Бащата на певицата Крисия Марин Тодоров е блъснал човек на пътя Русе - Варна в близост до шуменското село Струйно, а пешеходецът е загинал на място, съобщи в."Монитор".
Инцидентът фигурирал в бюлетина на ОДМВР от 8 юни т. г., но никой не направил връзка с Марин Тодоров, тъй като е написано, че шофьорът е от с. Близнаци в община Аврен, където в момента живее таткото на малката певица.
Марин Тодоров пътувал с черен "Mercedes" GL320 в района между село Струйно и пътен възел "Диамант" до Белокопитово. Към 18.15 според официалното съобщение на МВР водачът на колата със софийска регистрация не съобразил скоростта си на движение и ударил стоящия на платното 60-годишен пешеходец, който се намирал в активната пътна лента. Мъжът починал на място.
Загиналият е от каолиновското село Климент. Той забелязал седнали от другата страна на пътя хора, помахал им и тръгнал да пресича, въпреки минаващите коли. Така бил ударен от автомобила на бащата на Крисия. След произшествието Тодоров продължил. Имало обаче очевидци, които подали сигнал. От ОДМВР се свързали със собственика на колата и му обяснили, че трябва да се върне. Марин Тодоров обърнал обратно към местопроизшествието. Според запознати първоначалната му версия била, че щетите по автомобила му са от удар с колата пред него. Автомобилът обаче е установен и станало ясно, че няма никакво отношение към ПТП, а освен това няма и щети по колата.
Марин Тодоров е бил тестван за наличие на алкохол, пробата е била отрицателна, а той самият е правоспособен шофьор. Бил е задържан за 24 часа в полицейското управление в Шумен, като е образувано досъдебно производство по случая.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пи пи
Коментиран от #53, #65
08:36 21.06.2020
2 Бурканбанк
Къде сте тръгнали с мерцедесите по тия скапани пътища със 100 км/час. Нито скоростта е нормална, нито съобразявате, че пътищата в България не струват 5 пари.
Умирайте колкото искате, ама не убивайте невинни хора, защото вие не можете да карате колите си!
Коментиран от #7, #20
08:37 21.06.2020
3 ...
Коментиран от #8
08:40 21.06.2020
4 AMG
08:42 21.06.2020
5 Тоя
08:45 21.06.2020
6 Горд труп
08:47 21.06.2020
7 Какви невинни хора?
До коментар #2 от "Бурканбанк":
Тоя тръгнал да дефирира по пътното платно на главен път като манекенка и ооо... изненада, някой го блъснал! Бил видял хора от другата страна и тръгнал да пресича, представяте ли си? А виновен бил шофьорът, щото не съобразил, че на платното може да са седнали и каре белотаджии и трябва да кара с 5 км в час, че да не ги удари.Коментиран от #11, #38, #56, #58
08:51 21.06.2020
8 Факт
До коментар #3 от "...":
Дори не написаха името на човека или убиеца...08:54 21.06.2020
9 Лекар БГ
Фактът е,че удря човек и продължава.За мен това е престъпно.
08:57 21.06.2020
10 Жълтата жилетка
Та човек наистина не знае какво може да му дойде на главата, както си кара най спокойно.
Коментиран от #37
08:57 21.06.2020
11 Бурканбанк
До коментар #7 от "Какви невинни хора?":
Няма как да знаем всички подробности за конкретния случай, но при всички случаи шофьора трябва да е екстремно внимателен, защото колата е средство за убийство! Пешеходците имат вина в много малка част от случаите и това са факти. А колко пешеходци са блъснати на пешеходна пътека?Коментиран от #36
08:59 21.06.2020
12 Пи пи
09:10 21.06.2020
13 Баш Бащицата
09:17 21.06.2020
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 qwerty
09:22 21.06.2020
16 qwerty
Коментиран от #43, #50, #75
09:25 21.06.2020
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 qwerty
09:29 21.06.2020
19 Тоя е и беглец и лъжец
09:30 21.06.2020
20 гост
До коментар #2 от "Бурканбанк":
Напускане на ПТП особенно при контакт с човек трябва да се третира със задължителен арест и най-тежката мярка. Как може в закона да е наказуемо например това да не спреш, за да помогнеш на някой катастрофилрал случаен автомобил, а с лека ръка да се пренебрегва бягство от местопроизшествие? Може да е бил луд, прост, стар, какъвто и ще да е, явно след като е преминал при трафик не е бил добре, но е станало птп, смърт, няма вариант да си тръгне и затова заслужава наказание, не за инцидента като цяло. Имам познат с камион, някакъв пиян по тъмно се засили да пресича на междуградски път и се удари странично в канатите на камиона, при което загина, разкостиха го човека от следствие, дело, полиция, показания и човека от притеснения разви някаква болест и почина след 3г., а не беше виновен както и да го погледнеш. МВР обаче го третира като престъпник. При известните с мерцедесите обаче няма такива проблеми, те си получават глоба и най-много условна и си щракат пръсти по заведенията, няма проблем за тях.Коментиран от #22
09:35 21.06.2020
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Бурканбанк
До коментар #20 от "гост":
Абсолютно съм съгласен! Никъде не съм казал, че винаги шофьорите са виновни. От друга страна държа категорично на мнениeтf си в коментар №7 и от друга - естествено, че това да не спреш да помогнеш на човека също трябва да се наказва тежко. Мисля, че това поне е повече от ясно, че трябва да има такъв член от НК, който да криминализира такова поведение.09:43 21.06.2020
23 Бурканбанк
До коментар #21 от "Тоя е у*род":
Въобще няма да се учудя! Всички по-известни хора в България са навързани като свински черва и се познават един-друг и родата си до 9-то коляно.09:45 21.06.2020
24 Велин
До коментар #14 от "Антимилиционер":
Ти, гражданино па си много 'убав!!!!10:00 21.06.2020
25 Ама как ще ме съдите.........
10:06 21.06.2020
26 Охо Бохо
Коментиран от #30, #35, #41, #42, #45
10:14 21.06.2020
27 белият прах
10:39 21.06.2020
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Жоро
11:03 21.06.2020
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 ГРАД КОЗЛОДУЙ
11:17 21.06.2020
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 стара история
12:02 21.06.2020
34 ГРАД КОЗЛОДУЙ
12:03 21.06.2020
35 Пипи дългото чорапче
До коментар #26 от "Охо Бохо":
Не са отговорни,но с парите на мама и тате вървят напред:и Крисия,и Титан,и убиеца на Милен,и убиеца в Борисовата.Ама хич не са виновни децата.Резултат от това което виждат.12:16 21.06.2020
36 някой
До коментар #11 от "Бурканбанк":
Не се опитвай да разводняваш темата с простотията си и да се опитваш да манипулираш тия които те четат .Не става въпрос за пешеходец ня пешеходна пътека.Става въпрос за човек намиращ се в лента за движение на извънградски път.Който определено няма място там,камо ли да пресича както и когато си е решил. Друг е въпроса,че тоя е избягал от местопроизшествието,за това ще си отговаря. Както и за лъжите с които се е опитал да се измъкне.Коментиран от #52, #60
13:01 21.06.2020
37 Йо Несбьо
До коментар #10 от "Жълтата жилетка":
Ударих ти минус, защото е трябвало този идиот да го хванеш, нариташ брутално и осъдиш заради явната му простотия. Ясен ми е шока, който си преживял и треперенето, все пак последиците са могли да бъдат жестоки. А защо бяга и се качва в микробуса, неговата майчица, пукнал ти стъклото и бяга от отговорност, а?Що се отнася до убития пешеходец - той е създал предпоставки за ПТП, като си е понесъл и отговорността за неправилните си действия. Не е много по-различно дали движещият се автомобил ще го удари с 80 или със 110, в двата случая е мъртъв. Но категорично смятам, че шофьор, избягал от местопроизшествието трябва да бъде задължително подвеждан под наказателна отговорност с последващо ефективно изтърпяване на наказанието "лишаване от свобода".
13:10 21.06.2020
38 гларус
До коментар #7 от "Какви невинни хора?":
А ти знаеш ли с колко е трябвало да кара в този участък ,че коментираш.Отиди и виж .Коментиран от #46
13:20 21.06.2020
39 Бачо Киро
13:23 21.06.2020
40 Чешърския котарак
13:37 21.06.2020
41 гост
До коментар #26 от "Охо Бохо":
Не съм съгласен. Като знаеш, че баща ти е крадец, не се правиш на ощипана и да плачеш по телевизята, колко ти било тъжно за тати. Това че тати върти измами и взима парите на инвалиди, на социално слаби хорица, на такива, които имат нужда от здравна помощ, това явно не е важно. Най-малкото може да се разграничи от измамите, да се изнесе от татиното местенце и да постъпи морално. В делото Ставински, бащата на момичето ревеше по телевизията, търновски бизнесмени го бяха взели на работа, дадоха му кола, а той опукваше парите от сметката за дъщеря си по машинките, аз също съм го виждал, после ми казаха, че това бил баща й. Просто у нас хорският морал е изключително нищожен и не се стимулира да си морален, етичен, достоен или каквото и да е. Оглеждаш се и виждаш лукса демонстриран от безработни, а ти се чудиш защо медицинските сестри получават 220лв месечно заплащане поради финансови затруднения на заведението, докато шефа на болницата си купува нов ГЛ.13:58 21.06.2020
42 Българин
До коментар #26 от "Охо Бохо":
Горкото момиченце, а на роднините на убития нищо им няма. Напротив точно нейното име трябва да се споменава, да се види що за човек я възпитава.14:01 21.06.2020
43 Да ама не
До коментар #16 от "qwerty":
Да ама дори машиниста като блъсне човек спира, а тоя грандоман избягал от ПТПто, веднага в затвора!14:03 21.06.2020
44 GG1989
Впоследствие от имунитета се разбра, че е недосегаем, а вуйчо ми лека му пръст беше втори в МВР тогава. Трябваше да ме е смелил със средни телесни щети или понародному поне 65% трайна инвалидност, за да може да се възбуди наказателно постановление.
