Last news in Fakti
13 Май, 2017 14621

Свръхбърз Land Cruiser или ултраскъп G650


  • Toyota Land Cruiser TRD Toyota Land Cruiser вече е най-бързият всъдеход в света. Тунингована версия на японския класик ускори до 370 км/ч на пистата на аерокосмически изпитателен център в пустинята Мохаве в Южна Калифорния. С постижението си Land Cruiser подобрява с почти 31 км/ч съществуващия световния рекорд.
  • Mercedes-Maybach G650 Landaulet Mercedes-Maybach G650 Landaulet ще е наличен при определени дилъри на 28 май тази година и ще се продава за... 1.3 млн. евро! Така официално ще се превърне в най-скъпия сериен високопроходим автомобил. В основата на Mercedes-Maybach G650 Landaulet лежи екстремния G500 4×4².

    505 гласа
    39%
    61%
    774 гласа

Коментари

  • 1 ......

    84 47 Отговор
    Двете ми любими марки - на едното съм се возил, другото и сега го имам. Пожелавам на всеки да се "докосне" по един или друг начин до тези наистина страхотни машини.
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор

  • 3 Random

    72 89 Отговор

    До коментар #2 от "User":

    То и Гоуф и бмв също.
    Опел им мина времето с калибрите и вектриите.
  • 4 бай Иван

    126 132 Отговор
    Ако не беше с Open-Deck двигател Land Cruisera щеше да е по-бърз.
    Open-Deck не държи на голямо налягане от турбото.
  • 5 Random

    148 181 Отговор
    Когато Магарцедес изкарат 3 литров двигател който да държи на 1000 коня без да се сменят буталата, биелите и коляновият вал, тогава ще гласувам за тях.
  • 6 Кобрата

    183 135 Отговор
    Mercedes-Benz the best or nothing!

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор

  • 8 Jason Button

    177 126 Отговор
    Тази перална машина от основния доставчик на ислямска държава, доработена в някой гараж ще се засили точно 2 пъти до 300 и на третия път ще се разхвърчат бутала, масло, семеринги и парчета от блока и коляновия вал из пустинята Мохаве в Южна калифорния.

    Коментиран от #10

  • 9 Dedoviq

    169 118 Отговор

    До коментар #7 от "User":

    А Туйота е за социално слаби членове на ислямска държава като теб.

    Коментиран от #12

  • 10 User

    111 147 Отговор

    До коментар #8 от "Jason Button":

    Алооо, това да не ти е някоя немска бракма с двигател, който едвам си издържа заводската мощност?
    Нещо много малко немски двигатели съм виждал по 1000+коня, що ли?

    Коментиран от #11

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор

  • 12 бай Иван

    105 138 Отговор

    До коментар #9 от "Dedoviq":

    ИДИЛ ги ползват щото са единствените машини които издържат в пустинята.
    Ако не си забелязал немските паркетници ги ползват тук-таме на шосето да се фукат.
    В пустинята се върви с Toyota и Nissan.
    Аз нещо не помня немски двигател който дори да е стигал 3000 коня, какво остава и да е 3.8 литра. Или нещо пропускам?
  • 13 User

    95 139 Отговор

    До коментар #11 от "Jason Button":

    Линкове?
    Снимки на дино стенд?
    Ами ако ти кажа че за всяка немска бракма с 1000 коня има 10 японски автомобила с по 1200?

    Коментиран от #14, #26

  • 14 Jason Button

    139 74 Отговор

    До коментар #13 от "User":

    Да ве, да ве, звинявай, те всичките приуси и короли са от 1500 коня нагоре, докато AMG-тата са има няма 650 коня, забрайх. Zonda R двигателя само 750, вейрони и чирони не могат да докарат дори мощността на тойота айго преди селски гаражен тунинг. А и Project 1 ще е само 1100-1200 коня. Тцтцтц, колко съм несъобразителен.

    Коментиран от #15

  • 15 User

    78 139 Отговор

    До коментар #14 от "Jason Button":

    Ми като са толкова добри AMG-тата що няма AMG 1000 коня?
    Айде обясни ми защо.
    Как така Supra-та от 90-те има повече потенциал от "великите" AMG?

    Коментиран от #16

  • 16 Jason Button

    143 74 Отговор

    До коментар #15 от "User":

    Суприте са много бързи, чуек. Всяка втора кола тука в квартала е стокова супра от 2000 коня нагоре. Като им добавят някой друг стикер и fart can изпускателна система, стават към 2500 коня. Съседа миналата седмица с неговата дето прави към 4400-4500 коня при 250 оборота в минута първо счупи dyno-то, а после счупи и звуковата бариера на старт-финалната права на Монца. От F1 отбора на Ферари се свързаха с него и му предлагат чували с кинти, за да им разкрие тайните на двигателите на Тойота от 90-те.

    Коментиран от #17

  • 17 User

    72 131 Отговор

    До коментар #16 от "Jason Button":

    Нещо не виждам отговор на въпроса ми.
    А и точно aftermarket-а изважда на показ потенциалът на един двигател.

    Коментиран от #18

  • 18 Мартин

    138 70 Отговор

    До коментар #17 от "User":

    Супра, ХА-ХА! На това нещо преди 20 години му изтече срока на годност. 1000 коня '97 година нямат нищо общо с 1000 коня 2017 година. Какъв е смисълът от 1000 конски сили, ако турбото ще е с размерите на миниван и оттам турбо дупката ще е с големина на великия каньон? Едно време Тойота като бяха във Формула 1, се конкурираха само с Форд и то по графата на кой ще му гръмнат повече двигатели. Почти нямаше Гран При, в което да не им се сцепи и запали по един двигател. Бяха абсолютна смешка от момента в който влязоха във Формула 1, до момента в който излязоха. Мерцедес е хегемон във Формула 1, къде са Тойота сега в моторните спортове? Какви спортни коли предлагат сега? Чувал ли си за BRABUS, AMG, Renntech? Тези трите компании имат достатъчно широко портфолио от доработки на Мерцедес модели
    с по 700, 800, 900 коня. Не съм чувал за големи имена в моторните спортове и сред тунинг компаниите дето се занимават с тунинговане на приус мотори. Какво си тръгнал ти да ми говориш кой правел по-добри, мощни и надеждни двигатели. Дайнота, снимки и видеота на Мерцедес доработки има хиляди из нета, а тези на Тойота са от 3 моделни поколения назад.

    Коментиран от #19

  • 19 User

    70 122 Отговор

    До коментар #18 от "Мартин":

    https://www.youtube.com/watch?v=_SfrQ4F1G08
    Какво викаш за 97 и 2017?
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор

  • 23 User

    12 87 Отговор

    До коментар #22 от "Иво":

    Който не му работи ума(или не му изнасят фактите), му работи мишката викаш?

    Коментиран от #24

  • 24 Иво

    83 3 Отговор

    До коментар #23 от "User":

    Като ти чета коментарите ми се струва, че си или милиционерче, или военен. Или просто си на 12 години и е по-добре да си изстискаш пъпките, вместо да ръсиш некохерентни глупости из форумите.
  • 25 QWERTZ

    86 3 Отговор
    Гроздето е кисело. Клуба на мишоците (още известен като форума на Тойота БГ) май само чака такива статийки, за да си избие комплексите за малоценност. Клавиатурни герои и интернет "легенди" се стичат на орди, за да прекарат приятни мигове, хейтвайки това, което не могат да си позволят. Докато се самоубеждават, че GT86 е много по-добра от AMG GT R.
  • 26 Хондаджия

    3 86 Отговор

    До коментар #13 от "User":

    https://www.youtube.com/watch?v=7c0Oo-yW0Qw линк на GTR 2700 коня на дино стенд,а има и много други по 2100-2500 коня,като на AMS Alpha G GTR-ра,има Тойоти Супри(2jz двигател) по около 2000 коня,но дино графики рядко качват,защото това е една надпревара за световни рекорди на 400 метровата отсечка https://www.youtube.com/watch?v=POOO2sFr_4w
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор

  • 28 ГРАНИЧАРЧЕ

    42 3 Отговор
    Е то няма такъв балък на света който ще даде 1,3 млн. за японски ръждилник бе.И отдаван Леннд Круизер вече не е джип,а си е паркетник отвсякъде.А G класата си е класа.А тези от ИДИЛ карат тойотите,щото ги купуват там за жълти стотинки и частите им струват там жълти стотинки.А балъците у нас се изръсват яко за тези ръждиви консерви и после и при поддръжката ги дерат.
  • 29 Хондаджия

    14 0 Отговор
    Въпреки всичко,смятам,че малко жени биха се захласнали по Тойотата.Относно двигателите,колкото по-форсирани са,толкова по-чести са интервалите на обслужване и животът му.Вярвам,че по комфорт Мерцедесът със сигурност ще бие в това съревнование.Возил съм се в Мерцедеси,Аудита,БМВ-та,Опели,Фолсквагени и много други(имам и много приятели с такива,които не биха се отрекли от любимата си марка) и независимо коя кола в коя страна се произвежда,дали в Германия,Италия,Швеция,Япония,америка и т.н.,всяка марка си има добри модели и конкретни сполучливи двигатели и такива които не са особено такива.Има немски марки които в пъти си подобриха качеството(БМВ) и такива които леко го занижиха,но станаха и по-луксозни,но колко от тях ръждясваха като производство до 2001-ва?Ръждата прави ли един автомобил по-малко надежден и по-чест клиент на сервизите?Защо човек който има Голф 4 и Митсубиши Каризма,е по-доволен от Митсубишито и защо лафа"купи си ФИАТ,за да те е яд",не е съвсем верен,за пример Фиат Стило 1.6 е по-надеждно от Голф 4 1.6.Някой може ли да посочи идеален автомобил,с идеална мощност(за всеки клиент),идеална цена,нисък разход,надежден,корозоустойчив,с добър багажник,проходим,стабилен и др. подобни и отговорът е не,защото не на всички може да се угоди.Ако пък Мерцът беше 2000 коня,пак не всички щяха да са щастливи,защото и цената щеше да е по-висока.

  • 30 NSA

    2 14 Отговор
    Някой друг също е намерил как да си цъка плюсчета.
    Еми номера е да се влезе през инкогнито и за да повторите нов прозорец след като затворите стария(не раздел)

    Коментиран от #32, #34

  • 31 Курдо Коленков

    10 3 Отговор
    До Бай Айвън :
    Немците доколкото знам правят най добрите машини , и нямат специално произведени машини за пустинята , а всеки път кат минавам Джерманито и западна Европа надлъж и нашир не видях нито една пустиня , та закво като са завладели най големите пазари в света , им е да завладяват пустинния пазар ? Имат доста победи в именити ралита и толкоз им стига , и не им пука много дали ще се аресат на муджахидините или на някой аятолах. А доколкото виждам всички големи фенове на Тойотката все по шосето си карат.Ще аджеба не си карат само по полето и пустинята да го еа , а доколкото помня тва няма година в която да не изтеглят по няколко милиона коли да им доооправят нещо.... Имам Порше и никога няма да се откажа от него , комфорт , звук , усещане ...и 200 Тойоти и още 200 Нисана ми дай такъв кеф няма на света , ама и света го знай че е така не само аз ...
  • 32 Паолу Мерцедесельо

    9 1 Отговор

    До коментар #30 от "NSA":

    Ко? Не!
  • 33 ПОЗНАЙ

    12 0 Отговор
    АБЕ ИСТИНАТА Е ЧЕ НЯМАМЕ ПАРИ ЗА НИТО ЕДНА ОТ ДВЕТЕ
  • 34 Дедо Уньо

    7 3 Отговор

    До коментар #30 от "NSA":

    Когато демокрацията си каже тежката дума, комунистите като теб започват да реват.

    Коментиран от #35

  • 35 NSA

    3 9 Отговор

    До коментар #34 от "Дедо Уньо":

    Какъв комунизъм бе умнико?

    Коментиран от #36

  • 36 Дедо Уньо

    5 1 Отговор

    До коментар #35 от "NSA":

    User ли си, NSA ли си.. да не си новия кон на факти в отсъствието на коня.

    Коментиран от #37

  • 37 NSA

    2 4 Отговор

    До коментар #36 от "Дедо Уньо":

    User не го познавам, просто казвам мои наблюдения върху сайта.
    NSA не ги ли знаеш? National Security Agency?
    Тея, които са експлоатирали дупка в защитата на Windows и сега новият ransomware WannaCry е на базата на това "откритие".

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта