Разследват сигнал за хулигански действия на АМ "Тракия" от шофьор на автомобил "Порше Кайен" с бургаска регистрация, съобщават от прокуратурата.
Инцидентът е станал на 14 януари тази година в района на град Ихтиман.
Окръжната прокуратура в София се самосезира след публикация на в. "Труд".
Шофьорът е застрашил участници в движението, след като е засякъл друг автомобил, след което е спрял в лявата скоростна лента на автомагистрала, което е принудило и движещата се зад него кола да натисне спирачките.
От прокуратурата съобщават, че се работи по изясняването на обстоятелства по случая.
Разследването продължава.
Поставете оценка:
Оценка 4 от 15 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ърт
19:47 20.02.2020
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Гоуст
19:50 20.02.2020
4 Лелее
Заради глупоста на “принца “ с Кайена !
Затвор !
19:50 20.02.2020
5 чичо митко
Коментиран от #63
19:50 20.02.2020
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Опит за убийство
Коментиран от #67
19:54 20.02.2020
8 дявола
19:56 20.02.2020
9 Един друг
Коментиран от #15, #32
19:57 20.02.2020
10 Някой си
Имаше достатъчно време след камиона да се прибере и да направи път!
Разрешената максимална скорост на магистрала е 140 км/ч, снимащия кара със сто и не пропуска по-бързо движещия се, в случая изглежда нарочно.
И какво ще прави тоя с камерата в Германия на автобана?
Там идват и с 200 и 250, че и по-бързо.
Има едни неща - три на брой, две отстрани и едно в средата на тавана отпред. Тези неща се наричат “огледала за обратно виждане“ и служат за това да видиш какво става зад теб.
За мен в случая не е виновен шофора на поршето, а снимащия!
Ела снимай мен да ти кажа после някои неща за закрилата на личните данни в съда.
И съвет към колегите, не опитвайте подобно нещо в Германия, да показвате запис някому, дори и на полицай, камо ли да го публикувате публично, защото може да ви коства над 15 000 евро.
Знам за един такъв случай от първо лице.
Коментиран от #13, #20, #21, #24, #62, #69, #74, #83, #87
19:57 20.02.2020
11 От Народа
20:01 20.02.2020
12 Гост
20:03 20.02.2020
13 Оня Уестия
До коментар #10 от "Някой си":
Май си ял шамарите някъде, а сега се пениш бая. Аз ако те засека ще ми го полапкаш ли без лични данни?Коментиран от #16, #70
20:08 20.02.2020
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 чичо митко
До коментар #9 от "Един друг":
tova skoburga niama da opravi malkia moza k na takiva nedoklateni izvunzemniКоментиран от #26, #55
20:09 20.02.2020
16 Някой си
До коментар #13 от "Оня Уестия":
Не, ще се направя че не съм те забелязал......висока скорост, ниска видимост.......и ще ти навра багажника отпред при мотора......Може и да полежа година-две, но ти ще лежиш вечно и на по неприятно място.
Ако ти е жал за колата ти можеш и да слезеш, тогава ще прегазя само теб.......
Коментиран от #18
20:15 20.02.2020
17 чичо митко
20:17 20.02.2020
18 гост
До коментар #16 от "Някой си":
Извинете вие Брусли ли сте? Случайно питам. Или може би ДжекиЧан?Коментиран от #19
20:18 20.02.2020
19 Някой си
До коментар #18 от "гост":
Кое Ви навежда на мислълта, че съм Брус Лий или Джеки Чан?Доста странен въпрос, ако позволите.
