9 820 141

Слави: Моралният и качествен капацитет се е изнесъл от държавата (ВИДЕО)

Светослава Ингилизова

Слави Трифонов и един от сценаристите на шоуто му - Тошко Йорданов, се срещнаха в Лондон с около 150 български студенти.

Разговорът се проведе в Университетския лондонски колеж (UCL) и бе организирана от клуба на българите към висшето учебно заведение. Като повод за събитието му бе обявена "инициативата му за набиране на морални, образовани и способни кадри в политиката".

"Нищо не мога да предложа на никого. Цялата работа с обещанията е позорна. Хора, които те определят по обещанията, ме карат да се чувствам изключително глупав като Хомо сапиенс, защото някакви хора вярват на обещания, тъй като искат някой да ги лъже. Дошъл съм тук, за да се видя с тези младежи, защото са ме поканили, отговарям брутално откровено на въпросите, които ми се задават, и смятам, че така е най-почтено. Нямам амбиция да обещая нищо. Не се изживявам като политик, защото не съм и не знам какво означава тази дума.

Това, което виждам в политическия живот в България е, че целият морален и качествен капацитет се е изнесъл от държавата. Политиците представляват в момента изключително корумпирана, доста непрофесионално организирана и доста неморална категория хора", обясни Трифонов.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Глупак
    Отговор
    1 12:57  26.11.17
    Има в Бг още 20% за експорт

    Коментиран от #45, #127

  • jambazina
    Отговор
    2 13:02  26.11.17
    А кво стана с борбата за мажоритарна система? Или тя е според зависи дали изборните резултати изнасят на дългия...
  • гюро
    Отговор
    3 13:05  26.11.17
    Изнесли са се хората нез морал, тези, които мислят само за себе си. Нормалните и свестните са си тук- гледат си семействата и се справят не по-зле от прислужницитв на запада

    Коментиран от #6, #14, #17, #18, #26

  • факт
    Отговор
    4 13:05  26.11.17
    ВСИЧКО РОДЕНО ДО 90Г. НЕ СТАВА

    Коментиран от #7, #10, #16, #32


  • ha ha ha
    Отговор
    5 13:08  26.11.17
    Политиците не представляват никой, освен себе си бе Славчо... уж си умен, а говориш глупости - никой не ги избира тия боклуци Славчо, тях ни ги натрисат отгоре ;) Свидетели сте, че в България се извършва явен геноцид срещу етническите българи и вместо да направите нещо, вие сте седнали да плюете работливите и умните хора в България, които не желаят да стават медийни звезди, като лудите дето ги показвате всеки ден. И ти си в същия този кюп, в който се мъдрят и политиците, които визираш, щом си позволяваш да обиждаш способните хора, които успяват да се справят в сложната обстановка, в която се намира страната, а не са хукнали да ближат задници срещу заплащане! Тия дни ни пробутват едни мангали по всички телевизиийки, обясняват как това било бъдещето на България - може, ама не и без ваша помощ ;)
  • отговор
    Отговор
    6 13:12  26.11.17

    До коментар #3 от "гюро":

    Да бе, хората стоят тук, за да бъдат роби, не за друго! На някои това им харесва, нали! Знаеш ли какво значи да работиш от сутрин до вечер при отвратителни условия в мини и полуразрушени предприятия, съществуващи на косъм да се срутят, да се бъхтиш заради страх от безработица, и накрая да не получаваш заплата?! С месеци! Когато протестираш, те заплашват кой знае по какви закони със съд! А, знаеш ли? Как такъв един човек да замине за някъде? За това му трябват средства, а той няма нищо освен дрехите на гърба си! Колко синове и дъщери на червените са в Щатите, а те се мъчат да ни вкарат под владичеството на Русия, да кажат защо? Защото децата им са спасени, нали?! Така че може ли да не употребяваш неща като "нез морал"? Да се примириш с робството, това ли е морал?

    Коментиран от #12

  • БГГ
    Отговор
    7 13:14  26.11.17

    До коментар #4 от "факт":

    То сигурно след 90г всичко става?
  • Бесен Язовец
    Отговор
    8 13:27  26.11.17
    Ами и славчо е останал значи ли че този 90 килограмов прекрасен мъж е качествен.
  • 9 13:28  26.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Точно
    Отговор
    10 13:39  26.11.17

    До коментар #4 от "факт":

    След 90 са повечето утрепки и наркомани.
  • Николай
    Отговор
    11 14:11  26.11.17
    Слави се бори и той за кокъл, но няма достатъчно откачалки да му понасят на акъла. А тоя дето беше писал тук , че който е останал в България едва ли не е голяма работа. Аз пък ми е по добре да съм роб в чужбина, отколкото в държавата България.

    Коментиран от #13

  • гюро до отговора
    Отговор
    12 14:11  26.11.17

    До коментар #6 от "отговор":

    Дори не разбирам антиутопията,която си написал. Или много ужаси гледаш или много игри. В България няма никаква безработица. Дори няма кой да работи. Вярно е, че от шефовете нищо не става, но работа има и то добре платена. Остави софия- там нарочно различно. Виж пловдив, заарата, казанлък, пе и хасково и ямбол и търново и русе и шумен. Навсякъде има работа. Пък като си толкова зле - изкарваш книжка за камион, не за ТИР, а а за малък и под 1500 лв на месец не падаш. А 1500 лв у нас са много повече от 1500 евро чисти в Германия. Повярвай ми!

