ще бъде пъргавото управление и прецизният контрол в рали условия.

 

 


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 14 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Град Козлодуй

    23 5 Отговор
    Браво
  • 2 младеж

    24 4 Отговор
    Кой , ако неТойота ! Браво !
  • 3 братвурст

    1 9 Отговор
    За какво им е, като имат Ярис ГР?
  • 4 Тоз

    23 1 Отговор
    Старлет беше чудесен автомобил,качествен интериор, добър мотор. Трансформираха го в Ярис-тясно, но по-модерен вид, евтин спартански интериор, централни уреди. Така се увеличават печалби, важен е фасонът за двуногите.
  • 5 УдоМача

    24 1 Отговор
    Не пипайте нищо спрямо оригинала. Произвеждайте го така, както си е! Ще разбиете конкуренцията отвсякъде ако го направите. Много хора като мен биха купили такъв автомобил чисто нов.

    Коментиран от #7

  • 6 Тйхфхкл

    6 6 Отговор
    Оригиналната Старлет май гниеше повече и от Ланчия. Иначе като идея звучи като нов прочит на що е то "хот хеч", но за съжаление мисля, че в Европа такова нещо не може вече да просъществува. Няма достатъчно останали клиенти за "хот хеч" автомобили.

    Масовката се впечатлява от други неща, така че ще муаме "чалга" или "кренвирш" автомобили и това е.
  • 7 Факт

    5 6 Отговор

    До коментар #5 от "УдоМача":

    А бе сексуален побърканяк мислиш ли че тоя старлет от 83-та може да мине краш тест.

    Коментиран от #15

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Архиемандрид Кирчо

    1 0 Отговор
    Да пази Господ! Чода мои, пийте си лекарствата редовно. Амин.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Никси

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "Факт":

    може разбирасе , като го направят с по здрава конструкция на купето , защо си мислиш че като е малолитражка та не може , зависи от направата на качествените матреяли , както едно време колите може да не са имали аербеци и защити за сигурност , но са имали здрави ламарини и конструкций , тук не визирам Руските автомобили , осен само Волгата и Зим 21 Варшава и Москвич 7-ца немската каска с кръглия фар , но погледни всичките от останалия свят , например Американски , Японски , Английски , Немски и Шведската стомана дори всичко може но така им отърва , до изтичане на гаранцията и всичко отива в кофата за боклук с направата на днешно време , защото няма контрол , а ако се събудят Хитлер , Чърчил , Рузвет и Сталин , доста хора ще има наказани до стената със свити колена и бобени зръца под тях и ръцете право нагоре , а сега ако види Бруно Сако какви ги вършат в Мерцедес , ще се обърне в гроба 3-пъти , защото я няма специфичната дума ( качество) дори и при Г-Класата вече с това независимо окачване и карбонови детайли по купето , вместо на шаси и здрави ламарини !!!.