Подадохме граждански иск, който беше заметен от страхотната ни система. Така, че докато на някого голям не умре дете или жена на пътя няма да има закони и справедливост.
14:06 21.06.2020
45 Сериозно ли
До коментар #26 от "Охо Бохо":
ако не беше тати никога нямаше да чуеш за Крисия14:07 21.06.2020
46 А ти данени да знаеш?
До коментар #38 от "гларус":
И с 50 да кара ще го убие, ако онзи изслочи на пътя като муха без глава! А нормално са разрешени 90!!! У нас винаги е виновна скоростта, но никога глупостта или некадърността! За това и жертвите не намаляват!14:10 21.06.2020
47 Демокрацията е лъжа!
14:12 21.06.2020
48 ...
14:44 21.06.2020
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Йонко - понко
До коментар #16 от "qwerty":
А какъв е спирачният път на влак движещ се със 80 км./ч.? Човекът, може би е самоубиец но бягството на водачът, от местопроизшествието и твърдението му че няма връзка със случая му вменяват вина.Коментиран от #63
15:00 21.06.2020
51 deaf
15:33 21.06.2020
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Бащата
До коментар #1 от "Пи пи":
Ама тва е България, ма15:43 21.06.2020
54 Емил
15:44 21.06.2020
55 Чума
16:01 21.06.2020
56 Анонимен
До коментар #7 от "Какви невинни хора?":
Нека си има дело, но бих казал, че не шофьорът трябва да е виновен, а пресичещия неправилно.16:04 21.06.2020
57 виновни са
16:25 21.06.2020
58 незнайко
До коментар #7 от "Какви невинни хора?":
Коментара Ви е много точен . Всеки който не е вникнал в статията а именно тези писали преди Вас сигурно не са шофьори !!! Разбира се не оправдавам шофьора, но той може и да не е разбрал, че е бутнал човека. Та това си е цял камион този джип 5 метра и 2300 килограма. Ако починалия е връхлетял странично на движещата кола как да го види шофьора ? Едва ли го е блъснал фронтално !!!16:38 21.06.2020
59 ОДМВР
Как става така бе - караш, убиваш човек на пътя, бягаш, но от ОДМВР се свързват веднага с теб, и ти "обясняват", че трябва да се върнеш ???
Коментиран от #77
17:15 21.06.2020
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 A3e
18:56 21.06.2020
62 Цената на човешкият
19:01 21.06.2020
63 123457
До коментар #50 от "Йонко - понко":
В България няма влак, който да се движи д 80 км/ч. Пример последната ми среща с БДЖ от Стара Загора до София 4 часа и 30 минути. А разстоянието е малко повече от 200 км.19:04 21.06.2020
64 Адекватни останаха ли
Коментиран от #66
19:42 21.06.2020
65 ник а
До коментар #1 от "Пи пи":
що да не? то това, приятел, е до ценности. Не е проблем,че е избягал,така е показал кой е като За мен е проблем защо е тестван за алкохол, а не И за наркотици..плюс кой го е ”скатал”на първо време.. Не били знаели кой е, ама му звъннали.. На мене що не ми звънят? ама това са вееч дребни неща..19:48 21.06.2020
66 ник.а
До коментар #64 от "Адекватни останаха ли":
да може да има време да спре и/или отреагира безопасно при евентуален сценарий.. аз така го разбирам.. ако катам със сто ,то аз ще знам,че трудно бих успял да спра зад завоя ако изскочи нещо,така както пък бих успял,ако карам с 50.. нещо от този род, е несъобразяването със скоростта.. + куп още др. фактори..19:55 21.06.2020
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 Аман бе
20:51 21.06.2020
69 На СОЦИОПАТКАТА крисия
21:01 21.06.2020
70 до Социопатката Крисия
21:09 21.06.2020
71 Бурканбанк
22:06 21.06.2020
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 Умбре
02:59 22.06.2020
74 Аз, Врачанката
07:06 22.06.2020
75 Не сравнявай
До коментар #16 от "qwerty":
с влакове ситуацията. Правилата за движение и отговорности са различни. Има едно нещо - че шофьорите са длъжни да пазят пешеходците, което го няма като задължение на машинистите.А тук има и " несъобразена скорост" - дали сме съгласни с това понятие или не е без значение -има го като изискване и трябва да го съобразяваме.Коментиран от #76
07:25 22.06.2020
76 незнайко
До коментар #75 от "Не сравнявай":
Кой казва каква е била скороста ? Несъобразена може да е 40 км/ч. ако те ударят фронтално също е въпрос дали ще оцелееш . Ако наистина пред него е имало кола ПОСМЪРТНО не е можел да предпази пешеходеца тръгнал да пресича пред него !!! В пост 58 написах, че удара може да е страничен и шофьора да не е усетил . Написал съм и доводите за това . Само стоящите отсреща лица могат да кажат истината .08:36 22.06.2020
77 7866
До коментар #59 от "ОДМВР":
имат му телефона от предишния път.16:43 22.06.2020