650 хиляди тежкотоварни автомобили и 8 300 автобуса преминават, на година, по разбития път за пристанищен терминал „Варна-Запад“. Това съобщи за Радио Варна Пенка Илиева, която е председател на Пристанищния синдикат към КНСБ в порта.
Пътят е осеян с дълбоки дупки и е опасен за движение, подчерта Илиева. Тя напомни, че синдикатите в пристанището са организирали протести с искане пътната отсечка да бъде ремонтирана. "Този път е общинска собственост, но той трябва да бъде включен в републиканската пътна мрежа и да бъде стопанисван от АПИ, защото е път до пристанище с национално значение. "Варна-Запад" е най-големият карго терминал в България, с товарооборот от над 7 милиона тона", заяви синдикалистът.
"Нашите протести започнаха още през 2018 година. Изпратили сме много писма до различни институции, но реакция няма. Това е не само неглижиране, но е и неуважение към нашия труд", каза Илиева.
На среща в община в Девня в понеделник бяха обсъдени възможностите за ремонт на пътя, но не се стигна до конкретно решение.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Наркос
10:02 26.01.2022
2 🏴☠️🏴☠️🏴☠️Някой си🏴☠️🏴☠️🏴☠️
Автоматичен, и яки глоби за претоварване!
Коментиран от #5
10:06 26.01.2022
3 Морски
10:10 26.01.2022
4 Цани
10:14 26.01.2022
5 А пЪ ти
До коментар #2 от "🏴☠️🏴☠️🏴☠️Някой си🏴☠️🏴☠️🏴☠️":
А тва че асфалта е 3 пръста? А тва че основата е модел "60те години" за натоварване със ЗИЛове и ГАЗки по 5 тона? Научиха ви да ви мият очите с тежкотоварните! Апропо, натиска на см2 в/у пътя е по-малък на тежкотоварен сравнен с лек изчислено на база контактната площ в/у пътя!10:51 26.01.2022
6 Въпрос
10:56 26.01.2022
7 3.14К
11:08 26.01.2022