    Коментиран от #15

  • шовинист
    Отговор
    13 14:17  26.11.17

    До коментар #11 от "Николай":

    николайчо, лепим ли плочки без договор, а? ще лепим, момчето ми....и ше се навеждаме срамежливо, да не ни овикват много много робовладелците :) :) :)
  • Гюро гюро
    Отговор
    14 14:22  26.11.17

    До коментар #3 от "гюро":

    Моли се , като стъпиш на пешеходна пътека ти или някой от семейството ти ,да пресечете ! Че на тая територия , дори това не е сигурно ! А пък ти ,ако беше някой капацитет и ти плащаха 500 Euro в БГ , щях да те видя ,къде щеше да реализираш , положените от теб усилия !
  • 15 14:23  26.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Антон 1
    Отговор
    16 14:28  26.11.17

    До коментар #4 от "факт":

    Вярно е ,съм роден 1975 г.! И , като ги гледам някой от младите момчета /повечето са свестни / , ми се прииска и на мен да бъда модерен ! И станах веган , щото гей ме достраша ! Ако ме разбираш правилно , обобщаващ младежо !
  • Обективен
    Отговор
    17 14:29  26.11.17

    До коментар #3 от "гюро":

    А бе Гюро,първо се научи да пишеш правилно.После се напъни да помислиш малко какво значи морал, ама гледай да не ти изхвърчи капака на празната "тенджера".И накрая се замисли дали не си от ония нормалните и свестните 80% дето се нуждаят от специализирани медицински грижи.Пиши тъпотии, грижи за семейството си и чакай да Ви спретнат още една кражба ала КТБ,че тия за които се грижиш(прислугваш) и ти глупако, ще трябва да връщате тези пари.
  • 80% клони към 100
    Отговор
    18 14:33  26.11.17

    До коментар #3 от "гюро":

    Мдааа -я сега разкажи как по тошево време с 50$ 5 членно семейство са си живеели екстра.

    Коментиран от #48

  • Ванчо
    Отговор
    19 14:38  26.11.17
    Политиката ,е като лека жена днес така утре иначе,едва ли със съгласието на богаташите ще има скоро промени,кой ще си развали орталъка с политиците нали бозаете от една крава наречена Български народ!
  • гюро
    Отговор
    20 14:41  26.11.17
    ахааа....тук пак се разписаха "баровците" от чужбина. Не видях някой да ми е дал някакъв адекватен отговор. Не видях някой да напише за кое не съм прав. Само плюете без да пишете с кое не сте съгласни. Ама така човек само може да се удави в собствените си хра. чки. Това показва колко ви е нивото. Познавам много такива, които живеят като ско. тове на запад, за да спестят 400-500 евро и после да се хвалят тук какви баровци са.....

    Коментиран от #21, #33

  • АнтиГЕРБ
    Отговор
    21 15:00  26.11.17

    До коментар #20 от "гюро":

    Ех Гюроо,ако бяхме с обичаите на индианско племе да кръщаваме въз основа на това ,което правим или говорим тебе биха те кръстили Големия охлюв.

    Коментиран от #27

  • Къртев
    Отговор
    22 15:02  26.11.17
    Е тука вече сгреши. Не може някои, където са отишли в Англия, Германия и там, където са да са по-достойни и морални. Моите уважения, но моето обкръжение от хора не са неморални и не качествени. Не може да кажеш, за някой, който е отишъл да работи за повече пари в друга държава, че е по-морален и по-качествен от хората, които живеят тук. Това ми напомня за изказването на Борисов за материала. Ама така е всеки станал известен с помоща на "неморалния", "некачествен", "лош материиал", започва да се самозабравя и изтъква, като над човек, а всъщност и той е простосмъртен.

    Коментиран от #23

  • Къртев
    Отговор
    23 15:07  26.11.17

    До коментар #22 от "Къртев":

    А и само да вметна, че аз не съм завършил в Англия, защото родителите ми са честни, работливи и достойни хора.
  • ЯлаМине
    Отговор
    24 15:12  26.11.17
    Лично аз съм си отговорил на този въпрос още преди 10 г.,а ако някой наистина се има за умен и можещ то нека не се крие зад стадото, ами бъде пастир и водач,в противен случай и той е от шайката!
  • Пазарен Либерализатор
    Отговор
    25 15:14  26.11.17
    Трифонов, изнеси се и ти в UK, там е точната морална среда за такъв патриот като теб!
  • Пешо
    Отговор
    26 15:14  26.11.17

    До коментар #3 от "гюро":

    За да отидеш в чужбина се изисква бая кураж оставяш всичко което си постигнал; тръгваш а ако не знаеш и език цирка е пълен

    Коментиран от #39

  • гюро до анти
    Отговор
    27 15:16  26.11.17

    До коментар #21 от "АнтиГЕРБ":

    Мда, освен да плюете и обиждате друго главичките ви не раждат. Питах тук защо някой не ме обори с данни, с цифри, а не само да се давите от храцане и плюене?!? Нека някой напише нещо смислено, не само нечленоразделни звуци да се чуват....
  • шовинист
    Отговор
    28 15:20  26.11.17
    Пропагандата дотолкова е промила мозъците ви, особено на тези, за които работа е мръсна дума, че щом чуете или прочетете нещо хубаво за България и моментално започвате да леете реки от помия. Вие не сте ли българи? Вас българска майка ли ви в раждала? В българско училище ли сте учили? И да е така, вече сте минали през трапанация... Или просто сте циг. ани по душа.....
  • 29 16:13  26.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • русофил
    Отговор
    30 16:14  26.11.17
    Да се махат тия умните българи за да може ние да си върнем комунизъма.
  • 31 16:15  26.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 32 16:16  26.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 80% клони към 100
    Отговор
    33 16:19  26.11.17

    До коментар #20 от "гюро":

    Никой не ти бил отговорил на въпросите ? А какви с ти въпросите ? Ето виж Публикувано във факти.бг: Изнесли са се хората нез морал, тези, които мислят само за себе си. Нормалните и свестните са си тук- гледат си семействата и се справят не по-зле от прислужницитв на запада Тук въпрос няма ,това са заключения .И са неправилни . То от теб трудно може да се очаква друго.Роден си да бъдеш роб , всякакво друго съществувание ти е непонятно и те плаши. Да сипват в копанката колкото да не умреш от глад, но и на другите да сипват по толкова . Ето това ти е мечтата ,а представата ти за Рай е Русия и Северна Корея. Не ,няма да остана да им работя на Ковачевци или Баневи или други подобни ,ако са на кеф да дадат някакви стотинки заплата -ако не са -здраве да е. Ще работя там където трудът ми е ценен, аз съм ценен , помага ми се да се развивам .
  • Антон
    Отговор
    34 16:32  26.11.17
    Слави да ги прави тези срещи тука в България! Какво е отишъл по чужбината да говори с родоотстъпниците и чуждопоклонници! Тези още ги държат комплексите насадени от комунизма - след като си в чужбина си повече от другите българи, повече си ама само в техните си фантазии. Да има някакъв малък процент хора наистина реализирали се, всичко останало е свлоч. Ако някой си мисли че отивайки в чужбината като ратай и мияч е реализирал се е в голяма заблуда. Слави тука в България са достойните хора, остави ги избягалите. Лошото е че нормален човек няма желание да се занимава с политика!

    Коментиран от #64

  • Николай
    Отговор
    35 16:43  26.11.17
    Гюро, това със заплатата от 1500 лв. тарифа ли е? Ти преувеличаваш. Второто , което е мислиш ли че всички трябва да са шофьори? А такива като тебе от кредити се чудят къде да се дянат. 80% от автомобилите в България са под всякаква критика. Сигурно е заради големите заплати, ти как мислиш. Да прав си -работа има, но пари не.

    Коментиран от #38

  • гюро до процентите
    Отговор
    36 16:45  26.11.17
    И какво постигна, като ти плащат "достойно"? И колко е достойно? Аз съм бил по половината свят. Знам какво е. Навсякъде едни са добре, а огромната маса-зле. Тези приказки можеш тук на 18 год полуграмотни да ги пишеш. И какво - вземеш 1200 паунда, ако се смилят над теб, а после плащаш квартира 800 и живееш достойно, така ли? Друга тема е, че и ти най-вероятно си на 50 квадрата с още трима, че да делите наема и таксите....много достойно...

    Коментиран от #40

  • Николай
    Отговор
    37 16:48  26.11.17
    Да,Слави е един болен мозък. Лошото е , че си вярва, което го прави още по-смешен
  • до николайчо
    Отговор
    38 16:50  26.11.17

    До коментар #35 от "Николай":

    Ники, ако тръгнем да търсим начини да не работим и други да са ни виновни, ще ги намерим. Обаче аз не преувеличавам. Питай свои познати от местата, които съм описал. Реалната средна заплата у нас е над 1200 лева. Сегааа....ако ти е по-добре да редуваш мрънкане с плюене по всичко българско- ОК, обаче това няма да ти реши проблемите.
  • гюро до пешо.
    Отговор
    39 16:54  26.11.17

    До коментар #26 от "Пешо":

    Пешо, прав си и ти сложих + дори. Това казвам и аз - по-добре е тук да се борим и да опитаме да си оправим държавата. Нито англия нито германия ще ви стане родина....
  • процентите
    Отговор
    40 16:55  26.11.17

    До коментар #36 от "гюро до процентите":

    Виждаш ли какви глупости пишеш ? Живия в къща 190 кв.м. ,купил съм си я на изплащане. Имам 2 коли -едната е изплатена ,на 7 години, другата сега я изплащам ,тя няма година още -на 12 Юли я взех. За съжаление къщата ми е с един гараж ,така че може и да я сменя . Годишно ходя 3 или 4 пъти на почивка , без това да ми се отразява фатално на бюджета. Сменил съм отоплителната инсталация и съм монтирал соларни панели ,а също съм газифицирал -общо за 39 000 евро. Да, голяма ми е заплатата,но няма от какво да се срамувам-напротив гордея се ,и всеки цент съм го спечелил с труд и познания. И да ти кажа - от 2009 г. живея тук.

    Коментиран от #46

  • Николай
    Отговор
    41 16:55  26.11.17
    Не ми плащат в паундове, 75 квадрата 3ма души. Около 2400 получавам. Отпуск добавка от 50%, 30 дни платен отпуск и коледни половин заплата брутна. Обикалял си половината свят, не целият и другото е че си обикалял само.
  • Николай
    Отговор
    42 16:58  26.11.17
    Ще оправял България. Имаш ли толкова животи?
  • Николай
    Отговор
    43 17:01  26.11.17
    1200 лева? Ти си смешен. Колко часа се работи, колко дни?
  • Николай
    Отговор
    44 17:05  26.11.17
    Да питам познати? Всяка година се прибирам отпуск. Живях в БГ. Ако някъде се взимат добри пари трябва да те уреди някой. Кво ми пишеш глупости.
  • Николай
    Отговор
    45 17:17  26.11.17

    До коментар #1 от "Глупак":

    Да. И тогава ще останат най-вече циганите.
  • до ники и процента
    Отговор
    46 17:48  26.11.17

    До коментар #40 от "процентите":

    Момчета, не всичко е пари. И 300 квадрата къщи да имате, дори и да са ваши, а не на банката, какво от това??? Родината е в сърцето и душата. Родината не е в джоба или в гаража. Жал ми е за вас. Яд ме е, че толкова побъркаха някога свестния български народ и направиха голяма част от него безродници. Обаче вятвам, че Бог е с нас и пак ще оцелеем, както оцеляхме след 500 години геноцид. За съжаление, не съм убеден, че запада ще оцелее. Рано или късно под хората от африка и азия поискат своето. Франция ще загине първа и т.н.....

    Коментиран от #49

  • без капацитет
    Отговор
    47 18:00  26.11.17
    заради мутрета-интелегенти като Славуца се изнесоха хоратар за жалост...
  • Дивуй
    Отговор
    48 18:08  26.11.17

    До коментар #18 от "80% клони към 100":

    Лъжец и манипулатор

    Коментиран от #57

  • Николай
    Отговор
    49 18:10  26.11.17

    До коментар #46 от "до ники и процента":

    Ние не търсим съжаление. Аз лично нямам родина. България не оцеля и се махнах. Когато Германия се срине тогава ще му мисля.Жал ми е единствено за пенсионерите в България.

