Last news in Fakti

3 Май, 2014 11:40 60 946 60

$100 000 за уникално "Чочоне"

  • mercedes-benz-
  • e500-
  • w124-
  • brabus-
  • чочоне

Mercedes-Benz E500 има специално място в сърцето на всеки почитател на автомобилостроенето от 80-те и 90-те години на миналия век. Най-бързата W124-ка става направо неустоима, ако по нея са работили специалисти от някое от прочутите немски тунинг студиа.



Продавачът на колата от снимките обаче направо предизвиква здравия разум с цената, която иска за уникалното си "Чочоне". Доработеният от Brabus E500 се продава за стряскащите $100 000.



Колата е произведена през 1994-а, последната година от живота W124. Оборудвана е с 6.0-литров V8 с четири клапана на цилиндър и мощност 500 к.с.



Макар да е започнал третото си десетилетие, автомобилът се намира в безупречно състояние. Има 17-цолови джанти с три спици и някои други козметични добавки от Brabus, но като цяло запазва заводската си външност, под която се крие безмилостен магистрален звяр.



ПП: Безсрамно скъпото "Чочоне" явно си е намерило купувач - обявата за продажбата му е свалена от сайта Hemmings, където бе поместена.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 скар фейс

    9 3 Отговор
    Цената е меко казано ненормална, но не е изключено да се намери купувач (който най-верятно ще се пазари). Относно 124-ката....какво да кажа за нея?! Страхотна!!! Може би единствено бих сменил трилъчавите джанти с други.

    Коментиран от #7

  • 2 Borislav Krumov

    16 3 Отговор
    Последния Мохикан!Класиката която вдъхва респект и сигурност!Всички останали са превозни средства.
  • 3 BRABUS

    9 4 Отговор
    Страхотен автомобил,да му е честит на новия собсвеник!
  • 4 Златин Славчев

    4 11 Отговор
    :D :D za tazi baraka

    Коментиран от #5

  • 5 Превозна Служба

    7 3 Отговор

    До коментар #4 от "Златин Славчев":

    ти въобще разбра ли за коя кола става дума :)

    Коментиран от #9, #40

  • 6 zendera

    3 1 Отговор
    Към автора!!124ката е спряна от производство 1995та година,като има купета Еклас и от 1996-та.За очиларката пък се чуваше още през 1992ра,а излезе 96та.
  • 7 zendera

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "скар фейс":

    Прав си-аз лично бих ги сменил със АМГ или МАЕ,на Лоринзер не ми допадат..
  • 8 Shmeker

    2 3 Отговор
    Аве класика. Сигурно е на далавера ако е за тия пари, шото да я имаш също е скъпо.
  • 9 Ивайло Големански

    1 11 Отговор

    До коментар #5 от "Превозна Служба":

    И аз мисля че не си заслужава, за тия парички ГТР бих взел .
  • 10 Николай Николов

    10 1 Отговор
    Ама статията е за Бенц , не за ГТР

    Коментиран от #15

  • 11 Vasik Atanasova

    11 4 Отговор
    BRABUS КАКВО ДА ГОВОРИМ
  • 12 Mercedes-Benz

    8 7 Отговор
    Каквото и да се каже за тоя автомобил е малко... Последния проект, в който са си сътрудничили две от най-великите автомобилни марки Мерцедес и Порше. Едно време "обикновен" 500 наказваше Ферарита и Поршета на аутобана, а това на снимката е с по големия двигател М119.Е60. Колата за времето си беше един от върховете на автомобилостроенето, а относно цената е оправдана и ще кажа защо. Преди да отиде в Брабус колата е била E60 AMG, а тази модификация е много рядка...

    П.С. И нормален 500 да си купите, няма да сбъркате, в тая кола има магия, кефа е неописуем!
  • 13 мечока

    4 8 Отговор
    Колата е страхотна, единствено не ми допада работата на Brabus, кичозна и малко естетична, смятам че винаги са загрозявали мецедесите

    Коментиран от #30

  • 14 Dimitar Dimitrov

    4 5 Отговор
    не е лоша колата но за годините си е доста пресилена цената после на тея коне това шаси на 3 десетилетия да не стане като по филмите къде са ми гумите и щангите!!!
  • 15 Ивайло Големански

    1 8 Отговор

    До коментар #10 от "Николай Николов":

    няма значение, важното е кое е по добро за 100 000$
  • 16 ярослав станчев

    14 3 Отговор
    Абе тая 124-ка е изкарала 20 години без зор и все още слага в джобчето повечето нови тучове. А съм сигурен,че ще изкара още 20 години без драми,а повечето нови тучове няма и да ги има.Не 100 бона,200 000 ще и иска човека след 10 години.Това е кола бе,не е модерен пластмасов компютър.
    Дааааа,все повече стават боклуците,а все по-малко остават истинските коли.
    Уникат е Бенца.

