-
Овен
-
Телец
-
Близнаци
-
Рак
-
Лъв
-
Дева
-
Везни
-
Скорпион
-
Стрелец
-
Козирог
-
Водолей
-
Риби
Риби (20.02 - 20.03)
Странен, на моменти дори малко драматичен ден. Все пак всичко е само в собствени ви ум, нали така? Намирете време за отпускане и релакс.
Водолей (21.01 - 19.02)
Светът е необятен и никой друг не го разбира по-добре от вас. Освободете бремето на тежките мисли и притеснения. Вижте как Слънцето и изгрява и на вшата уличка.
Козирог (23.12 - 20.01)
Почивка или не, за целите няма почивен ден, за мисленето също. Мобилизирайте цялата с вътрешна сила, за да се задействате. Нужна ви е малко повече радост.
Стрелец (23.11 - 22.12)
Приятелите правят живота не само по-прекрасен, те го изпълват със смисъл, а днес и с чудесни идеи за забавления. Безценно време е това.
Скорпион (24.10 - 22.11)
Дори за вас, с вашите невероятни способности да разчитате емоциите на другите, ще има известни предизвикателства днес. Важно е да се стремте към обективни изводи и решения.
Везни (24.09 - 23.10)
Не бъдете капризни повече от необходимото. Всяка претенция има смисъл до определен момент, след това вече спира да бъде забелязвана. Обърнете внимание на себе си, от какво имате нужда, какво храни душата ви и ... се нахранете с красота.
Дева (24.08 - 23.09)
Претоварвате се повече от необходимото и това неминуемо започва да се отразява на здравето ви. Отделете време и за самите себе си. Спомняте ли си какво наистина искате и кое е онова, което кара сърцето ви да пее?
Лъв (24.07 - 23.08)
Безценни са майските съботи, толкова много живот и надежда носят в себе си. А тази ще ви донесе и безценна информация. Просто бъдете с отворени сетива, изучавайте света.
Рак (22.06 - 23.07)
Често пъти човек не си дава сметка колко силно са му повлияли първите години в семейството, маниера и поведението на родителите. Хубав момент да погледнете назад и навътре към себе си. Ден, в който да прецените кое си струва да запазите.
Близнаци (22.05 - 21.06)
Едно такова майско празнично се получава при вас. Интересни предложения и шанс да представите най-чудесните си качества. Само внимавайте с обещанията, преценявайте правилно силите си. Не обещавайте нещо просто от вдъхновение, вложете и разционалност.
Телец (21.04 - 21.05)
Доста неща имате за вършене. Преценявайте правилно кое си струва да бъде свършено и кое само ще ви натовари. Не се опитвайте да направите всичко сами освен това. Работете умно.
Овен (21.03 - 20.04)
Важен ден, особено за взаимоотношенията ви с околните. Може би е време да включите и търпимостта в качествата си. Бъдете по-наблюдателни спрямо другите.
Коментари
1 hienata
10:04 30.03.2019
2 Антон
Коментиран от #6
10:17 30.03.2019
3 Йосип Броз Тито
10:35 30.03.2019
4 сектант
10:39 30.03.2019
5 Електрошок
10:39 30.03.2019
6 Ко речи?
До коментар #2 от "Антон":
Я пак, я пак? Кой от шефовете на автомобилните компании не признава, че Тесла е много по-напред от тях? Кой? Абсолютно всички искат да настигнат Tesla. Настигнат е ключовата дума. А само преди 3 години говориха точно обратното. Как стига да решат, ще направят по-добър автомобил и ще продават повече от Тесла.Коментиран от #8
11:15 30.03.2019
7 Венци
Коментиран от #13
12:01 30.03.2019
8 iyiuy
До коментар #6 от "Ко речи?":
Изчакай още 3 години. Още не е лъснало колко са назад. Когато навлязат на пазара и се види колко хляб имат да ядат, тогава ще гледаме класации.Причината за съществуването на C клас е, за да се изпият парите от 190D. Който не е имал Mercedes, може да си мисли нещо друго. Ако искаш истински Мерцедес, минимум E клас. От друга страна, Теслите хич не са за хвалене откъм качество. Над 45% от колите имат дефекти, от които 95% са минимални. В общи линии, нито една от двете коли не си струва парите. GLE 300 d 4MATIC е много по-добра оферта за тия пари. Както и E 350.
Коментиран от #10
12:01 30.03.2019
9 Какви анкети
13:17 30.03.2019
10 Ввв
До коментар #8 от "iyiuy":
Тоя пък,баш GLE ще даде за пример.....14:04 30.03.2019
11 Driving pleasure
15:13 30.03.2019
12 Блок
15:25 30.03.2019
13 Спиро
До коментар #7 от "Венци":
Според мен, въобще не е категорично сигурно, че електричките са колите на бъдещето. Ускорението не е единствената характеристика на един автомобил. Смешно е. Кой е казал, че съществуват огромни залежи на суровини за производство на батерии? Може да се окаже, че идеята за електромобилите е само искрица в автомобилната еволюция и нищо повечеКоментиран от #14
18:59 30.03.2019
14 Суровините са неизчерпаем ресурс
До коментар #13 от "Спиро":
Суровините за батериите са неизчерпаем ресурс. За разлика от нефта, който след като изгори просто замърсява природата, батериите и акумулаторите се рециклират и суровините им се използват многократно. Първоначално и оловните акумулатори не са се рециклирали, но сега над 90% от суровините им се използват отново за производство на акумулатори. Почти по цял свят, за да получат разрешението за производство на литиево йонни батерии, производителите се задължават да се погрижат и за тяхното рециклиране след края на живота им. Относно първоначалното им производство, добивните компании така са се престарали с разработването на находищата, че към момента са натрупали запаси за производството на батерии до 2022 година. Предвид повишеното предлагане, цените на материалите за батерии се сринаха с 30% от началото на годината.Коментиран от #20
19:39 30.03.2019
15 ейййййййй
20:12 30.03.2019
16 истината е в пазара
През февруари американският електромобил изпреварва BMW Серия 3, Audi A4 и дори абсолютния господар в този сектор през миналата година Mercedes C-класа. При това в продажбите на трите германски модела са включени всичките им модификации - бензинови, дизелови и хибридни.
Model 3 се предлага в Европа от последната седмица на януари, и дори още не е представен официално на някои от тукашните пазари. Въпреки това за най-краткия месец от годината Tesla е успяла да пласира 3630 бройки. Това й отрежда първото място за месеца и при електромобилите. Доста зад американската машина остава чувствително по-евтиното Renault Zoe (2888 продажби), Nissan Leaf (2364), BMW i3 (2021) и eлектрическата версия на Hyundai Kona (1755).
Прочети още на: https://www.bgonair.bg/science/2019-03-26/tesla-e-nomer-1-po-prodazhbi-v-evropa
21:03 30.03.2019
17 Dragomir
Минавате 500 километра от 0лв. до 15лв. В новите коли с двигатели с вътрешно горене са толкова сложно устроени и толкова скъпи от към поддръжка.Не виждам смисъл да си купувате толкова скъп за поддръжна,неекелогичен с сложна концепция на мотор автомобил.Да вади звук интериора си е страхотен ,но всичко друго теслата го надминава.
Коментиран от #21, #25
22:05 30.03.2019
18 Жико
22:51 30.03.2019
19 ikk
Коментиран от #24
23:45 30.03.2019
20 Николай
До коментар #14 от "Суровините са неизчерпаем ресурс":
Сега се замисли производството и рециклирането но батерии, акумулатори и други такива не замърсява ли повече от автомобилите. Преди 30-40 години излъгаха хората, че дизелите са много икономични, с напредването на технологиите се оказа, че цената и поддръжката е по висока сумарно от тази на бензиновите коли. Като иска икономия и минимум вредни емисии да произвеждат колите на газ. Евтино гориво и нулеви вредни емисии. Обаче са решили, че е време тази технология с електромобилите да бъде развита и да прибират парите на тези които могат да си ги купят. Мота да пиша още по темата съотношение цена, разход на гориво и други ама не ми се занимава.Коментиран от #22
08:30 31.03.2019
21 Николай
До коментар #17 от "Dragomir":
След като е такава далавера що не ги продават по 30 000 лева, че всеки да си купи и да стане масово производство и масов транспорт. Виж за колко се продава РЕНО Зои. И колко се купува. А пък вътре е по малко от ФИАТ 500. Теслата е от 100 000 евро нагоре.Коментиран от #23
08:33 31.03.2019
22 Замислям се и...
До коментар #20 от "Николай":
Ами като се замисля, замърсяването при производството и рециклирането на батерията зависи от чистота на енергията при производството и транспортирането им. Да вземем за пример съвременното производство на един малък Фиат 500, в сравнение с огромния и тежък Тесла модел Х с най-голямата батерия. Ако за производството на всички материали при Тесла се използва 100% възобновяема енергия, включително изкопаването и транспорта, то тя ще замърси по-малко дори още за самото производство. Още преди да са изминали и един километър, Фиата ще е замърсил повече, въпреки че за него се използвани по-малко материали. След това дори производството и транспорта на газ, още преди да си го заредиш в бутилката, ще замърси повече, отколкото ще замърси три пъти по-тежкия и голям електромобил, при положение че той се зарежда с 100% ВЕИ. Недей чете "изследвания" на "учени" които са "предположили" че производството и транспорта на електромобили и батериите им се извършва по най-замърсяващия възможен на теория начин.09:23 31.03.2019
23 Евтината Тесла
До коментар #21 от "Николай":
Евтината Тесла се очаква да излезе 2022-ра година и да струва 20 000 долара, което е горе-долу цената, която търсиш. Предвид закъсненията при предишните обещания на Илон Мъск, вероятно ще има една-две години закъснение, но такава кола и цена СЪС СИГУРНОСТ ЩЕ ИМА, а Тесла са скъпи по принцип. Другите производители ще предложат още по-евтини модели след това. Евтини модели с малки батерии и бързо зареждане могат да се произведат и сега, но ще са практически неприложими, защото няма гъсто изградена зарядна инфраструктура. И сега има газови бутилки, с които се изминават под 200 километра, но точно те се монтират масово. Следователно малкия пробег не е проблем, АКО има къде да зареждаш често.09:46 31.03.2019
24 гост
До коментар #19 от "ikk":
Ако мислиш,че ел.кола е тролейбус,се бъркаш много.Опитай първо преди да даваш компетентно мнение.Хора които се качат на ел.кола,след това не купуват бензинова,незнам защо.10:28 31.03.2019
25 гост
До коментар #17 от "Dragomir":
Точно така е. Сложноста на новите двигатели,ще прехвърли хората към ел.колите.Новите бензинови коли са станали ненадеждни и скъпи за подръжка.10:35 31.03.2019
26 gost
10:24 06.04.2019