25 051 58

Кавги и заплахи за бой на летище "София"

След няколко обрата, в крайна сметка се разбрало, че полет няма да има

Кавги и заплахи за бой на летище "София"
Снимка: БГНЕС
Мария Атанасова

В абсурдна ситуация изпаднаха стотици българи и туристи, които трябваше да пътуват от Летище София до Франкфурт днес. Близо 9 часа те са стояли на летището, чакайки да ремонтират самолет на Wizz air с „повреда, застрашаваща живота на пасажерите“.

След няколко обрата, в крайна сметка се разбрало, че полет няма да има, като им било предложено да презаверят билетите си за полета на 29 август.

Един от потърпевшите разказа пред TrafficNews за ситуациите, в които е изпаднал днес на софийския аеропорт.

„Полетът ни трябваше да излети в 12:35, а сме на летището още от 11:00 часа, за да се чекираме. Първо чакахме над 3 часа, за да научим, че самолетът е пристигнал от Франция с критична повреда, застрашаваща живота на пасажерите. Опитаха се да ремонтират самолета, не се получи. След 5-6 часа разправии, кавги, заплахи за бой, викане на фелдшери, защото имаше деца, на които им прилоша – ни казаха, че полетът, ще бъде отменен. Върнаха ни на Терминал 1, за да презаверим билетите си, като датите бяха от 29 август нататък. Това е просто смешно! Естествено, много от хората отказа, включително и аз. На нито един човек не му бе предложена компенсация. Аз съм на работа от понеделник и не знам как ще отида. Предложиха ми безплатен полет до Айндховен в Холандия. Кажете ми, това нормално ли е?“, разказа гневният мъж.

Алтернативите пред него са да хване друг полет, чиито цени обаче започват от 500 евро. Тепърва той ще мисли как да стигне до работното си място в немския град.

България
Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 32 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 гост

    96 66 Отговор
    Уелкъм ту Бългериа.

    Коментиран от #6, #7, #17, #40, #53, #57

  • 2 Морук

    144 20 Отговор
    Нарочно го правят не искат да ви пускат, че няма хора тука
  • 3 гост 2

    124 10 Отговор
    На мен над статията ми излиза реклама - "Летете от България на цени от 39,99 лв." Wizz :)
  • 4 Карлсон

    125 7 Отговор
    Така е с нискотарифните компании. Не че по принцип не може да се случи повреда– това все пак е машина, но отношението, информацията, грижата за пасажерите– това е лицето на компанията.
  • 5 туй беше

    96 9 Отговор
    НИСКОТАРИФКИТЕ са ТАКА ! Руска рулетка !
  • 6 333

    48 65 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Съсипаха я тая държава! Само в България отменят полети.

  • 7 Oki

    127 5 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Кое е общото с България? Ако отменят 100 полета на амстердамското летище защото спрял тока и буквално десетки хиляди души са в същото положение не е проблем но в СОФИЯ... Когато купуват билет на уизеър има отметка за застраховка срещу такива проблеми и то за 10 евро, ноооо и тях спестяваме. Затова луфтханза струва 500 евро а тази компания 50 евро. Не е лошо да има малко самочувствие.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор

  • 9 Винету

    80 6 Отговор
    Всички индиянци избягахте, няма кой да работи за мен.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор

  • 11 Bubbles

    122 2 Отговор
    Просто същество е човека. Има повреда в самолета а той вместо да е благодарен че са я открили преди да е излетял и паднал в някое дере на бой скача... Ся нискотарифните компании са малко по-безотговорни от другите що се отнася до информацията но пък не е чак толкова голяма разликата.
  • 12 Даааа

    24 22 Отговор
    Персонала на тази компания са пълни боклуци
  • 13 Ало

    134 5 Отговор
    Абе тия добре ли са? Кавги, разправии, бой... ? Абе самолета е с живото застрашаваща повреда, абсолютно нормално е да се вземат всички мерки за безопасност. Това не ви е рейса до село!

    Коментиран от #21

  • 14 инфо

    28 6 Отговор
    Потърпевшите да се обърнат към "SkyRefund".Те ще се заемат с компенсацийте.

    Коментиран от #36

  • 15 Vanko

    72 6 Отговор
    Еми така ще е когато не ви се купуват по скъпи билети на нормалните авиокомпании.не Ви е виновна България.Ха познайте кой?
  • 16 Audi

    84 5 Отговор
    На селяка му спасили живота , а той за благодарност ...