Коментиран от #22
20:20 20.02.2020
20 Един друг
До коментар #10 от "Някой си":
Къде видя тук лични данни пък и ти?! Регистрационният номер не може да доведе до директно идентифициране, тъй като информацията за корелацията между номер и физическо лице не е публична. Когато идентификацията не е директна, става връткаво за интерпретации на GDPRа, защото самият регламент е мъгляв. Освен това, въпросният GDPR е приложим само за юридически лица, а гражданите не са длъжни да го съблюдават. Да не говорим, че регистрационните номера много често се водят на юридически лица - фирми собственици или лизингови компании. Ако става дума за Германия, там са събрани най-големите кретени в ЕС, та те как интерпретират законодателството изобщо не ме интересува. Регистрационният номер е идентификатор на колата, а не на човека и смисълът от него да е така ясно и публично изобразен е да може да обозначи еднозначно участникът в нещо, като примерно това на клипа.Коментиран от #23
20:21 20.02.2020
21 Георги
До коментар #10 от "Някой си":
Тук няма лични данни, номерът му виси на колата. За да го настигне и изпревари от дясно, най вероятно дясната лента е била заета, как да се прибере тогава? Може да идват и с 300 ама като е заета лентата чакат, това не е германия, няма минимална скорост за лентата. Разбирам че се гордееш че си бил или още си в германия, ама в случая не си прав!Коментиран от #40, #71
20:21 20.02.2020
22 Един друг някой
До коментар #19 от "Някой си":
А стига дудне бе пингвин ли си брус лии ли сиКоментиран от #25
20:25 20.02.2020
23 Някой си
До коментар #20 от "Един друг":
Сега, ще обясня само веднъж и няма да повтарям.Случай в Германия с мой колега.
Удря го немец, и съответно немеца твърди, че е невинен и че в случая е прав. Нашия обаче има видеорегистратор и за да докаже, че не е виновен показва снимките на пристигналите полицаи.
Немеца си го отнася както трябва и по закон, признават нашия за невинен и немеца завежда дело, че е сниман без съгласието си, както и автомобила му.
И познайте резултата, осъдиха колегата да му заплати 15 000 евро за нарушаване на личната му неприкосновеност.......та така.
Отговора се отнася и до следващия спец по лични данни и неприкосновеност, за мен това е едно и също нещо.
Коментиран от #30, #41
20:27 20.02.2020
24 А бе наякой си
До коментар #10 от "Някой си":
Само прреди няма и месец маше публикация за жестоко глобен шофер на тир изпреварвайки създал опасност за другите и то в Германия на базата на видео запис. Така ,че като не си наясно не се изказвай катил. А в случая има и мъгла и с колко да се кара в мъглата или ти си безсмъртен а? Апропо ходи и пробвай в Германия как е.Коментиран от #27
20:27 20.02.2020
25 Някой си
До коментар #22 от "Един друг някой":
Няма да се занимавам с цялата тролска сган тук......имам далеч по-приятни неща за вършене!Коментиран от #43
20:29 20.02.2020
26 Един друг
До коментар #15 от "чичо митко":
Бе, все така ми разправят незапознати - пистолетът можел да ги провокира допълнително, бил съм си издавал скритото преимущество и прочее, обаче практиската показва друго - такива комплексари или селски разбойници видят ли потенциала работата рязко да излезе извън контрол, защото не ме знаят какъв съм и колко ми е акълът пък на мен - бягат с колкото могат, или ако пък са възпрепятствани да избягат започват със "шефе, стана грешка" - това съм го играл по тъмна доба на магистралата с едно БМВ, което с километри ми се лепеше на задната броня, премигваше с дългите и натискаше клаксона. След като вдигнах до 200 и тези продължиха да го правят това, реших все пак да спра в аварийната да видя какъв е проблемът. Както от БМВто едновременно слязаха 4 бабаита, така се оказа, че била станала грешка и ме били объркали с някого.20:29 20.02.2020
27 Някой си
До коментар #24 от "А бе наякой си":
Нищо не ти пречи да пробваш......Снимащия в случая за който говориш беше немец, а какъв беше другия шофьор, а камиона, немски ли?
Доста неща не знаеш за Германия.
За това все горите като майски рози и ви пишат по новините тук.
Коментиран от #31
20:33 20.02.2020
28 така така
20:33 20.02.2020
29 Гинка
20:35 20.02.2020
30 Един друг
До коментар #23 от "Някой си":
Ха, ха, нали ти казах ако става дума за Дойчестан да не ме занимаваш с детайли, защото не ме интересуват интерпретациите на тези безобразници. Те са напълниха с джагали, ти за рпимер ми ги даваш. GDPRа съм го чел от корица до корица и си го преговарям периодично. Това със снимането без разрешение на важи на обществени места, бре... И аз се разправям с камерите ми за видеонаблюдение да не хващат в кадър съседни частни имоти, като за целта се използват crop region-и, обаче на улицата си снимам без да ми мигне окото. Този твой познат да си смени адвоката, а най-добре и държавата.Коментиран от #33
20:36 20.02.2020
31 А бе наякой си
До коментар #27 от "Някой си":
Твоете излезе леля чула от кака Сийка която чула от от баба Ленче и така. А това аз какво знам не знаеш ти. Та затова си трай и си карай според правилата и няма да имаш ядове.20:37 20.02.2020
32 анонимен
До коментар #9 от "Един друг":
Пак си се стърпял! Щото някой може да реши и да постреля малко по тоя боклук! Абе шофьорчето не е попаднало на точния човек! Това му е късмета!Коментиран от #35
20:40 20.02.2020
33 Някой си
До коментар #30 от "Един друг":
Аз казах каквото се случи с мой колега.Дойчестан е малко пресилено казано, на фона на 83 милиона население има 5-6, кажи ги 10 милиона от тези за които споменаваш.....иначе редовно можеш да срещнеш на улицата чистокръвни немкини с по 4-5 деца след тях...техни.
Така, че не се безпокой за демографията в Deutchland :)
Германия не е само Дортмунд, Дуисбург, Хамбург и Берлин, има още мнооого........там където живея в момента няма жив турчин в радиус от 10 км.
Коментиран от #37
20:43 20.02.2020
34 Някой
Коментиран от #46
20:48 20.02.2020
35 Един друг
До коментар #32 от "анонимен":
Имаше няколко случая на нестърпяли се, които бяха стреляли. Затова казвам, че тези усетят ли как са налапали голяма хапка и ще се задавят - газ, че откъде да знаят колко ми е акълът или самоконтролът. Пък този свръхнадценен Туарег не развива 360 m/s, все пак.20:50 20.02.2020
36 Fen
Коментиран от #42
20:50 20.02.2020
37 Един друг
До коментар #33 от "Някой си":
Само лаиците гледат моментните стойности, а който има малко предства, гледа тенденциите и особено политиките. Ясно ми е, че българският имигрант е с такова ниво, че златното му правило в чужбина е да стои надалеч от другите българи - това не съм го измислил аз. Следствие от това е, че е абсолютен чуждопоклонник без никаква критичност и освен да вика "евала", друго не може. Първо - германската политика е такава, че само стой и гледай докъде ще стигнат в следващите 10 години. При това не са били колониална сила като ВБ или Франция, че да имат поне някакво орпавдание защо са се наводнили с джагали. Второ - самият факт, че онзи нещастник са го осъдили за такова нещо, доказва тезата ми, че са пълни кретени - нещо, което отдавна съм установил и аз, без да им ходя редовно на крака. Ей го онзи нашенец, дето и той си мислил, че джагали има само в големите градове - снощи го гръмнаха в калабалъка, наред с останалите. Относно джагалите - вземи процети малко социални науки, за да видиш при какво съотношение настъпва упадъкът, т.е. циганизацията. Ти сигурно си мислиш, че докато тези "новите немци" не надхвърлят 50% страшно няма...20:58 20.02.2020
38 Дългият
20:59 20.02.2020
39 Азаз
21:02 20.02.2020
40 мъка
До коментар #21 от "Георги":
Щом може да го изпревари не е била толкова заета.21:13 20.02.2020
41 waterwet
До коментар #23 от "Някой си":
На публично място без изрична забрана, може да снима всичко и всеки! Синхронизирано с нац. законодателства на всички страни членки.21:17 20.02.2020
42 12345
До коментар #36 от "Fen":
Нищо няма да му направят смешна страна живеем някъде другаде сега щеше да е в затвора а не вече месец и повече да го разследват зарежи нищо няма да стане добре че няма пострадали защото нищо няма да се направи по въпросаКоментиран от #48
21:25 20.02.2020
43 Гост
До коментар #25 от "Някой си":
Ще лапаш мечове ли?21:26 20.02.2020
44 Георги
21:29 20.02.2020
45 Гост
21:41 20.02.2020
46 Следващият всезнайко
До коментар #34 от "Някой":
Ще си намериш Майстора с това мислене...22:03 20.02.2020
47 Перо Магарето
22:10 20.02.2020
48 Евала Вуте
До коментар #42 от "12345":
Нищо не е станало, а снимащия помияр другия път ще му излезе късметаКоментиран от #56
22:13 20.02.2020
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Някой си
То софиянци и за винетка нямате по 27 стотинки на ден!
СМЕШНИЦИ!
Карат със 100 за да спестят два лева на 100 км!
22:16 20.02.2020
51 Gost
22:16 20.02.2020
52 СтарТИРаджия
Коментиран от #54
22:18 20.02.2020
53 Някой си
22:19 20.02.2020
54 Някой си
До коментар #52 от "СтарТИРаджия":
Ей такива като теб правят най-големите бели на пътя!22:20 20.02.2020
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Анонимен
22:36 20.02.2020
58 Жожоба
23:21 20.02.2020
59 Жожоба
23:21 20.02.2020
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Бай Влад
Коментиран от #64, #91
23:40 20.02.2020
62 иванчо
До коментар #10 от "Някой си":
А тоя снимащия какво търси със 100 в изпреварващата лента? - Къде пише че неможе да кара със 100 в лявата лента ? Съвсем нормално при лоша видимост... В дясната по-бавно ли се движат ? Да ! Изпреварва ли ги ? - Да ! А пред него няма ли друг, който се движи със същата скорост ? Та дори и да натисне педала ще настигне движещия се пред него... НО това което напрви тоя с джипката е за ЗАТВОР ! Летят идиоти по магистралата и ударят някой (който си се движи със 100км) и умират невини хора... А тоя идиот НАПЪЛНО СПРЯ... Най-лошото е че има още доста такива като ВАС комплексари хора неценящи човешкия живот които си мисля че могат да си правят каквото си поискат и че са нещо повече от другитеКоментиран от #77
00:10 21.02.2020
63 Дани
До коментар #5 от "чичо митко":
Напрао Лишаване на 10 години затвор маикаму мрсна текива копелемца00:16 21.02.2020
64 бай Дяд
До коментар #61 от "Бай Влад":
На майкати в ... има коте00:32 21.02.2020
65 Водопроводчик
00:54 21.02.2020
66 0000
01:48 21.02.2020
67 О не не
До коментар #7 от "Опит за убийство":
В пещите или мините стига само са лежали на пансион06:21 21.02.2020
68 друм
06:57 21.02.2020
69 Kra4ol
До коментар #10 от "Някой си":
Защо не си идеш у Германия та шушлекТук проблема е че се спира в лявата лента. Което се наказва или от закона или от последващите със 140км
Коли които идват след теб.
07:07 21.02.2020
70 джигит
До коментар #13 от "Оня Уестия":
Глей да не попаднеш на мене ,че хем ще те бия хем и ще те оправя.07:23 21.02.2020
71 гост
До коментар #21 от "Георги":
След като е била заета как тогава поршето имаше време да го изпревари от дясно ?Коментиран от #95
07:26 21.02.2020
72 Голям Слон
07:39 21.02.2020
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 Не е честно
08:36 21.02.2020
76 Georgi
08:39 21.02.2020
77 Пловдив
До коментар #62 от "иванчо":
Абсолютно прав си!Аман от недооценени комплексарчета, които си мислят, че като са се качили в малко по-скъпа кола са с предимство и всички трябва да им дават път.
А относно изказванията на "някой си", пич явно от миене на чинии в Германия не ти е останало дреме да осъзнаеш реалността там. За подобна постъпка този с поршето можеше и в затвора да полежи.
08:44 21.02.2020
78 Мариан
Чл. 15. (1) На пътя водачът на пътно превозно средство се движи възможно най-вдясно по платното за движение, а когато пътните ленти са очертани с пътна маркировка, използва най-дясната свободна лента.
(2) Разпоредбите на ал. 1 не се прилагат и водачът на моторно превозно средство може да използва за движение най-удобната за него пътна лента в следните случаи:
1. (отм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.)
2. (изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 54 от 2010 г.) в населените места, на пътно платно с две и повече пътни ленти за движение в една посока, обозначени с пътна маркировка или пътен знак, по които е разрешено движението на пътни превозни средства със скорост не по-голяма от 80 km/h;
Затова - на Цариградско - лента по избор, а след табелата за край на населеното място - вдясно, щом е свободно, дори и да карате с 140км/ч. На клипчето на господина е извънредно очевидно, че вдясно има място да влезнат 8 тира, така че да не реве, ами да седне да проч
Коментиран от #81, #85
08:56 21.02.2020
79 Брадвата
08:59 21.02.2020
80 йек
09:06 21.02.2020
81 Гост
До коментар #78 от "Мариан":
Голям си разбирач. Като пораснеш може и адвокатче да станешДо тогава, за да тренираш, я ми посочи текст в закона, според който всеки водач може да упражни самоправство и да застраши живота на всички останали ако поведението на другите участници не му харесва.
Коментиран от #89
09:12 21.02.2020
82 бен10
09:21 21.02.2020
83 сдгсдг
До коментар #10 от "Някой си":
Много съм съгласен с теб !!! + това е или бус или малко камионче , изнервящо е много . В нормалните държави в тази лента няма товарни коли !!! Но в абсурдландия .... Тоя с джипа можеше да слезе и да му бие две мастики по челото да се знае !!!!!!!!!!09:45 21.02.2020
84 Гост
09:49 21.02.2020
85 Пловдив
До коментар #78 от "Мариан":
Поредният, който чете закона както дяволът евангелието.Виж коментар 62.Човекът ти е описал много правилно ситуацията.Коментиран от #90
09:50 21.02.2020
86 локомотива
09:52 21.02.2020
87 Този коментар е премахнат от модератор.
88 Пешо
10:00 21.02.2020
89 Мариан
До коментар #81 от "Гост":
Приятелю, в никакъв случай не оправдавам идиотската постъпка на човека с Поршето. Споделям ти практика :) И това, че отпред има и друга кола, не е оправдание да не се прибере в дясната лента. Относно видимостта - като не се чувства сигурен, нека се прибере и да остави останалите да преценят сами доколко виждат. Пожелавам ти приятен ден.Коментиран от #92
10:02 21.02.2020
90 Мариан
До коментар #85 от "Пловдив":
Повтарям, не оправдавам идиотската постъпка. Чета закона като закон - ти как го четеш? Да спреш в лява лента заради такова нещо - безумно, безспорно. Искам само да споделя, че тези ситуации може да не се случват изначално, ако хората са по-прецизни зад волана.10:04 21.02.2020
91 Някой си
До коментар #61 от "Бай Влад":
Точно!10:04 21.02.2020
92 Някой си
До коментар #89 от "Мариан":
Точно!Имаше достатъчно време да се прибере и да пропусне по-бързо движещите се зад него.
Никой не му е виновен, че се стиска за хубави зимни гуми или го е страх да кара при дъжд и лошо време вероятно.
Такива като тоя снимащия охлюви много.
Като се качат на магистралата и си мислят, че е само за тях, забавят останалите след тях, образува се колона и шофьороте отзад се изнервят.
Знаеш ли колко гадно е когато се прибирам примерно от чужбина и след две хиляди километра ти се изпречи един такъв пъплещ едва ли не като охлюв и си мисли, че е най-бързия?
Коментиран от #93
10:12 21.02.2020
93 Гост
До коментар #92 от "Някой си":
По-добре не се прибирай.На никой няма да липсваш, а и подобни ситуации няма да ти се случват.Имам само един въпрос. Оправдаваш ли постъпката на бургаския бек?
11:01 21.02.2020
94 Гост
След като се самоубият публично тези с "тузарските" коли за под 10 хилки ще го увеличим отново на 140.
Това порше може да го купиш и за 6 хилки и никак не те прави тузар, тоя е някой продал 2 декара плаж на баща си за да го купи и като спря втората кола разбра че няма пари да си направи и нови зъби а тези му излитаха през мантинелата ако бе слезнал от "джипу".
11:34 21.02.2020
95 Георги
До коментар #71 от "гост":
заета от поршето !!!когато поршето изпреварва от дясно, то следователно се намира в дясната лента, от този факт можем да заключим, че дясната лента е заета. Искаш ли илюстрация?
15:24 21.02.2020
96 1122
12:24 23.02.2020