Last news in Fakti

14 Април, 2018 08:03 20 493 67

Шофьорката, блъснала автобуса на АМ "Тракия" - с отнета книжка?

  • тракия-
  • вакарел-
  • катастрофа

Тя беше задържана от полицията

Шофьорката, блъснала автобуса на АМ "Тракия" - с отнета книжка? - 1

Задържаха шофьорката на лекия автомобил, който участваше в катастрофата на АМ "Тракия". По информация на „Нова телевизия“ 29-годишната Цвета Таскова, управлявала автомобила, е с отнемана шофьорска книжка заради употреба на алкохол.

От две години отново е правоспособен водач. Днес пробите й за наркотици и алкохол са били отрицатели. Тя е задържана за 24 часа в Софийската областна дирекция на полицията.

През уикенда прокуратурата ще решава дали да я задържи за по-дълго. По-рано тя отказа медицинска помощ и преглед по думите на медици.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    75 4 Отговор
    Нямам думи ,погледнала радиото да го намали и навила волана браво до кога ще слагате СУМПС в зръчно
  • 2 Антон

    149 24 Отговор
    Това че книжката й била отнемана някога няма отношение към катастрофата!
    Когато рендето зализва автобуса, шофьора на рейса за да избегне катастрофата, инстинктивно върти рязко волана надясно в резултат на което автобусът се обръща.
    А вие вярвайте на версията че рено с маса 1 тон, удря автобус почти успоредно с малка разлика в скоростите и го праща в канавката.

    Коментиран от #4, #47, #59

  • 3 Гост

    137 19 Отговор
    Смотанячката е виновна, но цганина се е уплашил и е обърнал автобуса. Лоша случайност двама некадърни шофьори се засичат. Резултатът всички го видяхме.
  • 4 Тони мамата

    40 12 Отговор

    До коментар #2 от "Антон":

    Когато завиеш рязко надясно, както ти казваш се обръщаш наляво, а автобусът е обърнат надясно...

    Коментиран от #6, #7, #8

  • 5 The TRAPPER

    49 4 Отговор
    Нали казахме- ЖЕНА - шофьор е като пиян моторист в маршрутка!!!!!!!!!!!!
  • 6 Антон

    19 33 Отговор

    До коментар #4 от "Тони мамата":

    Честно нещо не мога да разбера
    Въртя рязко надясно, цялата тежест на мпс-то тръгва съответно надясно, пък се обръщам наляво.

    Коментиран от #16, #58

  • 7 Хайл

    17 5 Отговор

    До коментар #4 от "Тони мамата":

    Завива надясно,ама там има широка канавка...
  • 8 питащ?

    24 10 Отговор

    До коментар #4 от "Тони мамата":

    Наистина? И по каква логика.Върти волана надясно няма мантинела ,влиза в канавката ( с наклон) и ще се обърне наляво.Айде стига!

    Коментиран от #11

  • 9 ИВАН

    62 9 Отговор
    Наляво надясно - всичко е ясно, дебила не е овладял автобуса - стреснал ли се е, уплашил ли се е - но е реагирал неадекватно, когато управляваш толкова тежка машина, не можеш да въртиш рязко волана както си искаш и дори и да те блъснат, си длъжен да съхраниш целоста на автобуса, запазвайки живота на хората.
  • 10 Антон

    61 4 Отговор
    Нали сте гледали разследване на самолетни каъастрофи. Там винаги има няколко фактора. Тука е същото:
    1. Реното зализва автобуса, самото птп
    2. Неправилна реакция на шофьора на автобуса, който за да избегне по-серизона катастрофа, сменя тазко посоката на движение в негово дясно. Това се вижда и от положението на гумите на рейса.
    3. Несложени предпазни колани
    4. Липса на мантинела на магистралата
    5. Широка канафка отстрани на пътя
  • 11 Другарката Пляскова

    13 11 Отговор

    До коментар #8 от "питащ?":

