1 223 5

Ще има ли публика на Евровизия 2021? Организаторите отговарят

"Продължаваме напред с плановете си да организираме безопасен конкурс през месец май", казват организаторите

Организаторите на конкурса Евровизия 2021 обявиха, че най-голямото музикално събитие за годината по всяка вероятност ще се проведе с публика в залата „Ахой Арена“ в Ротердам. Това ще е първата голяма сцена в Европа от март 2020 насам, която ще приеме публика.

Мартин Остердал, изпълнителния супервайзър на Евровизия, сподели: “Духът и традициите на Евровизия са свързани с обединението на Европа на една сцена и ние сме твърдо решени да постигнем това в Ротердам през май. Продължаваме напред с плановете си да организираме безопасен конкурс през месец май, като всички артисти ще получат възможността да изпълнят песента си на живо в Ротердам.”

Сигурността в Ротердам ще бъде гарантирана чрез общи правила за всички присъстващи, които гарантират безопасността на делегатите и журналистите. Организаторите на конкурса разкриха, че към момента се предвижда капацитет на публиката между 20 и 80 процента, а близо 500 журналисти ще следят и споделят на живо всичко най-интересно от Ротердам през май.

В понеделник беше обявено, че песента, с която Виктория ще представи България на конкурса Евровизия 2021, ще бъде представена на 10-и март. Това ще се случи чрез специален концерт, който ще бъде излъчен от 22:00 часа по БНТ 1, дигитално на Eurovision.iCard.com, както и в официалния канал на певицата в Ютуб.

За концерта на 10-и март Виктория ще изпълни песните от новия си албум „a little dramatic” - “Imaginary Friend”, “Growing Up is Getting Old”, “Dive into Unknown”, “Phantom Pain” и “The Funeral Song”, както и най-големите си хитове - “Ugly Cry”, „Tears Getting Sober”, “alright.” и “I Wanna Know”.

Двата полуфинала и големият финал на Евровизия 2021 ще бъдат излъчени на живо от Ротердам на 18-и, 20-и и 22-ри май от 22:00 часа по БНТ 1. България ще вземе участие във втория полуфинал на 20-и май.

Българското участие в надпреварата се реализира с подкрепата на iCard - генерален спонсор на Евровизия България за втора поредна година. Проектът в България е публично-частно партньорство между БНТ и Ligna Group.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Емил

    2 0 Отговор
    Време е глупави стадни прояви (евровизия, олимпийски и други детски игри) да изчеснат от живота на хората! Време е за поумняване, стига с пуберски изяви на възрастни хора!!!
  • 3 Зрител

    2 0 Отговор
    Мене ме няма по вашата телевизия ходих да бия журито на евровизия
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.