10 282 44

Автомобил с АГУ пламна в движение, шофьорът се бори за живота си

Снимката е илюстративна
Снимката е илюстративна
Константин Карагьозов

Лек автомобил Renault с газова уредба е пламнал в движение във Варна, а водачът е с опасност за живота, съобщиха от МВР.

Инцидентът се е случил тази сутрин, малко преди 08:00 часа, на булевард "Република" в морската столица. На мястото незабавно са изпратени служители на РДПБЗН – Варна. Установено е, че огънят е възникнал по време на движение. Изясняват се причините, довели до инцидента.

40-годишният водач на автомобила е пострадал и е настанен за лечение във Военноморска болница, където е подложен на оперативно лечение. Има опасност за живота му.

България


Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Гръка
    Отговор
    1 12:12  14.07.18
    Хайде агуто е виновно нали?
  • Иванов
    Отговор
    2 12:16  14.07.18
    Пожарникарите не разрешават на близките си газов котлон да си купят, защото знаят от практиката си, какво може да стане. Трябва на всеки газов балон да се слагат по закон лепенки с череп и кости, за да става ясно на всеки човек, че си има работа със смъртта. АГУ превръща колата в бомба със закъснител и евтиното излиза прескъпо!

    Коментиран от #3

  • 3 12:19  14.07.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • JPower
    Отговор
    4 12:21  14.07.18
    Няма страшно, тоз е спестил милиони от еФтиката газ... Няма ли да ги забраните тез авто талибани вече!!!! Ами ако това се случи докато минават деца???

    Коментиран от #42


  • JPower
    Отговор
    5 12:23  14.07.18

    До коментар #3 от "Крадец":

    Да, виждал съм да горят коли и винаги са били УМИШЛЕНО ЗАПАЛЕНИ... най-скъпите, най-често горят!!!

    Коментиран от #37

  • smeh
    Отговор
    6 12:24  14.07.18
    Не съм поддръжник на газта, обаче и АГУ-тата при правилен монтаж и експлоатация са измислени и достатъчно обезопасени. Друго на ръка е, че у нас куцо и сакато "монтира" газово и после що ставали бели. Карал съм кола на приятел със заводски ГИ/течна фаза/ и разликата спрямо бензин беше само на бензиностанцията. Просто изпипана работа. Та не заклеймявайте с лека ръка газта - Казвам го като върл дизелджия.
  • бай Тодор
    Отговор
    7 12:33  14.07.18
    Забележете,че никъде не е казано,че газовото е причина за пожара!Възможно е ел. инсталацията на колата да се е запалила и просто се е олучило на кола с газово!Аз самият,от 42 години карам на газ и не съм имал проблеми!Някои хора ,от яд ,че други карат евтино гориво,се стремят да оплюят газовото!

    Коментиран от #8, #11

  • Мунчо
    Отговор
    8 12:45  14.07.18

    До коментар #7 от "бай Тодор":

    Това е внушение, което цели да предизвика някакви нови закони, защото евтина и екологична, газта бърка в задниците на някои престъпници.
  • МАК
    Отговор
    9 12:49  14.07.18
    Ееех тази Ефтения на газ!! Резултата е този като статията!! Едва ли директно агуто е виновно но разръчканата ел инсталация от посредствения монтаж е в повечето случай причината за пожара оттам Бум!! Ако собственика беше проявил акъл да си я остави както завода производител е решил нямаше да стане !! Съжалявам!! Хайде любителите на газ могат да слагат минуси и да ми казват колко не разбирам!! Хахахахахх!!

    Коментиран от #10, #25

  • Тони
    Отговор
    10 12:55  14.07.18

    До коментар #9 от "МАК":

    Ем хубаво, ама защо ел. инсталацията не пали дизелите и бензините като и по тях майсторят некадърни майстори?