    Коментиран от #22

  • 17 sigo

    70 2 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Е как точно е виновна България в този случай?
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор

  • 19 ira

    36 2 Отговор
    Аз мисля че тлябва да благодарите на компанията и нейните обслужващи агенти. За какво се сърдите? Кой какво да ви каже, и какво да ви направи? Ужасно е да ти се провали полета, но има такива гадни дни...
  • 20 ннн

    41 4 Отговор
    и защо "заплахи", да заплашваш служебно лице, да създаваш скандал на обществено място, не е ли наказуемо? и аз мисля че трябва първо да благодарят. и не се случва само с нискотарифните, откъде го измислиха?
  • 21 ннн

    36 2 Отговор

    До коментар #13 от "Ало":

    Боклук е този, който обижда и създава скандал. Персонала си е на мястото щом имате възможност да споделите оплакването си!
  • 22 ннн

    29 2 Отговор

    До коментар #16 от "Audi":

    и да е "нормална"компанията, какво от това. имаш нужда от самолет, не от анализ. Бритиш не закъснява ли редовно? Най-редовно...

    Коментиран от #37

  • 23 Munchen

    32 1 Отговор
    Попривършиха отпуските и народът хукна, естествено в 12 без 5. И един отменен полет е причина за заплахи, бой и кавги, все едно че това ще поправи самолета по-бързо. Хубава работа, ама българска!
  • 24 Язе

    30 6 Отговор
    Вече пътувам само с кола. Бавно и славно. Преспивам тук, там и не се страхувам, че може да падна от 10000 м. височина без шанс за оцеляване.

    Коментиран от #44

  • 25 смях

    37 11 Отговор
    Хем без пари, хем и искат лукс. Е не става. Със самолет за 50 евро, спрямо редовен за 250 евро какво се очаква? Ясно е че няма да има компенсация при отложен полет. За целта си има застраховка. Дадоа на ганьо възможност да пътува и той с ниски я си сдтандарт си мисли, че ще е като западняк. Затова хубаво Бай Тошо не даваше да се пътува. Така поне не си показвахте бай-ганьовщината навън.
  • 26 преминаващ

    40 0 Отговор
    Ако повредата беше станала по време на полет,дали щеше да има разправии, кавги и заплахи за бой.
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор

  • 29 яку

    2 1 Отговор
    щам нея на 31 12 ,пак кеф!
  • 30 Марио Кроненберг

    5 11 Отговор
    Все повече се убеждавам че унгарските цигани Wizz air наистина са ВИЦ... 😞

    Коментиран от #51

  • 31 гост

    11 1 Отговор
    Не е нужно да ви предлагат компенсация.Ако полетът закъснее с 4 часа и нагоре трябва веднага да отидете на гишето на фирмата и да изискате.Нямат право да ви откажат.
  • 32 щщщщщ

    15 9 Отговор
    Глупаци.За някои лев по малко да пътуваш със самолет тип дървена пеика си е резил.Уж се пъчат че работят навън и парите не са проблем а броят стотинките и хапват баници по морето....

    Коментиран от #35

  • 33 бял

    6 5 Отговор

    До коментар #28 от "Чипът":

    Бойко и ти сте селяни,които трябва да бъдете псувани 24 часа 365 дни и нощи в годината
  • 34 Летящ на самолета

    14 1 Отговор
    Ама аз бях на самолета София-Франкфурт на 25.08.2019, всичко си беше нормално. Имаше още 239 човека с мен :). Дали не съм объркал нещо и съм пристигнал другаде, хм :)

    Коментиран от #38

  • 35 Интелигентен

    10 0 Отговор

    До коментар #32 от "щщщщщ":

    Само бедняк и неработещ,не си прави сметка на парите! Всички имащи работливковци,имат защото не си раздават "богатството'" За пример: собственика на IKEA
  • 36 Емил

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "инфо":

    ох, майкооо...компенсациЙте.. ох, майкооо, удари си еЙдин шамар от мен 😂😂😂

    Коментиран от #45

  • 37 Гост

    5 0 Отговор

    До коментар #22 от "ннн":

    Бритиш ще пратят друг самолет да прибере пътниците, при уиз всичко е оптимизирано на максимум, самолетите са пълни и престоят им във въздуха е на макс. Пилотите са като шофьори в гр транспорт , пикат вхрастите и пак в кабината . Това последното разбира се е шега, но но не е много далеч от истината. И България еър тази година въсприеха тази тактика и имат непректснати закъснения.
  • 38 Разбиращ

    4 1 Отговор

    До коментар #34 от "Летящ на самолета":

    Първо този самолет събира 230 възрастни и второ това , че ти си летял от Франкфурт не означава че самолета лети обратно за там...самолета с повредата идва от Ница и отива за Гранкфурт

    Коментиран от #39, #47

  • 39 Конкорд ряпа да яде

    3 0 Отговор

    До коментар #38 от "Разбиращ":

    Той и виззеъра sof-bcn позакъсне с излитането,та хората от Испания излетяха в 2ч ,вместо в 10.Нещо друго се е случило с тез виззжендъреър
  • 40 Wizz air не е България гостенино

    7 0 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Wizz air не е България хейтърчо

    Коментиран от #41, #46

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор

  • 42 Холандия

    10 0 Отговор
    Трябва да се радвате, че не сте излетяли и да умрете всички. Гледайте малко по-сериозно на живота си!
  • 43 Имам име

    1 0 Отговор
    Само едно леко... да вметна, защо не ми се връзва цялата ситуация мирише на насерация... щото ако не се лъжа полетът София - Франкфурт е в 14:10 и тия къде пишат могат с чиста съвест да се обесят.
  • 44 ХаХа

    5 1 Отговор

    До коментар #24 от "Язе":

    Я погледни статистиката колко са жертвите на пътя и колко от летене. Глупостта няма да свърши никога.
  • 45 Европеец

    6 1 Отговор

    До коментар #36 от "Емил":

    Ти си си ударен май по рождение. Има си закони и правила. Авиокомпаниите са задължена да компенсират пътниците, когато по тяхна вина не се е осъществен полета. Разбира се не става както Ганьо си мисли, че някой ще му дойде на крака. Трябва сам да търсиш правата си
  • 46 Гражданин

    1 2 Отговор

    До коментар #40 от "Wizz air не е България гостенино":

    ВИЦа не е България, но пътниците са българи. И тъкмо за това става дума в горното изложение, патрЕоте!
  • 47 Европеец

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Разбиращ":

    Чукча, чети какво пише човекът. Летял е от София за Франкфурт на 25.08
  • 48 Българин

    0 1 Отговор
    Какво ти пука щом работи и живее в чужбина?
  • 49 Голям Слон

    2 3 Отговор
    Да, напълно нормално е за чартърните нискотарифни полети. Там никой никога нищо не ви е обещавал. Часът на излитане е препоръчителен и ориентировъчен. Който иска в понеделник да е на работа в Европа, където вади евро, а не български левове, да лети с редовни полети и изрядни превозвачи. Все искаме бързо, евтино и качествено - нЕма такова животна.

    Коментиран от #52

  • 50 Бай Благой

    1 1 Отговор
    "Ти кво....за 10лв билет искаш и пилот ли да имаш?" :) Ко да правиш нискотарифни компании. Чудя се как си покриват даже разходите с тия цени на билетите?? Да не говорим за инвестицията която трябва да се направи за закупуването на самолетите. Честно казано мен ме е страх да се кача в самолета с тия цени на билетите.

  • 51 Djoko

    2 0 Отговор

    До коментар #30 от "Марио Кроненберг":

    Аз пътувам със тях от няколко години,не е имало проблем до тази година, в която ми закъсня полет с четири и половина часа и съответно изпуснах втория полет(с прекачване )и се наложи да се бръкна със 268 евро билет, отпускарския сезон се случва,Абе неприятно си е.Аз си подадох заявление за обезщетение и така,а от циркове и разправии на летището няма нужда

    Коментиран от #54

  • 52 Djoko

    3 0 Отговор

    До коментар #49 от "Голям Слон":

    Това са редовни полети,не са чартъри и не са по десет лева
  • 53 Morgoth

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    WIZZ не са българска компания, а унгарска. Освен това като за нискотарифна компания са добри. Просто нискотарифните нямат свободни самолети и стане ли нещо полета ти просто хартисва. Така е у нас, така е и в Германия, така е и във Франция. Няма нужда да се пробваме пак да се класираме за втора категория, защото в случая не сме.
  • 54 Morgoth

    4 0 Отговор

    До коментар #51 от "Djoko":

    Имал съм 4 часови закъснения с Луфтханза в Мюнхен, при това ни държаха в самолета и с Еърфранс в Париж. И двете заради смешен снеговалеж. С всички компании се случва, просто големите имат заместващи самолети, ако някой сдаде багажа до 2-3 часа са те качили на друг. С нискотарифните е добре да не разчиташ на прикачвания.
  • 55 Гост 2

    0 0 Отговор
    Ние пък летяхме страхотно е евтино до Болоня, късмет навярно.
  • 56 Luna

    0 0 Отговор
    Пълна безотговорност от страна на компанията. Не стига, че бъркат плановете на хората, ами този разбрицан самолет вместо да го бракуват ще го поправят. Следващият път в тази трошка ще се качат други хора и опазил Господ от това, което може да се случи...
  • 57 Може да се случи навсякъде и по вкако в

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Може да се случи навсякъде и по всяко време
  • 58 gad

    1 0 Отговор
    Не само нискотарифните компании имат подобни проблеми, нито и се случва само в България. На мен миналата седмица по този начин ми се наложи да вися в самолета 2 часа на пистата, докато сменят повреден двигател. Компанията беше Lufthansa. Освен това, има онлайн услуги, с помощта на които всеки може да поиска обезщетение за закъснял / отменен полет, и сумата никак не е малка.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.