    Коментиран от #50

  • до николайчо
    Отговор
    50 18:39  26.11.17

    До коментар #49 от "Николай":

    мдааа.... цига. ни. те така разсъждават
  • Геле
    Отговор
    51 18:46  26.11.17
    Който е имал малко самоуважение и жал е минал през Терминал 2. Един познат се прибра преди месец от Скандинавието да бачка в БГ, че му писна по Чужбина, издържа 30 дни и се върна на влагата и на снега...Експлоатацията и простащината не може да мотивира някой да се бори тук.
  • гюро
    Отговор
    52 18:47  26.11.17
    за 27 години антибългарска пропаганда известна част от народа ни заприлича на герои от филм на дейвид кронънбърг. Промиха им мозъците директно с веро. Затова и тук толкова се плюе само като се спомене България. Да, обаче България е вечна. Тя ще съществува много след като си отидат от този грешен свят нейните хулители. България е родината ни, а не страна на боко, слави или мара отварачката. Дьон. ме. тата в чужбина ще го разберат, но късно.....
  • 53 18:59  26.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 54 19:17  26.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Тодор
    Отговор
    55 19:26  26.11.17
    Едва ли не всички който сме избрали въпреки всичко тук да останем и да се борим, сме неморални и некачествени !? Реално повечето който са вън работят ниско квалифицирани но платени длъжности, и една малка част са интелигентните кадри с професий.

    Коментиран от #56

  • Антон
    Отговор
    56 19:51  26.11.17

    До коментар #55 от "Тодор":

    Точно. Само че те ти вярват! Ти си мислят че са най-хитрите ганьовци, че са прецакали държавата напускайки я! Само че е обратното, предатели и чуждопокшонници никой не обича. И само като ги слушаш как се изказват за България и ти става ясно. И въпреки тези си изказвания , те искат да гласуват. Хем били зачеркнали родината си защото нищо не им била дал, хем искат да гласуват.

    Коментиран от #70

  • 80% клони към 100
    Отговор
    57 20:04  26.11.17

    До коментар #48 от "Дивуй":

    Да ,да сигурно . Но не е лесно цялата ти представа за живота да се срине като къщичка от карти. И да ти кажа ние знаем кой си пляска по 100 + това какво е ,не е ли манипулация
  • Чифликчия
    Отговор
    58 20:09  26.11.17
    Слави, то, нещо няма логика.
  • Чифликчия
    Отговор
    59 20:18  26.11.17
    До всички пасажери и гастарбайтери! Замнавайте, през терминал 2,3, бьрзи влакове, автобуси, отдете в Европа, Россия, Америка, работете, учете се, добийте се нещо! А тогава се вьрнете с мангизи, вложете ги в Велика Бьлгария. Е тогава може да стане нещо. Щото това което вложите не е откраднато от Бьлгария и бьлгарския народ. И идва като чиста инвестция. Това е. Дерзайте и се старайте. Успех на всички начинаещи!

    Коментиран от #63

  • Ботев
    Отговор
    60 20:24  26.11.17
    Ето какво спира българите, които имат идея как да се оправи страната...Ботев при потеглянето от Букурещ казва на момчетата: "Преминем ли Дунава, цяла България ще ни последва!" И тази цяла България се оказва един българин, присъединил се към четата...В такава България кой умен човек ще се заеме да прави нещо за народ и Родина? Как мислите....
  • 80% клони към 100
    Отговор
    61 20:26  26.11.17
    Първо -никой никъде не е казвал ,че останалите в България хора са некачествени ,мързеливи или нещо подобно. А да ,напослесък го казаха премиера и Иво Христов. Но аз говоря за българите в чужбина. Второ -Лиляна Павлова имаше безочието да каже ,че трябва повече пари да изпращат за да може да се спре плащането на пенсии Българите в чужбина изпращат годишно малко под 1 милиард евро . Виж за събирането на пари за пенсии нищо не каза ,то трябва да продължи ,да не вземе да заслабне случайно. Е това нормална държава ли е ?
  • Николай
    Отговор
    62 20:28  26.11.17
    Е, пари в държава като България никой нормален не влага. Ти може и да вложиш, но нямаш какво . Цигани и крадци не искам да храня.

    Коментиран от #135

  • Николай
    Отговор
    63 20:36  26.11.17

    До коментар #59 от "Чифликчия":

    А ти какво ще вложиш? Приказки от 1001 нощ ли? Който е добре навън дълго няма да се върне. В държава на политици паразити и недосегаеми от закона работодатели.....Постоянна експлоатация с цената на бедно съществуване. Храната е по- скъпа от колкото в цяла европа.

    Коментиран от #65

  • Николай
    Отговор
    64 20:41  26.11.17

    До коментар #34 от "Антон":

    Е как да прави срещи с хора, които искат читала да е на врата им? Каква е ползата?
  • Чифликчия
    Отговор
    65 20:41  26.11.17

    До коментар #63 от "Николай":

    Трябва ти сьвет?

    Коментиран от #66

  • Николай
    Отговор
    66 20:44  26.11.17

    До коментар #65 от "Чифликчия":

    Приемам, но не и от чифликчия. 🐒

    Коментиран от #67, #68

  • Чифликчия
    Отговор
    67 20:48  26.11.17

    До коментар #66 от "Николай":

    Не го тьрси тогава при мен, и не задавай глупави вьпроси. Учи, работи, старай се, да искараш 10 млн. И да се вьрнеш тук да ги вкараш в РБ.

