Last news in Fakti

16 Октомври, 2020 18:12 4 796 24

Ето защо ремонтът на АМ "Тракия" струва с 30 млн. по-скъпо

  • петя аврамова-
  • мерки-
  • ам тракия-
  • чирпан

По-ниската сума била изчислена за по-малко километри, обясни регионалният министър Петя Аврамова

Ето защо ремонтът на АМ "Тракия" струва с 30 млн. по-скъпо - 1

89 млн. лв. ще струва ремонтът на 52 км от АМ "Тракия" в участъка Чирпан - Стара Загора в посока Бургас. Това обясни регионалният министър Петя Аврамова на днешния парламентарен контрол.

Стана ясно, че разликата в обявената стойност на ремонта идва от това, че през 2019 г. прогнозна стойност от 60 млн. лв. е била на база обследване на 40 км от трасето от експерти от Института по пътища и мостове. Стойността от 89 млн. лв. е вече за ремонт на 52 км от магистралата, тоест с 12 км повече, и е получена на база на реални цени по сключените договори.

Ремонтните дейности на първите 12 км от 156-и км след пътен възел "Белозем" до 168-и км преди пътен възел "Оризово" е започнал в началото на октомври и е предвидено да приключи в края на месеца или началото на следващия, след което ремонтът да продължи с оставащите 40 км от "Оризово" до Стара Загора.

Дейностите, които включват монтаж на ограничителни системи, производство и монтаж на пътни знаци, полагане на хоризонтална маркировка, които са включени в общата стойност за завършване на строително-ремонтните дейности, ще бъдат изпълнени от фирми, които имат сключени договори с АПИ по процедура по Закона за общестените процедури.

Ремонтът се изпълнява от дружеството "Автомагистрали", с което АПИ има договор след проведена открита процедура по Закона за обществените поръчки. Гаранционният срок е три години от датата на гаранционния протокол, уточни още Аврамова.


Поставете оценка:
Оценка 1.2 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кой

    47 1 Отговор
    се учудва ?

    Коментиран от #4

  • 2 сила

    77 3 Отговор
    тия сериозно си ни мислят за идиоти и може би наистина сме си такива щом още ги търпиме да се гаврят с нас
  • 3 Гост

    54 4 Отговор
    Каква е тая леличка на снимката бе? Така като и гледам кахърната физиономия, дали е взела ЕДНО самостоятелно решение относно ресора, който ръководи?!
  • 4 Къна

    55 2 Отговор

    До коментар #1 от "Кой":

    Врачанската келнерка Петя Аврамова разбира от магистрали колкото Кържалийската Мадона от Звукозаписно студио.
  • 5 Щото изсмуквате

    39 3 Отговор
    Обществените пари както и колкото можете повече.
  • 6 Гост като гост

    52 2 Отговор
    Сигурен съм че 50 % са за ремонта, а другите 50% в нечий джоб

    Коментиран от #7

  • 7 Гост

    41 3 Отговор

    До коментар #6 от "Гост като гост":

    Там вече 60 на 40 работи безотказно, в полза на джоба...
  • 8 Софиянеца

    36 5 Отговор
    Това е новия участък строен с евро пари вече му се прави ремонт от 3 год седи с ограничение 50 км и ако не видиш табелата акт! Ей кеадци гербераски не накрадохте се да ви приседне в гърлото дано!

    Коментиран от #13

  • 9 Перо

    29 2 Отговор
    Най-корупционните сделки на мутренското правителство! Източват се луди пари от бюджета,а нищо не се прави или има трайност няколко месеца. Пролетно време мутренските пътища са лунен пейзаж! Никой държавен орган не контролира спазването на строителните технологии и качеството на влаганите материали.
  • 10 Тури и

    21 2 Отговор
    в чекмеджето някоя пачка и то ремонта нараства с има няма 29 млн.
    Какво са за българският бюджет 29 млн.? Ние 5 млрд. ще омахаме за нула време, та 29 млн. ни ще ни се опрат.
  • 11 jofo

    28 2 Отговор
    3 години гаранция за автомагистрала не е е ли много дълъг, по добре, 1 месец, както е за обувките от магазина
  • 12 Мда

    25 2 Отговор
    Три години гаранция за магистрала, типично по герберски! Гаранция, че още преди да изтече гаранцията (колкото и да е кратка), пак ще се наложи ремонт на ремонта. И как според експертите 10 км. струват около 15 милиона, а по герберски сметки излизат 18 милиона? 300 000 повече на километър! Пак ще се пълнят шкафчета!
  • 13 стоян

    3 12 Отговор

    До коментар #8 от "Софиянеца":

    До 8 ком -Другарю софианец този участък го сроиха кумунягите преди Борисов
  • 14 Лост

    8 2 Отговор
    Всичко било на "реални" цени. Накрая ще се разбере за колко ще са извършени. Само да няма още разлика от реални и още по реални?
  • 15 стоян

    17 1 Отговор
    За остъргване два пласта асфалт плюс мантинели и боя за маркировка-доста милиони

    Коментиран от #19

  • 16 За идиоти ли ни мислите

    20 1 Отговор
    Значи първоначално за 40 км е било 60 милиона. Тоест по 1,5 милиона на км. След това се прибавят още 12 км, но ЗАБЕЛЕЖЕТЕ вече е за 2,41 милиона за 1км!?!?!?!?!! Това ако не е СХЕМА, здраве му кажи! Обявяват ниска цена на км и после да бавят още км на по-висока цена. Писна ни.
  • 17 веселяк

    17 1 Отговор
    Ееей, пък аз се бях притеснил, къде отиват парите!
  • 18 ТРВ

    6 8 Отговор
    Това е участъка на фирмите на Божков,дето е като макарони.Строен по време на тройната ,и така го е построил г- н Череп ,че 3 фирми подизпълнители са фалирали.
  • 19 провинциалист от провинция Тракия

    6 0 Отговор

    До коментар #15 от "стоян":

    То па една боя...
  • 20 Нане

    7 0 Отговор
    Тея на други ще ги разправяте. Я не лъжете народа. Колко милиона окрадохте нагли лъжци и още крадете! Народа не ви вярва грам! Оставка!
  • 21 Само питам

    6 0 Отговор
    Кой строи навремето кофти участъка с основа 30-40 санта ефффтина глина и "дружеството" "АвтомагиСРАли" освен да дава на подизпълнители да крадат, друго прави ли !?
  • 22 Математик

    3 0 Отговор
    4 км. струват 6 милиона лв., следователно 52 км. ще струват 72 милиона лв., а не 89 милиона. Кой лапна разликата от 17 млн. лв.?
  • 23 Пламен

    1 0 Отговор
    На кой му дреме? Това не са нашите пари, това не са нашите пътища. На ГЕРБ са.
  • 24 Винкел

    1 0 Отговор
    На това нормални цени ли се казва???Кой ги прави тези план сметки????Има хора пак за затвора.Това милионите ги имат за нищо.И винаги имат оправдание.Имат пример Тиквун и неговите братиньовци вземат обществените поръчки на едро,после подхвърлят на подизпълнители на-дребно и така остава за чекмеджетата.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове