Русия се отказа от пускането в серийно производство през 2021 г. на едномоторния самолет ТВС-2ДТС "Байкал", разработен от сибирските авиоинженери и базиран на АН-2 и се насочиха към разработването на ЛМС-901 "Байкал". Опитите с последния вече са налични.
Първият етап от изпитанията включваше тестове при скорост на въздушния поток между 25 и 50 м/сек. На модела е бил инсталиран симулатор на работеща турбина. По този начин експертите определят общите аеродинамични характеристики на самолета и ефективността на неговото управление. Тестовете ще продължат.
Новият самолет модел ЛМС-901, разработен да замени АН-2, е с дължина 12.2 метра, височина - 3.7 метра и размах на крилете - 16.5 метра. Максималната маса при излитане е 4.8 тона, а скоростта - до 300 км/ч. Може да изпълнява полет на разстояние до 3000 км. Машината е разработва във вариант, при който може лесно да се преконфигурира от пътнически в товарен самолет.
През лятото на 2019 г. руското министерство на промишлеността и търговията обяви конкурс за разработването на лекомоторен многофункционален самолет с капацитет до 9 пътници, който да замени АН-2. Победител в конкурса е "Байкал-инжиниринг" - дъщерното предприятие на Уралския завод за гражданска авиация. В същото време ведомството се отказа от планираното пускане в серийно производство на самолета ТВС-2ДТС "Байкал", разработен в сибирската база "Кукурузника".
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бонговец
20:48 02.12.2020
2 ПРОБЕГ
Коментиран от #11
20:52 02.12.2020
3 СВД
20:56 02.12.2020
4 Хахаха
Тола водй са руснаците.
Конструкторско бюро АН Антонов е УКРАИНСКО.
Нищо читаво руско НЯМА
Коментиран от #6, #9, #45
21:06 02.12.2020
5 Порно
Коментиран от #16
21:09 02.12.2020
6 ДА ИЗМЕТЕМ ГЕРБ
До коментар #4 от "Хахаха":
Конструкторско бюро Антонов, основано през 1946 година, НЕ Е украинско, то е съветско.А Олег Константинович Антонов е руснак, роден в Русия.
По времето на СССР конструкторското бюро
и заводът се намират в Украинска ССР.
Сега АНТК Антонов се намира в Украйна, като наследство от СССР...
21:26 02.12.2020
7 мъченици
Коментиран от #8, #10, #13, #39
21:28 02.12.2020
8 Behemoth
До коментар #7 от "мъченици":
Ей гу ....знаех си ,че хитър Петър вече го е измислил ама не му са занимава ....21:36 02.12.2020
9 ПРОБЕГ
До коментар #4 от "Хахаха":
Една значителна част от АН2 са произведени в Полша както и Ми2 които основно там са произвеждани.В СССР предвид енергоемките производства повечето заводи от тежката промишленост и двигатели строенето са на територията на Украйна. Други предприятия в Урал и около Волга. Изобщо не може да се говори за национални държави като Украйна Беларус защото възникват след 1919 г изкуствено. СССР в тези години има голям инженерен потенциал /все пак решенията се вземат партията реши няма не искам/22:08 02.12.2020
10 Брей!
До коментар #7 от "мъченици":
Що не постъпиш в конструкторското бюро. С теди знания, ще те заринат с мангизи и няма да пишеш глупости във Факти... При тази ниска скорост, за какъв ... му е сгъваем колесник?Коментиран от #15, #46
22:16 02.12.2020
11 Защото правата на ан
До коментар #2 от "ПРОБЕГ":
Останаха на укрите след СссР.Няма да им се молят Я.22:35 02.12.2020
12 Аксиома
22:39 02.12.2020
13 Хайл
До коментар #7 от "мъченици":
Неподвижния колесник му служи когато лети назад да може да завива22:57 02.12.2020
14 Ъъъъъъ
Коментиран от #31
23:43 02.12.2020
15 бай Ставри
До коментар #10 от "Брей!":
Ако колесника е сгъваем, скоростта няма да е толкова ниска и самольотчето ще е по-устойчиво.Коментиран от #18, #32
23:56 02.12.2020
16 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #5 от "Порно":
Това е Бичкрафт23:59 02.12.2020
17 Българин
В днешно време кой ще го наеме а и за какво! Това новото ми прилича на Пилатос. Къде е Швейцария, къде е Русия!
Невъзможна конкуренция.
00:14 03.12.2020
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 бай Ставри
До коментар #18 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":
Е, щом чукчите го харесват, други аргументи не трябват!01:13 03.12.2020
20 стар пожарникар
До коментар #18 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":
Разгледай и разбери, целите на проекта. Не им трябва самолет за пръскане, а за транспорт на хора. А не прибират колесниците, защото избягват максимално всеки риск! Не са сигурни в техниката си и изпълнението на проекта. А самолета прилича на модел, 42ра година, немски самолет.01:19 03.12.2020
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Хи хи
02:18 03.12.2020
23 Рогозин
04:14 03.12.2020
24 Бузов
Коментиран от #27
06:47 03.12.2020
25 Кънчо
07:45 03.12.2020
26 злобар
08:27 03.12.2020
27 злобар
До коментар #24 от "Бузов":
Юнкерс - бомбардировач - с неприбираем колесник .Руските летци го кръстили "цървулан".08:38 03.12.2020
28 psf
Коментиран от #30
08:38 03.12.2020
29 мде
10:20 03.12.2020
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Голямата площ
До коментар #14 от "Ъъъъъъ":
На крилата го правят уникален. Виждал сьм ги далетят на десетина метра от земята с 60_ 70 км. Ч. НАДЕЖДЕН ДО БЕЗОБРАЗИЕ. ПОДЕМНИТЕ СИЛИ НА ДВУПЛОЩНИКА МУ ПОЗВОЛЯВАТ И БЕЗ МАТОР ДА СЕ ПРИЗИМИ БЕЗ ГРЕШКА САМО ЗАДРУЛЕВОТО УСТРОЙСТВО ДА НЕ Е В ПАНИКА...11:49 03.12.2020
32 Твърдият
До коментар #15 от "бай Ставри":
колесник намалява потенциално повреждащите се елементи и е по-сигурен за условията на експлоатация, а именно грунтови пости или липсата на такижа, както и екстремните температури.13:53 03.12.2020
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Почитател
14:41 03.12.2020
38 Почитател
14:41 03.12.2020
39 незнайко
До коментар #7 от "мъченици":
И за какво му са необходими прибиращи калесници ? Излишна механика и електроника ! Какво като сме 21 век ? Да си видял самолет без КРИЛА ??? Колкото е по опростен толкова е по надежден !!! Този може и борд компютър да не му слагат, достатъчни са му уреди показващи най необходимото и един ДЖИПИЕС!!!17:42 03.12.2020
40 бай Ставри
19:19 03.12.2020
41 бомбандировчик
06:20 04.12.2020
42 гост
08:19 04.12.2020
43 jek
08:30 04.12.2020
44 до 41
08:40 04.12.2020
45 Харизанович
До коментар #4 от "Хахаха":
Пак ли ще открият първи топлата вода. По света има куп модели за обслужване на отдалечени райони с малко население.Коментиран от #50
09:43 04.12.2020
46 пиян руснак
До коментар #10 от "Брей!":
Не се излагай. Колесникът, колкото и обтекаем да е, силно влошава аеродинамиката на машината. Друг е въпросът ако искат да се приземява със ски или на водна повърност.Коментиран от #49
09:45 04.12.2020
47 Павлик Морозов
11:48 04.12.2020
48 Филка Русофилка
12:11 04.12.2020
49 Ан2
До коментар #46 от "пиян руснак":
И можеш ли ми обясни защо високотехнологичните западняци правят самолетите си от същия клас с неприбераеми колесници. До 5750 кг се водят лек клас.12:25 04.12.2020
50 Пилот
До коментар #45 от "Харизанович":
Те другите откриваха "топлата вода" след Ан-2 - няма друг като него да каца на неподготвени и къси площадки - лесен за обслужване и здрав не изпада във срив търпи много.Просто незаменима машина - в Канада и САЩ много я харесват но въпреки че си купиха доста машини правителствата им забраниха да летят.
Е сега трудно се прави нещо което трябва да е по-добро от най-доброто.
12:33 04.12.2020
51 Баба Ана
12:45 04.12.2020
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Plamen
22:13 04.12.2020
56 Запек
00:42 05.12.2020
57 толбухин
Коментиран от #58
18:56 05.12.2020
58 ЛУСТРАЦИЯ НА КОМУНИСТИТЕ
До коментар #57 от "толбухин":
И като имаше каква файда Народа тънеше в мизерия02:16 10.12.2020