    Коментиран от #71

  • Чифликчия
    Отговор
    68 20:50  26.11.17

    До коментар #66 от "Николай":

    Макар и да сьм сигурен че не знаеш какво значи Чифликия!
  • 69 20:52  26.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Николай
    Отговор
    70 21:26  26.11.17

    До коментар #56 от "Антон":

    На 36 години съм и никога не съм гласувал. Нито имам желание. Вие като гласувате как помогнахте на България?

    Коментиран от #87

  • Николай
    Отговор
    71 21:29  26.11.17

    До коментар #67 от "Чифликчия":

    Защо 10 млн? Ти толкова ли си вложил бе родолюбец?

    Коментиран от #73

  • Николай
    Отговор
    72 21:31  26.11.17

    До коментар #69 от "Чифликчия":

    Ами в България. Не личи ли? Виж колко сте добре. Само за цирка сте. Всеки път от тоя фонд липсвали от оня фонд липсвали. Само престъпници и роби тва е.

    Коментиран от #78

  • Чифликчия
    Отговор
    73 21:32  26.11.17

    До коментар #71 от "Николай":

    Кой каквото има, шом не си гласувал си точно Никой и никога няма да си.
  • Николай
    Отговор
    74 21:34  26.11.17
    Е ти бъди горд че гласуваш. Поне сменяйте партиите. Различни да ви го опраят... Да не ви омръзва. И се самозалъгвайте колко ви е добре.😃
  • ние не сме БГ
    Отговор
    75 21:35  26.11.17
    защо простака прости търси "българи" извън БЪЛГАРИЯ , по добре да ни внесе "чистокръвни" германци и те не живеят в БЪЛГАРИЯ и са много по достойни и добри от нашите емигранти - ама , това май се е случвало "де жа вю" , внесохме си "ЦАР" от германия преди 100 г. "от сой" , най знатен род , пристигнал тук с два куфара и без пукната пара - " да ама от голям и велик род " - и кво от това ?!!! Както пише Буров , актуално и сега - първо трябва да дадеш и после да поискаш ... АБЕ ХОРА МАЛОУМНИ ЛИ СТЕ , ТАЯ ИСТОРИЯ СЕ ПОВТАРЯ И ТО ВЕЧЕ НЯКОЛКО ПЪТИ ЗА 100 Г. ПРЕДЛАГАМ: ОТМЯНА НА БЪЛГАРСКО ГРАЖДАНСТВО И СЪОТВЕТНО НА КОНСТИТУЦИОННИ ПРАВА НА ВСИЧКИ ХОРА , КОИТО ПОСЛЕДНИТЕ ДВЕ ИЛИ ТРИ ГОДИНИ НЕ СА ЖИВЕЛИ ПОВЕЧЕ ОТ 50% ОТ ВРЕМЕТО В БЪЛГАРИЯ !!! БЪЛГАРИН Е ЧОВЕК КОЙТО ЖИВЕЕ РАБОТИ И ПЛАЩА ДАНЪЦИ В БЪЛГАРИЯ !!! АКО НЕ ГО РАЗБЕРЕТЕ НЯМА ДА Я ИМА БЪЛГАРИЯ !!!

    Коментиран от #79, #80

  • Николай
    Отговор
    76 21:37  26.11.17
    Целта ми не да се изтъквам че съм някой. Важното е да ме обича семейството ми и им помагам. За тях съм някой. А ти се храни от това че си някой, друго не ти трябва
  • МЕРСИ СЛАВИ
    Отговор
    77 21:38  26.11.17
    Тези са ни зарязали, зарязали са майките си, бабите си са оставили на циганите да се тренират върху тях и после да ги ограбват и убиват. ТЕЗИ ЛИ ИСКАШ ДА НИ ВЪРНЕШ ДА НИ УПРАВЛЯВАТ-МЕРСИ.

    Коментиран от #90

  • Чифликчия
    Отговор
    78 21:39  26.11.17

    До коментар #72 от "Николай":

    Много интересно, думите на пасажира « сте» индивид под ник николой на бьлгарски сайт и пише на кирилица пише за Родината ни « сте» Руски ли е, украйн ли е? Или еврей някьде! Пьтувай да работиш, искарай кинти и се вьрни в родното гнездо като победител, иначе гний някьде по света.

    Коментиран от #81

  • Николай
    Отговор
    79 21:41  26.11.17

    До коментар #75 от "ние не сме БГ":

    Аз лично не ги търся .Та нали от тях избягах. Като им премахнат гражданството и ще намалеят и приходите на вашата осрана държавица която със бързи темпове се пълни със социално слаби, наркотици и проситутки
  • Чифликчия
    Отговор
    80 21:42  26.11.17

    До коментар #75 от "ние не сме БГ":

    Дрьн дрьн, бьлгари са, но не да я цокат а да искарат и да се вьрнат с нещо и да го вложат тук.

    Коментиран от #82, #84

  • Николай
    Отговор
    81 21:43  26.11.17

    До коментар #78 от "Чифликчия":

    Няма да се върна да храня паразити като теб.Почти умрели

    Коментиран от #83

  • Николай
    Отговор
    82 21:45  26.11.17

    До коментар #80 от "Чифликчия":

    Бедни сте няма кой какво да вложи. Всичко е на фалит.Не можем всички да сме бандити и роби.

    Коментиран от #86

  • Чифликчия
    Отговор
    83 21:47  26.11.17

    До коментар #81 от "Николай":

    Пирамидата на Маслоу като я научиш, и я испьлниш до някьде ще се вьрнеш. Така че дерзай Никол.

    Коментиран от #85

  • Николай
    Отговор
    84 21:47  26.11.17

    До коментар #80 от "Чифликчия":

    Ти вложи че обичаш България. Аз не.
  • Николай
    Отговор
    85 21:51  26.11.17

    До коментар #83 от "Чифликчия":

    Учи я ти. Аз със друго си изкарвам хляба. Тази пирамида ще ме доведе пак до л..ната в които си и ти. Бях в л..ната и избягах. Явно за теб е късно и си се примирил.

    Коментиран от #88, #91, #102

  • Чифликчия
    Отговор
    86 21:52  26.11.17

    До коментар #82 от "Николай":

    То гладната кокошка просо сьнува! Специалисти бьлгари които работят зад граница, натрупват капитал и се врьщат!!! А наще неквалифицираните само си мечтаят.
  • Антон
    Отговор
    87 21:53  26.11.17

    До коментар #70 от "Николай":

    След като се гордееш с това че никога не си гласувал , какво да ти кажа, изводите хората с поне малко мозък ще си направят! А аз с моето гласуване съм допринесъл: да намалеят депутатите от дпс, поне с много малко да се обезцени платения вот от всички партии, допринесъл съм и гласувайки за партията която считам че що годе може да направи нещо полезно. Ако не разбираш какво влагам в идеята по-малко депутати от дпс и обезценяване на купения вот ще то обясня в следващ пост

    Коментиран от #92

  • Чифликчия
    Отговор
    88 21:53  26.11.17

    До коментар #85 от "Николай":

    И до кьде стигна? И кьде си сега?
  • Винсънт
    Отговор
    89 21:53  26.11.17
    Аз ще Ви кажа една мъдра мисъл. 95% от хората заминали от България са неспособни хора, които не са могли да се реализират във България. Ако не бяха такива, то щяха да намерят хлябът си и тук. Оправдания, че бла бла няма. Защо отиват в чужбина? Ами защото там имат нужда от мноооооого общи работници, като Българите. А и им излизаме по-евтино. Но ако си мислите, че някой навън се е загрижил и оценява тези 95% от Българите заминали за там, жестоко се лъже. За шефа Българинът е вечният мангал емигрант, който каквото му каже, това прави. Българите бягат навън, защото тук няма какво да покажат, ако имаха щяха да са тук. А навън имат нужда от много повече хора, които да им слугуват и затова наемат Българите, а Българите щракат с пръсти , с тамошната заплата, естествено... И си викат, ееее хванахме бога за рога. Ама не е така. Остават си вечните емигранти, втора класа хора. Напускат хитрите и безалтернативните Българи, които мислят, че Там е по-добре. Ама е по-добре от къде погледнато?!?!?!?! Спрямо кое?@?@??@?@@@

    Коментиран от #95, #96

  • Николай
    Отговор
    90 21:54  26.11.17

    До коментар #77 от "МЕРСИ СЛАВИ":

    Твоята баба на сигурно ли е. Или на другият край на България? По телефона как и помагаш? Докато отидеш и тя оправена....Слави
  • 91 21:56  26.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Николай
    Отговор
    92 21:57  26.11.17

    До коментар #87 от "Антон":

    Живееш там и гласуваш. Мен не ме интересувате и не гласувам. Тук ми е добре

    Коментиран от #104

  • 93 21:57  26.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Николай
    Отговор
    94 21:58  26.11.17

    До коментар #91 от "Чифликчия":

    Да отвам? Това на старобългарски език ли ?
  • Чифликчия
    Отговор
    95 22:00  26.11.17

    До коментар #89 от "Винсънт":

    Респект Вини, ако може им го обясни по просто на пасажирите!

    Коментиран от #97

  • Николай
    Отговор
    96 22:00  26.11.17

    До коментар #89 от "Винсънт":

    Грамотни сте. Само че няма кой да ви оцени. Поне ви утешава че тук правите самооценка.

    Коментиран от #98

  • Николай
    Отговор
    97 22:03  26.11.17

    До коментар #95 от "Чифликчия":

    И той като теб- глас в пустиня. Няма кой да го оцени и тук прави самооценка колко били грамотни и т.н . С една дума- смях
  • 98 22:03  26.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Винсънт
    Отговор
    99 22:04  26.11.17
    Един мой приятел Българин от Плевен завърши тех унив в София, учи упорито 6 години с магистратури, честно, упорито, без да ходи по дискотеки, без к7рви. Отиде така неизвестен (без майка и баща връзкари) на интервю за работа в IT. Започна на 2500 лева заплата. Днес след 9 години работа е шеф само заради сериозността си (повтарям без връзки). Продължава да работи и взима 35000 лева на месец (банков секюрити девелопер). Ок!! Тхатс гуд? Значи може нали? Хам? А като си мързелив и мама праща прасета от Провинция Тате дава пари, ти ходиш курви, не учиш, пиеш, не България, World цял ти е крив. Учете бе, развивайте брейн,, не само навън берете ягоди и да зидаете тухли.

    Коментиран от #100, #133

  • Чифликчия
    Отговор
    100 22:06  26.11.17

    До коментар #99 от "Винсънт":

    Туй с тези заплати в РБ ли е?

    Коментиран от #101

  • Винсънт
    Отговор
    101 22:10  26.11.17

    До коментар #100 от "Чифликчия":

    Да у България мой приятел работи да! Не е шега, не лъжа. Аз работим за 6500 лева месец, той ме победи в IT на банка работи има и повече заплати от него има негови Europe Key шефове вземат тук във България и по над 100000 лева, не е лъжа. Пази трезор, пази акции, кер за самият трезор. Това е супер импортант работа.

    Коментиран от #103, #105

  • Чифликчия
    Отговор
    102 22:11  26.11.17

    До коментар #85 от "Николай":

    От една страна ми жалко колко тьпи парчета има, а от друга който иска се учи! Тьпото си е тьпо! Питай утре какво означава пирамидата на Маслоу, и прочети това което пишеш за нея! Мислех че след 90г са толкова тьпи и необразовани! Да ама не! Жалко.
  • Чифликчия
    Отговор
    103 22:13  26.11.17

    До коментар #101 от "Винсънт":

    Айде.
  • Антон
    Отговор
    104 22:13  26.11.17

    До коментар #92 от "Николай":

    Точно! Само че като се отричате по този начин , трябва да се отрече и от: - законната ви пенсия в България, здравните услуги, загуба на каквито й да било права в България вкл.гласуване. А не да плюете по всичко българско и родно но да търчите тука с лоу коста посред нощ да си правите изследвания и да се лекувате, да ползвате здравна помощ, защото такава не може да си позволите в хубавата ви чужбина, пък нали ви е добре там. Единствени приемам хората учили висше някъде по европа, америка, след което поживели там едно 20-30 год. и наистина се доказали като специалисти. Ама то след 20 30 год, като си вече на около 50 ти си станал почти чужденец и само много дълбоко е останала ганьовщината в тебе. Всички останали са избягали от България просто защото са упадък и тука не са имали никаква възможност за нищо, поради нищожните си личностни качества.

    Коментиран от #106, #108

  • Николай
    Отговор
    105 22:14  26.11.17

    До коментар #101 от "Винсънт":

    Напишете книга. Това е невероятно!

    Коментиран от #109

  • Николай
    Отговор
    106 22:16  26.11.17

    До коментар #104 от "Антон":

    Напротив. Мога да се лекувам и не плащам. Явно и ти си слушал истории какви ли не. Отдавна съм се отрекал там освен от кръчмите.

    Коментиран от #107, #112

  • Антон
    Отговор
    107 22:18  26.11.17

    До коментар #106 от "Николай":

    Знам , знам
  • Николай
    Отговор
    108 22:18  26.11.17

    До коментар #104 от "Антон":

    Е вие с качествата сега я оправяте България ама не на правилното място. Уж сте кадърни пък държавата не се оправя.ЗАЩОТО ОТ НИЩО НЕЩО НЕ СТАВА
  • Винсънт
    Отговор
    109 22:22  26.11.17

    До коментар #105 от "Николай":

    Да това е невероятно, колко мързелив е Българинът и иска да хитър навън както тук, но там разбира че е хард и няма назад остава. Използват го, или издържа или връща се. Българинът не иска да учи, иска без нищо парите да взема. Това казва се тарикатлък, ето това е невероятното за книга дето друг народ няма го "тарикатлък: таз дума не се транслейтва на нито един друг език в Запад Европа или Унайтед ст. Българинът е за книга, как тарикатлукат е по силен от него, казва се хтрос и мързел хенд ин хенд. Може да преподава това в най големите Уневрситети в свят. И как да псува също.:)
  • Николай
    Отговор
    110 22:26  26.11.17
    Това си ти нали. Българино

    Коментиран от #111

  • 111 22:31  26.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Чифликчия
    Отговор
    112 22:32  26.11.17

    До коментар #106 от "Николай":

    Явно наш ничколайчо е заврян зет, тьрпят го, но сам не разбира че тьрпението има граници, и ще се вьрне скоро цьрвула наш, и в чифлика няма да го взема на работа шот е некадьрен.
  • Чифликчия
    Отговор
    113 22:34  26.11.17

    До коментар #111 от "Винсънт":

    Вини не си прави заключения за РБ от този дебат.

    Коментиран от #114

  • Винсънт
    Отговор
    114 22:43  26.11.17

    До коментар #113 от "Чифликчия":

    Хах аз направих заклучения за Българи още преди 11г на летище кога дойдех за първи път в България, падали такива псувни около мен чек в такси ме уби 27 лева до центъра. WTF?!?! Какво и как повечеда разбера Българите? Разбрах! Не са лоши хора, моя Приятелка казва да спрем, спирам. Бие ме. Ха ха. И сте хубави хора Българите, но :тарикатлък" думата е дефект на вас.

    Коментиран от #115, #118

  • Чифликчия
    Отговор
    115 22:46  26.11.17

    До коментар #114 от "Винсънт":

    Е то там кьдето си , колко струва таксито от летището до ценьра?

    Коментиран от #117

  • Винсънт
    Отговор
    116 22:46  26.11.17
    И думата Далавера е голяма, това забравил. Д а л а в е ра
  • Винсънт
    Отговор
    117 22:48  26.11.17

    До коментар #115 от "Чифликчия":

    А даМладост? колко струва до младост? Да кажа 6 лева 10 лева.
  • Чифликчия
    Отговор
    118 22:51  26.11.17

    До коментар #114 от "Винсънт":

    Що си мислите че сме трета страна, и обикновен работник от някьде може да дойде тук и да си мисли че е петролен шейх? Не меля, тук не ядем доматите с колчетата.

    Коментиран от #120

  • Винсънт
    Отговор
    119 22:51  26.11.17
    От терминал казал до младост 27 лева. Младост център друг такси 8 лева. Номен ми каза приятел много 27 лева до Младост от терминал.

    Коментиран от #121

  • Винсънт
    Отговор
    120 22:52  26.11.17

    До коментар #118 от "Чифликчия":

    Домати гнили да! Пазара дженеск.

    Коментиран от #123

  • Чифликчия
    Отговор
    121 22:53  26.11.17

    До коментар #119 от "Винсънт":

    Трябва да си нащтрек винаги и навсякьде

    Коментиран от #122

  • Винсънт
    Отговор
    122 22:55  26.11.17

    До коментар #121 от "Чифликчия":

    Благодаря. Бади българин и не се измаравай с това. Вива България!

    Коментиран от #124

  • Чифликчия
    Отговор
    123 22:56  26.11.17

    До коментар #120 от "Винсънт":

    Разбираш ли това което пиша?

    Коментиран от #125

  • Чифликчия
    Отговор
    124 22:57  26.11.17

    До коментар #122 от "Винсънт":

    Аз сьм Бьлгарин, и какьв си?
  • Винсънт
    Отговор
    125 22:59  26.11.17

    До коментар #123 от "Чифликчия":

    Да разбрал Българин е Българин и е Българин винаги. Знам това дето казвате. И го казва Българин на мене да пазя се, забавно. Смисъл го разбрах. 10х за ето. Вие сте смел Българин говорил така, браво.
  • GRN
    Отговор
    126 23:07  26.11.17
    Евреите не им пречеше 2000 години да са навън, и не се намразиха. Нещо ви е доста сбъркана логиката. На вас родителите като са дошли в градовете от села и паланки, предали са селата, що ли. Глупости...
  • 123
    Отговор
    127 00:30  27.11.17

    До коментар #1 от "Глупак":

    Няма ..тоест има но роми :-)
  • Гост
    Отговор
    128 01:19  27.11.17
    Както е тръгнало, дори на дебилите ще им дойде акъла, ама по трудния начин! Още малко от тиквения и чалгаджийскшя арсенал и готово!
  • гюро
    Отговор
    129 08:17  27.11.17
    мдааа....тук пак се вижда разделението. Виждате ли, момчетата в чужбина са убедени в правотата си. Те живеят в страни, където "българин" е равнозначно на циг. анин у нас. И затова развиват и нашите хора подобно отношение към родината. Жалка картинка. Наскоро стана дума за едно наше момче в англия, що годе успяло, та то дори и името си сменя, че и с мулатка се хвана и не говори български да не го разберат, че е българин. Пълна трагедия и падение. Има и много, на които децата не знаят български. Нарочно изку. ка. лите им родители не ги учат, дори и двамата да са българи. Обаче всички гореописани забравят, че има съд за тези деяния и той е горе- при Всевишния. От този съд не могат да ги спасят нито адвокати, нито права на човека и прочее....
  • 130 08:38  27.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Диоген
    Отговор
    131 08:43  27.11.17
    И Аспарух е емигрирал от Кубратова България. Още примери искате ли?
  • 132 10:25  27.11.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Stefko 88
    Отговор
    133 10:44  27.11.17

    До коментар #99 от "Винсънт":

    Вярно е човек без занаят.... нищо няма да дочака от живота. Един ден като видях колко няма смисъл висшето ми .... се научих на занаят... И вече 15 год живея от него. Сега на 35г следвам второ висше , но се издържам (женен с две деца) от занаята и четния труд. Надписът " Трудът те прави свободен" не са празни думи изпълнени с ирония. Осъзнаването им е като поумняването (ха ха) бавен , труден и поетапен процес .Обаче когато си кажеш един ден аз съм СВОБОДЕН , защото съм постигнал всичко с честен труд и постоянство ще се сетиш за тях и ще ги осъзнаеш .И аз познавам хора като твоя приятел не им е лесен живота. Трудили са се за резултат ! И ето трудът им се възнагради ,е са не е като да слушаш слави трифонов - циганина и да си пиеш ракията под м...лските ритми , нооо все пак е нещо :).
  • Stefko 88
    Отговор
    134 10:48  27.11.17
    Публикувано във факти.бг: Политиците представляват в момента изключително корумпирана, доста непрофесионално организирана и доста неморална категория хора", обясни Трифонов. Кой я направи такава бе? Лицемер нали точно тоя наричаше м...лите братя и сестри! Ето изпоумешаха се и после му били тъпи ... нали за това ти плащаха бе гнидо такива да ги правиш!
  • МАК
    Отговор
    135 11:09  27.11.17

    До коментар #62 от "Николай":

    Ники , евалата за думите ти !! Не обръщай внимание на тия душевно болни хора зомбирани от идеята за измислен патриотизъм!!Аз също си подготвям чергата за терминал 2!! Защото за 12 години професионален стаж в областта на железниците се нагледах на такава престъпна посредственост и безхаберие и тотална абдикация на държавата от това!! Не можеш да надигнеш глава и да изкажеш мнение и желание да се подобрят нещата както трябва защото ще бъдеш изгонен,заради престъпен управляващ контингент, който се покровителства от политическия управляващ елит!!затова железницата в България Загива!!!така че и аз се ориентирам на Запад!! Изобще оправия няма и няма да има !! Затова Терминал 2 и това е!!
  • шовинист до мак
    Отговор
    136 18:23  27.11.17
    мдааа.... цига. ни. те така разсъждават, майки. Чакат те в английските железници. Ще ти дадат малко по-малко от на нег. ирите чистещи клоуз. етите :)

    Коментиран от #137

  • МАК
    Отговор
    137 19:30  27.11.17

    До коментар #136 от "шовинист до мак":

    Алоо нискоинтелектния шовинист - по полека с тъпите си коментари нито ме знаеш нито ме познаваш ясно ли тие !!неграмотник! Тамси отивам с професията напълно легално със защитено интервю на езика!!ти си явно ит групата на фанатизираните патриоти, който са слепи за престъпността която управлява Парцаландия и не дава на грамотните хора да направят нещо положително, защото ще им секне всякакви системи за кражби и измами!!хайде разкарай се с твойте малоумни посредствени коментари!!нагледал съм се на престъпност на високо ниво колкото такъв като теб няма да може да си представи!!

  • шовинист до майки
    Отговор
    138 19:52  27.11.17
    Вече ще си майки. ще ти викат слейв, майки. а може и кнехт. отивай, чакат те. може някой ден и машинист да станеш, ама дотогава онези киборзи мъст и хейтс и небезос ще направят влаковете самоходни. и тогава пак ще си дойдеш в бдж. Искаш ли да хванем бас?

    Коментиран от #139

  • МАК
    Отговор
    139 20:08  27.11.17

    До коментар #138 от "шовинист до майки":

    Ти голям отворко се оказа!! Нито знаеш какво е в бдж нито си наясно със ситуацията!!отивай и си вярвай сляпо там слави трифоновци и разни измислени герой!!
  • Не канен гост
    Отговор
    140 20:24  27.11.17
    Слави, гледай да не стане -три пъти го режа и все е късо. Мери ги по нЕколко пъти, че ламЯта има много глави.
  • Тигъра
    Отговор
    141 14:51  30.11.17
    Мен ме бройте за зам. министър по халтурата. Е.ати кефа !

Напиши коментар:


Публикувай