    Ти знаеш ли " Ляво" и " Дясно", бе аланкоолу? Марш в детската градина, че да не бъркаш краката и обувчиците!
  • 12 mediator37

    64 4 Отговор
    От преди 6-7 години взеха да ги правят тези огромни дълбоки канавки покрай пътя да се изпопребиват хората. Било "европейско" изискване. Преди имаше банкет, вдигнеш прахоляка, одереш ладата в тръните, но се връщаш на пътя и си жив. Е, шамарите на бащата са неизбежни. А сега дълбаят канавки , в които може да заплува четворка скул и хората се трепят като мухи. Кандила и паметни плочи покрай тия канавки никнат като гъби.
  • 13 onq s konq

    28 6 Отговор
    За да се разбере точната причина за птп-то най-добре е шофьора на автобуса като се посъвземе,както и шофьорката да направят ВЪЗСТАНОВКА НА СЛУЧАЯ с друг автобус на фирмата от същата марка.

    Коментиран от #15

  • 14 впечатлен

    25 3 Отговор
    Жертвите никак не са малко, съболезнования на близките им! Горките хора! Съжалявам, но не мога да не изразя възмущението си от "младата шофьорка". След като книжката й е била отнета веднъж, тя би трябвало да бъде много внимателна, а не както в случая, отклонила вниманието си и блъснала автобуса. Действително е чудно как така една малка кола е успяла ва блъсне цял автобус, пълен с хора, но ситуацията е била такава, че шофьорът се е опитал да избегне сблъсъка и не е оценил възможността. Отказът й от медицински преглед навява на мисълта, че този път може да е употребила наркотици. При всички случаи, много жалко за хората!
  • 15 отговор

    25 2 Отговор

    До коментар #13 от "onq s konq":

    Да бе, и така всички автобуси на фирмата да бъдат блъснати в канавката един по един. Страхотно хрумване. Също може да се съберат и доброволци, които да напълнят автобуса за възстановката.
  • 16 Шафиор

    11 7 Отговор

    До коментар #6 от "Антон":

    Абе, ти си по - тъп и от шофьорката!

    Коментиран от #17

  • 17 Антон

    25 8 Отговор

    До коментар #16 от "Шафиор":

    Тъй като си умен би ли ми обяснил как става. Автобуса се движи, онзи върти волана рязко надясно и логично се обръща на дясната си страна.
    Глупостите че рейса бил вдигнат във въздуха от лявата му страна в резултат на зажулване с лек автомобил ги разказвайте на бабите пред блока и цъкайте с език.

    Коментиран от #20

  • 18 SAAB

    44 3 Отговор
    Автобусът се е обърнал вследствие на скорост , рязка маневра и висок център на тежест ! .....Произшествието има връзка само до момента на реакция на водача на автобуса , която е НЕ адекватна !
    Виновен за преобръщане на автобуса е водачът му ! Не произшествието , което само по себе си показва неговата непригодност ! Казусът е проста физика ....:)

    Коментиран от #19

  • 19 SAAB

    22 3 Отговор

    До коментар #18 от "SAAB":

    Да допълня.....повдигането на автобуса да което говори водачът му е следствие на негово действие : рязката маневра , скоростта , масата на автобуса и неговият висок център на тежест ! Това е .....другото е прехвърляте на вина .....

    Коментиран от #22

  • 20 5939

    9 1 Отговор

    До коментар #17 от "Антон":

    Също така всичко се случва на прав участък без завои
    Зарежи ги
    Няма смисъл
  • 21 БАЙ МИЛЕ

    10 2 Отговор
    ДО АНТОН И SAAB...

    ЕВАЛА ЗА КОМЕНТАРИТЕ ПИЧОВЕ...👍👍👍
  • 22 Антон

    5 3 Отговор

    До коментар #19 от "SAAB":

    Именно!
    Това ит вчера го пиша, но все се намират хора които твърдят други небивалици

    Коментиран от #36

  • 23 БАЙ МИЛЕ

    10 4 Отговор
    И АКО ВСИЧКИ СИ БЯХА СЛОЖИЛИ КОЛАНИТЕ НЯМАШЕ ДА ИМА ЖЕРТВИ....

    Коментиран от #25

  • 24 юрист

    12 6 Отговор
    1. Версията, която ни се предлага за катастрофата, противоречи на фактите. Няма как автобусът да е повдигнат от реното, защото а) има малък просвет б) от лявата страна на автобуса- от където се твърди, че е налице силен страничен удар при предприето изпреварване, НЯМА НИКАКВИ СЛЕДИ ОТ УДАР- няма изкривени ламарини на автобуса
    2. Някой от двамата шофьори лъже, може би дори и несъзнателно, защото и двамата са в шок.Следите от катастрофата по автобуса не отговарят на обясненията на шофьора на автобуса - от всички разпространени снимки се вижда счупено предно стъкло на автобуса и никакви щети по цялата лява страна на автобуса. При такъв силен удар, какъвто се твърди, че е настъпил, щеше да има поне драскотини по него от лявата м страна....

    Коментиран от #27

  • 25 юрист

    12 4 Отговор

    До коментар #23 от "БАЙ МИЛЕ":

    Това е невярно твърдение. Вие не знаете механизма, по който се е случило птп-то и няма как да знаете дали едни сложени предпазни колани в конкретно тази катастрофа , биха спасили или биха отнели човешки живот. Видно е , че автобусът е обърнат на дясната си страна. Как сложените колани биха спасили пътниците, които са седнали до стъклото най- вдясно, след преобръщането на автобуса на дясната му страна?

    Коментиран от #45, #50

  • 26 Кога Боже

    7 3 Отговор
    Ще остане ли в затвора за 120 години - 6 отнети човешки живота по 20 години?

    Коментиран от #67

  • 27 инженер

    21 5 Отговор

    До коментар #24 от "юрист":

    гледай си юридическите нАуки и не се бъркай. Всички станахте адвокати и започнахте да разбирате от физика и скорост. Накратко да те светна, юристе - автобусите са с висок центъра на тежестта (отговори си сам защо), и при движение с висока скорост върху автобуса действат сили, които намаляват неговата стабилност. И най-лекото подпиране отстрани може да го извади от траекторията на движение и да предизвика ефект на махалото. Като гледам пораженията на Реното, то наистина се е завряло под автобуса. При такава ситуация - само късмета и Господ може да ти помогне, реакциите са на ниво инстинкт.
    И още, юристе - защо е счупено предното стъкло? Ами къде са вратите, бре юристе? Как ще извадят пътниците, юристе?

    Коментиран от #28, #29

  • 28 юрист

    3 13 Отговор

    До коментар #27 от "инженер":

    Подигравателното Ви отношение е безсмислено. Назначени са много автотехнически експертизи, които с точност ще определят какво точно се е случило и коя е причината за обръщането на автобуса на дясната му страна. Вие ми приличате на служебният адвокат на шофьора на автобуса....Не само Вие разбирате нещо от физика... Гледайте си инженерството, което е нещо различно от изследване на фактическата обстановка при птп и си живейте живота. И не се занимавайте с неща, които не са Ви професия- така се живее по-лесно и по-дълго...
  • 29 Антон

    14 2 Отговор

    До коментар #27 от "инженер":

    Недей да бъдеш толкова сигурен!
    Пусни си в тубата и напиши bus crashes.
    Изгледах няколко компилации от катастрофи с автобуси.
    Видях че рядко се обръщат, но друго ме потресе.
    Имаше кадри от вътрешни в салона камери. Хората без колани летяха като балони по време на птп-та.
    Може би лъжливо чувство че рейса е голям и висок и си защитен вътре. Нищо подобно - вътре става мармалад.

    Коментиран от #33

  • 30 Edin link

    4 1 Отговор
    Шофьора твърди че е ударен в средата. Не знаем детайли, но давам линк с аналогична катастрофa но колата удря рейса в колелата.всички са с колани и само един е ранен.
    https://youtu.be/bG4YOQrO1vM
  • 31 ИВАН

    10 3 Отговор
    Тоя автобус от стиропор ли е бил, та някаква измислена френска кола от малкия клас, го била повдигнала : ))) .... На автобус с дебилен шофьор - френските му коли виновни :)
  • 32 Yes

    12 0 Отговор
    Да не дава господ на всеки може да се случ!Саболезнования!
  • 33 инженер

    5 2 Отговор

    До коментар #29 от "Антон":

    Така е, ефектът на инерционните сили е страшен. Всички сме го изпитвали в градския транспорт, когато шофьорът набие спирачки заради някой идиот и събере пътниците отпред и това при движение до 30 км.ч. Понеже не ми се пише, долния текст важи и за пътниците в автобуса:
    http://www.uab.org/
    Колко трае челен удар на движещ се с 90 км в час автомобил в дърво? Седем десети от секундата – така са изчислили френски специалисти, цитирани от МВР.

    В първата десета от секундата колата се блъска в препятствието. Тялото на водача полита напред със сила 170 килограма на сантиметър. През втората десета от секундата теглото на водача се увеличава на 420 кг и продължава да се движи напред и нагоре с увеличаваща се скорост. В петата десета – тялото на водача, поради кинетичната енергия, вече тежи тон и половина и продължава движението си напред и нагоре със сила 20 пъти по-голяма от земното притегляне. То се удря с огромна сила във волана, който разкъсва кръвоносните съдове и белите дробове. Следва смърт.

    При челен удар със 100 км/ч човешкият черен дроб, който тежи 1,7 кг, придобива кинетична енергия, равна на 46,7 килограма на сантиметър; сърцето, което е 300 грама – достига натоварване 8,4 кг на сантиметър, а мозъкът от 1,5 кг – 42,5 кг на сантиметър. При удар връзките на тези органи към тялото се разкъсват и изходът за човека е фатален.

    В катастрофата не е имало челен удар, но обръщането в канавката след движение със скорост 95 км.ч има подобен ефект. Оцелелите
  • 34 robin

    9 1 Отговор
    Я е писала съобщение на мобилния,я е говорила по него,я си го е търсила няктде по пода,я си е оправляла грима,я е карала с токчета,я е пила кафе...
  • 35 инженер

    8 1 Отговор
    Отряза ми коментара.
    оцелелите трябва да запалят свещ. Шофьорът вероятно е направил всичко възможно на ниво инстинкт да редуцира скоростта.
    По отношение на юриста - типичен диванен експерт, от доста време коментарите му се набиват на очи с неадекватността си.

    Коментиран от #39

  • 36 Ало

    12 2 Отговор

    До коментар #22 от "Антон":

    Ало, журналята, единствено съдът се произнася зс вината!Не правете внушения( както в заглавието ви, например) ,не вменявайте вина!
  • 37 юрист

    3 10 Отговор
    Моята хипотеза за птп-то е следната: При предприето изпреварване от дясната страна на автобуса, водачката на Меган-а е осъществила страничен удар около средата на автобуса, а не се е подпъхнала под него, не го е повдигнала и не това е причината за обръщането на автобуса на дясната му страна. При удара в автобуса, е възможно автобусът да е променил посоката и траекторията си, като една част от него - задната част, е променила посоката си, като вместо направо, се е извъртяла на дясно, а предната част се е извъртяла наляво. Шофьорът инстиктивно е завъртял волана надясно, за да върне предната част на автобуса в нормалният курс и тогава е станало обръщането на автобуса надясно. Няма повдигане на автобуса от реното, няма подпъхване на реното под автобуса и няма повдигане на автобуса от реното.
  • 38 Ник

    10 2 Отговор
    Жена с отнемана някога книжка няма нищо общо с изречението жена с отнета книжка.
    А по темата изглежда много странно как от странично съпрокосновение, колата избутва рейса в канавката, при това на сух път и при положение че автобуса тежи многократно повече от колата. Това не е удар на кръстовище колата да има инерция в посока на автобуса, и двете превозни средства се движат успоредно. Отделно че от ляво на автобуса не се виждат следи от удар, а реното си личи че леко е ударило автобуса
  • 39 юрист

    2 13 Отговор

    До коментар #35 от "инженер":

    “....Публикувано във факти.бг: По отношение на юриста - типичен диванен експерт, от доста време коментарите му се набиват на очи с неадекватността си....“ Диванен експерт е майка ти или ти самият- адвокат съм в САК от 18 години и съм имала процесуална защита на участник в птп. Ти да не си социнджинерче, а? От онези- дето ги бълваха рабфаковете?
  • 40 и аз съм гост

    10 1 Отговор
    Липсата на качествени кадри в транспорта си каза своето. Това от своя страна е подорено от липсата на качествени фирми. Всички наши професионалисти карат в Европата за фирми, които малко от малко ги ценят и плащат.
  • 41 Темиме дарий

    6 1 Отговор
    Са сите сте професори блям блям кво требвало ко не требвало то реиса бил голем то шофера требвало иначе сите реис сте пипали само като търчите да не го изпуштите на спирката ама знаете тънкостите на управлението му хахаха прост народ
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Контрол

    10 1 Отговор
    Реното удря автобуса. За да противодвйства на удара шофьорът на автобуса завърта волана рязко наляво, не надясно. От там пък панически завърта надясно. Инерционните сили си вършат работата и автобуса заради високия си център на тежестта се наклонява и обръща. Всеки, който си е завъртал колата умишлено или без да иска на остър завой знае, че въртиш ли прекалено много волана, за да компенсираш се получава обратният ефект.
    Много слаб шофьор на автобуса, но в такъв момент, в който трябва да вземеш съдбовно решение за част от секундата при силен шок не е като писането във форум.
  • 44 croydon

    6 0 Отговор
    Когато се изпреварва камион или автобус на магистрала се държи здраво волана защото се полуяава засмукване или предърпване в задната част на изпреваното мпс. девойката се е уплашила и е станала белята.А жена ръжда и кола трагнат ли спиране няма. Не с ударжат 20 тона лесно....................................................................
  • 45 ДЮна

    4 0 Отговор

    До коментар #25 от "юрист":

    Ти, като юрист, трябваше да попрочетеш малко повече, и щеше да срещнеш хипотезата, че хората без колани, с лекота падат през стъклата.
    Най-вероятно загиналите, са паднали през десните стъкла, и автобуса ги е смазал, за голямо съжаление.
    Сега сам ще се сетиш, как биха им помогнали коланите.
    Но нека ти помогна - щяха да останат по седалките, и нямаше да загинат.
    Отделно, не знам за този две годишен автобус, но огромна част от малките микробуси по 18-22 места, няма НИКАКВИ колани, защото са трансформирани от товарни, на пътнически, с минимални средства, и непокриващи никакви изисквания.
    Как минават технотест и регистрация, е отделен въпрос.
  • 46 ГОСТ

    1 2 Отговор
    САДЪЛЖИТЕЛНИ КОЛАНИ ЗА ВСИЧКИ, ПЛЕМЕ ЗАСПАЛО АНАЛИЗИРАЩО НАСЪН!
  • 47 Като домакин

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "Антон":

    Ако завърти рязко волана надясно, няма как да се обърне на дясната си страна!
  • 48 Бат Мишо

    4 1 Отговор
    ако е имало повдигане ДОРИ ЗА КРАТКО на автобуса от вклинен под него автомобил
    и е отлепил управляващия ,или силовия мост или не дай боже и двата играта на инерционните сили е НЕИЗЧИСЛИМА
    и само аллах на небето знае накъде ще излетиш като се върнат колелетата на пътя

    Коментиран от #49

  • 49 юрист

    3 2 Отговор

    До коментар #48 от "Бат Мишо":

    Поинтересувайте се колко см. е просветът на катастрофиралата марка автобус и веднага ще Ви стане ясно, че е физически невъзможно мпс рено меган да се “подпъхне“ под него - просто няма толкова разстояние от шасито на автобуса до асфалта, за да може да се пъхне мпс рено меган под шасито на автобуса! Видно от снимките, автобусът не е с просвета на един джип, например....
  • 50 БАЙ МИЛЕ

    4 1 Отговор

    До коментар #25 от "юрист":

    ИМАЛО Е ХОРА КОИТО СА ИЗХВЪРЧАЛИ ОТ АВТОБУСА ПО ВРЕМЕ НА ИНЦИДЕНТА...
    АКО СА БИЛИ С КОЛАНИ ,ТОВА НЕ БИ МОГЛО ДА СЕ СЛУЧИ....
    ТОВА Е МОТИВА НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНАТА КОМПАНИЯ ДА НЕ ПЛАТИ ОБЕЗЩЕТЕНИЯ НА БЛИЗКИТЕ НА ЗАГИНАЛИТЕ...
  • 51 РОМ

    4 1 Отговор
    Ами към момента щом не е с отнето свидетелство,какво пишете за преди две или пет години.Абе журналиати,до кога ще правите сензации на фона на човешки трагедии,ако толкова нямате пари за хляб,тук ще ви съберем някой лев,ама престанете с гадните ви номера.
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Българин към циганин

    10 0 Отговор

    До коментар #52 от "РОМ":

    Циганинът си е циганин! Дай на циганин и българин, еднакво бедни къща, след една година ги виж. Циганската ще е коптор, тази на българина - спретнат двор, вътре бедно - но чисто. Циганите нямат уважение към нищо, те разбират само от бой!
  • 54 Debil

    2 1 Отговор
    Според мен няма как едно рено да повдигне автобуса на 2 гуми. Видях следите по автобуса... незначителни са и са високо горе.СПоред мен шофьора на автобуса е навил рязко волана. Вината е споделена разбира се... да не говорим, че пътниците е трябвало да носят колани. В САЩ коланите са задължителни и е забранено да се говори по телефона в автобус.......защо ли?!

    Коментиран от #55

  • 55 юрист

    2 2 Отговор

    До коментар #54 от "Debil":

    “...Публикувано във факти.бг: Видях следите по автобуса... незначителни са и са високо горе....“ И аз това видях на снимковия материал по бтв. Съгласна съм с това твърдение. Тези следи не могат да бъдат следи от такъв удар на мпс, който е способен да измести/ избута автобусът от пътя и да го вкара в канавката. Вижте в снимките в нета, че и реното е почти цяло- което значи, че ако се е “подпъхнало“ под автобуса, това нямаше да е така. Основният много интересен момент е, че и двамата водачи на катастрофиралите мпс-та , са живи и здрави, без никакви травми. Ще ме прости г-на разследващ тежки катастрофи, но при удар на леко мпс в автобус, способен да избута автобуса в канавката, цялото рено би следвало да е на хармоника, а по лявата страна на автобуса да има направо ясно различими вдлъбнатини, но ниско, долу, а не високо горе на левия борд на автобуса.
  • 56 а вибра

    3 0 Отговор
    Вибратора дали е бил изваден
  • 57 не съм юрист

    7 0 Отговор
    При такава скорост някой да те бутне малко е достатъчно да се отклониш метър два и да отидеш в канавката.Обръщането става след като десните гуми стъпват на банкета и повличат автобуса в канавката.Там полегва на дясната страна и предполагам че загиналите са седяли на десните седалки.Все пак се е движил с около 90-95 км и влаченето отдясно не е било малко и са изпаднали от прозорците.А за тези които не знаят като завъртиш волана на ляво накъде се обръщаш да отидат да си направят експеримент на една гола поляна ,а не да пишат глупости ,че стават за смях.Жалко за загиналите.Съболезнования.
  • 58 Физика

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "Антон":

    Когато завиваш надясно, дефакто описваш окръжност при която се движиш по часовниковата стрелка, дясната страна ти е към центъра , а центробежните сили те тласкат наляво.
  • 59 Аз бре

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Антон":

    https://edition.cnn.com/videos/world/2017/10/09/bus-hit-car-roll-china-zw-orig.cnn
    Пък ти си мисли че не може !
    Забележете тези без коланите, както е станало и тук !
    Лека им пръст на починалите !

    Коментиран от #60

  • 60 Гост2

    1 0 Отговор

    До коментар #59 от "Аз бре":

    Точно, ама хората не вярват, че кола може да изкара рейс от пътя...
  • 61 стария

    1 0 Отговор
    Ако аз карам автобуса ,когато ме блъснат по този начин,бих въртял волана първо на дясно а после на ляво и бих се обърнал .
  • 62 Gost

    1 1 Отговор
    Съболезнования на родните на загиналите и пострадалите пътници!

    Има доста хипотези, разбира се някои от тях не без основание изглеждат напълно допустими, но този случай отново повдига темата за отговорността.
    Отговорността да си купиш билет, да седнеш на заявеното място/позиция и да сложиш колан; Отговорността на превозвача да осигури качествен/технически и пр. транспорт, както и изпълнители (шофьори, стюарди) с необходимата квалификация; Отговорност от страна на държавата да въвежда/контролира/изисква стандарти по отношение на транспортните услуги, така и по отношение на прилежащите и пътища и съоръжения.
    Колко от това е изпълнено!?
    Ако "държавата" не се е сетила 30г, че пътниците в автобусите трябва да слагат колани, така както и тези в автомобилите, то къде е отговорността на превозвача да въведе една "ДОБРА ПРАКТИКА"?!
    А сега основното,
    какъв е размерът на обезщетение за пострадалите/загиналите?
    а) при доказване вина за инцидента на шофьорката
    б) при вина на шофьора
    в) споделена

    Фирмата провежда ли периодични курсове/ситуационни подготовки на персонала?
    Ще има ли глоба за фирмата при вина на шофьора, а на другите в бранша?
  • 63 Гойко Митич

    0 1 Отговор
    Шашнал се е автобусният ама що дават книжки на шашави ?
  • 64 Todik

    0 1 Отговор
    Имаше едно изследване какъв процент от шофирането е гледането в огледалото мисля че не беше никак малко когато си сам зад волана шашкай се колкото си искаш но когато поемеш отговорност за друг живот си длъжен да гарантираш безопасност на всички на тези в ПС и на тези около теб затова си профи да следиш за ситуацията и когато се налага да контролира ситуацията адекватно има начин и това го могат истинските шофьори

    Коментиран от #65

  • 65 Анонимен

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "Todik":

    Какво значение има ,че и е отнемана книжката ,нито е първата нито последната ,не я поравдавам ,но както пишат един тон срещу двадесет не знам колко точно е автобусът нещо не е така и не става въпрос за челен ,а за страничен удар
  • 66 ПенаОтНощнатаСмена

    0 0 Отговор
    "е правоспособен водач. Днес пробите й за наркотици и алкохол са били отрицатели."

    и точка. останалото са свободни съчинения
  • 67 БаткоВи

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Кога Боже":

    "Ще остане ли в затвора за 120 години - 6 отнети човешки живота по 20 години? "
    Тук не е щатите за съжаление...присъдените години не се сумират, а се взима най високата.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове