2 116 7

Опасен астероид приближава Земята

Космическото тяло е с размери между 250 и 570 метра

Опасен астероид приближава Земята
Снимка: shutterstock

Астероид с размери между 250 и 570 метра ще прелети близо до Земята след броени дни, съобщиха от НАСА. Небесното тяло, което е от категорията "потенциално опасни", ще се приближи до нашата планета на 6 юни.

Очаква се астероидът, наречен 163348 (2002 NN4), да премине край нас на разстояние от 5,1 млн км със скорост 11,1 км/сек. тази събота, в 7:20 българско време.

Астероидът, който прави пълна обиколка около Слънцето за около 300 дни, е открит през 2002 г. Макар да е класифициран като "потенциално опасен", този път небесният обект няма да представлява заплаха, тъй като пътят му преминава на 13 пъти по-далечно разстояние от Земята, от това на орбитата на Луната.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Този коментар е премахнат от модератор

• 2 Този коментар е премахнат от модератор

• 3 Емил

Страшна новина! Опасен астероид, ама не е опасен!!! ;) Б.Б. ще остане в историята с определението: МИСИРКИ!
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор

• 5 Емил

До коментар #2 от "888":

Ти пак си прекалил с дрогата! Розовият слон, на който се возиш, скоро ще се приземи, ама точно под астероида!
  • 6 Франки и Луи

Приговили сме изненада астероит за нсшата компаньонка 🤣
  • 7 ЪРП

АБЕ, НЯКОЙ ИМА ЛИ НА ИДЕЯ КАКВО СЕ СЛУЧВА С НАЙ-ГОЛЯМАТА ЗАПЛАХА ЗА ЧОВЕЧЕСТВОТО "АПОФИС"....И КАКВИ СА ПОСЛЕДНИТЕ ДАННИ ЗА НЕГО????

Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.