-
Овен
-
Телец
-
Близнаци
-
Рак
-
Лъв
-
Дева
-
Везни
-
Скорпион
-
Стрелец
-
Козирог
-
Водолей
-
Риби
Риби (20.02 - 20.03)
Пробудете Божественото начало в себе си чрез танци, грижи и внимание към собствените си нужди. Нахранете първо собствената си емоция, за да има после да нахраните и другите.
Водолей (21.01 - 19.02)
Търсете светлината във всяко нещо, търсете любовта, търсете красотата. Тогава целият свят ще Ви изглежда светъл, любящ и красив, защото именно това ще търсите.
Козирог (23.12 - 20.01)
Не се надявайте, че някой друг знае отговорите, че някое друго място е по-добро и някой път нещата ще се подредят. Всичко е тук и сега в собствените Ви ръце, просто поемете отговорност и действайте.
Стрелец (23.11 - 22.12)
Понякога трябва да затворите очи, за да видите истинските неща, скрити в сърцето на другия. Опитайте, затворете очи, помълчете, послушайте и може би точно тогава ще получите отговорите, които отдавна чакате.
Скорпион (24.10 - 22.11)
Ако искте да растете, не се ядосвайте, когато Ви поливат. Не се отчайвайте, когато не Ви вярват. Просто имайте вяра в своя път и той ще Ви води.
Везни (24.09 - 23.10)
Бъдете благодарни за даровете на живота, за неговата щедрост към Вас. И никога не казвайте, че е твърде щедро, защото следващият път ще е по-малко.
Дева (24.08 - 23.09)
Не се страхувайте от мечтите си, не се отказвайте от тях, просто имайте смелост да им вдъхнете живот. Не е толкова трудно, направете първата крачка, засейте ги именно днес.
Лъв (24.07 - 23.08)
Ако една мечта не се сбъдва, не променяйте мечтата, променете подхода. Това е посланието на днешния ден - не се отказвайте, търсете нестандартния начин за справяне.
Рак (22.06 - 23.07)
Понякога светът сякаш забавя своя ход, за да Ви припомни, за да Ви покаже, за да Ви даде знак къде сте и какво трябва да правите. Отворете сетивата си и попивайте, усещайте, чувствайте сигналите. Слейте се с Вашата по-дълбока, изначална същност.
Близнаци (22.05 - 21.06)
Майските недели Ви вдъхновяват, омайват, отнасят през девет планини в десета. Днес ще сте способни да напишете цяла една приказка, цяла една необикновена история, не изпускайте момента.
Телец (21.04 - 21.05)
Едно от хубавите неща на проблемите, е че голяма част от тях не съществуват никъде другаде, освен във въображението ни. Днес бъдете реалисти, забравете да си въобразявате.
Овен (21.03 - 20.04)
Задайте си въпроса какви нови умения мога да придобия днес. Подходете към този ден с любопитство и няма да съжалявате. Вие обичате новите неща, ето Ви един нов ден за изследване, проучване, завладяване. Правете нещата сякаш ги правите за пръв път и ще откриете магията на себевъзстановяването.
Коментари
1 FenasiKerim
10:11 24.02.2018
2 Този коментар е премахнат от модератор
3 Марио
общо с бенз
Коментиран от #4
10:31 24.02.2018
4 ДОЬ
До коментар #3 от "Марио":
Да бе освен , че Тесла е бъдещето :)Коментиран от #6, #11, #36
10:44 24.02.2018
5 Гост
.
10:49 24.02.2018
6 DGI
До коментар #4 от "ДОЬ":
Колкото преди 10 години когато казваха, че дизела е бъдещето. Теслата скоро ще почнат и нея да я режат с данъци най-малко.10:50 24.02.2018
7 тони
10:55 24.02.2018
8 Гого
10:56 24.02.2018
9 Този коментар е премахнат от модератор
10 Guest10
s classe, ами щеше да се казват друго.
11:17 24.02.2018
11 Марио
До коментар #4 от "ДОЬ":
Бъдещето е ама някой друг път.Случайно да знаеш колко са чупливи.Виж,че почти всички имат сериозни проблеми веднага след излизането им от завода.Качи се в мерцедес и после в дървото тесла.Нато дизайн нито качество.А електричките са толкова непрактични,чи нямат някакво бъдеще.Гарантирам ти.Коментиран от #31
11:35 24.02.2018
12 Петър
Униални автомобили
Коментиран от #28, #38
11:36 24.02.2018
13 СР359К
Иначе комфорта е несравним ,но качество няма никакво.
В Тесла съм се качвал 2 пъти в една на един колега. Също съм правил тест драйв в Цюрих през 2015 на една P85D. Ми по-интересна кола си е.
Коментиран от #14
11:59 24.02.2018
14 Марио
До коментар #13 от "СР359К":
Е класата няма нищо общо с ес.Особено ако си имал тая е от 2010.Нямат нищо общоНовата е класа сега е ок ама тая предишната не им се получи12:05 24.02.2018
15 ВЪЙ
12:10 24.02.2018
16 MakeMoneyMan
12:13 24.02.2018
17 Кобрата
Какви са тези глупави сравнения?
За мен такава марка като Tesla НЕ СЪЩЕСТВУВА!
12:15 24.02.2018
18 Тодор
12:40 24.02.2018
19 амг вечна мощ
12:45 24.02.2018
20 Ввв
13:01 24.02.2018
21 прост чобан
не е ли S-класа - друго не вземам. Аз затова ли паса 3000 овце - да си вземам тесла, айде бе!
. Бай чобан не е прост - пасе овцете, ама и чете списания.
13:31 24.02.2018
22 Тесла е гувно
14:16 24.02.2018
23 Georgi
14:38 24.02.2018
24 някой
Коментиран от #30
14:43 24.02.2018
25 Оня С Коня
14:55 24.02.2018
26 ретро фен
15:58 24.02.2018
27 селянин
16:13 24.02.2018
28 Имам кон
До коментар #12 от "Петър":
До коментар 12! Петре имаш тесла и с-класа колкото аз имам космически кораб и луноход! хахахахахах16:33 24.02.2018
29 TSFH
От един фен на БМВ :)
17:15 24.02.2018
30 Кобрата
До коментар #24 от "някой":
Явно говориш за себе си...Заключенията ти се позовават на твоето финансово и умствено състояние
17:31 24.02.2018
31 TSLA
До коментар #11 от "Марио":
Освен че си нахъсен и неособено грамотен, а тези коли си ги виждал, едната на живо, другата на снимка - друго аз не виждам да ми гарантираш.ЯСНО Е, че нашенецът си мечтае за S класа и си се представя в ролята на градски герой, при който искат да се качват необразовани, но разкрепостени кифли. Какви Тесли да дирим тук?
ЯСНО Е, че онези с Model S се връщат оттам, накъдето тези с S-класите тепърва са се запътили. Тепърва ще се доказват, ще се "ашладисват", дет се вика, интелектуално и в някакъв момент (евентуално) ще погледнат и към коли като американския ултрабърз 7-местен семеен седан с най-висок рейтинг за безопасност в историята на IIHS, с разход 2 долара на 100 км, с никакъв шум, поддръжка и никакви преки вредни емисии ;)
Коментиран от #43
19:24 24.02.2018
32 някой си там
19:40 24.02.2018
33 токо
19:48 24.02.2018
34 Никата
19:48 24.02.2018
35 rodur
19:51 24.02.2018
36 2018г.
До коментар #4 от "ДОЬ":
Ти в бъдещето ли живееш?Защото ние от настоящето си предпочитаме есовицата,и ако може да е с по-голяма моторетка.
19:54 24.02.2018
37 MERSO
20:13 24.02.2018
38 Този коментар е премахнат от модератор
39 Бай Хуй
20:58 24.02.2018
40 Този коментар е премахнат от модератор
41 petrolhead
23:08 24.02.2018
42 Мартин
23:10 24.02.2018
43 Този коментар е премахнат от модератор
44 vasik atanasova
МНОГО ЯСНО ЧЕ ИСКАМ МЕРЦА АХАХАХАХАХА ААХАХААХХ
02:34 25.02.2018
45 PlimP
02:41 25.02.2018
46 Plameni
09:29 25.02.2018
47 гост
Председателят и основен собственик на китайския производител на автомобили Geely Ли Шуфу е придобил дял от 9,69% в Daimler, съобщи германската компания в свой отчет от петък, цитирана от Ройтерс.
Делът, който е на стойност почти 9 млрд. долара при сегашната оценка на акциите на Daimler, прави Ли най-големият отделен акционер в производителя на автомобили, камиони и ванове Mercedes Benz, чиято централа се намира в германския град Щутгарт.Zhejiang Geely притежава Volvo Cars, както и производителя на традиционните черни таксита в Лондон. Миналата година тя придоби и дял от 49,9% в малайзийския производител на автомобили Proton.
Покупката на Ли Фушу го прави най-големия акционер в Daimler, излизайки пред Kuwait Investment Authority, който към 30 септември е притежавал 6,8%, сочат данни на Thomson Reuters.
Коментиран от #48
13:56 25.02.2018
48 Този коментар е премахнат от модератор
49 Тесларутка
Коментиран от #50, #51
14:09 25.02.2018
50 гост
До коментар #49 от "Тесларутка":
Германският автомобилен концерн Daimler е заплашен от все по-сериозно пропадане в Дизелгейт. Сега се оказва, че производителят на автомобили със седалище в Щутгарт също е инсталирал специален софтуер за контрол на замърсителите в дизеловите си автомобили, съобщава Bild am Sonntag, позовавайки се на конфиденциални документи на американските разследващи органи.Според материала Daimler разполага с няколко софтуерни функции, за да премине обичайните тестове за вредните емисии в САЩ. Функция, наречена "Bit 15", е програмирана така, че след изминаването на 26 километра режимът за пречистването на отработените газове се изключва.
Главният изпълнителен директор на Daimler Дитер Цетче винаги досега е отхвърлял възможността концернът да е използвал трикове за отработените газове, като тези във VW. Според Bild am Sonntag обаче документите разкриват също така, че служителите на Daimler се съмнявали още преди оповестяването на Дизелгейт, че ще могат да се съобразят с ограниченията за вредните емисии при пътните тестове в САЩ. Вътрешнофирмени измервания са разкрили опустошителни резултати. Редица модели на Mercedes са превишавали с повече от десет пъти ограниченията за азотните оксиди при работа по пътищата.
14:21 25.02.2018
51 гост
До коментар #49 от "Тесларутка":
Въпреки това концернът се подготвя да посрещне глоби за милиарди евро. Според неотдавна публикувания годишен доклад, редица дизелови автомобили, продавани в САЩ, могат да съдържат системи, които могат да бъдат считани от властите за недопустими устройства. Ако разследването доведе до „неблагоприятни резултати", Daimler може да бъде принуден да „плати значителни глоби" и да премахне продуктите от пазара.Става все по-ясно, че финансовият директор Бодо Юбер трябва да се приспособи към бремето на милиардни глоби. Почти всяка седмица служители на Daimler пътуват до САЩ, за да докладват пред американските агенции по околната среда Carb и EPA. Към това се добавят и вътрешните разследвания, поръчани от Министерството на правосъдието на САЩ, подкрепени от одиторската и консултантска фирма Deloitte. Властите в САЩ също така разчитат на изявленията на поддоставчика Bosch.Изказвания, които в светлината на последните открития може да бъдат предмет на дискусии по време на годишната среща на групата в началото на април. Защото в Германия зрее нова заплаха: Федералната агенция за автомобилен транспорт на Германия (KBA) призовава групата за обяснения заради нередности в по-стари модели на микробуса Vito. В Европа Daimler е вкарала три милиона автомобила от серията „доброволно за обслужване" в сервизите, за да намали чрез софтуерни актуализации емисиите.https://www.investor.bg/analizi/447/a/zvezdata-na-daimler-zatyva-vse-po-dylboko-v-dizelgeit-256035/
19.02.2018 !!!!!
Коментиран от #52, #54
14:25 25.02.2018
52 Мартин
До коментар #51 от "гост":
Каквото и да напишеш, няма да има ефект върху резултата. И за Даймлер недей се притеснява. Даймлер го е имало и ще го има много след като Тесла изчезне от лицето на Земята.Коментиран от #53, #55
15:19 25.02.2018
53 гост
До коментар #52 от "Мартин":
Ама разбира се , кой е казал друго ??? Що да няма още една по-различна емблемка върху Нисан Навара или Рено Канго или Джиили , асортимента е важен , за заблудените особенно !!!15:29 25.02.2018
54 Този коментар е премахнат от модератор
55 гост
До коментар #52 от "Мартин":
Само да те светна , щото явно не си в час , след 10-15 години "богатите" няма да се возят в "лимузини" , а ще ЛЕТЯТ с автономни дронове , независими от "плебейския" трафик и проблеми , а там "вечния" Даймлер има 0(нула) шансове , а за "простолюдието" е най-важна цената !!!! Чувал ли си едни марки Кодак , Полароид , Ксерокс ?? Само преди десетина години бяха СВЕТОВНИ монополисти в областите си !!! Можеш ли позна къде са сега ???15:39 25.02.2018
56 Short circuit
Коментиран от #57
15:45 25.02.2018
57 гост
До коментар #56 от "Short circuit":
Ша си купиш ако я има !!!! И колкото сега си си купил хеликоптер !!! Те тия с газова и крадена нафта не вървят , а по-важното , в небето за разлика от улиците сулю и пулю не пускат !!!15:52 25.02.2018
58 Чук
15:35 27.02.2018