    Коментиран от #17

  • 17 Ивайло Големански

    4 10 Отговор

    До коментар #16 от "ярослав станчев":

    Да аз ше имам 100 000 и ше си купя дарак, т'ва няма да го купи някой който няма кинти. За тва ГТР пък ако ще 5 години да изкара. Пък ти си мисли че караш кола

    Коментиран от #18

  • 18 ярослав станчев

    9 6 Отговор

    До коментар #17 от "Ивайло Големански":

    Когато ГТР изкара 20 години,все още върви и струва 100 000 долара ми се обади.Тогава вече можем и да поспорим за коли.
    Нали ти е ясно,че между ГТР и тоя мечок място за сравнение няма,защото от двете само 124-та е истинска кола.

    Коментиран от #29, #32

  • 19 Ивайло Големански

    8 8 Отговор
    Aко имам 100 000 и ги харча за кола никога не бих си купил 20 годишна. Все едно да ми се хвалиш със 124 на 5 милиона км. Аз да не съм таксиметър та да ме интересува че ше кара 20 години. Човек който е решил да даде толкова пари за кола няма да го интересува колко ше изкара щот след 5год ше е смени . Гаражен експонат не ми трябва. А и ако държиш един ГТР 20 години в гаража, споко пак ше запали

    Коментиран от #21

  • 20 Венцислав Димитров

    7 5 Отговор
    Истинска кола: една чистачка, стърчаща емблема, три педала (две спирачки) Класика недостижима и до ден днешен. Ма то как да сравняваш кола с компютър на колела

    Коментиран от #23

  • 21 ярослав станчев

    8 6 Отговор

    До коментар #19 от "Ивайло Големански":

    Няма смисъл да ти обяснявам повече.Цъкай в тубата и гледай как гори якия ГТР на Нюрбургринг,заради прегрели спирачки и не се занимавай с истинските коли.
  • 22 Ивайло Големански

    4 9 Отговор
    хахаха, споко няма какво да обясняваш, гат мерцедес бие рекорда на ГТР на Нюрбургринг ми са обади или гат видя толкова напомпани пак ми са бади .

    Коментиран от #24

  • 23 Ивайло Големански

    5 6 Отговор

    До коментар #20 от "Венцислав Димитров":

    интересно дали още ползваш правец от едно време щото е с по малко бъгове или ползваш някой последен модел компютър. Дано усетиш сравнението
  • 24 Венцислав Димитров

    8 2 Отговор

    До коментар #22 от "Ивайло Големански":

    Абе, бате, ти може ли да сравняваш спортно купе с седан (лимузина) То тези две коли са проектирани в различни епохи и с различни цели - едната е много по спортно насочена спрямо другата и й се гледа ускорението и времето за обиколка (ако не знаеш Годзилата е проектирана точно с тази цел - да чупи рекорди) докато мерца е бизнес седан с много по0 комфортна возия

    Коментиран от #25

  • 25 Ивайло Големански

    1 7 Отговор

    До коментар #24 от "Венцислав Димитров":

    Бате ако прочетеш по надолу коментарите го сравняват с Ферари
  • 26 Армагедон

    11 11 Отговор
    Дърта ръждясала краста! Брабуса човека сам си го е рисувал-вижда се че е менте, а пък салона е като циганска кола. И това скапано радио от битака!Такива 124-ки наште мангали карат за по 2-3000 лв!Джантите сащо са турски кич от Истанбул.
  • 27 Армагедон

    7 10 Отговор
    С тез пригънати всмукателни гъвкави тръби, все ми е на ъкъла колко може да върви тая кола и колко е "брабус"- колкото москвич с емблема на бмв.

    Коментиран от #50, #51, #52

  • 28 Владислав Димитров

    5 3 Отговор
    100 000 гущера за това ???
  • 29 Име:

    6 4 Отговор

    До коментар #18 от "ярослав станчев":

    Само да те светна лекичко: Нисан GTR съществува от 1969та година. Първия е hakosuka GTR. Ето вече 45 години се кара, струва много, че дори и по track day и други event-и се кара на макс. Следващата генерация Kenmeri също. Айде да не си говориме за коли, че все още няма еквивалент на BNR32.
    Първо попрочети малко за историята на GTR, за технологийте и постиженията и после ми говори как няма да изкара 20години.... Не искам да правя сравнение с разни модели немски автомобили щото ще стане прекалено дълъг и безсмислен спора. Но преди да плюеш поне си направи труда да опознаеш нещото, което хейтиш.
  • 30 Име:

    5 1 Отговор

    До коментар #13 от "мечока":

    Абсолютно съм съгласен с теб. Също не харесвам на Брабус изчадията. Предпочитам стандартния мерц или АМГ, но Брабус милярдер да съм не искам да го виждам.
    За феновете на мерцедес:
    Поздрав с AMG HAMMER (базиран на w124) :)

    Коментиран от #36

  • 31 MitaK

    5 4 Отговор
    не не нормално да сравнявате напомпена кола, правена специално да чупи рекорди по писти - с префорсиран мотор, който при ежедневно каране ще си кихне буталата в картера на 50 хил км с тази кола от статията. Просто няма смисъл. Всяка от 2 те има различно предназначение и всяка една от двете си е вечна класика в своя клас... лично мое мнение

    Коментиран от #33

  • 32 Atanas Nikolov

    3 3 Отговор

    До коментар #18 от "ярослав станчев":

    гола вода с от към автомобилите мой човек...
  • 33 Atanas Nikolov

    2 2 Отговор

    До коментар #31 от "MitaK":

    ....ще имаш да вземаш...
  • 34 Симеон Тасев

    4 11 Отговор
    moje da vi e mnogo qd ama merca e mnogo nad skailaina mnogo kato klasa govorim
  • 35 Симеон Тасев

    5 11 Отговор
    heitvaite kolkoto iskate ama nqma kak dago imate i samo zlobeete

    Коментиран от #41, #42

  • 36 мечока

    2 5 Отговор

    До коментар #30 от "Име:":

    Brabus e създадена специално за да покрие изискванията на клиенти от Източна Европа, Русия и третия свят. Все пак е една много голяма пазарна ниша

    Коментиран от #37

  • 37 Име:

    2 2 Отговор

    До коментар #36 от "мечока":

    Това не ми променя мнението по никакъв начин. Независимо каква и е целта, не ги харесвам...........

    Коментиран от #53

  • 38 мерцедес бенц

    4 3 Отговор
    Погледнете само колко пъти е видяна тази статия в сравнение с другите и тогава ми пейте на ушенце ,карал съм такъв ,обикновената 124-ка еми к`во да ви кажа направо се прекланям пред немския гений и италянския дизайн от онова време ,кат я гледам мед ми капе на сърцето ама ми е омръзнала вече.На тази кола цената може само да й расте със всяка година.По надолу някъв беше писал, че ще стой само в гаража , еми да `щото се вади само на спецялни пероприятия а пласмасовиде боклуци са за ежедневна употреба кат чашките и бъркалките за кафе та да може всякакви образи неразличаващи съединител от спирачка `просто ` да си местят задниците 30кмч при ограничение 50
  • 39 мерцедес бенц

    4 3 Отговор
    Айде викам аз ,за образите де ,да вземат да напълнят градския транспорт ,че да може и той да живне малко де хахахах
  • 40 Златин Славчев

    2 4 Отговор

    До коментар #5 от "Превозна Служба":

    za tazi ot kartinkata
  • 41 Златин Славчев

    3 5 Отговор

    До коментар #35 от "Симеон Тасев":

    sajaliavam v takiva stari koli ne vlizam predpochitam na kolelo da se vozia

    Коментиран от #47

  • 42 Златин Славчев

    3 5 Отговор

    До коментар #35 от "Симеон Тасев":

    edna 124 e 1500 lv ko mu staba ta toz

    Коментиран от #43, #44

  • 43 Симеон Тасев

    4 3 Отговор

    До коментар #42 от "Златин Славчев":

    ei ti i karuca da se vozi6 6te se kefi6 nqma 4ovek dasi prebva gurbu samo stoinosnite koli imat zna4enie 1500 lv e obiknovenata 124 koqto moje dasi q zeme seki

    Коментиран от #45, #46

  • 44 Симеон Тасев

    6 3 Отговор

    До коментар #42 от "Златин Славчев":

    tova ne e obiknovena 124 tova e super kar
  • 45 Vasik Atanasova

    5 4 Отговор

    До коментар #43 от "Симеон Тасев":

    БРАВО МОНИ ИМАШ ПЛУС ОТ МЕН И НА ДВАТА КОМЕНТАРА
    ТОЧНО ТАКА Е ТОВА Е
  • 46 Vasik Atanasova

    5 4 Отговор

    До коментар #43 от "Симеон Тасев":

    BRABUS
  • 47 Ha-HA

    1 2 Отговор

    До коментар #41 от "Златин Славчев":

    http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-e-60-amg-w124-schnellstes-taxi-deutschlands-meerbusch/192352695.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=66&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT



    Я погледни внимателно. Когато намериш Китайски КОШ на тези години за тези пари ми се обади пак.Няма просто как да стане!!!

    Коментиран от #48

  • 48 Златин Славчев

    1 3 Отговор

    До коментар #47 от "Ha-HA":

    ili e sgreshena cenata ili e bila na niakoi izvesten kino aktior
  • 49 Daniel Kacarski

    2 9 Отговор
    Не се карайте може да е стара може да е всичко това е мерцедес не бемве не ауди а мерцедес. мерцедес и всичко останало след него.Тия каде са големи познавачи казват стара кола еми не ми се вярва някои от тези хора да иамт 80 90 бона да си купят нов модел на марката какъвто и да е дори и по нисък клас щото не са евтини като дачия и повечето кореиски измислици
  • 50 Bobi

    4 2 Отговор

    До коментар #27 от "Армагедон":

    Абсолютно си прав ! Това наистина е менте с тези прегънати всмукателни маркучи
    Не вярвам Брабус да допуснат такъв гаф
  • 51 Bobi

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "Армагедон":

    Това повече ми прилича на Brabus

    http://fakti.bg/avto/34700-brabus-prodava-unikalna-w124-ka
  • 52 Bobi

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "Армагедон":

    http://www.google.bg/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=v25_4Al7JAbs8M&tbnid=AHme8y-plswm7M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.benztuning.com%2Fsearch%2Flabel%2FW124%3Fupdated-max%3D2012-02-25T02%3A38%3A00-08%3A00%26max-results%3D20%26start%3D9%26by-date%3Dfalse&ei=L4JoU7f6A87-PJaXgaAG&psig=AFQjCNHYRf5bqeHICgpl8QRpU0L0vlO7QQ&ust=1399444290250383

    Открий седемте разлики

    Коментиран от #56

  • 53 zendera

    1 4 Отговор

    До коментар #37 от "Име:":

    Еееее,недей така ся.Това е голяма кола.Даже незнам бумера дали има анмалог на това Чочоне.До колкото се сещам Е34 битурбо Алпина е 360кс-само толкова...

    Коментиран от #54

  • 54 Име:

    2 3 Отговор

    До коментар #53 от "zendera":

    124ката я харесвам, не харесвам как са я съсипали от Брабус. Обяснявах че не харесвам на Брабус изчадията. Виж 124 AMG HAMMER!

    Коментиран от #55

  • 55 zendera

    3 3 Отговор

    До коментар #54 от "Име:":

    На Брабус е много по-мощна!500кс през 1994-та бяха нещо наистина извънземно.Да-гледах клипчета със HAMMER,къса на драг стокова НСХ,но 911турбо неможе,докато тоя БРАБУС независимо че е тежък ще го отвее направо.Всъщност,сега се сещам,че на времето това бяха коли за шейховете-четох го в тогавашните автосписания....
  • 56 Армагедон

    0 1 Отговор

    До коментар #52 от "Bobi":

    Прав си Bobi, менте е тоя БРАБУС и не струва повече от 5 бона.Закърпен е за продаване...
  • 57 Нен Нен

    0 2 Отговор
    Тук всички написахте, че W124 е най-великата кола на света направо, а си е просто един голям, нестабилен мерц, и 5000 коня да му сложат, шасито си остава същото, а то е ужасно, не можете да кажете на черното - бяло, пък и дори с тези коне и нютони, мерца не може да придаде мощноста си на пътя както трябва и затова липсва каквото и да е сцепление дори при леко подаване на газта .

    Коментиран от #60

  • 58 krasi

    0 0 Отговор

    Това е един от наи великите автомобили произвеждани някога в света.
  • 59 меро

    0 0 Отговор
    А ти приятел прочети малко преди да говориш като някои голфаджия
  • 60 Въпрос

    1 0 Отговор

    До коментар #57 от "Нен Нен":

    А карал ли си го въобще за да знаеш? И с 300 си е напълно стабилно!