Last news in Fakti

13 Април, 2017 08:50 1 248 0

Подобряват условията на застраховките към потребителските кредити, за да отговорят на очакванията на клиентите

  • застраховане-
  • кредит-
  • потребителски

Над 87% от българите желаят да застраховат кредитите си срещу безработица и временна нетрудоспособност

Лидерът на българския пазар на потребителско кредитиране БНП Париба Лични Финанси, който е отпуснал над 3,3 милиона кредита на повече от 1,4 милиона клиенти, подобри условията по застраховките на потребителските си кредити, предлагани в партньорство с БНП Париба Кардиф. Българите вече могат да се възползват от по-широко покритие на рисковете с по-големи обезщетения, които могат да надвишат първоначалния размер на кредита. Освен това е увеличен и броят на месечните вноски, покрити от застраховката. Тези промени са част от новата програма „Фокус върху клиента“, която двете компании стартират от април 2017 г.

Целта на програмата е да отговори в по-голяма степен на очакванията на клиентите по отношение на предимствата и добавената стойност на застрахователните продукти към потребителски кредити. Според проучване, проведено от БНП Париба Кардиф, над 87% от клиентите на компанията в България желаят да застраховат потребителските си кредити срещу рискове като безработица, временна или постоянна нетрудоспособност и хоспитализацияв резултат на злополука. Този процент е по-висок от средния за Централна и Източна Европа, където показателят е 80%. Статистиката на БНП Париба Кардиф показва също, че клиентите най-често се тревожат от настъпването на събития като продължителен болничен или безработица, които се отразяват на бюджета им и на възможността да изплащат кредитите си.

По-големи застрахователни обезщетения

Едно от основните предимства на програмата „Фокус върху клиента“ е повишеният размер на застрахователните обезщетения. По отношение на потребителските кредити, отпускани от БНП Париба Лични Финанси, България, обезщетението при временна нетрудоспособност или безработица е в размер на 9-12 месечни вноски. С тази значителна промяна, клиентите могат да са спокойни, че при настъпване на непредвидени обстоятелства, покрити от застраховката, месечните вноски по кредита ще бъдат покрити от застрахователя и така ще бъде подкрепен семейният бюджет на клиента.

При настъпване на инвалидност над 70% или загуба на живот, застрахователят вече ще покрива не само остатъчната сума по кредита, но и допълнителна акумулирана стойност до първоначалния размер на кредита, което означава, че клиентът или неговите наследници ще получат остатъка от тази застрахователна сума.

Хората, които си купуват стоки на изплащане с потребителски кредит от БНП Париба Лични Финанси, България също могат да се възползват от новата програма „Фокус върху клиента“. В случаи на безработица, временна или постоянна загуба на трудоспособност, хоспитализация в резултат на злополука или загуба на живот, застрахователят ще покрие до 150% от остатъчната стойност на кредита и така клиентите няма да имат каквито и да било притеснения за покриване на месечните си вноски. До момента покритието беше в размер на 2-6 вноски. В допълнение, преди старта на програмата „Фокус върху клиента“, застрахователното обезщетение при случайна частична повредана стоката, закупена на изплащане, беше 20%, а сега размерът му е повишен на 50%.

Съкратени срокове на изплащане на застраховки при събития като временна нетрудоспособност и безработица

Програмата „Фокус върху клиента” предвижда съкратени срокове при настъпване на определени застрахователни събития. Например, клиентите, закупили стоки на изплащане, в случай на временна нетрудоспособност или безработица, имат право на обезщетение 30 дни след настъпването на събитието. По-рано този период беше 60 дни. В случай на нежелана безработица, срокът е съкратен от 90 на 60 днислед сключване на застраховката.

Във връзка със старта на програмата „Фокус върху клиента“ Бруно Льору, изпълнителен директор на БНП Париба Лични Финанси, България заяви: „Като отговорен кредитор, нашата компания се стреми да бъде заслужаващ доверие партньор на своите клиенти. Стартът на програмата „Фокус върху клиента“ и подобрените застрахователни продукти, предлагани към потребителските кредити, е огромна стъпка в тази посока. С този проект ние осигуряваме на хората спокойствие, че ще могат да управляват кредитите си дори в тежки периоди като безработица или продължителен болничен, което е от полза за семейния им бюджет.“


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА