Last news in Fakti

3 Юли, 2022 12:11 2 370 18

Целта е повече хора да ползват обществения транспорт

  • борис бонев-
  • градски транспорт-
  • билет-
  • софия-
  • реформа

С новите билети за 30 и 60 минути ще можем да се прекачваме неограничен брой пъти

Целта е повече хора да ползват обществения транспорт - 1
Снимка: БГНЕС

15-20 години хората чакат да кажат "Чао" на жълтите перфоратори, на хартиените билетчета. Това заяви общинският съветник от "Спаси София" Борис Бонев, цитиран от БНТ. "Нашата цел е повече хора да преминават към абонаментните карти", уточни той.

По думите му е имало разбиране от всички политически партии за едно важно нещо в новата тарифна политика - целта да се привлекат повече пътници в градския транспорт. "По наша инициатива се случиха няколко съществени неща - вече имаме билети за време, 7-8 години работим за това", заяви Бонев.

Той разясни, че с новите билети за 30 и 60 минути ще можем да се прекачваме неограничен брой пъти в рамките на конкретния времеви интервал.

Тези билети са предвидени за хора, които сравнително по-рядко използват градски транспорт.

За студенти, ученици и пенсионери вече ще се предлагат годишни карти за градския транспорт, които ще бъдат на стойността на 10-месечни. Запазва се цената на годишната карта от 365 лв., има възможност и за разсрочено плащане на 3 вноски, каза Бонев.

Предстои новата тарифна политика да бъде гласувана на заседание на Столичния общински съвет на 21 юли и ако бъде приета, би трявало да влезе в сила от началото на 2023 година.


Поставете оценка:
Оценка 1.9 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дамммм

    31 0 Отговор
    Колко благородно..-то сигурно за това бензина ще е 5 лв
  • 2 Безобразие

    40 0 Отговор
    Не можете да накарате хората да ползват градски транспорт, защото не сте изградили цялата инфраструктура и този транспорт не е удобен за хората. Докога ще четем завъртяни ПР-изяевления нямащи нищо общо с реалността. Когато кметицата и районите тръгнат ежедневно с градски транспорт и колела на работа, тогава можете да пишете хвалебствия.
  • 3 Тротинеткаджия

    31 2 Отговор
    За 10ст. минавам 25км в града.Когато билета стане 50ст. тогава интереса към градския транспорт ще е засилен.
  • 4 ТаУмВзе

    36 3 Отговор
    Соросоидчето да ми отговори, Как цветните ще Плащат билетче? Друга схема за Кражба бичат с файдупкова!
  • 5 Бонев иска да трупа извесност

    34 2 Отговор
    - няма навеси на спирките, няма пейки, има закъснения и неудобно връзки, има звукови уредби ненужно усилени с фалшива загриженост с глухи хора. Мръсни седалки. Кой нормален човек ще иска да се вози в градския транспорт? И ползването на автомобили трета употреба внос, го доказва. Искате да усвоите пари без да постигнете истински резултати за подобрение.
  • 6 Ожая

    31 1 Отговор
    От 21 юни градсия транспорт е зверски разреден, да не говорим липса на спирки, неудобни връзки.
  • 7 Бачо

    30 0 Отговор
    "Неограничен брой прекачвания за 30 мин". ?????
  • 8 Гост

    18 1 Отговор
    фанди, прави всичко възможно да не ползваме градския транспорт
  • 9 Бонев

    16 0 Отговор
    Ти се доказа, като един жалък кариерист. Не се надявай на кметски мандат, много си мек и безхарактерен. Вдигаш пушилки без да има смисъл от тях. И това, че си правил табелите в метрото ясно показва за какво се бориш, за пай от тортата. Нямаш визия, нямаш идеи, нямаш усет за важните неща. Лъскавото те влече, като свраките.
  • 10 го шо

    10 0 Отговор
    че това е целта, аз хортувам отдавна.
    слушайте какво ви казва и кандидатът за премиер ко.ко.рчо: "бедните да го д.у.хат!".
    хибридни хафтонобили, електронобили... това е за по-първа ръка хора. а бедните... да пазят климата и чистотата на въздуха. :D
  • 11 Полюцай

    5 3 Отговор
    Да се закрие веднага или да се спре субсидията ! Не желая да плащам да се возят гратисчии !
  • 12 Софиянец

    5 1 Отговор
    "Спаси София" - Бонев е другото младо лице на БКП (задкулисно-олигархична) = ШАЙКАТА! Заедно с ДС-МВРо-мъпета Контрера врътнаха далаверите: 1.) Абсолютно ненужните и затормозяващи бутони за зелен сигнал за пешеходците по кръстовищата на цяла София - за осигуряване на противоправно предимство на хилядите държавни и общински лимузини за лично и партийно ползване от чиновноците; 2.) Монтирането на камери за противоправно следене на хората в трамваите и тролейбусите - за 120 млн.лв. + плюс милиони за такси за GSM-операторите за предаване на сигнала в реално време в неизвестен център; 3.) противопоставят се на вътрешното обновяване на Халите от собственика "Кауфланд" - за да угодят на шепа некадърни партийни "проектанти" и партийни общински чиновници! 4.) Противопоставят се на въвеждане на винетна система с винетна такса за влизане на автомобилите в центъра на София заедно с премахване изцяло на таксуването (билетите и картите) за пътуване с електро-градския транспорт (както е в големите европейски градове - Будапеща, балтийските столици, ...... ) - и все в угода и за осигуряване на противоправно предимство пак на хилядите държавни и общински лимузини за лично и партийно ползване от чиновноците! Ще трябва да се спасяваме от младите далавераджийски шайкаджии под комуфлажното прикритие "Спаси София"!
  • 13 Наблюдател

    6 0 Отговор
    Много интересна е "философията" на софииските общинари за градския транспорт. С поскъпване на билети и карти искат да привличат повече пътници! Въпросната "философия" /в категория АНТИ/ е плъзнала от доста време и по "Витоша" където се оказа от текущата практика на Софииска община и кмет че автомобили и рейсове са по-екологичен транспорт от лифтовете каквито практически там вече почти няма ! Изглежда това е напън да се докарат за оригинални защото такава община и кмет в цивилизования свят а и не само няма!
  • 14 Гилотин Бесилков

    8 1 Отговор
    Алоооо, "спасителят" Бонев ШАЙКАТА, защо се гаврите с хората с тия "привилегии" дето ги "давате" с "билетчета с прекачване в рамките на 30 и 60 минути"?! Ами с този разреден график на превозните средства от по 20-30-40 минути е абсурд да можеш да се възползваш от "привилегията"! Да не говориме че се въвежда и допълнителното задължение и тормоз да доказваш в колко часа точно си се качил - водещ до скандали с контрольорите?! Защо същите тези контрольори не контролират хилядите общински лимузини за лично частно ползване от общинските и партийни чиновници и общинските фирми и структури?! Защо на всички общински лимузини няма големи обозначения на предните им врати за това, че са на еди-коя си общинска служба и защо общинските лимузини се ползват лично и частно само в извън работно време без да домуват на определени общински паркинги?! Колко от общинските лимузини за частно чиновническо ползване излизат безконтролно извън територията на общината по курорти, кръчмета и бардаци (вкл. и в чужбина!?) извън работното време на чиновниците?! Защо общинскте лимузини за частно ползване движат нагло и безнаказано върхи трамвайните линии и бус-лентите, затруднявайки трафика и предизвиквайки задръствания и произшествия БЕЗНАКАЗНО с привилегията на общинарти?!
  • 15 Готин

    4 0 Отговор
    Като гама една гьостерица, ще ми станете само на общински съветници. Вашата цел е да взимате парите на хората с всякакви измислици, а отговорност и качество, друг път.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 1020

    0 0 Отговор
    Изобщо никой не чака да каже ЧАО на хартиеното билетче. Много си е удобно даже. Който иска и му е добно пътува с карта. Който иска да си плаща с банкова карта. Не е редно да отпада хартиения билет като възможност.
  • 18 Баш софиянец

    0 0 Отговор
    Освен това искат да има разлика в цената на билета, ако плащаш с банкова карта или пътуваш с хартиен билет. Обявено е обществено обсъждане до 17 юли в сайта на столична община - участвайте - обществени консултации. Участвайте с мнения.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове