1 793 5

Колко тренировки са нужди за да изгорим парче пица?

Снимка: shutterstock
Снимка: shutterstock
Иво Стойнев

Много по-бързо консумираме калориите, отколкото ги изгаряме, за съжаление. Данните на ново британско проучване разкриват колко време е необходимо да изгорим калориите, които поглъщаме с някои от любимите ни лакомства и деликатеси.

„Количеството“ необходими упражнения, за да се лишим от малка закуска, е пропорционално на поетите калории. Така например се налага да тичаме в продължение на 43 минути, за да неутрализираме ефекта от две парчета пица.

Колко трябва да тичаме или да вървим за другите висококалорични храни и напитки?

- Малка бутилка газирана напитка (138 калории) – 13 минути тичане или 26 минути ходене.
- Пакет чипс (171 калории) – 16 минути тичане или 31 минути ходене.
- Шоколадова вафла (229 калории) – 22 минути бягане или 42 минути ходене.
- Средно голяма мока (290 калории) – 28 минути бягане или 53 минути ходене.
- Две парчета пица (449 калории) – 43 минути бягане или 83 минути ходене.

Пицата съдържа най-голямо количество калории от всички анализирани храни и добавя близо половината от препоръчителното дневно количество калории за жените – 2000.

Ако консумираме по няколко от тези храни в един ден, упражненията, които трябва да направим, за да изгорим приетите калории, съответно трябва да са повече. За да отслабнем, най-добре е да избягваме консумацията им или просто да я ограничим.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Бесен Язовец
    Отговор
    1 20:40  05.08.17
    Бих казал че за всеки индивид е строго индивидоално зависи от възраста и скоростта на обмяната на веществата ,, метаболизма" а тия приказки по горе са като дневния хороскоп по бтв
  • FUCK OF
    Отговор
    2 22:26  05.08.17
    МИНИМУМ 30-40 МИНУТИ ГИМНАСТИКА И ХОДЕНЕ ПЕША,ВСЕКИ ДЕН !!!
  • кучето шаро
    Отговор
    3 15:38  06.08.17
    две студени бири
  • 4 18:13  06.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 5 19:25  06.08.17
    Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай