4 532 20

Влакът стрела потегли от Пловдив с над 130 км/час

Мартин Христов

Влакът стрела потегли днес от жп гара Пловдив с над 130 км/час. Високоскоростната машина потегли към гара Септември по наскоро ремонтираната линия. Модернизацията на железопътните отсечките от Пазарджик до Стамболийски и до Септември приключи в края на август. Това ще позволи влаковете от София до Пловдив да развиват скорост от 200 км/час, съобщи "Трафикнюз".

Бързият влак впечатли пловдивчани и с луксозни купета. Новото трасе обхваща 53 км от линията и 5 гари - Септември, Пазарджик, Огняново, Стамболийски и Тодор Каблешков.

Специално за демонстрацията под тепетата пристигна и зам.-министърът на транспорта Велик Занчев.

Пловдив / България


Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • НРБ
    Отговор
    1 00:52  30.09.17
    18.04.2015 "Японският влак стрела би досегашния световен рекорд за най-бързо движещ се влак като достигна 590 км/ч. " ;)))
  • hyperloop
    Отговор
    2 00:57  30.09.17
    Най-високата отчетена скорост на подобен влак е 603 km/h, постигната в Япония през 2015 г МАГЛЕВ
  • Гост
    Отговор
    3 01:43  30.09.17
    До коментиралите преди мен,предвид факта,че досега влаковете по тази линия са се движили със 60км в час и цялостното състояние на БДЖ,скорост от 130+ км/ч си е уникално постижение.Сега остава да постигнат същия успех с линията София-Варна.

    Коментиран от #4

  • Еий
    Отговор
    4 01:51  30.09.17

    До коментар #3 от "Гост":

    Не са се движили със 60км.ч.а с 80-90 дори.

    Коментиран от #5


  • Тиквен фен
    Отговор
    5 04:54  30.09.17

    До коментар #4 от "Еий":

    Средна скорост!
  • 6 06:57  30.09.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • незнайко
    Отговор
    7 07:34  30.09.17
    Всички които са писали до тук, са прави по някакъв начин. В БЪЛГАРИЯ скорости по големи не са необходими защото разстоянията са малки между гарите. Няма как влака да премине, през стрелки със скорост 150 км/ч. през малките гари, където няма да спира. Нри нас няма по голямо разстояние от 20-30 километра между гари. За "протокола" скоростния влак МАГЛЕВ има специално трасе !!!

    Коментиран от #13, #20

  • куку руку ку
    Отговор
    8 07:44  30.09.17
    "Влакът стрела потегли от Пловдив с над 130 км/час" ГолЕмо въртене на "гуми" е паднало.
  • да питам
    Отговор
    9 09:04  30.09.17
    Дървеници има ли в купетата, пепелниците занитени ли са има ли достатъчно ромляни за споделено пътуване? С други думи - отговаря ли на високите БДЖ стандарти?
  • Гого
    Отговор
    10 09:57  30.09.17
    В Китай биха го нарекли влакът каручка ако им го покажат ще умрат ама ама от смях!!
  • ИЗВЪН
    Отговор
    11 09:59  30.09.17
    Логичният въпрос, който следва е: щом влаковете ни развиват подобни скорости, ще си дадат ли перничаните гоуфовете на "вторични суровини" ?
  • mediator37
    Отговор
    12 10:11  30.09.17
    Той докато ускори и ще трябва да намалява за спиране. Всичката пара у свирката.
  • МАК
    Отговор
    13 10:23  30.09.17

    До коментар #7 от "незнайко":

    Що пишеш глупости като нямаш грам понятие, даже малките гари стрелките са тежък тип и са за 200 км/ч а на всяка гара от Септември до Пловдив от страна Пловдив има стрелки за 100 км/ч в отклонение което е уникално за Парцаландия!! Като не разбираш недей писа глупости!!
  • гост
    Отговор
    14 11:38  30.09.17
    На някои да му направи впечетление, влака със 130, а линията за 200! Това е така, защото НЯМА подвижен състав за повече! Отдавна участъка Червен Бряг- Горна Оряховица е със скорости 120-130

    Коментиран от #15

  • МАК
    Отговор
    15 14:35  30.09.17

    До коментар #14 от "гост":

    Госте пак глупости пишеш , 5 от машините на снимката серия 46.2хх са до макс. скорост 150 км/ч.

    Коментиран от #16, #17

  • гост
    Отговор
    16 15:40  30.09.17

    До коментар #15 от "МАК":

    А, вагони? Влак е най-просто казано локомотив и вагони!

  • гост
    Отговор
    17 15:45  30.09.17

    До коментар #15 от "МАК":

    Работя в този отрасъл, констроктивно серия 40/46 160 км/ч да, но с тази поддръжка няма начин да ги вдигне безопасно!

    Коментиран от #18

  • МАК
    Отговор
    18 16:53  30.09.17

    До коментар #17 от "гост":

    Аз също работя в система и не си наясно от 46 серия оригинална само 2 има в експлоатация 46.124 и 46.125 за 160км/ч, модернизираните 4 или 5 от тях са до макс 150 км/ч. За вагони има за 200 км/ч водят се серия 97!!теса даже със магнито релсова спирачка!!
  • РЕАЛИСТ
    Отговор
    19 09:55  04.11.17
    Успех ще бъде когато редовно влаковете от София до Пловдив стигат за 45 минути.
  • Стойчо
    Отговор
    20 22:57  26.08.18

    До коментар #7 от "незнайко":

    Не знам 46.211.9 до колко км/ч са, но си караше бързо от Стара Загора до Бургас с него се прибирахме. Това за стрелките, че не можело да се минава с повече от 100 км/ч са глупости. Могат си на обикновените стрелки дори има такива за отклонение със 100 км/ч. Да, има и такива като английските двата типа беселер (с външни езици) и мисля другите бяха Флейшман профи с вътрешните езици и при двата типа стрелки максималната допостима скорост е 90 км/ч, а при отклонение 40.

Напиши коментар:


Публикувай