"На дневен ред може би е необходимо предприемането на стъпки за изготвяне и приемане на национална транспортна политика, както и актуализиране на търговските политики в железопътните дружества с цел привличане на клиенти /пътници и товари/ и изготвяне на адекватни пазарно ориентирани маркетинг стратегии за двете дружества, съобразени с тяхната специфика и приоритетно ориентирани към разбиране на желанията и нуждите на клиентите". Това се посочва в изпратено от председателя на Националния железничарски синдикат (НЖС) към КТ „Подкрепа“ инж. Зоринчо Йорданов писмо до служебния заместник министър-председател по икономическите политики и министър на транспорта и съобщенията Христо Алексиев.
Писмото е публикувано на 11 август на интернет страницата на синдикалната организация.
Според НЖС част от проблемите в железопътния транспорт са текучеството и недостиг на технически подготвени кадри, непрекъснатото преструктуриране и непривлекателните условия на труд в ремонтните и експлоатационните поделения на дружествата.
"Независимо от безспорния факт, че железопътния транспорт е най-екологичния вид транспорт, неговият дял е все още много нисък при превоза на пътници и товари в сравнение с другите видове транспорт", се посочва още в писмото.
12 Август, 2022 15:20 1 615 8
Железничари с отворено писмо до транспортния министър
Писмото е публикувано на 11 август на интернет страницата на синдикалната организация.
Снимка: БГНЕС
Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 9 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дааа
Коментиран от #3, #5
15:31 12.08.2022
2 Жепееец
Коментиран от #4, #8
15:37 12.08.2022
3 Вълка
До коментар #1 от "Дааа":
Тебе ако те е бивало за началник, щеше нещо да си постигнал. Явно са те сложили там с връзки.15:37 12.08.2022
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 И на коя гара беше началник?
До коментар #1 от "Дааа":
Що се отнася до преориентирането на товари към частници - прав си, но това стана не по комунистическо време.Кой отмени колетните пратки по железниците, превоза на багажи на пътници; кой така "оправя" разписанията, че връзките или се губят, или са отвратително неудобни; защо при наличие на лиценз И за автобусни превози БДЖ НЕ ИЗДАВА комбинирани билети , каквито имаше по времето на трижди презряния комунизъм; къде са "играчките на Николайчо", колко от тях се движат и с колко замяната им с дизели и един вагон оскъпява превозите? Какъв ти комунизъм, да не би Краус да беше комунист?15:58 12.08.2022
6 гост
Коментиран от #7
16:44 12.08.2022
7 ГУМЕН КРАДЕВ
До коментар #6 от "гост":
10 минути ??? Ти майтапиш ли се ??? МБВ 493 - 288 минути закъснение , ако искаш вярвай ! Така привличат пътници !18:03 12.08.2022
8 Гост
До коментар #2 от "Жепееец":
да не забравяме и за Веселин Василев15:08 30.09.2022