Нов голям ръст на онлайн прегледите при лекар през лятото очаква Healee - най-голямата платформа за телемедицина у нас.
Причината са увеличаващите се случаи от COVID-19, но и сезонът - нуждата от консултация със специалист от страна на хора, които са на почивка или такива, работещи дистанционно извън големите градове.
С приложението пациентите и лекуващите ги лекари поддържат постоянна връзка помежду си, чрез видео и аудио консултации, чат и възможност за обмен на файлове, снимки, медицинска информация, независимо колко далеч се намират един от друг. Платформата предоставя удобен избор на летуващите да се съветват с топ специалисти от над 30 специалности, без да се налага да пътуват до по-голям град или място с лечебно заведение.
Голямо предимство е, че платформата е достъпна и от чужбина, например от Гърция.
Достатъчна е само добра интернет връзка или мобилен интернет.
“В последните 2 години, регистрираме двоен ръст на онлайн консултациите през лятото, в сравнение с първите 6 месеца на годината. Това е разбираемо – хората пътуват, на почивка са, на вили, при роднини и близки – нуждата да се консултират със специалист и да поддържат връзка с лекаря си обаче, остава. Именно тук идва и важната роля на Healee – нашето приложение позволява на пациентите да се погрижат за своето здраве и това на близките си, когато и където имат нужда“, коментира (Йосиф Дишлиев), съосновател на Healee.
Традиционно, aлерголозите са сред най-търсените през лятото специалисти за онлайн консултации. До края на юли, по инициатива на Българското дружество по алергология, близо 30 от водещите алерголози у нас, предлагат безплатни онлайн консултации за пациенти в Healee, страдащи от алергичен ринит и уртикария. Проектът е част от Национална кампания за борба с днешните алергии в условия на Covid-19, която цели да популяризира информацията за алергичните заболявания, с акцент върху необходимостта от профилактика, ранна диагностика и добър контрол.
Освен алерголози, в топлите месеци българите търсят консултации с дерматолози, гастроентереолози, както и с педиатри. Засилен е интересът и към AI асистентът в платформата – Healee Chatbot, който помага на пациентите да разберат симптомите си.
Всеки може да сподели под формата на чат какви са здравословните му притеснения и
ще получи информация за възможните причини, насоки какво да предприеме, както и
съвет към кои лекари в платформата е добре да се обърне.
Използването на Healee от страна на пациенти у нас е безплатно, като те заплащат през
платформата, единствено на лекарите, за получените консултации и услуги. Над 30 000
българи у нас се възползват от телемедицината чрез приложението, а над 1200 е броят
на специалистите, които помагат на пациентите онлайн. С настъпването на извънредната
ситуация у нас, през месеците март и април, Healee регистрира над 10 пъти ръст на
проведените онлайн консултации, като в следващите месеци този ръст се запази.
Българската платформа се готви и за международна експанзия, като в момента се
използва от потребители в страни като САЩ, Великобритания, ОАЕ, Австралия и др.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ха ха ха
23:10 14.07.2020