    Коментиран от #12, #13, #15, #17

  • JPower
    Отговор
    11 12:58  14.07.18

    До коментар #7 от "бай Тодор":

    Бай ....пукам се от яд,че нямам бомба за 500лв. в колата.
  • Крадец
    Отговор
    12 13:15  14.07.18

    До коментар #10 от "Тони":

    А,не става!99% от пожарите при колите става от неизправна ел.инсталация!
  • МАК
    Отговор
    13 13:23  14.07.18

    До коментар #10 от "Тони":

    Аде и аз се чудя!!
  • бат мишо
    Отговор
    14 13:41  14.07.18
    1 литър газ затворен в метал ,се равнява на 1 пръчка динамит.. а на бас че тос повече вяма да спестява на газ

    Коментиран от #26

  • Опа
    Отговор
    15 14:06  14.07.18

    До коментар #10 от "Тони":

    Да ти кажа май в повечето случаи вида на гориво има най малко значение! Защото с очите си видях как ДИЗЕЛОВА кола и се запали десен фар и си изгоря над 60% въпреки седемтв пожарогасителя и след това намесата на пожарната! Прегеждайте си колите а не заклеймявайте някое гириво просто така! Като почне да ви гори някое предпазителче не го сменяйте с по яко, а намерете проблема да не след тва нафтата да ви е виновна

    Коментиран от #18

  • azko
    Отговор
    16 14:31  14.07.18
    Аман от разбирачи.Доколкото пише колата се е запалила и е горяла,а не се е взривила и образувала лунен кратер.

    Коментиран от #23

  • Косата
    Отговор
    17 14:42  14.07.18

    До коментар #10 от "Тони":

    Що си толкова сигурен че не се палят

    Коментиран от #38

  • JPower
    Отговор
    18 14:55  14.07.18

    До коментар #15 от "Опа":

    Таз кола, имаше ли Каско???

    Коментиран от #21

  • vasik atanasova
    Отговор
    19 15:53  14.07.18
    ами вижте го и го прочетете това и мислете за газовото
  • Irmao
    Отговор
    20 15:54  14.07.18
    А няма ли тенденциозност в заглавието и в статията?! Което си е престъпление, "любезни ми" журналисти!
  • Прокопий
    Отговор
    21 15:55  14.07.18

    До коментар #18 от "JPower":

    Понеже, ако не е с газова нямаше да се запали ли? Та без газова уредба се палят повече. Взрив не е имало нали? Значи просто е горяла кола. И съм сигурен че е горял бензина и.
  • Иво
    Отговор
    22 16:03  14.07.18
    Минах покрай колата, беше изгоряла напълно, само ламарни бяха останали, но не се беше взривила.
  • , точно
    Отговор
    23 16:58  14.07.18

    До коментар #16 от "azko":

    Точно
  • ооооооооооо
    Отговор
    24 17:12  14.07.18
    Я, неелктрическите коли също горели? Язе не знаех
  • Зорлем
    Отговор
    25 22:14  14.07.18

    До коментар #9 от "МАК":

    От газови уредби не знам дали разбираш, но е очевидно, че не знаеш кога се пише "някой", и кога "някои". А това, да те открехна, е доста ниска летва за интелигентност и образование!

    Коментиран от #35

  • САП
    Отговор
    26 22:16  14.07.18

    До коментар #14 от "бат мишо":

    А е един литър бензин на колко пръчки динамит се равнява, да не говорим за един литър дизел. Хайде без неадекватни сравнения. Бензин и дизел имат много повече енергия за единица обем от втечнен пропан бутан.

    Коментиран от #34

  • 27 22:37  14.07.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 232323
    Отговор
    28 23:42  14.07.18
    Аз карам на ток Nissan Leaf. Джобът ми е пълен! Препоръчвам!

    Коментиран от #30

  • Инспектор
    Отговор
    29 23:43  14.07.18
    До 2011г. АГУ бяха поднадзорни съоръжения и монтаж,ремонт и т.н. бяха строго проверявани от ИДТН.Аварии и злополуки бяха в пъти по-малко!!!Сега законово се премахна контрола!!!Изводите си ги правете сами!
  • САШКО
    Отговор
    30 00:06  15.07.18

    До коментар #28 от "232323":

    Излез на магистрала и поддържаѝ 130-140 да видим до къде ще стигнеш.
  • I'm kato gost
    Отговор
    31 07:15  15.07.18
    И що му викат газово, то май само по шопски му слагат среден род, пък то си е женски род...газовА уредба... Пък туй газовО, какво?...
  • Иван
    Отговор
    32 09:57  15.07.18
    Мисля, че всички прочетохме една и съща статия, в която никъде не се споменава за взрив на газова уредба...хващате се за сламки и четете между редовете.
  • Аман от разбирачи
    Отговор
    33 10:31  15.07.18
    Хайде пак разбирковците се из...ха . Това стана малко като онзи ром дето зареди метан във обикновенна пропан-бутанова бутилка и ествено се взриви на метанстанцията. И се почна една война срещу метановите уредби за страх - то не бяха : "часовника бомба цъка " , "коли бомби по улиците" и всевъзможни глупости от този род . А то истината каква беше?
  • А бе,
    Отговор
    34 11:15  15.07.18

    До коментар #26 от "САП":

    ти у ред ли си? Искаш да кажеш, че нафтата е по-взривоопасна от безина? Я пак прочети химията.

