Технически проблем е довел до срив в мобилната Интернет мрежа на Мтел, информираха от телекомуникационната компания.
Аварията е възникнала преди около час и все още се работи по отстраняването ѝ. Засегнати са абонати в цялата страна, използващи услугите за пренос на данни през мобилната мрежа.
Ето и изявлението на "Мтел":
"В момента изпитваме технически затруднения с използване на пренос на данни в мобилната ни мрежа. Работим усилено за отстраняването им и се надяваме, че нормалната работа на мобилните ни услуги ще бъде възстановена скоро. Извиняваме се за причиненото неудобство."
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Gost88
17:36 08.04.2017
2 .....
17:41 08.04.2017
3 Ники Т.
18:00 08.04.2017
4 за ники т.
18:03 08.04.2017
5 Интернета
18:05 08.04.2017
6 Гришо
18:08 08.04.2017
7 Alexander
19:19 08.04.2017
8 Доволен
19:28 08.04.2017
9 Гойко Митич
19:55 08.04.2017
10 Аяжо
20:48 08.04.2017
11 некойси
21:24 08.04.2017
12 Pitbull
02:47 09.04.2017
13 гост
Съпорта на Мтел е следния:
Чакай като идиот на телефона докато някакъв запис те препраща на хиляди менюто и след 15 мин. натискане по клавиатурата, телефона почва да звъни, но никой не го вдига.
И това не е само днес, а винаги когато се опитвам да се свържа с тях.
След 30-та минута ако въобще някой ти вдигне - то той е някакъв, който е толкова тъп, че само Мтел може да го наеме на работа. Там явно конкурса за оператор се провежда единствено за да може да се наеме възможно най-простия човек, и колкото по прост - толкова по добре.
от Мтел, ако четат това нека знаят че скапания им телефонен секретар е ПРИЧИНА НОМЕР ЕДНО за да се махна завинаги от тях.
Нека да опиша и великата им Интернет Услуга - трябва да имам 50 Mbit net. От 2 дни си пълня домашния клауд с филми и постояно точа нет, това естествено не е убягноло на някой добре инструктиран и веднага скороста ми беше намалена на 25 Mbit. Дори не си направих труда да им се обаждам, просто чакам с нетърпение да дойде ДЕНЯТ НА РАЗДЯЛА.
А пропуснах за обслужването в техните офиси - такова всъшнот няма. Последния път когато стъпих в един от мизерните им офиси, разбрах всъшност че от Карлуково да бяха си наели персонал по голям ефект щеше да има. Ако нещо, дори минимално като смяна на карта, то трябва да чакаш с часове. А бе ей сега като ви задължат за международните разговори и
06:16 09.04.2017
14 Владо
06:42 09.04.2017
15 Киро Кюмюря
07:17 09.04.2017
16 Земен
За съжаление това сме НИЕ, след като им търпим номерата.
09:54 09.04.2017
17 Недоволна ама много
23:08 09.04.2017
18 Този коментар е премахнат от модератор.