Самостоятелно в надпреварата ще участват японската TAISEI Corporation, германските Ed. Zueblin AG, HOCHTIEF Construction AG и DYWIDAG International GmbH, френската Bouygues Publics, испанските OHL S. A. и Rodio Cimentaciones Especiales S. A., както и австрийската Alpine Mayreder Bau GmbH. В консорциум за изграждането на участъка кандидатстват японската Marubeni Corporation и италианската ASTALDI S. P. A., японските Mitsubishi Corporation и Nishimatsu Construction Co. Ltd., френските Alstom Transport S. A. и Vinci Construction GRANDS PROJECT, белгийската Besix и австрийската STRABAG AG, турската Yapi Merkezi Insaat Ve Sanayi A. S. и японската Obayashi Corporation.
Нито една от подалите документи фирми не е българска. Въпреки високите изисквания тръжна документация закупиха Стройинжект, Газстроймонтаж, Главболгарстрой, Балканска строителна компания 2002 и Геотехмин. Кандидатите да строят метрото в София трябва да имат поне 500 млн. USD годишен оборот, в последните 5 години да са изпълнили поне 4 проекта, подобни на софийския, на стойност поне 50 млн. USD всеки. До края на юни ще бъде ясна късата листа на участниците, които ще бъдат поканени за същинския търг до края на юли. Изпълнителят на 2.3 км отсечка ще е ясен през октомври. Изграждането се финансира със заем от 104 млн. USD от Японската банка за международно сътрудничество.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА