Last news in Fakti

30 Юни, 2018 09:57 5 131 28

Кой ще строи Околовръстното от "Младост" до "Тракия"?

  • околовръстно-
  • околовръстен път-
  • инфраструктура-
  • обществена поръчка-
  • младост
Кой ще строи Околовръстното от "Младост" до "Тракия"? - 1
Снимка: АПИ

Осем са отворените оферти в откритата обществена поръчка за проектиране и строителство на над 6 км от Софийския околовръстен път в отсечката от пътен възел "Цариградско шосе" до пътен възел "Младост". Индикативната стойност на проекта е 123 млн. лв. без ДДС и ще се финансира от републиканския бюджет. Съобщението е на пресцентъра на агенция "Пътна инфраструктура".

Отворените оферти по реда на постъпването им в деловодството на Агенция "Пътна инфраструктура" са на:

"Обединение "Ринг Роуд", с участници: "ДЖИ ПИ Груп" АД и "Трансконсулт-22" ООД;

"ДЗЗД "АПП СОП", в което са: "Пътища Пловдив" АД и "Агромах" ЕООД;

"Трейс Груп Холд" АД;

"ИСА-2000" ЕООД;

"ГБС Инфраструктурно строителство" АД;

Обединение "Геопът СОП Младост", в което са: "Геострой" АД и "Пътстрой 92" АД;

"ПСТ-СЕТ Младост" ДЗЗД, с участници: "ПСТ Груп" ЕАД и "СЕТ КЪМПАНИ" АД;

"Хидрострой" АД.

Началото на проектния участък е при км 35+260, което е малко след края на пътния възел при пресичането на бул. "Цариградско шосе" и Софийския околовръстен път. Краят е при км 41+340, където отсечката ще се свързва с реконструирания през 2012 г. участък от СОП. Отсечката ще бъде с две платна с по 3 ленти за движение в посока, средна разделителна ивица, разделителни ивици между локалите и директното трасе, 2 локални платна и тротоари.

Пресичането на Софийския околовръстен път с по-големите пътни артерии в района ще се осъществява чрез 4 пътни възела - п. в. "Стар Лозенски път", п. в. Патриарх Герман", п. в. "Самоковско шосе", п. в. "Младост". Ще бъдат изградени три пешеходни надлеза и мостове над р. Искър и р. Кална. Предвидена е реконструкция на водопроводи, канализация и газоразпределителна мрежа, както и изместване на инженерни съоръжения, телекомуникации и др.

Срокът за изпълнение е 910 календарни дни, от които 180 дни за проектиране и 730 дни за строителство.

С реализацията на проекта ще се улесни движението на транзитния трафик и връзката между автомагистралите "Струма" и "Тракия".


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Герб

    22 8 Отговор
    Как кой? Наш човек разбира се. Аванта не пускаме.

    Коментиран от #2

  • 2 чиляк

    26 9 Отговор

    До коментар #1 от "Герб":

    Герберастията кръв повръща, но власт и пари не връща!

    Коментиран от #4

  • 3 Методи

    18 0 Отговор
    АГРОСМЯХ ЕООД
  • 4 чиляк скапаняк

    15 16 Отговор

    До коментар #2 от "чиляк":

    Герб върнаха властта 2 пъти. Кво повече искаш. Комунистите връщат властта само като се пролее кръв.
  • 5 НКВД

    13 0 Отговор
    Коя ли от 8те нови фирми на В. Божков?
  • 6 Bgданов

    3 12 Отговор
    Кое ще се улесни бе? Нари направиха северна дъга за връзка със Струма. Сега ще набиете движението в града, а явно всичко е заради крадене.
  • 7 Гост

    23 3 Отговор
    Не ми пука кой ще го строи важното е да го завърши в срок и качествено.крайно време е този участък от околовръстното да се построи.
  • 8 М. Иванов

    20 1 Отговор
    А от Бояна до Люлин кога ще стане?

    Коментиран от #9, #18

  • 9 026

    13 1 Отговор

    До коментар #8 от "М. Иванов":

    Много правилен въпрос, но никой не говори по темата ... крайно време е да започне поне публично обсъждане на въпроса. Не е нормално един час от Младост до Люлин!

    И да, транзита не бива да се пропуска по този маршрут, особено на тежкотоварни автомобили.

    Коментиран от #10, #12

  • 10 СтарТИРаджия

    8 0 Отговор

    До коментар #9 от "026":

    Трябва транзитиращият да е завършен идиот, за да транзитира в те тази отсечка! Без значение има ли забрана или не. Аз без работа там никога не съм влизал - трябва да ме е е... луд!
  • 11 Ефтини сензации

    10 7 Отговор
    На комунистическите боклуци път им не требе!
    Кози пътеки и мандри за крадене им дай ии ще са щастливи и доволни!
    Това е път който трябваше да е построен още преди 40г!
  • 12 Ефтини сензации

    6 2 Отговор

    До коментар #9 от "026":

    Половин час е!
    И струва лев и шейсе! 😊😊😊😊😊😊😊
  • 13 Гошо

    8 3 Отговор
    Някоя от фирмите на Боко и Делянчо
  • 14 Варна

    6 10 Отговор
    Хайде пак с пари от Републиканският Бюджет!
    Не им ли стига бюджетът от 1,6 милиарда? Не им ли стига че метрото пак се финансира от там за 360 милиона за тази година?
    Кой от големите градове, получава такъв бюджет и такова финансиране? - НЯМА ТАКАВА НАГЛОСТ!

    Коментиран от #15

  • 15 Гост

    6 4 Отговор

    До коментар #14 от "Варна":

    Не пиши глупости финансирането става по евро програми и от общината .София внася най голям дял в републиканския бюджет от данъците които се събират в София, 56% остават за града останалото в бюджета на държавата за Варна този процент е 80.

    Коментиран от #19

  • 16 цоле

    3 2 Отговор
    ББ ТОЙ И НИКОЙ ДРУГ!
  • 17 Расулюлах

    4 0 Отговор
    Асфалт паша ше земе парите а пък некои приближен ше свърши работата
  • 18 Расулюлах

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "М. Иванов":

    Ше стане през стохилядната година по летоброенето тиквунско
  • 19 Варна

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    А сега се върни обратно и прочети статията, какво пише за финансирането! Второ: - Варна внася около 3 млрд в бюджета на страната а шопите връщат 100 млн. останалото до 260 млн. е от местни данъци и такси!
    Трето: - Оперативните програми драги не са нещо различно от бюджета и влизат сметките на републиката и никъде не пише оперативна програма София! - Разбираш ли за какво ти говоря?
    Четвърто: - Когато харчиш парите на държавата в един град е нормално да се случи така, че БВП там да е най- висок! Примерът с метрото или тъпото околовръстно е показателен. Какво се отчита като БВП от тези които строят в случай с държавни пари? Тоест драги този показател при Вас е изкуствено създаден заради наглото харчене на бюджета на страната.
    Пето: Когато за да се вкарат в някоя община пари ти поставят задължително условие да се извърши проекта задължително от някоя Софийска фирма какво се случва? - Давам ти пример! В момента ремонта на бул. Левски се прави от фирмата на Пеевски, градът се чисти от фирмата на Пеевски, а отделни ремонтчета се правят от близкато до Борисов Пимк! - Според теб какво се случва? - Така, че добре знам какво говоря! - Редно е ти да провериш информацията преди да споделяш мнение! Европрограмите драги са ца цялата страна а не само и изключително за "Шопия". - Сиреч дай го по- кротко със самочувствието! Прекаленото харчене на държавните пари само за тъпата София има вероятност да докара страната до гражданска война. Нито Варна, нито Бургас, нито

    Коментиран от #21

  • 20 Гого

    4 0 Отговор
    Как кой що задавате този въпрос винаги търговете са тайни и ги печелят едни и същи хора с най високата оферта и най некачественото строителство приближени до властта.
  • 21 Густо Майна

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Варна":

    За ПИМК си много прав. Понеже возят мат'рял на както му казвам аз новия бул. "Асеновград"(щото отдавна Асеновград вече е квартал на Пловдив, тип "спалня"), само като им свирна преди десетина дни, че ремонта на Тракия м/у 133 и 154 км трябва да е предсрочен, зае.ах. и Асеновградско шосе и кьорав камион на ПИМК с дни не можеш да видиш! Ленински съботници. И друго да питам, кога ще се направят така необходимите байпаси на Варна и Бургас да речем, щото е супер наложително. София и Пловдив имат такива, макар пковдивското да не е съвсем завършено и отесняло тотално, но все пак го има. А във Варна е някакъв ад от МПС-та, а и товарни щъкат по булевардите, щото няма от къде да избият ни на север, ни на юг!

    Коментиран от #22, #23

  • 22 Варна

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Густо Майна":

    Да бях кмета или премиера та да ти кажа!
    В момента крадат пари по въпросният бул. Левски, където за 2-3 км. ще приберат 75 млн. Работата е за не повече от 5 млн. но наредените на опашката са много! Въпросният булевард приключва в Циганската махала, където са терените на ТИМ. Те ще ги продадат на държавата, която в лицето на селянина от Банкя ще преместят автогарата и ЖП гарата. Таха мутрите ще приберат тлъста пачка, и пристанище Варна Изток и сградата на Митницата и Старата ЖП гара, които имат вид на архитуктурен паметник за да си провят хотели и заведения. А Борисов, неговият приятел Пеевски, ТИМ и наркомана- кмет ще откраднат дружно едни пари. Всички са доволни освен жителите на града. Иначе ако питаш мен... На север от летището може да се направи поне 6 лентов път който се вързва с северното околовръстно и върви към кв. Виница, Чайка, кк Св. Константин и Елена и Зл. Пясъци. Тамо могат да бъдат разположени всички институции понеже има място. Но понеже парите ни, както и на Вашият град са в ръцете на говедото от Банкя... - Ще се случи на "кукуво лято"
  • 23 Варна

