Last news in Fakti
30 Март, 2019 5982

Tesla Model 3 или Mercedes-AMG C 43


  • Model 3 Tesla Електрическата Tesla Model 3 в изпълнение Performance e с мощност 450 к.с. и може да ускорява до 100 км/ч за 3.5 секунди.
  • AMG C 43 Mercedes За новата C-Klasse конструкторите от AMG са повишили мощността на 3.0-литровия V6 двигател до 390 к.с. Ускорението е 4.7 сек.

    247 гласа
    31%
    69%
    529 гласа

Коментари

  • 1 hienata

    38 13 Отговор
    Ако някой ми предложи избор , без да се замислям Мерцедес. Със сегашните ми възможности Кашкай и Поло.
  • 2 Антон

    51 23 Отговор
    Много ми е забавно как тесларите все с порше, мерц, бмв и ауди се сравняват. А да сте видели и чули тези премиум марки да ходят да се сравняват с теслата , няма и да видите. Доказани фирми, името на които говори много.

    Коментиран от #6

  • 3 Йосип Броз Тито

    40 19 Отговор
    Mercedes без да се замислям!
  • 4 сектант

    13 17 Отговор
    дачия дъстър ноу лимит ще избера с 3.8 ве шест и 850 коня и двете ше ми ядат папура
  • 5 Електрошок

    14 8 Отговор
    Колегите отгоре са направили своя избор без да се замислят;)
  • 6 Ко речи?

    23 32 Отговор

    До коментар #2 от "Антон":

    Я пак, я пак? Кой от шефовете на автомобилните компании не признава, че Тесла е много по-напред от тях? Кой? Абсолютно всички искат да настигнат Tesla. Настигнат е ключовата дума. А само преди 3 години говориха точно обратното. Как стига да решат, ще направят по-добър автомобил и ще продават повече от Тесла.

    Коментиран от #8


  • 7 Венци

    27 33 Отговор
    Обидно е да сравняваме Тесла, автомобил от бъдещето, с технологично изостаналото творение не Мерцедес. Ако не сте разбрали ДВГ умря.

    Коментиран от #13

  • 8 iyiuy

    8 5 Отговор

    До коментар #6 от "Ко речи?":

    Изчакай още 3 години. Още не е лъснало колко са назад. Когато навлязат на пазара и се види колко хляб имат да ядат, тогава ще гледаме класации.
    Причината за съществуването на C клас е, за да се изпият парите от 190D. Който не е имал Mercedes, може да си мисли нещо друго. Ако искаш истински Мерцедес, минимум E клас. От друга страна, Теслите хич не са за хвалене откъм качество. Над 45% от колите имат дефекти, от които 95% са минимални. В общи линии, нито една от двете коли не си струва парите. GLE 300 d 4MATIC е много по-добра оферта за тия пари. Както и E 350.

    Коментиран от #10

  • 9 Какви анкети

    13 8 Отговор
    Пазара е важен, а не кухите анкети. Тези които нямат пари и за двата автомобила, могат да си "избират" каквото си пожелаят, включително bugatti veyron. За производителите обаче е важно какво купуват реалните клиенти, а е факт, че Тесла отмъква клиенти от Mercedes.
  • 10 Ввв

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "iyiuy":

    Тоя пък,баш GLE ще даде за пример.....
  • 11 Driving pleasure

    13 11 Отговор
    Само ментално увреден ватман може да каже че тесла е кола...
  • 12 Блок

    11 5 Отговор
    От трън та на глог! Ако си мислите че като хвърляте батерий ще спасите света, жестоко се лъжете. Много по-умни хора са казали че това с батерийте (в сегашния му вид) не е решение. Просто парите няма да ходят при арабите, ще отиват другаде.
  • 13 Спиро

    6 3 Отговор

    До коментар #7 от "Венци":

    Според мен, въобще не е категорично сигурно, че електричките са колите на бъдещето. Ускорението не е единствената характеристика на един автомобил. Смешно е. Кой е казал, че съществуват огромни залежи на суровини за производство на батерии? Може да се окаже, че идеята за електромобилите е само искрица в автомобилната еволюция и нищо повече

    Коментиран от #14

  • 14 Суровините са неизчерпаем ресурс

    5 5 Отговор

    До коментар #13 от "Спиро":

    Суровините за батериите са неизчерпаем ресурс. За разлика от нефта, който след като изгори просто замърсява природата, батериите и акумулаторите се рециклират и суровините им се използват многократно. Първоначално и оловните акумулатори не са се рециклирали, но сега над 90% от суровините им се използват отново за производство на акумулатори. Почти по цял свят, за да получат разрешението за производство на литиево йонни батерии, производителите се задължават да се погрижат и за тяхното рециклиране след края на живота им. Относно първоначалното им производство, добивните компании така са се престарали с разработването на находищата, че към момента са натрупали запаси за производството на батерии до 2022 година. Предвид повишеното предлагане, цените на материалите за батерии се сринаха с 30% от началото на годината.

    Коментиран от #20

  • 15 ейййййййй

    6 5 Отговор
    де да имах една тесличка , да си я зареждам аз на нощна тарифа, па вие виснете пред МС да плюете правителството, че вдигнало газта!
  • 16 истината е в пазара

    1 4 Отговор
    Още в първия си месец на европейските пазари Tesla Model 3 успя да се наложи не само като най-продавания електромобил, но и като най-търсения автомобил в компактния премиум сегмент. Данните са на агенция "JATO Dynamics".Това съобщи automedia.bg.

    През февруари американският електромобил изпреварва BMW Серия 3, Audi A4 и дори абсолютния господар в този сектор през миналата година Mercedes C-класа. При това в продажбите на трите германски модела са включени всичките им модификации - бензинови, дизелови и хибридни.

    Model 3 се предлага в Европа от последната седмица на януари, и дори още не е представен официално на някои от тукашните пазари. Въпреки това за най-краткия месец от годината Tesla е успяла да пласира 3630 бройки. Това й отрежда първото място за месеца и при електромобилите. Доста зад американската машина остава чувствително по-евтиното Renault Zoe (2888 продажби), Nissan Leaf (2364), BMW i3 (2021) и eлектрическата версия на Hyundai Kona (1755).

    Прочети още на: https://www.bgonair.bg/science/2019-03-26/tesla-e-nomer-1-po-prodazhbi-v-evropa
  • 17 Dragomir

    6 6 Отговор
    Аве вие луди ли сте ? Теслата е по-проста от към електроника, дори самият електрически двигател е направен на базата на ротор и статур.
    Минавате 500 километра от 0лв. до 15лв. В новите коли с двигатели с вътрешно горене са толкова сложно устроени и толкова скъпи от към поддръжка.Не виждам смисъл да си купувате толкова скъп за поддръжна,неекелогичен с сложна концепция на мотор автомобил.Да вади звук интериора си е страхотен ,но всичко друго теслата го надминава.

    Коментиран от #21, #25

  • 18 Жико

    5 2 Отговор
    Кола и тролейбус, не могат да се сравняват.

  • 19 ikk

    3 1 Отговор
    Теслата е грозна

    Коментиран от #24

  • 20 Николай

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "Суровините са неизчерпаем ресурс":

    Сега се замисли производството и рециклирането но батерии, акумулатори и други такива не замърсява ли повече от автомобилите. Преди 30-40 години излъгаха хората, че дизелите са много икономични, с напредването на технологиите се оказа, че цената и поддръжката е по висока сумарно от тази на бензиновите коли. Като иска икономия и минимум вредни емисии да произвеждат колите на газ. Евтино гориво и нулеви вредни емисии. Обаче са решили, че е време тази технология с електромобилите да бъде развита и да прибират парите на тези които могат да си ги купят. Мота да пиша още по темата съотношение цена, разход на гориво и други ама не ми се занимава.

    Коментиран от #22

  • 21 Николай

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Dragomir":

    След като е такава далавера що не ги продават по 30 000 лева, че всеки да си купи и да стане масово производство и масов транспорт. Виж за колко се продава РЕНО Зои. И колко се купува. А пък вътре е по малко от ФИАТ 500. Теслата е от 100 000 евро нагоре.

    Коментиран от #23

  • 22 Замислям се и...

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "Николай":

    Ами като се замисля, замърсяването при производството и рециклирането на батерията зависи от чистота на енергията при производството и транспортирането им. Да вземем за пример съвременното производство на един малък Фиат 500, в сравнение с огромния и тежък Тесла модел Х с най-голямата батерия. Ако за производството на всички материали при Тесла се използва 100% възобновяема енергия, включително изкопаването и транспорта, то тя ще замърси по-малко дори още за самото производство. Още преди да са изминали и един километър, Фиата ще е замърсил повече, въпреки че за него се използвани по-малко материали. След това дори производството и транспорта на газ, още преди да си го заредиш в бутилката, ще замърси повече, отколкото ще замърси три пъти по-тежкия и голям електромобил, при положение че той се зарежда с 100% ВЕИ. Недей чете "изследвания" на "учени" които са "предположили" че производството и транспорта на електромобили и батериите им се извършва по най-замърсяващия възможен на теория начин.
  • 23 Евтината Тесла

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Николай":

    Евтината Тесла се очаква да излезе 2022-ра година и да струва 20 000 долара, което е горе-долу цената, която търсиш. Предвид закъсненията при предишните обещания на Илон Мъск, вероятно ще има една-две години закъснение, но такава кола и цена СЪС СИГУРНОСТ ЩЕ ИМА, а Тесла са скъпи по принцип. Другите производители ще предложат още по-евтини модели след това. Евтини модели с малки батерии и бързо зареждане могат да се произведат и сега, но ще са практически неприложими, защото няма гъсто изградена зарядна инфраструктура. И сега има газови бутилки, с които се изминават под 200 километра, но точно те се монтират масово. Следователно малкия пробег не е проблем, АКО има къде да зареждаш често.
  • 24 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "ikk":

    Ако мислиш,че ел.кола е тролейбус,се бъркаш много.Опитай първо преди да даваш компетентно мнение.Хора които се качат на ел.кола,след това не купуват бензинова,незнам защо.
  • 25 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Dragomir":

    Точно така е. Сложноста на новите двигатели,ще прехвърли хората към ел.колите.Новите бензинови коли са станали ненадеждни и скъпи за подръжка.
  • 26 gost

    0 0 Отговор
    Нема толкова закостеняло мислене в един народ, както е у нас. За масовия българин явно голфа 1.9 тди е върхът на автомобилостроенето и като прочетат амг ... гащите им покафеняват от кеф. За това и след сто години 90% от авто парка у нас ще е поне на 15 години +.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта