3 383 0

С тази услуга по-лесно избирате жилище

С тази услуга по-лесно избирате жилище
Снимки: Shutterstock

Бурното развитие на високите технологии несъмнено се отразява на процеса на търсене на нов дом – било то за покупка или за наем. Русия е поредният пример за това. Там все по-мощно навлизат т.нар. VR турове. Чрез виртуалната реалност клиентите разглеждат предимно двустайни жилища. Те са убедени, че този нов начин на огледи се пести време и се облекчава целия процес по намиране на мечтания дом.

Анкета сред потребителите също така показва, че преобладаващата част от купувачите предпочитат жилища между втория и четвъртия етаж. Интересно е да се отбележи, че предпочитанията зависят от възрастта на клиентите – колкото по-стари са те, толкова на по-нисък етаж предпочитат да живеят. Младите предпочитат апартаменти от петия етаж нагоре.

Превес има на купувачите, които търсят жилище за себе си. На второ място остават тези, чиято цел на придобиване е инвестиционна. Всеки десети купува имот за роднина. Най-важният фактор при покупката за всички анкетирани е цената. На второ място остава състоянието на имота, а на трето – локацията.

Близо 70% от купувачите търсят имот в родния си град. Клиентите на възраст между 18 и 24 години обаче са заинтересовани от покупката на жилище в друг град.

Над половината от тези, които вече са си купили жилище, са изгубили между един и два месеца в търсене. На близо 25% от анкетираните това им е отнело над два месеца до половин година. 44% от клиентите са преглеждали обяви или са ходели на огледи всеки ден, а 30% - два или три пъти в седмицата.

С тази услуга по-лесно избирате жилище

Русия
Поставете оценка:
Оценка 2.3 от 3 гласа.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.