    Коментиран от #43

  • 35 12:06  15.07.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Чиста реклама
    Отговор
    36 12:36  15.07.18
    Така е газовото не за марлячи .залко за човека. Тука има теч на газова фаза или голямо изпускне .или филтър се отворил .което можеше да бъде спряно от 4 поколение кран сонда в бутилката.не случаино холандски те гозови имат 2 ри ел.стоп кран на бутилката. ХОРА МОНТИРАИТЕ ПОВЕЧЕ ЗАЩИТИ. ПОДГОТВЕТЕ СЕ ОТДАЛЕЧЕ....
  • Неразбиращ
    Отговор
    37 13:21  15.07.18

    До коментар #5 от "JPower":

    А бе коментатори, що коментирате как се запалила и що с газ и тва -онова- що не обърнете внимание на марката на автомобила -РЕНО!!! ЕЙ ЗАТОВА СЕ Е ЗАПАЛИЛА - ЩОТО Е РЕНО! демек френски москвич
  • Един луд
    Отговор
    38 15:00  15.07.18

    До коментар #17 от "Косата":

    Ами защото наистина не се палят.И аз това го знам,че една бензинова и дизелова да се самозапали от елинсталацията е 1:10000000.Друго важно нещо е,че не знам В западна Европа някой да шофира на газ освен в Бългомнария!!!

    Коментиран от #39, #41

  • МАК
    Отговор
    39 15:37  15.07.18

    До коментар #38 от "Един луд":

    Съгласен!!!!
  • Мераклия за газова
    Отговор
    40 16:42  15.07.18
    Интересно защо газовата бутилка не се е взривила при положение че огъня я е нагрял 100% яко??

  • Тошо
    Отговор
    41 16:44  15.07.18

    До коментар #38 от "Един луд":

    Упс. Брат сори ама ти във коя Европа живееш? Ама като започнете да се изказвате направо не е за вярване! Тези Ламбота и Ферарита дето се самозапалват във youtube сигурно са със ГАЗОВА УРЕДБА всичките нали? Ами онзи човечец дето си купи чисто нов спортен Форд за 500 хил.евро и мина само 50км. и се самозапали сигурно и той е със газово нали? Хората на запад от поне 20 години карат на метан и пропан-бутан . А що се отнася до марката: автомобил със емблема която прилича на женски пол.в орган не ми го хвали.
  • Dogo
    Отговор
    42 22:10  15.07.18

    До коментар #4 от "JPower":

    Няма значение на какво гориво е колата всяка може да пламне от Ел. Инсталация,теч на бензин.аиде замислете се кой ви свърза сд-то на колата или е свалял таблото за да смени например радиатора на парното,едно прещипано кабелче и си чао
  • САП
    Отговор
    43 12:47  16.07.18

    До коментар #34 от "А бе,":

    Напълно съм си вред. Това, че знам някой неща които не са широко известни, не значи че не са истина. В един литър дизелово гориво има доста повече енергия от един литър втечнен пропан-бутан. Дизеловото гориво също е взривоопасно и доста често е една от съставките на самоделните бомби. На по-ниски температури се самозапалва и пали от пропан бутана. Ако знаеш колко от храните които ядем са взривоопасни ще се изненадаш (брашно, олио и др.)
  • ДАРАБАРА
    Отговор
    44 19:13  16.07.18
    Тези неща се случват най-често заради не качествен монтаж да това е така,но най-голяма заслуга имат и водачите защото масово се пренебрегва когато на някой му замирише на газ и си викат а ма то не е много и така 1 месец и при качествения монтаж и качествена газова може всичко да стане все пак почти всичко е с маркучи колкото и качествени да са те с времето и горещината от двигателя стареят напукват се и така става трябва си и поддръжка и поне малко мозък да има водача,че не всичко е вечно и като повечето хора който си мислят,че маслото се смяна на 30хил и че маслото в автоматика не се сменя.Абе той немаца е сипал аз защо да сипвам :)))))))))))))

Напиши коментар:


Публикувай