    2 0 Отговор

    До коментар #21 от "Густо Майна":

    Аз обаче друго искам да ти кажа! - Да вземете там да си погледнете общинският бюджет... - Защо ли? - Ще ти кажа!
    Пловдивска община внася около 3,5 млрд. лева в бюджета, а знаеш ли колко и връща София?
    - Отговорът е като на Варна! - Около 100 млн. лева. В същото време на шибаните шопи бюджетът е 1,6 млрд. лева без да смятаме всички проекти всяка година, които се изплащат през републиканският бюджет, а не през местният, софийски.
    .- От какъв зор шопите ще харчат нашите пари за собственият си двор? - Всички големи градове в страната са ощетени за сметка на наглите шопи! Варна, Пловдив, Бергас, Стара Загора, Русе и Търново се ограбват от шопите, а не получават повече от 5% от внесените приходи. В същото време в шибаната София 1/3 са чиновници. Сиреч 500 000 кърлежи на наша издръжка!
    Трябва приятелю дърво за да си вземем парите и да си оправим градовете. Само си помисли какво можета да направите с бюджет от 3,5 милиарда на година?!?

    Коментиран от #25

  • 24 12345

    2 0 Отговор
    Докато проект и изпълнение се възлагат на една фирма, нищо добро не чакайте
  • 25 Густо Майна

    2 0 Отговор

    До коментар #23 от "Варна":

    Харесва ми как разсъждаваш, а явно имаш и инфо по някои въпроси. Такива хора са необходими по принцип, за да има Родината и държава! Аз вече се отчаях тотално от българщината въобще - не виждам никакъв изход в тъмницата! Имах надежда, че някакво ядро около Сл. Трифонов може да опита поне частичен рестарт - наясно съм, че тотален е почти невъзможен, защото агент Смит отдавна е "изплел" перфектна матрица! Само че и там започна да се говори за някакви младежки комунистически люспи, а и за мен е несериозно хора зае.а.и Родината и напреднали по специалностите в чужбина да идват да ни въвеждат нов ред и морал - някак пак намирисва, че ще ни оправят отвън и игнорират наличния капацитет! А съм наясно, че въпреки политико - икономическата бльоджа в територията, все още има достатъчно хора с капацитет и МОРАЛ, "на терен", които при правилен подбор, подход, цел и разходване правилно на средствата могат да превърнат България и в нормална държава! Ще кажа, а дано... и все пак няма да довърша с общоприетото в момента, защото надеждата умира последна!

    Коментиран от #26

  • 26 Варна

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Густо Майна":

    Така е брат! - Надеждата умира последна! Разбира се че имам информация. Първо пътувам много из страната, второ следя бюджетите на общините и държавата и трето понеже преди години го хванах да лъже Борисов и от тогава следя всяка негова лъжа!
    Относно смяната на управляващата върхушка стигнах до извода, че да излезе някой подходящ и външен от системата е невъзможно! - Защо? - А ми как се бори организация която на година разполага с 14 млн. лева за партийни нужди без чл. внос, дарения и т.н БСП-то взема към 10 млн. Та как можеш да се сбориш с тези 2 партии? - Отговорът е никак предвид възможностите им. За да стигнеш до върха евентуално трябва да влезеш в тяхната система, което пак означава провал. - Тоест за да дойде някой нов той трябва да разполага с сериозен ресурс за да може да напусне работа или собствен бизнес, да може да се самофинансира и да финансира структури по места. - Това са огромни пари! Тогава решението е само едно... - Кютек и гласуване за всеки друг, но не и за големите. Раздробяването на големите партии ги прави слаби и с по- ниски възможности и са по лесно управляеми. - Иначе пак се връщаме до големите пари. Борисов бе финансиран от НПО-то Ханс Зайдел и за това сега ще има Северен Поток а не Южен, както и някои други ик. проекти в полза на германците а не на нас. Но аз съм за СОПАТА! - Наложителна е! Редовно трябва бой на шопите! И пак да кажа търсете си информацията и правата. Големите общини трябва да си вземат парите от наглите Соф
  • 27 Райчо циганина

    2 0 Отговор
    Ами,, много ясно кой ще строи околовръстното ,,,много сте будала народ ,,,
  • 28 Шопа

    1 1 Отговор
    На смешня гларус малко му куцат данните.
    Милвай тимаджиите по хоботчетата, че и тия 600 лв., дето сега ги взимате може да ви ги намалят. За шопите не мисли. Те вече не са и такива, че всичките ви събратя от североизток са тук. Явно не ги привличате вече. Нормално е при такива обстоятелствата да се изграждат големи и скъпи инфраструктурни проекти. Когато имате визия за града си ще има и пари. Не става само в капанчето..
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове