Last news in Fakti
23 Декември, 2017 13870

Ток или бензин?


  • Tesla Model X След като срази тежката артилерия на японското офроуд автомобилостроене Toyota Land Cruiser, 2 600-килограмовата Tesla Model X се изправи в двубой по дърпане на въже срещу Hummer H2. Електрическият кросоувър е от модификацията P90DL, разполага с 670 к.с. и 970 Нм и е обут в гуми Nokian Hakkapelitta 8 с размер 265/50 R19.
  • Hummer H2 Негодният за военна служба потомък на Humvee (High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle, HMMWV) Hummer H2 има 6.0-литров V8 Vortec, който развива 321 к.с. и 488 Нм, и гуми Federal Couragia MT i 318/80 R17. Произвежда се от 2002 до 2009 г. на шаси от Chevrolet Tahoe и тежи внушителните 3 200 кг.

    500 гласа
    61%
    39%
    313 гласа

Коментари

  • 1 Гоуст

    50 3 Отговор
    Вуте е казал така " Най ме яд на токо, он ме удари, а я не моем да му върнем" :):):)

    Коментиран от #3

  • 2 Мартин

    44 9 Отговор
    Ленд крюзъра беше дизелче със 173 коня. "Голяма" победа за електрическия миксер на мулинекс беше това. Хамърчето обаче издърпа миксера без да се изпоти и го върна в шкафа под мивката. Където му е мястото.

    https://www.youtube.com/watch?v=DhM7we2Bzao

    Коментиран от #4

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор

  • 4 555

    30 16 Отговор

    До коментар #2 от "Мартин":

    Хамъра е по-тежък, там Теслата няма сцепление, инак Хамъра е боклук, както и материала който се вози вътре,

    Коментиран от #17, #22, #23

  • 5 mediator37

    22 4 Отговор
    При равно тегло, еднакви гуми и едновременен старт ДВГ-то няма шанс. Причината е елементарна. Електродвигателят още от 0 (нула) оборота разполага със 100 процента от мощността си, а ДВГ-то трябва да развърти до 2700- дизела; до 5000- бензина. За това време електричката вече си е тръгнала по пътя, а ДВГ-то върви като рак наопаки.
    Това между другото обяснява защо електрички без претенции правят ряз и ускоряват като Формула 1.
    Фактът , че електричката разполага от първата стотна от секундата със 100% от мощността си при този модел на Тесла се усилва от факта , че е по системата ел.мотор-колело 4х4, четири електродвигателя въртят.
  • 6 Мустафа

    7 5 Отговор
    "И двете дядо попе и двете" !

  • 7 Боби

    41 1 Отговор
    Тъпа класация.... Все едно да избираш между тухла и сапун! Ако ще се къпя ще взема сапуна или ако ще подпирам нещо ще избера тухлата....
    Двата автомобила са корено различни

    Коментиран от #8

  • 8 ЗелениБратя

    2 14 Отговор

    До коментар #7 от "Боби":

    Какво толкова повече ще свършиш Ти (с хамъра) през твоето ежедневие, та казваш, че са тоокова различни автомобили ?
  • 9 Гад

    10 7 Отговор
    Къф е тоя тест на мокро ве? Ако беше снежно или ледено Теслъта щеше да го отнесе.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор

  • 11 ДИЗЕЛ

    5 0 Отговор
    КЛАСАЦИЯ ТЕСЛАТА СРЕЩУ ЧУКА. ОЧАКВАМЕ КИРКАТА.
  • 12 PfF

    13 1 Отговор
    Смешно е да се прави сравнение на СУВ за шосе което е Теслата. Срещу бруталния Хамър просто са несравними. Едното е за гъзария, другото е да върши работа и пак става за гъзария. Нека да ги пуснат на хълмист терен, това е сравнение, не смешното дърпане на въже!
  • 13 Hummer

    14 7 Отговор
    Хамъра е в пъти по-добър от тоя миксер.
  • 14 Imthedevil

    1 7 Отговор
    Нито едно от двете!!! По-скоро - на ток, но с метанова уредба у багажника.
  • 15 teto

    0 0 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=DhM7we2Bzao

    Eй ги на
  • 16 майна

    5 3 Отговор
    като искате електричка,станете тробейбусен шофьор
  • 17 Ицо Багера

    5 3 Отговор

    До коментар #4 от "555":

    Поредния мушморок, който се изказва неподготвен...като не си карал такава кола, не се изказвай изобщо, ама то е така устата е по - бърза от акъла.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор

  • 19 Гост

    2 3 Отговор
    Нафта
  • 20 Гнида

    2 2 Отговор
    Рано е още за електрически коли , има още време докато двг ще бъде пръв , после технологиите за електроавтомобили ще си кажат думата .....
  • 21 Iskren

    6 4 Отговор
    С моя крузак 200 - 286 коня 650 НМ съм навит да се пробвам с някоя тесла... ще я отнеса като куцо пиле гнил домат
  • 22 Антон 1

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "555":

    Много , ама много ми е интересно каква кола шофираш ?
  • 23 Тъпии

    5 2 Отговор

    До коментар #4 от "555":

    Ти даже незнаеш смисъла на думата сцепление бе мидо ...хамара е 1000 пъти повече кола от тая теснолинейка. Това ще изчезне като кола и никой няма да запомни че я е имало въобше, защото тя няма характер, няма данни, тяче е скучна и безлична.

    Коментиран от #24

  • 24 На Тесла жената

    1 3 Отговор

    До коментар #23 от "Тъпии":

    Напротив, Хамъра ще изчезне, всъщност той вече е изчезнал, защото е кола от миналата, а Тесла е от бъдещето. Но ти си живей в 60-те години на миналия век, не ми пречиш!
  • 25 Велин

    0 0 Отговор
    аз съм за електричката. Предполагам че който се повози в такъв автомобил също ще е на моето мнение.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта